Die vind ik ook echt mooi!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
wow die zijn nice, waar heb je ze vandaan?
(nog) maagdelijk wit!quote:
strap los vind ik niet fijn zitten, soms heb ik het zo zitten, soms achter de lip.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:55 schreef sjeppert het volgende:
strap los
haha ik had ze gezien gisteren, zijn echt fuglyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:18 schreef shiftsix het volgende:
bij jack&jones heb je nu dunk hi look-a-likes met veel verschillende kleuren
wat vinden jullie van die?
lelijke rip-offsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:18 schreef shiftsix het volgende:
bij jack&jones heb je nu dunk hi look-a-likes met veel verschillende kleuren
wat vinden jullie van die?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:00 schreef Robbb het volgende:
Sjimz, op pagina 1 staan van die bruine nikes, waar had je die vandaan?
Zoek zelf nog wat vette air max 1 of lights.
Purple Devils...quote:
Wow gast, strap achter de lip man!!quote:
Mischien kan ik vanwege de lage amerikaanse dollar 2 schoenen kopen voor 1 europese prijs?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:25 schreef sjeppert het volgende:
[..]
nijmegen/arnhem is goed te doen vanuit de achterhoek
Die waren van Ian_Curtis, met de nadruk op waren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:12 schreef Robbb het volgende:
sjimz [ afbeelding ]
Deze, waren het niet die andere;) deze zijn erg vet<3![]()
model is Air Max 1 of Air max 87 Curry en zijn alleen nog op sneakersforums en ebay te krijgen vrees ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:18 schreef Robbb het volgende:
Zijn die nog ergens verkrijgbaar, of welk model is dat. Ja ben noob op schoenen gebeid, koop gewoon wat ik mooi vind en lekker vind zitten, en wil iets anders dan classics of lacoste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |