Lekker kleurtje!quote:
Die heb ik ook...lopen erg lekker.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:10 schreef got.rice het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister in rotterdam gehaaldze hadden nog 1 paar en ook nog in mijn maat dus heb wel geluk mee gehad..
Ik ga morgen naar amsterdam om schoenkes te kijken voor mijn vriendin en ze is dus op zoek naar hi dunks, ik ben zelf niet zo bekend in amsterdam, ben-g en pattas kan ik nog wel vinden maar heeft iemand nog een paar namen voor me, adressen zoek ik dan wel op google, bvd!
deze bedoel ik dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:18 schreef shiftsix het volgende:
bij jack&jones heb je nu dunk hi look-a-likes met veel verschillende kleuren
wat vinden jullie van die?
Op introkamp zag ik ze ook van denim gemaakt, best grappige schoen. Alleen als je voor zo een model gaat hoezo dan niet gelijk een Hi adidas alla een jabbar, americana of top ten? Veel mooier dan die dingen van J&J. Of gewoon een paar dunks.quote:
het is niet mijn foto hequote:Op zondag 31 augustus 2008 14:28 schreef irencus het volgende:
[..]
Op introkamp zag ik ze ook van denim gemaakt, best grappige schoen. Alleen als je voor zo een model gaat hoezo dan niet gelijk een Hi adidas alla een jabbar, americana of top ten? Veel mooier dan die dingen van J&J. Of gewoon een paar dunks.
Oh introkamp van onze school RBS zag ik ze. Die foto is een adidas top ten sleek, bedoeld voor de chimeids. Check anders http://www.harputsadidas.com/ voor lauwe adidas en Hi modellen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:31 schreef shiftsix het volgende:
[..]
het is niet mijn foto he
maar zelf vind ik het model wel dope maar de kleuren niet
introkamp?
[ afbeelding ]
deze vind ik wel dope
maar weet iemand waar te koop?
Frontrunner en Sub-Zero verkopen ze. 89,95 geloof ik. Waar ergens woon je.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:31 schreef shiftsix het volgende:
[..]
het is niet mijn foto he
maar zelf vind ik het model wel dope maar de kleuren niet
introkamp?
[ afbeelding ]
deze vind ik wel dope
maar weet iemand waar te koop?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:19 schreef kensei het volgende:
Ik wil deze schoenen:
[ afbeelding ]
halen bij deze: http://www.maxalen.com site,
Iemand ervaring met deze site? zijn de schoenen legit?
ik vind al die andere ook lelijk maar die blauwequote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef thaWarhead het volgende:
Hightop Vans met een cupsole, nice. Al had ik liever de DrT retro gehad.
Damn, even een Google gedaan, die andere cw's zijn echt lelijk.
Op deze na dan:
[ afbeelding ]
Gumsole![]()
Ik weet het niet zeker. Er staat echt een mix van modellen op die helemaal nergens op slaat, maar er staan ook schoenen tussen die niet eens worden gefaked.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:19 schreef kensei het volgende:
Ik wil deze schoenen:
[ afbeelding ]
halen bij deze: http://www.maxalen.com site,
Iemand ervaring met deze site? zijn de schoenen legit?
Dito. Wacke service hebben die gasten. Wel veel keus. Beetje jammer dat ze de voorraad op de site nooit synchroniseren met de winkel.. had schoenen besteld (en betaald) die helemaal niet op voorraad waren.. heb 3 keer moeten vragen om restitutie, nadat ze eerst een aantal keer hadden gevraagd of ik niet wat anders wilde uitzoeken. Vorige week weer schoenen besteld, idd alleen nog 'wordt verwerkt' mailtje ontvangen.. zo weer even een mailtje sturen.quote:Op maandag 1 september 2008 09:36 schreef GustavFTW het volgende:
Laatst schoenen besteld bij boardlords.nl
Iemand ervaring met de levertijden daar? Heb alleen nog een mailtje ontvangen met 'status: wordt verwerkt'
Zeer aangename schoenen kun je mij vertellen waar je ze vandaan hebt gekocht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:06 schreef Robertje het volgende:
[..]
De rechter paar schoenen zijn gaaf.
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinst Air Max 1 Premium
quote:Boardlords Skateshop
Bestelnummer: --
Gedetailleerde factuur
Besteldatum: donderdag 07 augustus, 2008
Uw commentaar bij de bestelling is: Beste --,
Helaas kunnen we je bestelling niet leveren.
*knip*
Wil je iets anders uitzoeken ?
Groet,
--
quote:Hoi --,
het zou wel handig zijn als jullie de spullen dan niet te koop aanbieden op jullie websiteToen ik jullie een beetje zat te googlen kwam ik ook al een aantal verhalen tegen van mensen die spullen hadden besteld die uiteindelijk niet leverbaar waren.
Maar nee dank je, ik wilde specifiek die twee hebben. Kun je het geld terugstorten?
Bij voorbaat dank,
--
8 augustus:quote:Hallo --,
We vinden het ook vervelend, het liefst bedienen we je.
Dit komt omdat we nog geen real time voorraad systeem hebben.(zijn we wel mee bezig)
Als een klantje in de winkel net een paartje weg koopt voordat de internet bestelling wordt verwerkt moeten we helaas nee verkopen.
We proberen ze dan nog wel te regelen, maar als dat niet lukt gaat het over.
Nike SB is exclusief, als je er niet op tijd bij bent (wanneer het model uitkomt) kun je wel eens mis schieten.
Check over een paar uurtjes nog even de website.
We hebben nieuwe modellen binnen gekregen, die zij super vet en natuurlijk in jouw maat aanwezig.
Laat even weten of je dan nog steeds restitutie wilt.
Greetz,
--
12 augustus:quote:Hoi,
*knip* Dus doe maar restitutie. *knip*
groeten,
--
quote:Hoi,
ik wil dit geld graag terughebben. Dit is de derde keer. Graag een bevestiging dat het geld terug is overgemaakt. Mijn gegevens zijn:
*knip*
met vriendelijke groet,
--
Fakking irritant.quote:Hallo --,
We zijn net terug van vakantie, ga ik z.s.m even regelen.
Volgende keer beter.
Greetz,
--
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |