abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61152995
Oh nee, niet weer he..
Allah Al Watan Al Malik
pi_61153145
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
Oh nee, niet weer he..
En al die kijkcijfers geven die islamitische aandachtshoer weer krediet. Beter is om zulke idioten lekker in hun sop te laten gaarkoken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61153320
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En al die kijkcijfers geven die islamitische aandachtshoer weer krediet. Beter is om zulke idioten lekker in hun sop te laten gaarkoken.
Tja, maar daar gaan wij niet over he
Allah Al Watan Al Malik
pi_61153404
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

pi_61153609
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja, maar daar gaan wij niet over he
Ik kijk al haast nooit TV, en al zeker niet naar de linkse conservatieven van NOVA of de gristenhonden van de EO, maar ik heb zonet toch even heerlijk staan afwassen!
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_61154375
die man is echt ingeburgerd, hij weet gewoon bepaalde dingen van nederland, zoals artikel 6 en de unie van utrecht.

zou dit een ingeburgerde moslim zijn?
pi_61154449
Hij gebruikt moeilijke woorden om het moeilijke woorden gebruiken .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_61154608
Ik erger me groen en geel aan beiden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61154620
Kijk dan niet Mutant, doe ik ook niet.
pi_61154826
Een wet voor handen schudden, nee Rita goed bezig . Wat een hoop stront zeg. Als die kerel of wie ook geen handen wil schudden, prima, maar dan moet 'ie zoals nu de consequenties maar aanvaarden (geen baan en hoongelach).
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:35:22 #36
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61154845
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:21 schreef Steeven het volgende:
Vermoeiend
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61154869
Volgens mij geilt Rita best een beetje op 'm.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:36:27 #38
pi_61154874
"Recht in de zee" gewoon een doodsbedreiging. Oppakken die crimineel.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_61154877
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:34 schreef Steeven het volgende:
Een wet voor handen schudden, nee Rita goed bezig . Wat een hoop stront zeg. Als hij die kerel geen handen wil schudden, prima, maar dan moet 'ie zoals nu de consequenties maar aanvaarden (geen baan en hoongelach).
Inderdaad. Precies als de burqa. Je moet lekker zelf weten als je voor lul wil lopen. Maar dan niet gaan klagen dat je op straat nageroepen wordt en geen uitkering, ID-kaart, kortingskaart ontvangt en in een winkel niet geholpen wordt.

Die bevoogdingsdrang en verbodszucht is vreselijk.

So far voor Rita's "liberale" ideetjes (ik ga ervanuit dat het een idee van Rita is, ik kijk zelf niet naar die pulp).

pi_61154880
quote:
Een wet voor handen schudden, nee Rita goed bezig . Wat een hoop stront zeg. Als die kerel of wie ook geen handen wil schudden, prima, maar dan moet 'ie zoals nu de consequenties maar aanvaarden (geen baan en hoongelach).
Exact, dit soort ongeloofwaardig gehap van politici ook.....
Allah Al Watan Al Malik
pi_61154906
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Recht in de zee" gewoon een doodsbedreiging. Oppakken die crimineel.
Ja hoor, een doodsbedreiging...
Allah Al Watan Al Malik
pi_61154909
quote:
Ik zag het net ja....
twee fundamentalisten aan tafel...
Willen we wel stemmen op iemand die het handenschudden wettelijk verplciht wilt maken...
pi_61154924
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:21 schreef Steeven het volgende:
Idd, met intellectueel gebral je enge ideeën verhullen.
En maar blijven wijzen op het grondrecht van religie..
pi_61154950
Tja, z'n woordenschat is wel bewonderenswaardig natuurlijk. Alleen wat er uit komt is stront.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:39:13 #45
pi_61154966
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:36 schreef SCH het volgende:
Volgens mij geilt Rita best een beetje op 'm.
Ze wil iets met haar erogene zones.
pi_61154981
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:38 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar 'ie het over had het is net een dikke Vandale die willekeurig moeilijke woorden uitkraamt. Bi-polaire conceptualisaties? Devitaliseren? Waar hééft die man het over .
pi_61154990
Zou die Enait genoegen nemen met een magazijnbaantje?
pi_61155002
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:39 schreef Steeven het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar 'ie het over had het is net een dikke Vandale die willekeurig moeilijke woorden uitkraamt. Bi-polaire conceptualisaties? Devitaliseren? Waar hééft die man het over .
Ik vraag me af, volgens mij bestaan 50% van de woorden die hij gebruikte niet eens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61155005
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:39 schreef Steeven het volgende:

[..]

Die woorden zijn opzich niet eens echt moeilijk.
Dat maakte het vooral treurig om te zien.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:41:42 #50
pi_61155041
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:38 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Hij heeft toch alleen het recht niet vervolgt te worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')