.quote:Kuffour gaat aan de slag bij hekkensluiter Rusland
In Rusland heeft Sammy Kuffour een nieuwe club gevonden. De Ghanese verdediger heeft zich verbonden aan hekkensluiter FC Khimki.
Ondanks zijn weinig verheffende verblijf bij Ajax had Kuffour niet te klagen over belangstelling. De 32-jarige verdediger kon onder meer aan de slag in de Premier League, de Bundesliga en de Serie A. Ook het Midden-Oosten lonkte voor de Ghanees, die uiteindelijk heeft gekozen voor Rusland als volgende standplaats
VI
$$$quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:39 schreef BB-boy het volgende:
Je kan naar de Premier League, Bundesliga en Serie A maar kiest voor de hekkensluiter van Rusland?
volgens mij wordt in er Rusland momenteel echt heel vet betaald,zeker voor een speler die zwaar over the hill is...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:48 schreef BB-boy het volgende:
Ja in die andere competities verdien je niets inderdaad
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel door Wormgoor zelf op zijn hyves.
http://www.sportwereld.nl(...)ik_niet_serieus.htmlquote:Ajax heb ik in het eigen toernooi goed kunnen zien. Vond ik wel aardig om naar te kijken. Ook die tweede wedstrijd, tegen Inter Milaan, was leuk vanwege al die jonge spelers die het veld in kwamen.
Ik begrijp er dan ook helemaal niets van dat er mensen ontevreden waren en hun geld terug eisten, omdat Van Basten zijn jeugd had opgesteld tegen Inter.
Wat willen die lui nou? Je kunt toch niet twee dagen achter elkaar je beste elftal laten spelen?
Bovendien, als je echt supporter bent, vind je het ook leuk om de aankomende jeugd te zien.
Mensen hechten veel te veel waarde aan die vriendschappelijke wedstrijden. Zulke wedstrijden bieden de professionals bij een club helemaal geen of weinig houvast. Het gaat om de competitie, daar zie je pas hoe je er echt voor staat. Supporters en sommige bestuurders laten zich echter gek maken door een verloren partij.
Daar voelt meneer Perez zich veel te goed voor volgens mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:53 schreef toma het volgende:
Perez zal één dezer dagen wel verkocht worden aan Vitesse lijkt me.
Om voor Jong Ajax te spelen is natuurlijk veel mooierquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar voelt meneer Perez zich veel te goed voor volgens mij.
Blijft ie wel mooi zijn hoge salaris opstrijken. Dat salaris zal bij Vitesse een stuk minder zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Om voor Jong Ajax te spelen is natuurlijk veel mooier.
Als ik Ajax was zou ik daar wel wat bij willen leggen. Zo'n jongen moet je geen seizoen lang bij Jong Ajax hebben lopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Blijft ie wel mooi zijn hoge salaris opstrijken. Dat salaris zal bij Vitesse een stuk minder zijn.
Willem heeft wel gelijk. Ik vind het ook altijd wel interessant om nieuw talent aan het werk te zien...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Column van Willem van Hanegem:
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)ik_niet_serieus.html
quote:'Perez in gesprek met Feyenoord'
Volgens betrouwbare bronnen is Feyenoord bezig om de bij Ajax overbodige speler Kenneth Perez naar Rotterdam te halen. Perez ging van AZ naar Ajax, PSV om vervolgens weer terug te keren naar Amsterdam waar de 33-jarige Deen op dit moment niet meer hoeft te rekenen op een plek in het eerste team.
Bron: legioen.web-log.nl/index/2008/08/perez-in-gespre.html
Succes daar met het voor problemen zorgen.quote:
Ik had het voorspeldquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb zo'n vaag gevoel dat onze vriendelijke Deen het seizoen begint in een kakkerlakkenshirt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:07 schreef sjimz het volgende:
'Perez in gesprek met Feyenoord'
Volgens betrouwbare bronnen is Feyenoord bezig om de bij Ajax overbodige speler Kenneth Perez naar Rotterdam te halen. Perez ging van AZ naar Ajax, PSV om vervolgens weer terug te keren naar Amsterdam waar de 33-jarige Deen op dit moment niet meer hoeft te rekenen op een plek in het eerste team.
Bron: legioen.web-log.nl/index/2008/08/perez-in-gespre.html
Nog groter dan Ronald Koeman?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:32 schreef Devz het volgende:
Als Perez nu naar fnoord gaat is het echt de grootste hoer in de Nederlandse voetballerij die ik ooit heb meegemaakt.
quote:AMSTERDAM – De fans van Ajax kunnen, hoogstwaarschijnlijk, opgelucht ademhalen. Rafael van der Vaart verklaart namelijk tegenover Sportweek dat Real Madrid geen Nederlanders meer wil. De kans is dus groot dat Klaas Jan Huntelaar nog een seizoen in Amsterdam blijft.
De Madrileense ploeg heeft op dit moment al vijf Nederlanders onder contract. Van der Vaart komt dit seizoen zijn landgenoten Ruud van Nistelrooy, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Royston Drenthe tegen op het trainingsveld van Real. Volgens de Spaanse pers komt hier binnenkort echter nog een Nederlandse naam bij.
Huntelaar wordt namelijk al weken gelinkt aan de Spaanse landskampioen. Volgens van der Vaart is een overgang van de goalgetter van Ajax echter uit den boze. “Trainer Bernd Schuster heeft tijdens mijn presentatie al tegen de Nederlanders gezegd dat Huntelaar niet komt,” bekent de middenvelder op de site.
Spits
Real wil zijn selectie voor het sluiten van de transfermarkt graag versterken met een spits. Zeker nu Robinho waarschijnlijk vertrekt naar Chelsea en Schuster met Raúl en Van Nistelrooy nog maar twee echte spitsen tot zijn beschikking heeft.
Gisteren kwam het nieuws al naar buiten dat de club een bod van 47 miljoen euro had neergelegd bij Valencia voor David Villa. De gevallen topclub wenst echter onder geen geding zijn sterspeler te verkopen. Diego Capel van FC Sevilla en Huntelaar werden hierna genoemd als alternatief.
ŠNUsport
Zou t nu al de giller van de eeuw zijn/worden!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
een duo presentatie van Wormgoor en Perez bij feyenoord op 1 september zou echt geniaal zijn
Sorry. is het al gepost? heb namelijk op dit moment niet echt zin 185 posts door te nemen.quote:
Helaasch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:24 schreef RayMania het volgende:
Er zijn meerdere clubs die belangstelling hebben voor Huntelaar. Niet alleen Madrid.
Gewoon wachten tot 1 september, dan weten we het zeker.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:27 schreef Daniane het volgende:
[..]
Sorry. is het al gepost? heb namelijk op dit moment niet echt zin 185 posts door te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |