Dazeggikquote:
de snelheid dusquote:
welkequote:
Toch knap he, dan het zo snel gaat met een traag kut forumquote:
Best triest dan eigenlijk, wij..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch knap he, dan het zo snel gaat met een traag kut forum
Daar sta ik best van te kijken jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wordt straks leuk met abohouders die geld hebben gegeven en wat gaan verwachten :")quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wehehe hou maar op johquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt straks leuk met abohouders die geld hebben gegeven en wat gaan verwachten :")
quote:
Jort Snapt Mequote:
Dat mijn kat echt echt ziek isquote:
zieke poesquote:
Dat blijft een kut idee. Wanneer komt er een ander forum dat wel snelheid biedt en gratis isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt straks leuk met abohouders die geld hebben gegeven en wat gaan verwachten :")
Dat heb ik gemist??quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu.. is de behandeling met het meeste effect nog slechts 800 euro van mij verwijderd. godverdetering zeg. Ik kan echt wel mn ogen uit mn kop janken uit pure frustratie..quote:
Niets. Danny wilt net als GoT extra abo's introduceren (alweer). Dus dan heb je gratis users en betalende. Die dan wel recht hebben tot klagen, want daar kun je vanuit gaan. Het forum gaat echt niet sneller wordenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
En nu.. is de behandeling met het meeste effect nog slechts 800 euro van mij verwijderd. godverdetering zeg. Ik kan echt wel mn ogen uit mn kop janken uit pure frustratie..
Vrijdag bloeddruk meting, dan weten we hoe dringend het is en of ik echt ergens een geld boom moet vinden of dat ik nog even zelf als een gek kan gaan sparen en sponsors kan gaan werven
aww... *knuffel*quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
En nu.. is de behandeling met het meeste effect nog slechts 800 euro van mij verwijderd. godverdetering zeg. Ik kan echt wel mn ogen uit mn kop janken uit pure frustratie..
Vrijdag bloeddruk meting, dan weten we hoe dringend het is en of ik echt ergens een geld boom moet vinden of dat ik nog even zelf als een gek kan gaan sparen en sponsors kan gaan werven
Mja. idd..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das wel heel veel geld ineens.
Hoop dat het anders zonder zoveel geld kan
Hoiquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:31 schreef Ladylike het volgende:
@ Fha: sterkte en succes!
Trouwens: is in termijnen betalen geen optie?
dat doet mijn dierenarts wel
ook weer aanwezig
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:32 schreef JortK het volgende:
Ph hoe lang gaat dat abo nog duren?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Je kunt ze uiterlijk 1 september 2008 verwachten.
Of op zoek gaan naar een dierenarts die dat wel doet?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja. idd..
LL![]()
dank schat
En termijnen doen ze niet aan helaasch.. ik ga er nog wel een keer herrie over schoppen denk ik
Droom ook dank![]()
Sjiek hendig.quote:
Wat voor forum is dat?quote:
Ja maar ik heb geen vervoer.. dus die mogelijkheid heb ik gewoon niet.. Om elke keer moeilijk te gaan doen met treinen enzo..dat kost ook klauwen met geld.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of op zoek gaan naar een dierenarts die dat wel doet?
Geeft mij toch aan dat de beste man het voor het dier doet ipv voor het geld
Daarom zit ik nog steeds bij de mijne, ookal is dat niet in Maastricht
Preciesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of op zoek gaan naar een dierenarts die dat wel doet?
Geeft mij toch aan dat de beste man het voor het dier doet ipv voor het geld
Daarom zit ik nog steeds bij de mijne, ookal is dat niet in Maastricht
Ik denk niet dat Danny dat erg vindt. Dan is ie van het gezeik af.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
En stel nou dat het lukt, en de betalende users krijgen meer snelheid en de niet betalende minder? Dan is het forum toch over binnenkort? Die niet betalende lopen dan vanzelf wel weg
Maar als het verschil dermate groot is dat je met reiskosten nog onder de prijs van je huidige dierenarts zit... Rondvragen naar welke dierenarts vrienden/kennissen gaan (en hoeveel ze betalen)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen vervoer.. dus die mogelijkheid heb ik gewoon niet.. Om elke keer moeilijk te gaan doen met treinen enzo..dat kost ook klauwen met geld.
Op een grote stapel schadeclaims na van ontevreden betalende usersquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Danny dat erg vindt. Dan is ie van het gezeik af.
Dat tientje per jaar zal het 'm niet doen. En die paar users die zo gek zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op een grote stapel schadeclaims na van ontevreden betalende users
Geen vriendjes en vriendinnetjes met dierenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar als het verschil dermate groot is dat je met reiskosten nog onder de prijs van je huidige dierenarts zit... Rondvragen naar welke dierenarts vrienden/kennissen gaan (en hoeveel ze betalen).
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |