Snel! pas het aan!quote:
Dat gaat je geld kosten maatquote:
Mediamarkt?quote:
Oh, bedankt!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:44 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Hoeveel? Ik schiet het wel even voor.
Hulp vinden in België is denk ik het probleemquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:48 schreef Ladylike het volgende:
Hulp zoeken is echt nog een taboe geloof ik
quote:
1.000,- euriesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:44 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Hoeveel? Ik schiet het wel even voor.
Oh mooi. Betaal jij voortaan alles voor mij dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:56 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Een knip met de vingers en die centen zijn weer verdiend.
In dat geval mag je het meteen overmakenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:56 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Een knip met de vingers en die centen zijn weer verdiend.
Wat ist?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:00 schreef Klonk het volgende:
stelletje klaplopers...
Gij ambtenaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:01 schreef OA het volgende:
Zo, het is de hoogste tijd. Naar huis dus!
Goed he?quote:
en daar ben jij!quote:
Nee, ik pas....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
en we hebben een nobelprijswinnaar
Zegt de grootste....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:00 schreef Klonk het volgende:
stelletje klaplopers...
neuh, klaplopers zijn mensen die van andere profiteren, bij ons thuis is het hoogstens wat ouderwetsch, 1 inkomen en een huisman, al is dat huisman dan wel weer modern...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zegt de grootste....
Dan is ons gezinnetje ook ouderwetsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, klaplopers zijn mensen die van andere profiteren, bij ons thuis is het hoogstens wat ouderwetsch, 1 inkomen en een huisman, al is dat huisman dan wel weer modern...
Zo snel nou ook weer nietquote:
Studentenhuis?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:44 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ga eten zoeken....
ja zoeken, niemand maakt het hier uit wat we eten zal wel een drol op tafel leggen . en dan zegge n smakelijk eten
Oeh, tijd voor een vluggertje dan?quote:
Ben je al klaar?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oeh, tijd voor een vluggertje dan?
Ik was bezig met je laarzen te ontkoppelen. Ik ben onhandig met vetersquote:
er zit een rits aan de zijkantquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was bezig met je laarzen te ontkoppelen. Ik ben onhandig met veters
me stupidquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zit een rits aan de zijkant
* LL doet in 1 soepele beweging laarzen uit
Je keek gewoon naar mn tieten, geef nou maar toe!quote:
Shit, je hebt mij door.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je keek gewoon naar mn tieten, geef nou maar toe!
Ik zag het welquote:
Have funquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zag het wel
ff alles in mn laptoptas gooien..
anders heb ik over anderhalf uur geen stroom meer
En dan ben ik dus weer weg
Tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |