Dat ga ik ook zeggen inderdaad... bedankt voor jullie meedenken!! Ik ga in ieder geval morgenvroeg ook even bellen of ik een DVD van de echo kan krijgen, dan kan ik hem dat in het vooruitzicht stellen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:17 schreef Jelief het volgende:
En als je hem nou gewoon uitlegt waarom hij niet mee mag? Danvertel je dat je met de echodame hebt gesproken en dat die het niet goed vindt? Dan hoef je geen smoesje teverzinnen en jij bent niet degene die de afspraak doorbreekt zeg maar.
kwartier??? Hier duurde ie ruim 45 minuten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:13 schreef owlet het volgende:
De 20 weken echo duurde bij ons een klein kwartiertje, Tex. En het was niet in 3D, misschien kan je dat in die extra 30 wel doen?
Ja, een kwartier. Alles was goed te zien en het zag er goed uit, dus er was geen enkele reden om hem langer te doen durenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:28 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
kwartier??? Hier duurde ie ruim 45 minuten.
Daarom doen wij dus die dvd erbij (maar dat is bij jullie misschien geen mogelijkheid). Noah nemen we overigens wel mee naar de 12 weken echo volgende week. Maar de 20 weken echo duurt een stuk langer en er wordt naar een stuk serieuzere zaken gekeken, dus dat leek me niet handig met Noah erbij.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Jose, lief dat je vraagt... er is nog geen nieuws, ze krijgt nu, als het goed is, de uitslag... spannend dus.
Hmm we zitten een beetje in dubio... we hebben Twan gezegd dat hij mee naar de 20weken echo mag, maar begin wel te twijfelen of het wel zo verstandig is om hem mee te nemen. Stel je voor dat er iets niet goed is, maar ja hoe zeg je een kind van 6 die zich daarop verheugt, dat hij toch niet mee mag.... moeilijk hoor.
Wat balen zeg, belachelijk dat er mensen zijn die dat soort dingen doen. Je hoort van andermans spullen af te blijven
Okay een kwartiertje is ook weer niet heel lang. Ik had van anderen gelezen dat het van 30 tot zelfs 60 minuten kon duren. Die extra 30 minuten is in 2D staat op de site. 3D kan alleen in de pretecho, of misschien kan het ook wel tegen nog extra bij betaling. Ik zal eens vragen als we de 12 weken echo hebben hoe lang de 20 weken echo bij hen duurt en wat er verder voor mogelijkheden zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:13 schreef owlet het volgende:
De 20 weken echo duurde bij ons een klein kwartiertje, Tex. En het was niet in 3D, misschien kan je dat in die extra 30 wel doen?
Ik hoop dat dat hier ook kan... ik ben ook niet zo dol op het 3/4D gebeuren maar evt. kan een gewone 2D pretecho ook en dat kost ong. 35 euro dus dat valt nog mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
Bij ons kon de 20 weken idd op dvd Diaan, moesten we zelf 15E voor betalen.
Dat hebben we dus gedaan. Wij vonden een pretecho ook te duur en ik hou zelf niet van het 3/4D gebeuren dus we hebben het verder gewoon bij de 12 en 20w echo's gehouden.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:33 schreef cattie het volgende:
Volgens mij staat mijn 20 weken echo ingepland voor een half uur. Dat gebeurd in het ziekenhuis, dus ik heb helaas geen mogelijkheid voor een dvd ofzo. Ik vind het wel spannend die echo, hopelijk is alles goed.
In de stad kon ik geen vest vinden. Daarom heb ik dit vest via internet besteld.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:03 schreef texelonia het volgende:
Wij krijgen onze echo's bij een echo centrum die daarnaast ook pretecho's doet. Zo kun je bij de 20 weken echo voor 15 euro extra een dvd krijgen, en voor 40 euro extra krijg je 30 minuten extra. Die dvd lijkt me wel leuk, en die 30 minuten op zich ook wel. Maar hoe lang duurt de 20 weken echo zelf wel niet? Dan heb je toch alles wel al gezien lijkt me?
Aan de andere kant is het wel een stuk goedkoper dan een pret echo. En die dvd lijkt me sowieso wel leuk, ook om aan Noah te kunnen laten zien
Hier zag ook alles er goed uit, maar ze heeft alles echt perfect gekeken, nieren, blaas, damrne, maag, kontquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:38 schreef owlet het volgende:
[..]
Ja, een kwartier. Alles was goed te zien en het zag er goed uit, dus er was geen enkele reden om hem langer te doen duren
Leuk dat ik het hier lees goeie tipquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:56 schreef Brighteyes het volgende:
Bij ons kon de 20 weken idd op dvd Diaan, moesten we zelf 15E voor betalen.
Dat hebben we dus gedaan. Wij vonden een pretecho ook te duur en ik hou zelf niet van het 3/4D gebeuren dus we hebben het verder gewoon bij de 12 en 20w echo's gehouden.
vreemd.. Waarom kan het bij andere bureaus dan wel? Lijkt me niet dat die zomaar tegen de wet in gaanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens zij maken geen DVD van de echo omdat het een medische echo is. Het is wettelijk bepaald dat dat niet mag. Ik kan evt. wel bij 25 weken een pretecho laten maken en die op DVD laten zetten.
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo en heb gevraagd naar de mogelijkheid om een dvd te laten maken. Heb gelijk even om duidelijkheid gevraagd, dit was hun antwoord:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
vreemd.. Waarom kan het bij andere bureaus dan wel? Lijkt me niet dat die zomaar tegen de wet in gaan
aha. Op de site van 'mijn' echo bureau stond dat je voor 15 euro extra een dvd krijgt en voor 40 euro een dvd en 30 minuten extra tijd. Dat had ik dus niet opgevat dat je bij alleen de dvd ook extra tijd kreeg. Zal vast geen half uur zijn, maar toch.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:41 schreef klonelin het volgende:
[..]
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo en heb gevraagd naar de mogelijkheid om een dvd te laten maken. Heb gelijk even om duidelijkheid gevraagd, dit was hun antwoord:
We kunnen de 20-weken echo niet op dvd zetten, wel kunnen we de afspraak verlengen om vervolgens dus materiaal voor de dvd te hebben.
Kortom, de 20-weken echo zelf wordt niet gefilmd, maar ze kunnen wel de afspraak verlengen om alsnog beeldmateriaal te krijgen.
De afspraak die ik heb gemaakt is trouwens op dinsdag 30 september, heb er nu al "zin in"!
Maar vooral ook spannend hoor. Vooral omdat je eigenlijk zolang niks ziet!
8 september ga ik weer naar de verloskundige, hopelijk mag ik dan weer het hartje horen.
Nou dat kan bij ons dus niet helaas..... wel duidelijk dus waarom andere bureaus het wel doen. In ieder geval is de kogel door de kerk... we nemen Twan gewoon mee en gaan ervanuit dat alles gewoon goed is. Positive thinking!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:41 schreef klonelin het volgende:
[..]
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo en heb gevraagd naar de mogelijkheid om een dvd te laten maken. Heb gelijk even om duidelijkheid gevraagd, dit was hun antwoord:
We kunnen de 20-weken echo niet op dvd zetten, wel kunnen we de afspraak verlengen om vervolgens dus materiaal voor de dvd te hebben.
Kortom, de 20-weken echo zelf wordt niet gefilmd, maar ze kunnen wel de afspraak verlengen om alsnog beeldmateriaal te krijgen.
De afspraak die ik heb gemaakt is trouwens op dinsdag 30 september, heb er nu al "zin in"!
Maar vooral ook spannend hoor. Vooral omdat je eigenlijk zolang niks ziet!
8 september ga ik weer naar de verloskundige, hopelijk mag ik dan weer het hartje horen.
Mss mag het wel als je bijbetaald? Ik kan me voorstellen dat ze het op die manier kunnen omzeilen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
vreemd.. Waarom kan het bij andere bureaus dan wel? Lijkt me niet dat die zomaar tegen de wet in gaan
Ik kreeg de vorige keer 2 foto's, maar die waren erg wazig, omdat het een inwendige echo was.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
En Carmella wat heb je een mooie echoen die 7 weken vliegen zo voorbij hoor!!
En 5 foto's???
wij krijgen er steeds maar 1, maar wel steeds de mooiste
Drie maanden voordat je bent uitgerekendquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:30 schreef texelonia het volgende:
Ben je trouwens ook niet verplicht het voor een bepaalde tijd te vertellen aan je werk? Ik had in mijn hoofd 16 weken, maar weet niet of dat nou ook echt zo is eigenlijk.
Ik vertel het volgende week, dan moet ik pas weer werken na een lange zomervakantiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:30 schreef texelonia het volgende:
Wanneer hebben jullie trouwens op je werk verteld dat je zwanger was?
Wat een opmerkingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:57 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb het op het werk gewoon na de grens van 12 weken verteld. De reactie van mijn manager: ik zie dat je blij bent, dus ik zal je maar feliciteren zeker.
Volgens mij loopt Jojogirl hier al wat maandjes (en een vorige zwangerschap) rondquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:40 schreef iamredleader het volgende:vanmiddag 17:00 de 16-weken afspraak
En welkom Jojogrirl, al bijna aan het eind!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:09 schreef owlet het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Jojogirl hier al wat maandjes (en een vorige zwangerschap) rondIk denk dat ze bedoelt dat ze zich meldt omdat het de eerste dag van meld"plicht" periode is
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:09 schreef owlet het volgende:
Volgens mij loopt Jojogirl hier al wat maandjes (en een vorige zwangerschap) rondIk denk dat ze bedoelt dat ze zich meldt omdat het de eerste dag van meld"plicht" periode is
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:45 schreef Fuente het volgende:
Ik moet het even kwijt, ben zo geschrokken en verdrietig..Mijn moeder belde me vanmorgen, dat een vriendin van mij (van de familie) vannacht bevallen is van haar zoontje. Ze liep bijna 2 weken over tijd, de verloskundige kon niet eerder komen dan toen ze 10 cm ontsluiting had en het kindje al half geboren was... het kindje had de navelstreng 2 keer om de nek, had het in de buik ook niet meer goed gehad.
Hij heeft ernstig zuurstofgebrek gehad en is vanmorgen met de babylance naar Utrecht gebracht.. en het ziet er zeer somber uit..
Ben er even kapot van, ik hoop zo dat het goed komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |