Wel geinig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Anders posten we hetzelfde bericht met dezelfde reactie![]()
Leuk nieuws trouwens
[..]
Zegt mij dus helemaal niks!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef kevin6188 het volgende:
Is 'ie dan:
Geen Real Madrid voor Huntelaar: 'Niet meer Nederlanders'
[..]
Schuster heeft daar geen zak te vertellen, die ouwe maffia baas beslist.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef kevin6188 het volgende:
Is 'ie dan:
[..]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef kevin6188 het volgende:
Is 'ie dan:
[..]
Dan moet ie inderdaad gewoon lekker bij ajax blijven....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:31 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar heeft ook gezegd, dat als die weggaat, hij in een team wilt komen waar hij speelt. En in Madrid wil dat nog wel eens moeilijk gaan worden.
Yup. Stond al op de vorige pagina.quote:
dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zegt mij dus helemaal niks!![]()
Maar hoe wist jij dat dit artikel zou verschijnen?
Van het alom gerespecteerde voetbalnieuws.nl (of whatever) met hun 13 jarige hoofdredacteur?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:02 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij zit kevin een beetje in het sportredactie/kranten/internet-wereldje of niet?
Of hij heeft daar contacten.
Correct.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:02 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij zit kevin een beetje in het sportredactie/kranten/internet-wereldje of niet?
Of hij heeft daar contacten.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Van het alom gerespecteerde voetbalnieuws.nl (of whatever) met hun 13 jarige hoofdredacteur?
Hoorde het net van iemand, kwam hier even checken.quote:
Zou er een terugkoopclausule zijn?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:33 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Hoorde het net van iemand, kwam hier even checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |