SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
Ben blij dat Maricha even weg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
Mn schoonmoeder zegt dat ze t ziet aan mn gezicht?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw afvalrace wil het al succes hebben
Problemen met de muziekcomputers als ik het goed begrepen heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga weer naar de wc en dr ging iets mis met de radio???
Zou er een verband zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga weer naar de wc en dr ging iets mis met de radio???
quote:
Ik weet ineens een heel leuk cadeautje voor het 2 jarig EkStra Weekend bestaan. Heb alleen denk ik geen tijd om het aan te schaffen, laat staan dat ik het in de trein mee kan slepen naast de spullen die ik sowieso al mee neemquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Tegenwoordig staat er een plastic vuilnisbak in de studio, dus de geluidseffecten van Michiel zijn verleden tijd...
Kan je niet gewoon de spullen die je mee wilt nemen in datgene stoppen? Heb je er meteen een mooie verpakking voor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik weet ineens een heel leuk cadeautje voor het 2 jarig EkStra Weekend bestaan. Heb alleen denk ik geen tijd om het aan te schaffen, laat staan dat ik het in de trein mee kan slepen naast de spullen die ik sowieso al mee neem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |