Nog ff een keer proberen omdat mijn vraag aan jou in het vorige topic stond. Wat gebeurde er gisteren kort na de wedstrijd in de buurt van jou met die steward, die van z'n stoel viel ofzo?quote:
Laat ze dan in ieder geval maar 47 miljoen betalen, voor minder houden we hem wel lekkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat is een hoop geld dat ze weigeren.En wat Real nog heeft dus![]()
Hij viel over dat randje.. Is ook een klote rand. Kwam Reiziger nog tegen later, maar helaas kwam hij niet bij Ajax voetballenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nog ff een keer proberen omdat mijn vraag aan jou in het vorige topic stond. Wat gebeurde er gisteren kort na de wedstrijd in de buurt van jou met die steward, die van z'n stoel viel ofzo?
ik wel in ieder gevalquote:
Stoer doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:14 schreef AFCA-Ermelo het volgende:
Wat deed die groep van hun eigenlijk in het stadion?
Dacht dat het niet mocht bij deze duels.
Ik hoorde dat er een ontsnappingsclausule in zijn contract zit. Klopt dat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:10 schreef Devz het volgende:
[..]
Laat ze dan in ieder geval maar 47 miljoen betalen, voor minder houden we hem wel lekker
Spaanse media had het daarover, maar volgens mij is het bullshitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een ontsnappingsclausule in zijn contract zit. Klopt dat?
Op die foto stonden ook meisjes van 14 ofzo hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Stoer doenStonden mannen met buideltasjes tussen, dat noemt zich dan harde kern
Dat is niet zo volgens mij, waarom zouden ze ander nieuwe contractbesprekingen houden, die ketste juist af omdat huntelaar een clausule erin wil hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een ontsnappingsclausule in zijn contract zit. Klopt dat?
Als dat zo is, dan zijn ze hem hoe dan ook kwijt. Want Real komt hem halen, denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Spaanse media had het daarover, maar volgens mij is het bullshit
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, uitduels gewoon via Primera. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zijn ze hem hoe dan ook kwijt. Want Real komt hem halen, denk ik.
Ik zag mezelf staan zitten ja. Er waren best wat mensen van hun, maar veel vrouwen, oude mannen, pubers en dan die bollequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:18 schreef AFCA-Ermelo het volgende:
[..]
Op die foto stonden ook meisjes van 14 ofzo haha![]()
![]()
Jij stond er ook op
Zie het maar eens uit te geven in zo'n korte tijd aan een beschikbare waardige spitsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft geen clausule
35 tot 40 miljoen lijkt me een mooi bedrag.
Al zie ik hem liever blijven.
Ik hor het nog zingenquote:
Volgens Derksen kan Ajax ook zonder Huntelaar kampioen worden..... en voor een keer ben ik het nog met hem eens ookquote:
Cvitanichquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zie het maar eens uit te geven in zo'n korte tijd aan een beschikbare waardige spits
Lijkt me een beetje overdreven bedrag, want ze hebben 10 miljoen meer over, voor een speler die ik veel beter vind. 25 miljoen is al redelijk veel voor Huntelaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft geen clausule
35 tot 40 miljoen lijkt me een mooi bedrag.
Al zie ik hem liever blijven.
Dan mag hij mooi lekker in Amsterdam blijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje overdreven bedrag, want ze hebben 10 miljoen meer over, voor een speler die ik veel beter vind. 25 miljoen is al redelijk veel voor Huntelaar.
De nieuwe jongens hebben jou al overtuigd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hor het nog zingen
FINIDI WOOHOO!!! FINIDI OOOHOOOHOOOHWW!!!!
[..]
Volgens Derksen kan Ajax ook zonder Huntelaar kampioen worden..... en voor een keer ben ik het nog met hem eens ook
Lijkt me niet het beste voor Huntelaar zelf, maar goed. Hij heeft geen clausule, maar wanneer loopt zijn contract dan eigenlijk af?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan mag hij mooi lekker in Amsterdam blijven.
2010..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lijkt me niet het beste voor Huntelaar zelf, maar goed. Hij heeft geen clausule, maar wanneer loopt zijn contract dan eigenlijk af?
Fuseer dan meteen met Groningen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:27 schreef Wooldoor het volgende:
Na de verkoop van Nijland is de kans helemaal nihiel dat Groningen Berg laat gaan voor een bedrag onder de 15 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |