Die is al aangemaakt; ook al actief.quote:
Je weet niet hoe het moetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:21 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Die is al aangemaakt; ook al actief.
Maar ik heb nog geen tijd gevonden om het plaatje aan te passen
Met de kleine is alles goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:34 schreef becky27 het volgende:
eeeeeeeeeeeen nieuwe!!
hoest Sanger, met de kleine?
Heeft ie dat van zijn vader?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:57 schreef sanger het volgende:
Met de kleine is alles goed
drinkt absurt veel
Neequote:
Klinkt heel goed hoor! Tandjes, en al wat praten, leuk!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Met de kleine is alles goed
Hij heeft een tandje, probeert te wandelen (alleen evenwichtsgevoel mag wel iets beter) slaapt goed, eet goed, drinkt absurt veel en probeert te pratenPapa en mamma zegt ie zelfs met enige regelmaat.
Volgens het consultatiebureauis hij zijn achterstand ingelopen en heeft hij op niet lichamelijk gebied zelfs een voorsprong op leeftijdsgenootjes.
"t Wordt steeds leukerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:22 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Klinkt heel goed hoor! Tandjes, en al wat praten, leuk!
Klinkt goedquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:43 schreef Marsepein het volgende:
Gaat prima! Alisa begint steeds meer te ontdekken, de poes wordt herkend en al wijzend aangesproken met 'Ta'. De kinderstoel wordt een achterstevoren stoel, want alles wat achter de stoel gebeurt is veel spannender. Rollen is een sport geworden, als ze op een kleed ligt dan rolt ze er zo vanaf. Kruipen begint te komen.
Kortom een gezonde ontwikkeling
Ze is wat klein voor haar gewicht, en wat licht voor haar leeftijd![]()
Ik zal eerdaags eens een foto posten, of wacht, misschien heb ik wat bij me....
Recenter heb ik helaas niet bij me, dit is bijna 4 maanden geleden, ze was toen ruim 3 maanden....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:43 schreef Marsepein het volgende:
Ik zal eerdaags eens een foto posten, of wacht, misschien heb ik wat bij me....
Goed nieuwsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:33 schreef truttebosje het volgende:
alles doet het weer hij is lekker thuis nu, de wonden zijn redelijk aan het helen.
van de week voor controle geweest, en zn defribilator dingetje heeft nog geen 1 x in hoeven grijpen, dus dat is goed. als dat volgende maand nog zo is mag hij weer autorijden (doet ie toch al stiekem) en hij heeft weer zin om over een tijdje aan het werk te gaan.
hij ziet er ook weer goed uit, weer een kleurtje op zn wangen en hij is weer redelijk actief en heeft energie om weer een beetje te hobbyen enzo.
dus helemaal goed.
Maar krijg je dan niet een wildgroei aan topics? Is het niet makkelijk om dan een centraal ik zoek topic te openen. Net als in lif en muz?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:44 schreef Vonkenboer het volgende:
Als je zelf opzoek bent naar plekken waar je een bepaald soort meubel kan vinden mag je daar gerust een topic over openen
Ligt er aan hoe populair zoiets word, van mij mag je best een min of meer centraal topic openen hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Maar krijg je dan niet een wildgroei aan topics? Is het niet makkelijk om dan een centraal ik zoek topic te openen. Net als in lif en muz?
Toevallig heb ik dat spul ook gebruikt om een stukje beton te storten om de drempel van m'n schuur te kunnen plaatsen.quote:Op maandag 1 september 2008 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Even een korte vraag, ergens dit najaar gaan we onze tuin als het goed is toch eindelijk opknappen.
Hoe zit het ook al weer met palen van schuttingen 'verankeren'?
Gat graven, paal erin, cementpoeder erin, emmer water erbij en klaar... Althans, zo zie ik dat altijd bij van die eigen huis en tuin programma's.
Maar wat voor cementpoeder is dat dan wat je daarvoor gebruikt? En klopt mijn geheugen dat het idd op die manier moet?
We gaan ook een opstaande rand van gewassen grindtegels maken aangezien we zo'n cm. of 20-30 omhoog moeten, en die willen we dan idd ook op die manier vast gaan zetten. Kan toch ook wel?
Het is zelfs maar 17,5 kg per zak, en dat levert 10 liter mortel op, dus maar één emmer vol.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:10 schreef richie29 het volgende:
Sorry, had er niet zo bij stil gestaan dat je waarschijnlijk veel meer palen dan 1 moest plaatsen en dat is dat Nomix spul wel duur. Kost geloof ik 10,30 per zak van 20 liter...beton zelf maken scheelt je zo de helft volgens mij. Voor dat soort tips moet je dan mensen zoals Gurb hebben, die is daar waar meer in thuis![]()
Niet bedoeld richting 'ervaring met betonnen schoentjes'
Ik wou net hetzelfde gaan posten hier, hij viel mij ook al op (en zijn site viel me tegen)quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:51 schreef Marsepein het volgende:
Zit deze user niet een beetje te spammen?
Spam verwijderd, bedanktquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:51 schreef Marsepein het volgende:
Zit deze user niet een beetje te spammen?
Maar toch wel een hardleerse hoor .... zie http://forum.fok.nl/user/history/226951quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:04 schreef Marsepein het volgende:
Het was pas net bezig, en toevallig was ik aan het kijken ....
Ook weer aangepakt, en ts gemeld bij de FA'squote:Op donderdag 4 september 2008 13:31 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Maar toch wel een hardleerse hoor .... zie http://forum.fok.nl/user/history/226951
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |