Vermoeiendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:21 schreef Steeven het volgende:
Hij gebruikt moeilijke woorden om het moeilijke woorden gebruiken.
Inderdaad. Precies als de burqa. Je moet lekker zelf weten als je voor lul wil lopen. Maar dan niet gaan klagen dat je op straat nageroepen wordt en geen uitkering, ID-kaart, kortingskaart ontvangt en in een winkel niet geholpen wordt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:34 schreef Steeven het volgende:
Een wet voor handen schudden, nee Rita goed bezig. Wat een hoop stront zeg. Als hij die kerel geen handen wil schudden, prima, maar dan moet 'ie zoals nu de consequenties maar aanvaarden (geen baan en hoongelach).
Exact, dit soort ongeloofwaardig gehap van politici ook.....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:34 schreef Steeven het volgende:
Een wet voor handen schudden, nee Rita goed bezig. Wat een hoop stront zeg. Als die kerel of wie ook geen handen wil schudden, prima, maar dan moet 'ie zoals nu de consequenties maar aanvaarden (geen baan en hoongelach).
Ja hoor, een doodsbedreiging...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Recht in de zee" gewoon een doodsbedreiging. Oppakken die crimineel.
Ik zag het net ja....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:34 schreef Steeven het volgende:
Een wet voor handen schudden, nee Rita goed bezig. Wat een hoop stront zeg. Als die kerel of wie ook geen handen wil schudden, prima, maar dan moet 'ie zoals nu de consequenties maar aanvaarden (geen baan en hoongelach).
Idd, met intellectueel gebral je enge ideeën verhullen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:21 schreef Steeven het volgende:
Hij gebruikt moeilijke woorden om het moeilijke woorden gebruiken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:36 schreef SCH het volgende:
Volgens mij geilt Rita best een beetje op 'm.
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar 'ie het over hadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:38 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Idd, met intellectueel gebral je enge ideeën verhullen.
En maar blijven wijzen op het grondrecht van religie..
Ik vraag me af, volgens mij bestaan 50% van de woorden die hij gebruikte niet eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:39 schreef Steeven het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar 'ie het over hadhet is net een dikke Vandale die willekeurig moeilijke woorden uitkraamt. Bi-polaire conceptualisaties? Devitaliseren? Waar hééft die man het over
.
Die woorden zijn opzich niet eens echt moeilijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:39 schreef Steeven het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar 'ie het over hadhet is net een dikke Vandale die willekeurig moeilijke woorden uitkraamt. Bi-polaire conceptualisaties? Devitaliseren? Waar hééft die man het over
.
Hij heeft toch alleen het recht niet vervolgt te worden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:38 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Idd, met intellectueel gebral je enge ideeën verhullen.
En maar blijven wijzen op het grondrecht van religie..
Nee, daar moet je namelijk je handen bij uit de mouwen steken, iets waar hij schijnbaar pricipieel moeite mee heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zou die Enait genoegen nemen met een magazijnbaantje?
Als je de woorden zo ziet zou je de betekenis wel kunnen raden natuurlijk, maar de context waar hij het in plaatste maakte het nogal verwarrendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Die woorden zijn opzich niet eens echt moeilijk.
Dat maakte het vooral treurig om te zien.
[ .. ] Geschiktquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zou die Enait genoegen nemen met een magazijnbaantje?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ .. ] Geschikt
[ x ] Ongeschikt
De vacature spreekt van "iemand die van aanpakken weet" en "niet te beroerd om de handen uit de mouwen te steken".
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ .. ] Geschikt
[ x ] Ongeschikt
De vacature spreekt van "iemand die van aanpakken weet" en "niet te beroerd om de handen uit de mouwen te steken".
Ohja, en natuurlijk, bereid zijn om veel dozen te verwerken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ .. ] Geschikt
[ x ] Ongeschikt
Dat zit wel snor, aan zijn secretaresses te zien...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ohja, en natuurlijk, bereid zijn om veel dozen te verwerken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zit wel snor, aan zijn secretaresses te zien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |