die hangjeugd van tegenwoordig. te gek voor woordenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niet, hang rond op Youtube.
Trustequote:
Dat doe je goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:07 schreef DaMook het volgende:
Ow btw, had ik al verteld dat ik sinds vanmiddag 3 uur 3,5 weken VAKANTIE heb![]()
![]()
![]()
.
Neujquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Nog wilde plannen?
Bill Withers, dan mag het buiten donker zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:37 schreef on_air het volgende:
Ain't No Sunshine when she's gone.
het is nog donker om 6u. Disturbing
Ha Roel, alles fresh jongen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*.
Mag het ook het meer worden danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME wat een gezever en geschreeuw op de radio![]()
![]()
. Kan dat inteeltdorp niet aan de zee teruggegeven worden
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:56 schreef cosmick het volgende:
Dus vanaf maandag hebben we al een uur langer van dit dom en oeverloos gezwets?
Tijd vliegt zo om , je kan al bijna 1 been in ierland neerzettenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jawel. Nog iets meer dan een week en dan vakantie
.
relatief lekker kort dagje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:03 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben zo weer weg, voor het volgende uur economie.
Maar haaa-haaai!
Tot 13.30 uur nog school
Ja, ik ben blij dat ik even geen dagen tot 4en meer heb, maar alleen vandaag nog even tot half twee, en morgen tot half eenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
relatief lekker kort dagje.
succes met oprenten
Yup. Gaat lekker snelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijd vliegt zo om , je kan al bijna 1 been in ierland neerzetten
Jammer, heb hier ff geen koptelefoons.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:06 schreef cosmick het volgende:
Toch altijd leuk meebrommen met dit nummer.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:06 schreef cosmick het volgende:
Toch altijd leuk meebrommen met dit nummer.
Noem ik echt uitstekend roosterquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik even geen dagen tot 4en meer heb, maar alleen vandaag nog even tot half twee, en morgen tot half een.
Ja, maar dan moet ik wel de eerste drie dagen van 9 tot 4, of zelfs van 8 tot 4 op woensdag!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Noem ik echt uitstekend rooster
Goeiegod, dat gekrijs al op de vroege ochtend?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
LAAAAAAAAAAAAALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef -Hans- het volgende:
En uiteraard weer een hele goedemorgen!
Hoorde geloof ik bij Giel een jingle worden ingestart met als kreet 'nu nog meer muziek' oid. Vervolgens start Giel de bagger plaat in van Marco B om die na 10 seconden af te breken voor - ik geloof - de briljante single van The Verve
Ja, absoluutquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar dit spreekt natuurlijk helemaal in zijn voordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |