Dan zoek je niet goed, Als je alleen online gezocht hebt: Nederland heeft nauwelijks goede online stores. Als je in de stad gekeken hebt: Al bij de skateshop gekeken? SB staat namelijk voor...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:25 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ben op zoek naar vette nike sneakers, ik vind de SB high wel wat.
Maar ik kan hier in NL helemaal niks vinden, dus ik dacht dat ik in amerika of elders in de E.U. kan vinden.
kent iemand een betrouwbare site dat verstuurt naar NL met ruime sneaker keuze? thanks.
Ik woon in de achterhoek, wij dragen hier nog klompen. xDquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:30 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Dan zoek je niet goed, Als je alleen online gezocht hebt: Nederland heeft nauwelijks goede online stores. Als je in de stad gekeken hebt: Al bij de skateshop gekeken? SB staat namelijk voor...
nijmegen/arnhem is goed te doen vanuit de achterhoekquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:33 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik woon in de achterhoek, wij dragen hier nog klompen. xD
Dank van het weekend maar even langs.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Rosada outlet
Laser blue vond ik echt niet zo mooi, de infrareds daarentegenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:38 schreef Cloud_SB het volgende:
Nee in Europa hebben we namelijk de betere versie er al van gehad.
Laser blue beats vivid blue any day.
Die vind ik ook echt mooi!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
wow die zijn nice, waar heb je ze vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |