Dat gaat je geld kosten maatquote:
Mediamarkt?quote:
Oh, bedankt!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:44 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Hoeveel? Ik schiet het wel even voor.
Hulp vinden in België is denk ik het probleemquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:48 schreef Ladylike het volgende:
Hulp zoeken is echt nog een taboe geloof ik
quote:
1.000,- euriesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:44 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Hoeveel? Ik schiet het wel even voor.
Oh mooi. Betaal jij voortaan alles voor mij dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:56 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Een knip met de vingers en die centen zijn weer verdiend.
In dat geval mag je het meteen overmakenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:56 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Een knip met de vingers en die centen zijn weer verdiend.
Wat ist?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:00 schreef Klonk het volgende:
stelletje klaplopers...
Gij ambtenaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:01 schreef OA het volgende:
Zo, het is de hoogste tijd. Naar huis dus!
Goed he?quote:
en daar ben jij!quote:
Nee, ik pas....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
en we hebben een nobelprijswinnaar
Zegt de grootste....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:00 schreef Klonk het volgende:
stelletje klaplopers...
neuh, klaplopers zijn mensen die van andere profiteren, bij ons thuis is het hoogstens wat ouderwetsch, 1 inkomen en een huisman, al is dat huisman dan wel weer modern...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zegt de grootste....
Dan is ons gezinnetje ook ouderwetsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, klaplopers zijn mensen die van andere profiteren, bij ons thuis is het hoogstens wat ouderwetsch, 1 inkomen en een huisman, al is dat huisman dan wel weer modern...
Zo snel nou ook weer nietquote:
Studentenhuis?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:44 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga eten zoeken....
ja zoeken, niemand maakt het hier uit wat we eten zal wel een drol op tafel leggen . en dan zegge n smakelijk eten
Oeh, tijd voor een vluggertje dan?quote:
Ben je al klaar?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oeh, tijd voor een vluggertje dan?
Ik was bezig met je laarzen te ontkoppelen. Ik ben onhandig met vetersquote:
er zit een rits aan de zijkantquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was bezig met je laarzen te ontkoppelen. Ik ben onhandig met veters
me stupidquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zit een rits aan de zijkant
* LL doet in 1 soepele beweging laarzen uit
Je keek gewoon naar mn tieten, geef nou maar toe!quote:
Shit, je hebt mij door.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je keek gewoon naar mn tieten, geef nou maar toe!
Ik zag het welquote:
Have funquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zag het wel
ff alles in mn laptoptas gooien..
anders heb ik over anderhalf uur geen stroom meer
En dan ben ik dus weer weg
Tot straks
Dazeggikquote:
de snelheid dusquote:
welkequote:
Toch knap he, dan het zo snel gaat met een traag kut forumquote:
Best triest dan eigenlijk, wij..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch knap he, dan het zo snel gaat met een traag kut forum
Daar sta ik best van te kijken jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt straks leuk met abohouders die geld hebben gegeven en wat gaan verwachten :")quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wehehe hou maar op johquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt straks leuk met abohouders die geld hebben gegeven en wat gaan verwachten :")
quote:
Jort Snapt Mequote:
Dat mijn kat echt echt ziek isquote:
zieke poesquote:
Dat blijft een kut idee. Wanneer komt er een ander forum dat wel snelheid biedt en gratis isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt straks leuk met abohouders die geld hebben gegeven en wat gaan verwachten :")
Dat heb ik gemist??quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu.. is de behandeling met het meeste effect nog slechts 800 euro van mij verwijderd. godverdetering zeg. Ik kan echt wel mn ogen uit mn kop janken uit pure frustratie..quote:
Niets. Danny wilt net als GoT extra abo's introduceren (alweer). Dus dan heb je gratis users en betalende. Die dan wel recht hebben tot klagen, want daar kun je vanuit gaan. Het forum gaat echt niet sneller wordenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
En nu.. is de behandeling met het meeste effect nog slechts 800 euro van mij verwijderd. godverdetering zeg. Ik kan echt wel mn ogen uit mn kop janken uit pure frustratie..
Vrijdag bloeddruk meting, dan weten we hoe dringend het is en of ik echt ergens een geld boom moet vinden of dat ik nog even zelf als een gek kan gaan sparen en sponsors kan gaan werven
aww... *knuffel*quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
En nu.. is de behandeling met het meeste effect nog slechts 800 euro van mij verwijderd. godverdetering zeg. Ik kan echt wel mn ogen uit mn kop janken uit pure frustratie..
Vrijdag bloeddruk meting, dan weten we hoe dringend het is en of ik echt ergens een geld boom moet vinden of dat ik nog even zelf als een gek kan gaan sparen en sponsors kan gaan werven
Mja. idd..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das wel heel veel geld ineens.
Hoop dat het anders zonder zoveel geld kan
Hoiquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:31 schreef Ladylike het volgende:
@ Fha: sterkte en succes!
Trouwens: is in termijnen betalen geen optie?
dat doet mijn dierenarts wel
ook weer aanwezig
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:32 schreef JortK het volgende:
Ph hoe lang gaat dat abo nog duren?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Je kunt ze uiterlijk 1 september 2008 verwachten.
Of op zoek gaan naar een dierenarts die dat wel doet?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja. idd..
LL![]()
dank schat
En termijnen doen ze niet aan helaasch.. ik ga er nog wel een keer herrie over schoppen denk ik
Droom ook dank![]()
Sjiek hendig.quote:
Wat voor forum is dat?quote:
Ja maar ik heb geen vervoer.. dus die mogelijkheid heb ik gewoon niet.. Om elke keer moeilijk te gaan doen met treinen enzo..dat kost ook klauwen met geld.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of op zoek gaan naar een dierenarts die dat wel doet?
Geeft mij toch aan dat de beste man het voor het dier doet ipv voor het geld
Daarom zit ik nog steeds bij de mijne, ookal is dat niet in Maastricht
Preciesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of op zoek gaan naar een dierenarts die dat wel doet?
Geeft mij toch aan dat de beste man het voor het dier doet ipv voor het geld
Daarom zit ik nog steeds bij de mijne, ookal is dat niet in Maastricht
Ik denk niet dat Danny dat erg vindt. Dan is ie van het gezeik af.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
En stel nou dat het lukt, en de betalende users krijgen meer snelheid en de niet betalende minder? Dan is het forum toch over binnenkort? Die niet betalende lopen dan vanzelf wel weg
Maar als het verschil dermate groot is dat je met reiskosten nog onder de prijs van je huidige dierenarts zit... Rondvragen naar welke dierenarts vrienden/kennissen gaan (en hoeveel ze betalen)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen vervoer.. dus die mogelijkheid heb ik gewoon niet.. Om elke keer moeilijk te gaan doen met treinen enzo..dat kost ook klauwen met geld.
Op een grote stapel schadeclaims na van ontevreden betalende usersquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Danny dat erg vindt. Dan is ie van het gezeik af.
Dat tientje per jaar zal het 'm niet doen. En die paar users die zo gek zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op een grote stapel schadeclaims na van ontevreden betalende users
Geen vriendjes en vriendinnetjes met dierenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar als het verschil dermate groot is dat je met reiskosten nog onder de prijs van je huidige dierenarts zit... Rondvragen naar welke dierenarts vrienden/kennissen gaan (en hoeveel ze betalen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |