De rechter paar schoenen zijn gaaf.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:27 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb gewoon maar hetzelfde van de stoel getrokken als gisteren omdat ik te laat was vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
25 and rising!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:01 schreef thaWarhead het volgende:
Het is 25 graden man, doe normaal.
Agree. Stussy'squote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:00 schreef sjimz het volgende:
stussy's blijven dope!
xje voor cloud!
Reverse Jams?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Agree. Stussy's![]()
Gisteren trouwens een paartje Reeboks aangehad en die zaten ook erg goed. Misschien binnenkort maar eens kopen. Ik kan zo snel geen foto vinden maar het waren hoge Reeboks (groen,zwart,wit, paars) volgens mij
wat is er mis met fullylaced SB laces? Anders moet je even een outlet bezoeken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:46 schreef Nozuka het volgende:
Heeft er iemand witte sb veters over? (dunk low, geen fully laced) Zodat ik eindelijk die strik kan zetten.
Kost 50 euroquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:52 schreef thaWarhead het volgende:
De Oranje is vetter, Wel heel erg prijzig, voor dat geld staan er andere schoenen hoger op mn lijst.
d'r staat wel 100% Brand New. With Original Packing And Tags.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zijn ze hoogstwaarschijnlijk fake
http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=sb&i=080057quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
d'r staat wel 100% Brand New. With Original Packing And Tags.
Bedoelt hij niet alleen dat de verpakking real is? ik heb 'm voor de zekerheid een mailtje gestuurd via ebay.
Ik zoek gewoon vette Nike SB shoes maar ik kan ze gewoon nergens vinden of ze zijn fake :_
WTFHAX, laat dan maar zitten xDquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=sb&i=080057
vergelijk de prijs maar
Footlocker, Coach, Sneakers, Front Runner, Britain, Perry Sport etc etc?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:23 schreef Robbb het volgende:
Jammer, dan maar opzoek naar soortgelijk, vind het model supervet. Wat is een goede winkel voor die Air Max 1's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |