Lekker kleurtje!quote:
Die heb ik ook...lopen erg lekker.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:10 schreef got.rice het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister in rotterdam gehaaldze hadden nog 1 paar en ook nog in mijn maat dus heb wel geluk mee gehad..
Ik ga morgen naar amsterdam om schoenkes te kijken voor mijn vriendin en ze is dus op zoek naar hi dunks, ik ben zelf niet zo bekend in amsterdam, ben-g en pattas kan ik nog wel vinden maar heeft iemand nog een paar namen voor me, adressen zoek ik dan wel op google, bvd!
deze bedoel ik dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:18 schreef shiftsix het volgende:
bij jack&jones heb je nu dunk hi look-a-likes met veel verschillende kleuren
wat vinden jullie van die?
Op introkamp zag ik ze ook van denim gemaakt, best grappige schoen. Alleen als je voor zo een model gaat hoezo dan niet gelijk een Hi adidas alla een jabbar, americana of top ten? Veel mooier dan die dingen van J&J. Of gewoon een paar dunks.quote:
het is niet mijn foto hequote:Op zondag 31 augustus 2008 14:28 schreef irencus het volgende:
[..]
Op introkamp zag ik ze ook van denim gemaakt, best grappige schoen. Alleen als je voor zo een model gaat hoezo dan niet gelijk een Hi adidas alla een jabbar, americana of top ten? Veel mooier dan die dingen van J&J. Of gewoon een paar dunks.
Oh introkamp van onze school RBS zag ik ze. Die foto is een adidas top ten sleek, bedoeld voor de chimeids. Check anders http://www.harputsadidas.com/ voor lauwe adidas en Hi modellen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:31 schreef shiftsix het volgende:
[..]
het is niet mijn foto he
maar zelf vind ik het model wel dope maar de kleuren niet
introkamp?
[ afbeelding ]
deze vind ik wel dope
maar weet iemand waar te koop?
Frontrunner en Sub-Zero verkopen ze. 89,95 geloof ik. Waar ergens woon je.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:31 schreef shiftsix het volgende:
[..]
het is niet mijn foto he
maar zelf vind ik het model wel dope maar de kleuren niet
introkamp?
[ afbeelding ]
deze vind ik wel dope
maar weet iemand waar te koop?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:19 schreef kensei het volgende:
Ik wil deze schoenen:
[ afbeelding ]
halen bij deze: http://www.maxalen.com site,
Iemand ervaring met deze site? zijn de schoenen legit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |