Wel geinig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Anders posten we hetzelfde bericht met dezelfde reactie![]()
Leuk nieuws trouwens
[..]
Zegt mij dus helemaal niks!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef kevin6188 het volgende:
Is 'ie dan:
Geen Real Madrid voor Huntelaar: 'Niet meer Nederlanders'
[..]
Schuster heeft daar geen zak te vertellen, die ouwe maffia baas beslist.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef kevin6188 het volgende:
Is 'ie dan:
[..]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef kevin6188 het volgende:
Is 'ie dan:
[..]
Dan moet ie inderdaad gewoon lekker bij ajax blijven....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:31 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar heeft ook gezegd, dat als die weggaat, hij in een team wilt komen waar hij speelt. En in Madrid wil dat nog wel eens moeilijk gaan worden.
Yup. Stond al op de vorige pagina.quote:
dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zegt mij dus helemaal niks!![]()
Maar hoe wist jij dat dit artikel zou verschijnen?
Van het alom gerespecteerde voetbalnieuws.nl (of whatever) met hun 13 jarige hoofdredacteur?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:02 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij zit kevin een beetje in het sportredactie/kranten/internet-wereldje of niet?
Of hij heeft daar contacten.
Correct.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:02 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij zit kevin een beetje in het sportredactie/kranten/internet-wereldje of niet?
Of hij heeft daar contacten.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Van het alom gerespecteerde voetbalnieuws.nl (of whatever) met hun 13 jarige hoofdredacteur?
Hoorde het net van iemand, kwam hier even checken.quote:
Zou er een terugkoopclausule zijn?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:33 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Hoorde het net van iemand, kwam hier even checken.
Het staat op de Feyenoord-variant van Ajax1.nl, niet te serieus nemen voorlopig.quote:
Ook alweer geen Huntelaar. Goedzo.quote:According to the Corriere dello Sport, Tottenham Hotspur are showing an interest in AC Milan striker Marco Borriello as they look for a replacement for Dimitar Berbatov.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het staat op de Feyenoord-variant van Ajax1.nl,
Terugjatten dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zou er een terugkoopclausule zijn?!
Is natuurlijk niet mogelijk omdat het contract ontbonden is maar zou wel grappig zijn![]()
Spuit 333quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Finidi toch weer eens terug gezien, held!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=65026
![]()
Beter een middenmoterquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:21 schreef JOHAN410 het volgende:
Ach ja Feyenoord loopt natuurlijk geen risisco met Wormgoor, want daar valt toch niks te halen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:38 schreef AFCA-Ermelo het volgende:
Ik denk dat ze hem daar een held vinden, WORMGOOR STEELT VAN DE JODEEEEUH, Steelt van de jodeeeeeeeeeuh
Van Wormgoor heb ik hier wel vaker gehoord dat hij tekort kwam, maar waarom Alderweireld? Hij speelde tegen Inter best goed moet ik zeggen, of stelt hij in de jeugd teleur?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:30 schreef Silenus het volgende:
Precies, we moeten ook echt niet doen alsof we nu ons Supertalent kwijt zijn hoor. Wormgoor/Alderweireld, nah, het is geen Ajax-1 materiaal.
Sjesus, kunnen jullie niet je jeugdspelers verplichten een normale achternaam te nemen voordat ze bij Ajax1 aansluiten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:09 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Van Wormgoor heb ik hier wel vaker gehoord dat hij tekort kwam, maar waarom Alderweireld? Hij speelde tegen Inter best goed moet ik zeggen, of stelt hij in de jeugd teleur?
Die eerste vergelijking raakt kant nog wal, want Wormgoor verdient waarschijnlijk ongeveer een tiende van die spelers.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:16 schreef methodmich het volgende:
Als Feyenoord Wormgoor contracteert slaat dat ook nergens op. Die is niet beter dan de spelers die ze kwijt willen (Saïdi, Derijck) of die ze liever niet zien spelen op die plek (Greene, Bahia).
Lijkt me ook vreemd aangezien het een Ajax-speler is geweest en ook nog eens een besmette. Lekkere binnenkomer bij nota bene Feyenoord dan.
Mag ik van jullie in de categorie 'loze opmerkingen': Bovenstaande post van Dr. Crane?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:12 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Sjesus, kunnen jullie niet je jeugdspelers verplichten een normale achternaam te nemen voordat ze bij Ajax1 aansluiten?
Prima, en mag ik van jullie in de categorie 'het niet snappen van een grapje'. Bovenstaande posts van Silenus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mag ik van jullie in de categorie 'loze opmerkingen': Bovenstaande post van Dr. Crane?
OK, doe mij dan even "het juiste gebruik van de PI" ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:17 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Prima, en mag ik van jullie in de categorie 'het niet snappen van een grapje'. Bovenstaande posts van Silenus?
quote:Hedwiges Maduro gaat mogelijk in de Turkse competitie zijn wedstrijden afwerken. De middenvelder kreeg eerder van zijn werkgever Valencia te horen dat hij op huurbasis mag vertrekken en Fenerbahçe lijkt zijn zinnen te hebben gezet op de Olympiër. Dat melden diverse Turkse media.
De 23-jarige Maduro zou maandagavond een onderhoud hebben gehad met zijn zaakwaarnemer Roger Linse om de situatie en de opties te bespreken. In een eerder stadium gaf Maduro echter wel aan dat zijn voorkeur uitging naar een verhuur aan een Spaanse club, om zich zo in dezelfde competitie als zijn werkgever te kunnen ontwikkelen. Eerder toonde ook Espanyol interesse in de jongeling.
Maduro, die in de tijd dat Ronald Koeman trainer was in de sinaasappelstad naar Mestella werd gehaald, is momenteel vijfde in de pikorde van controlerende middenvelders. Op zijn positie krijgen vooralsnog Ruben Baraja en David Albelda, die door Koeman uit de selectie werd verbannen, de voorkeur in de basisopstelling.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Finidi toch weer eens terug gezien, held!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=65026
![]()
quote:VIDEO: Bij de arbitragezaak tegen Kenneth Perez liep de delegatie van Ajax een oude bekende tegen het lijf. In de Zeisterbossen volgt de Nigeriaanse ex-Ajacied Finidi George (37) de KNVB-trainerscursus voor buitenlanders. Een terugkeer in Amsterdam ziet hij evenwel niet zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |