Dat is een hoop geld dat ze weigeren.En wat Real nog heeft dusquote:'Real Madrid bood tevergeefs 47 miljoen euro op Villa'
Valencia heeft een bod van 47 miljoen euro van Real Madrid op David Villa (foto, voor) geweigerd. Dat bericht de krant Marca maandag. Voorzitter Vicente Soriano van Valencia wil zich aan zijn belofte houden dat de EK-topscorer niet te koop is.
Tijdens een directievergadering won Soriano een meerderheid voor zijn standpunt dat Villa behouden moet blijven. Een aantal bestuurders wilde ‘El Guaje’ van de hand doen, de immense schuldenlast in beschouwing nemende. Villa wordt al maanden in verband gebracht met Real, dat naarstig op zoek is naar een spits die Raúl en Ruud van Nistelrooy van concurrentie kan voorzien. (MA
Over Huntelaar gesproken:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zaterdag de eerste twee goals van Huntelaar in de nieuwe competitie
Geld hebben ze i.i.g. wel in Madrid.quote:Real biedt vijftig miljoen voor Villa maar Valencia weigert
Valencia heeft Real Madrid duidelijk gemaakt dat David Villa niet te koop is. De Koninklijke zou tot vijftig miljoen euro hebben geboden voor de topscorer, maar kreeg alsnog een 'nee' als antwoord, zo schrijven diverse Spaanse media.
Zo weet Las Provincias dat Valencia afgelopen zondag rondom het tweede Super Cup-duel in Madrid een bod van vijftig miljoen kreeg voorgelegd voor Villa. 'Hij is niet te koop', zou voorzitter Vicente Soriano 'bot' hebben geantwoord, aldus de regionale krant van Valencia.
Ook AS en Marca berichtten over een poging van Real de topscorer van Euro 2008 los te weken bij Valencia. AS heeft het over 48 miljoen, Marca over 47 miljoen. De uitkomst is bij beide bladen precies hetzelfde: Soriano zegt nee. Zoals hij al vaker heeft laten horen op aanbiedingen voor Villa, en ook al kampen Los Ché met een forse schuldenlast.
Valencia zou inmiddels druk bezig zijn het contract van de Villa open te breken en op te waarderen, zo bevestigt de zaakwaarnemer van de 26-jarige spits in Las Provincias. De huidige verbintenis van de 36-voudig international loopt tot medio 2013.
VI
Roep maar niet te hard. Want ze komen hem nog halen, aangezien Villa niet doorgaat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zaterdag de eerste twee goals van Huntelaar in de nieuwe competitie
Waarom dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Online Kaarten bestellen is zwaar beter
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Over Huntelaar gesproken:
[..]
Geld hebben ze i.i.g. wel in Madrid.
Idd. maargoed. van mij part winnen ze in de laatste minuut. weet ik veel. de eerste wedstrijd gelijk 3 punten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:46 schreef versteegrob het volgende:
En de voorbereiden spreekt nou niet echt vertrouwen uit. Zie ze niet ineens de sterren van de hemel spelen.
Dus 2-0 of 2-1
Anders posten we hetzelfde bericht met dezelfde reactiequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Over Huntelaar gesproken:
[..]
Geld hebben ze i.i.g. wel in Madrid.
quote:Oud-Ajacied Finidi George volgt trainerscursus bij KNVB
Finidi George wil bondscoach van Nigeria worden. Met die insteek volgt de voormalig rechtsbuiten van Ajax de KNVB-trainerscursus voor buitenlanders. Een delegatie van Ajax was maandagavond aanwezig in Zeist voor de arbitragezaak rond Kenneth Perez, toen men Finidi plotseling tegen het lijf liep.
'Mijn uiteindelijke doel is hoofdcoach worden,' zegt Finidi tegen verslaggevers van De Telegraaf. 'Mijn eerste voornemen is het nationale elftal onder zeventien jaar te trainen, daarna wil ik doorgroeien.' De Nigeriaan woont momenteel op het Spaanse eiland Mallorca, maar dat ziet hij niet als probleem. 'De meeste Nigerianen spelen toch in Europa.'
Finidi was halverwege de jaren negentig de Marc Overmars aan de rechterkant bij Ajax. Hoogtepunten waren zijn doelpunt tegen Bayern München in de halve finale van de Champions League (5-2 winst) en winst van datzelfde toernooi in seizoen 1994/1995. Dankzij zijn goede spel groeide Finidi uit tot publiekslieveling in Amsterdam. (KVN)
Zie jij de bui ook al hangen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat is een hoop geld dat ze weigeren.En wat Real nog heeft dus![]()
Inderdaad, uitduels gewoon via Primera.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nee gewoon thuisduels. Want dan kan je de kaartjes ook thuis laten bezorgen. Bij uitduels kan dat niet dacht ik.
Tenzij het een topwedstrijd isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
Kaartverkoop via internet is zwaar kut, ik adviseer iedereen dan ook gewoon bij Primera te kopen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien komt hij wel stage lopen in Amsterdam
Nog ff een keer proberen omdat mijn vraag aan jou in het vorige topic stond. Wat gebeurde er gisteren kort na de wedstrijd in de buurt van jou met die steward, die van z'n stoel viel ofzo?quote:
Laat ze dan in ieder geval maar 47 miljoen betalen, voor minder houden we hem wel lekkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat is een hoop geld dat ze weigeren.En wat Real nog heeft dus![]()
Hij viel over dat randje.. Is ook een klote rand. Kwam Reiziger nog tegen later, maar helaas kwam hij niet bij Ajax voetballenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nog ff een keer proberen omdat mijn vraag aan jou in het vorige topic stond. Wat gebeurde er gisteren kort na de wedstrijd in de buurt van jou met die steward, die van z'n stoel viel ofzo?
ik wel in ieder gevalquote:
Stoer doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:14 schreef AFCA-Ermelo het volgende:
Wat deed die groep van hun eigenlijk in het stadion?
Dacht dat het niet mocht bij deze duels.
Ik hoorde dat er een ontsnappingsclausule in zijn contract zit. Klopt dat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:10 schreef Devz het volgende:
[..]
Laat ze dan in ieder geval maar 47 miljoen betalen, voor minder houden we hem wel lekker
Spaanse media had het daarover, maar volgens mij is het bullshitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een ontsnappingsclausule in zijn contract zit. Klopt dat?
Op die foto stonden ook meisjes van 14 ofzo hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Stoer doenStonden mannen met buideltasjes tussen, dat noemt zich dan harde kern
Dat is niet zo volgens mij, waarom zouden ze ander nieuwe contractbesprekingen houden, die ketste juist af omdat huntelaar een clausule erin wil hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een ontsnappingsclausule in zijn contract zit. Klopt dat?
Als dat zo is, dan zijn ze hem hoe dan ook kwijt. Want Real komt hem halen, denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Spaanse media had het daarover, maar volgens mij is het bullshit
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, uitduels gewoon via Primera. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zijn ze hem hoe dan ook kwijt. Want Real komt hem halen, denk ik.
Ik zag mezelf staan zitten ja. Er waren best wat mensen van hun, maar veel vrouwen, oude mannen, pubers en dan die bollequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:18 schreef AFCA-Ermelo het volgende:
[..]
Op die foto stonden ook meisjes van 14 ofzo haha![]()
![]()
Jij stond er ook op
Zie het maar eens uit te geven in zo'n korte tijd aan een beschikbare waardige spitsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft geen clausule
35 tot 40 miljoen lijkt me een mooi bedrag.
Al zie ik hem liever blijven.
Ik hor het nog zingenquote:
Volgens Derksen kan Ajax ook zonder Huntelaar kampioen worden..... en voor een keer ben ik het nog met hem eens ookquote:
Cvitanichquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zie het maar eens uit te geven in zo'n korte tijd aan een beschikbare waardige spits
Lijkt me een beetje overdreven bedrag, want ze hebben 10 miljoen meer over, voor een speler die ik veel beter vind. 25 miljoen is al redelijk veel voor Huntelaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft geen clausule
35 tot 40 miljoen lijkt me een mooi bedrag.
Al zie ik hem liever blijven.
Dan mag hij mooi lekker in Amsterdam blijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje overdreven bedrag, want ze hebben 10 miljoen meer over, voor een speler die ik veel beter vind. 25 miljoen is al redelijk veel voor Huntelaar.
De nieuwe jongens hebben jou al overtuigd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hor het nog zingen
FINIDI WOOHOO!!! FINIDI OOOHOOOHOOOHWW!!!!
[..]
Volgens Derksen kan Ajax ook zonder Huntelaar kampioen worden..... en voor een keer ben ik het nog met hem eens ook
Lijkt me niet het beste voor Huntelaar zelf, maar goed. Hij heeft geen clausule, maar wanneer loopt zijn contract dan eigenlijk af?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan mag hij mooi lekker in Amsterdam blijven.
2010..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lijkt me niet het beste voor Huntelaar zelf, maar goed. Hij heeft geen clausule, maar wanneer loopt zijn contract dan eigenlijk af?
Fuseer dan meteen met Groningen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:27 schreef Wooldoor het volgende:
Na de verkoop van Nijland is de kans helemaal nihiel dat Groningen Berg laat gaan voor een bedrag onder de 15 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |