deze gaat naar VBLquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:22 schreef sjimz het volgende:
De volgende schoen waar ik voor wil gaan is toch wel de Nike SB Blazer Germany.
Die ga ik lekker matchend rocken met mijn adidas germany shirt
U can't go wrong with clydes/suedes cali!
Ik alleen de Swedes en de Germany'squote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:41 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik voel Blazers niet.
Daarom....ik wist dat ik een fresh paartje nodig had na het zien van deze wivah @ lacebagquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:22 schreef sjimz het volgende:
U can't go wrong with clydes/suedes cali!
Dan zoek je niet goed, Als je alleen online gezocht hebt: Nederland heeft nauwelijks goede online stores. Als je in de stad gekeken hebt: Al bij de skateshop gekeken? SB staat namelijk voor...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:25 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ben op zoek naar vette nike sneakers, ik vind de SB high wel wat.
Maar ik kan hier in NL helemaal niks vinden, dus ik dacht dat ik in amerika of elders in de E.U. kan vinden.
kent iemand een betrouwbare site dat verstuurt naar NL met ruime sneaker keuze? thanks.
Ik woon in de achterhoek, wij dragen hier nog klompen. xDquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:30 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Dan zoek je niet goed, Als je alleen online gezocht hebt: Nederland heeft nauwelijks goede online stores. Als je in de stad gekeken hebt: Al bij de skateshop gekeken? SB staat namelijk voor...
nijmegen/arnhem is goed te doen vanuit de achterhoekquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:33 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik woon in de achterhoek, wij dragen hier nog klompen. xD
Dank van het weekend maar even langs.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Rosada outlet
Laser blue vond ik echt niet zo mooi, de infrareds daarentegenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:38 schreef Cloud_SB het volgende:
Nee in Europa hebben we namelijk de betere versie er al van gehad.
Laser blue beats vivid blue any day.
Die vind ik ook echt mooi!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
wow die zijn nice, waar heb je ze vandaan?
(nog) maagdelijk wit!quote:
strap los vind ik niet fijn zitten, soms heb ik het zo zitten, soms achter de lip.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:55 schreef sjeppert het volgende:
strap los
haha ik had ze gezien gisteren, zijn echt fuglyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:18 schreef shiftsix het volgende:
bij jack&jones heb je nu dunk hi look-a-likes met veel verschillende kleuren
wat vinden jullie van die?
lelijke rip-offsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:18 schreef shiftsix het volgende:
bij jack&jones heb je nu dunk hi look-a-likes met veel verschillende kleuren
wat vinden jullie van die?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:00 schreef Robbb het volgende:
Sjimz, op pagina 1 staan van die bruine nikes, waar had je die vandaan?
Zoek zelf nog wat vette air max 1 of lights.
Purple Devils...quote:
Wow gast, strap achter de lip man!!quote:
Mischien kan ik vanwege de lage amerikaanse dollar 2 schoenen kopen voor 1 europese prijs?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:25 schreef sjeppert het volgende:
[..]
nijmegen/arnhem is goed te doen vanuit de achterhoek
Die waren van Ian_Curtis, met de nadruk op waren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:12 schreef Robbb het volgende:
sjimz [ afbeelding ]
Deze, waren het niet die andere;) deze zijn erg vet<3![]()
model is Air Max 1 of Air max 87 Curry en zijn alleen nog op sneakersforums en ebay te krijgen vrees ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:18 schreef Robbb het volgende:
Zijn die nog ergens verkrijgbaar, of welk model is dat. Ja ben noob op schoenen gebeid, koop gewoon wat ik mooi vind en lekker vind zitten, en wil iets anders dan classics of lacoste.
De rechter paar schoenen zijn gaaf.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:27 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb gewoon maar hetzelfde van de stoel getrokken als gisteren omdat ik te laat was vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
25 and rising!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:01 schreef thaWarhead het volgende:
Het is 25 graden man, doe normaal.
Agree. Stussy'squote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:00 schreef sjimz het volgende:
stussy's blijven dope!
xje voor cloud!
Reverse Jams?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Agree. Stussy's![]()
Gisteren trouwens een paartje Reeboks aangehad en die zaten ook erg goed. Misschien binnenkort maar eens kopen. Ik kan zo snel geen foto vinden maar het waren hoge Reeboks (groen,zwart,wit, paars) volgens mij
wat is er mis met fullylaced SB laces? Anders moet je even een outlet bezoeken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:46 schreef Nozuka het volgende:
Heeft er iemand witte sb veters over? (dunk low, geen fully laced) Zodat ik eindelijk die strik kan zetten.
Kost 50 euroquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:52 schreef thaWarhead het volgende:
De Oranje is vetter, Wel heel erg prijzig, voor dat geld staan er andere schoenen hoger op mn lijst.
d'r staat wel 100% Brand New. With Original Packing And Tags.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk fake
http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=sb&i=080057quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
d'r staat wel 100% Brand New. With Original Packing And Tags.
Bedoelt hij niet alleen dat de verpakking real is? ik heb 'm voor de zekerheid een mailtje gestuurd via ebay.
Ik zoek gewoon vette Nike SB shoes maar ik kan ze gewoon nergens vinden of ze zijn fake :_
WTFHAX, laat dan maar zitten xDquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=sb&i=080057
vergelijk de prijs maar
Footlocker, Coach, Sneakers, Front Runner, Britain, Perry Sport etc etc?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:23 schreef Robbb het volgende:
Jammer, dan maar opzoek naar soortgelijk, vind het model supervet. Wat is een goede winkel voor die Air Max 1's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |