Dat is een hoop geld dat ze weigeren.En wat Real nog heeft dusquote:'Real Madrid bood tevergeefs 47 miljoen euro op Villa'
Valencia heeft een bod van 47 miljoen euro van Real Madrid op David Villa (foto, voor) geweigerd. Dat bericht de krant Marca maandag. Voorzitter Vicente Soriano van Valencia wil zich aan zijn belofte houden dat de EK-topscorer niet te koop is.
Tijdens een directievergadering won Soriano een meerderheid voor zijn standpunt dat Villa behouden moet blijven. Een aantal bestuurders wilde ‘El Guaje’ van de hand doen, de immense schuldenlast in beschouwing nemende. Villa wordt al maanden in verband gebracht met Real, dat naarstig op zoek is naar een spits die Raúl en Ruud van Nistelrooy van concurrentie kan voorzien. (MA
Over Huntelaar gesproken:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zaterdag de eerste twee goals van Huntelaar in de nieuwe competitie
Geld hebben ze i.i.g. wel in Madrid.quote:Real biedt vijftig miljoen voor Villa maar Valencia weigert
Valencia heeft Real Madrid duidelijk gemaakt dat David Villa niet te koop is. De Koninklijke zou tot vijftig miljoen euro hebben geboden voor de topscorer, maar kreeg alsnog een 'nee' als antwoord, zo schrijven diverse Spaanse media.
Zo weet Las Provincias dat Valencia afgelopen zondag rondom het tweede Super Cup-duel in Madrid een bod van vijftig miljoen kreeg voorgelegd voor Villa. 'Hij is niet te koop', zou voorzitter Vicente Soriano 'bot' hebben geantwoord, aldus de regionale krant van Valencia.
Ook AS en Marca berichtten over een poging van Real de topscorer van Euro 2008 los te weken bij Valencia. AS heeft het over 48 miljoen, Marca over 47 miljoen. De uitkomst is bij beide bladen precies hetzelfde: Soriano zegt nee. Zoals hij al vaker heeft laten horen op aanbiedingen voor Villa, en ook al kampen Los Ché met een forse schuldenlast.
Valencia zou inmiddels druk bezig zijn het contract van de Villa open te breken en op te waarderen, zo bevestigt de zaakwaarnemer van de 26-jarige spits in Las Provincias. De huidige verbintenis van de 36-voudig international loopt tot medio 2013.
VI
Roep maar niet te hard. Want ze komen hem nog halen, aangezien Villa niet doorgaat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zaterdag de eerste twee goals van Huntelaar in de nieuwe competitie
Waarom dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Online Kaarten bestellen is zwaar beter
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Over Huntelaar gesproken:
[..]
Geld hebben ze i.i.g. wel in Madrid.
Idd. maargoed. van mij part winnen ze in de laatste minuut. weet ik veel. de eerste wedstrijd gelijk 3 punten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:46 schreef versteegrob het volgende:
En de voorbereiden spreekt nou niet echt vertrouwen uit. Zie ze niet ineens de sterren van de hemel spelen.
Dus 2-0 of 2-1
Anders posten we hetzelfde bericht met dezelfde reactiequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Over Huntelaar gesproken:
[..]
Geld hebben ze i.i.g. wel in Madrid.
quote:Oud-Ajacied Finidi George volgt trainerscursus bij KNVB
Finidi George wil bondscoach van Nigeria worden. Met die insteek volgt de voormalig rechtsbuiten van Ajax de KNVB-trainerscursus voor buitenlanders. Een delegatie van Ajax was maandagavond aanwezig in Zeist voor de arbitragezaak rond Kenneth Perez, toen men Finidi plotseling tegen het lijf liep.
'Mijn uiteindelijke doel is hoofdcoach worden,' zegt Finidi tegen verslaggevers van De Telegraaf. 'Mijn eerste voornemen is het nationale elftal onder zeventien jaar te trainen, daarna wil ik doorgroeien.' De Nigeriaan woont momenteel op het Spaanse eiland Mallorca, maar dat ziet hij niet als probleem. 'De meeste Nigerianen spelen toch in Europa.'
Finidi was halverwege de jaren negentig de Marc Overmars aan de rechterkant bij Ajax. Hoogtepunten waren zijn doelpunt tegen Bayern München in de halve finale van de Champions League (5-2 winst) en winst van datzelfde toernooi in seizoen 1994/1995. Dankzij zijn goede spel groeide Finidi uit tot publiekslieveling in Amsterdam. (KVN)
Zie jij de bui ook al hangen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat is een hoop geld dat ze weigeren.En wat Real nog heeft dus![]()
Inderdaad, uitduels gewoon via Primera.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nee gewoon thuisduels. Want dan kan je de kaartjes ook thuis laten bezorgen. Bij uitduels kan dat niet dacht ik.
Tenzij het een topwedstrijd isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
Kaartverkoop via internet is zwaar kut, ik adviseer iedereen dan ook gewoon bij Primera te kopen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komt hij wel stage lopen in Amsterdam
Nog ff een keer proberen omdat mijn vraag aan jou in het vorige topic stond. Wat gebeurde er gisteren kort na de wedstrijd in de buurt van jou met die steward, die van z'n stoel viel ofzo?quote:
Laat ze dan in ieder geval maar 47 miljoen betalen, voor minder houden we hem wel lekkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat is een hoop geld dat ze weigeren.En wat Real nog heeft dus![]()
Hij viel over dat randje.. Is ook een klote rand. Kwam Reiziger nog tegen later, maar helaas kwam hij niet bij Ajax voetballenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nog ff een keer proberen omdat mijn vraag aan jou in het vorige topic stond. Wat gebeurde er gisteren kort na de wedstrijd in de buurt van jou met die steward, die van z'n stoel viel ofzo?
ik wel in ieder gevalquote:
Stoer doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:14 schreef AFCA-Ermelo het volgende:
Wat deed die groep van hun eigenlijk in het stadion?
Dacht dat het niet mocht bij deze duels.
Ik hoorde dat er een ontsnappingsclausule in zijn contract zit. Klopt dat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:10 schreef Devz het volgende:
[..]
Laat ze dan in ieder geval maar 47 miljoen betalen, voor minder houden we hem wel lekker
Spaanse media had het daarover, maar volgens mij is het bullshitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een ontsnappingsclausule in zijn contract zit. Klopt dat?
Op die foto stonden ook meisjes van 14 ofzo hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Stoer doenStonden mannen met buideltasjes tussen, dat noemt zich dan harde kern
Dat is niet zo volgens mij, waarom zouden ze ander nieuwe contractbesprekingen houden, die ketste juist af omdat huntelaar een clausule erin wil hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een ontsnappingsclausule in zijn contract zit. Klopt dat?
Als dat zo is, dan zijn ze hem hoe dan ook kwijt. Want Real komt hem halen, denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Spaanse media had het daarover, maar volgens mij is het bullshit
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, uitduels gewoon via Primera. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zijn ze hem hoe dan ook kwijt. Want Real komt hem halen, denk ik.
Ik zag mezelf staan zitten ja. Er waren best wat mensen van hun, maar veel vrouwen, oude mannen, pubers en dan die bollequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:18 schreef AFCA-Ermelo het volgende:
[..]
Op die foto stonden ook meisjes van 14 ofzo haha![]()
![]()
Jij stond er ook op
Zie het maar eens uit te geven in zo'n korte tijd aan een beschikbare waardige spitsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft geen clausule
35 tot 40 miljoen lijkt me een mooi bedrag.
Al zie ik hem liever blijven.
Ik hor het nog zingenquote:
Volgens Derksen kan Ajax ook zonder Huntelaar kampioen worden..... en voor een keer ben ik het nog met hem eens ookquote:
Cvitanichquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zie het maar eens uit te geven in zo'n korte tijd aan een beschikbare waardige spits
Lijkt me een beetje overdreven bedrag, want ze hebben 10 miljoen meer over, voor een speler die ik veel beter vind. 25 miljoen is al redelijk veel voor Huntelaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft geen clausule
35 tot 40 miljoen lijkt me een mooi bedrag.
Al zie ik hem liever blijven.
Dan mag hij mooi lekker in Amsterdam blijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje overdreven bedrag, want ze hebben 10 miljoen meer over, voor een speler die ik veel beter vind. 25 miljoen is al redelijk veel voor Huntelaar.
De nieuwe jongens hebben jou al overtuigd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hor het nog zingen
FINIDI WOOHOO!!! FINIDI OOOHOOOHOOOHWW!!!!
[..]
Volgens Derksen kan Ajax ook zonder Huntelaar kampioen worden..... en voor een keer ben ik het nog met hem eens ook
Lijkt me niet het beste voor Huntelaar zelf, maar goed. Hij heeft geen clausule, maar wanneer loopt zijn contract dan eigenlijk af?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan mag hij mooi lekker in Amsterdam blijven.
2010..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lijkt me niet het beste voor Huntelaar zelf, maar goed. Hij heeft geen clausule, maar wanneer loopt zijn contract dan eigenlijk af?
Fuseer dan meteen met Groningen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:27 schreef Wooldoor het volgende:
Na de verkoop van Nijland is de kans helemaal nihiel dat Groningen Berg laat gaan voor een bedrag onder de 15 miljoen.
Na volgend seizoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lijkt me niet het beste voor Huntelaar zelf, maar goed. Hij heeft geen clausule, maar wanneer loopt zijn contract dan eigenlijk af?
Je hebt geen vervanger nodig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:27 schreef Wooldoor het volgende:
Na de verkoop van Nijland is de kans helemaal nihiel dat Groningen Berg laat gaan voor een bedrag onder de 15 miljoen.
Nog één seizoen, want daarna is RvN denk ik wel op zijn retour.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
2010..
Maar bij een transfer beland hij zo goed als zeker op de bank (bij Real dan)..
Ik vrees dat Sulejmani voorlopig met z'n knie sukkelt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:29 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Je hebt geen vervanger nodig.
Suàrez, Cvitanich en Sulejmani. Twee van de grootste talenten in de eredivisie van de laatste jaren en de topscorer van de Argentijnse competitie.
Zonder Huntelaar wordt Ajax met deze spitsen geen kampioen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:29 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Je hebt geen vervanger nodig.
Suàrez, Cvitanich en Sulejmani. Twee van de grootste talenten in de eredivisie van de laatste jaren en de topscorer van de Argentijnse competitie.
Dan kan hij mooi dit seizoen bij Ajax in de basis spelen ipv bij Madrid op de bank.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nog één seizoen, want daarna is RvN denk ik wel op zijn retour.
Ik vind het wel een interessante ontwikkeling, de perikelen rond Huntelaar e.d.
En dan zijn wij inmiddels kampioen en hebben we de UEFA cup gewonnen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan hij mooi dit seizoen bij Ajax in de basis spelen ipv bij Madrid op de bank.
Volgend seizoen zal Real hem dan nog wel willen hebben voor een lager bedrag.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Sulejmani voorlopig met z'n knie sukkelt.
Wat Huntelaar gerelateerd nieuws op komst trouwens, vanmiddag. Watch it.
quote:Lazovic en Sulejmani in Servische selectie
De nieuwe bondscoach van Servië, Radomir Antic, heeft zijn eerste selectie bekendgemaakt. De nieuwbakken oefenmeester van het land heeft ook een plekje ingeruimd voor Danko Lazovic (PSV) en Miralem Sulejmani (Ajax).
Of Sulejmani zich volgende week dinsdag ook daadwerkelijk meldt in Belgrado is nog maar de vraag. De rappe aanvaller heeft nog altijd last van een knieblessure. Pas komend weekend, wanneer Ajax het inde Eredivisie opneemt tegen Willem II, zal blijken of Mickey voldoende hersteld is van zijn kwetsuur.
PSV had afgelopen jaar (nu nog niet) toch ook geen fatsoenlijke spitsen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zonder Huntelaar wordt Ajax met deze spitsen geen kampioen.
Kampioen misschien, voor de UEFA Cup zou ik toch even de CL-loting afwachten, bovendien schat ik de kansen van Man. City hoger inquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
En dan zijn wij inmiddels kampioen en hebben we de UEFA cup gewonnen..![]()
of ben ik nu heel optimistisch?
Valencia heeft zelfs nog een schuld van 100 miljoen oid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Als Valencia kan zeggen dat Villa niet te koop is, dan moeten wij dat ook gewoon kunnen. Met 50 miljoen wordt je geen kampioen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:40 schreef HeatWave het volgende:
voor 50 miljoen mag KJH weg, dan kopen we heel FC groningen wel.
Doe je toch hetzelfde als Chelsea met Mutuquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:51 schreef Devz het volgende:
Wormgoor gratis laten gaan kunnen we in de toekomst nog wel eens spijt van gaan krijgen.
Dus Groningen zou kampioen moeten worden dit seizoen? Anders lijkt me echt een randdebielen actie om heel Groningen te kopenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:40 schreef HeatWave het volgende:
voor 50 miljoen mag KJH weg, dan kopen we heel FC groningen wel.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dus Groningen zou kampioen moeten worden dit seizoen?
Vertel eens wat voor nieuws danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mag ik niet, maar komt eraan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vertel eens wat voor nieuws dan
Probleem is een beetje dat Mutu al geld had, Wormgoor zal niet veel hebben om uit te knijpenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Doe je toch hetzelfde als Chelsea met Mutu. Eis je gewoon een schadevergoeding.
PSV en Ajax zijn niet te vergelijken. Het sterke punt van Ajax zit in de aanval en met Huntelaar lever je direct minimaal 20 gegarandeerde goals in. Suarez en Sulejmani zijn geheel andere types dan Huntelaar en wat die Cvitanich kan, is nog maar afwachten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
PSV had afgelopen jaar (nu nog niet) toch ook geen fatsoenlijke spitsen?
[..]
Dit is atijd zo jammer, ook als het waar blijkt te zijn. Zeg dan gewoon niets,quote:
Hij heeft nieuwe schoenen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij wordt opgeroepen door Van Marwijk?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij wordt opgeroepen door Van Marwijk?
Mits correct is het in ieder geval positief.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Dit is atijd zo jammer, ook als het waar blijkt te zijn. Zeg dan gewoon niets,.
Zou vreemd zijn als hij naar het Servisch team zou gaan. Hij loopt al lang genoeg te sukkelen nu.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mits correct is het in ieder geval positief.
Die 20 goals kunnen ook door anderen worden gemaakt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV en Ajax zijn niet te vergelijken. Het sterke punt van Ajax zit in de aanval en met Huntelaar lever je direct minimaal 20 gegarandeerde goals in. Suarez en Sulejmani zijn geheel andere types dan Huntelaar en wat die Cvitanich kan, is nog maar afwachten.
PSV heeft aangetoond ook zonder goalmachine kampioen te kunnen worden dankzij de solide defensie en organisatie.
Dan kun je toch ook daar het probleem leggen bij Ajax? Misschien wat meer investeren in je verdediging. Want de enige stabiele factor daar lijkt me Oleguer, hoewel ik hem nog niet heb zien spelen voor Ajax.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV en Ajax zijn niet te vergelijken. Het sterke punt van Ajax zit in de aanval en met Huntelaar lever je direct minimaal 20 gegarandeerde goals in. Suarez en Sulejmani zijn geheel andere types dan Huntelaar en wat die Cvitanich kan, is nog maar afwachten.
PSV heeft aangetoond ook zonder goalmachine kampioen te kunnen worden dankzij de solide defensie en organisatie.
Gedeeltelijk blessures en gebrek aan ervaring was het vooralquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:59 schreef neilpad het volgende:
Op papier vind ik de verdediging van Ajax er gewoon solide uitzien.
Volgens mij kwamen de problemen vorig jaar vooral door blessures of heb ik het mis?
Ook geen echte topverdedigers achterin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gedeeltelijk blessures en gebrek aan ervaring is het vooral
moet ik m'n aandelen al verkopen?quote:
quote:Real Madrid heeft echter ook een plan B. Met het bedrag dat de transfer van Robinho oplevert, ongeveer 35 miljoen euro, willen de hoofstedelingen dubbele zaken doen. De Spaans landskampioen wil Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) en Diego Capel (Sevilla) voor respectievelijk twintig en vijftien miljoen euro naar Madrid halen. (AS)
Aan die smiley te zien gaat hij een perconferentie houden dat hij blijft?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nog niet heel bekend met jullie hier.. maar ben jij / is hij.. 'de betrouwbare bron' van dit forum?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mits correct is het in ieder geval positief.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:10 schreef AFCA-Ermelo het volgende:
[..]
Aan die smiley te zien gaat hij een perconferentie houden dat hij blijft zijn contract tot 2014 verlengd?
Ajax kan toch prima ruim 35 miljoen vragen. Wij hoeven hem absoluut niet kwijt en zij willen wel betalen.quote:
Haha 15 mijoen, probeer het eens voor 35 Realquote:
Mocht KJH vertrekken verwacht ik dat niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:14 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ajax kan toch prima ruim 35 miljoen vragen. Wij hoeven hem absoluut niet kwijt en zij willen wel betalen.
Alleen wat moet je met geld? Als hebben we 1 miljard en we worden geen kampioen dan is er nog geen drol aaan. De vraag is, koopt ajax een nieuwe spits mits Huntelaar vertrekt?
quote:Madrid – De Nederlandse enclave bij Real Madrid wordt dit jaar niet uitgebreid met Klaas-Jan Huntelaar. Dat heeft trainer Bernd Schuster al enige tijd geleden, tijdens de transfer van Rafael van der Vaart, laten weten aan de Nederlanders in de selectie van De Koninklijke, vertelt de nieuwe Madrileen aan Sportweek.
Van der Vaart is, een krappe week voor het passeren van de transferdeadline, de enige aankoop van naam van de recordkampioen. Met verder Ruud van Nistelrooy, Royston Drenthe, Arjen Robben en Wesley Sneijder onder contract, doet de Nederlandse kolonie van Real denken aan het FC Barcelona van rond de eeuwwisseling.
In Spaanse media gonst het al weken van geruchten dat het Oranjekwintet spoedig een sextet wordt. Klaas-Jan Huntelaar zou een van de opties zijn om Raúl en Ruud van Nistelrooy van concurrentie te voorzien, zeker nu Robinho lijkt te verkassen naar Chelsea en Real een nieuwe werkgever zoekt voor Javier Saviola..
De krant AS plaatst Huntelaar dinsdag, net zoals concurrent Marca dat vorige week deed, prominent op de voorpagina. De Achterhoeker is samen met Diego Capel van FC Sevilla onderdeel van ‘plan B’ nadat Valencia maandag een bod van 47 miljoen euro op David Villa naast zich neerlegde.
Maar volgens Van der Vaart is het dus uitgesloten dat hij Huntelaar treft op de cursus Spaans. “Schuster vertelde dat er dit jaar geen Nederlanders meer komen,” aldus de international in Madrid tegenover Sportweek.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef kevin6188 het volgende:
Is 'ie dan:
Geen Real Madrid voor Huntelaar: 'Niet meer Nederlanders'
[..]
Precies. Al die tegenstrijdige berichten vanuit Madrid altijd.. Ik ben er pas zeker van als die verdomde transferdeadline voorbij is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:25 schreef Wooldoor het volgende:
Mijatovic denkt daar toch anders over, maar het is een goed teken van Schuster.
Het is toch Schuster die het team opstelt.. en als hij huntelaar niet wil dan weet huntelaar zelf ook dat hij daar zeker op de bank/tribune komt te zitten..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:25 schreef Wooldoor het volgende:
Mijatovic denkt daar toch anders over, maar het is een goed teken van Schuster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |