abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61143714
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nog niet door Ajax bevestigd?
Wel door Wormgoor zelf op zijn hyves.
pi_61143715
Zaterdag krijgen we Vink als scheids, joepie!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_61143866
Blinde Vink
quote:
Kuffour gaat aan de slag bij hekkensluiter Rusland

In Rusland heeft Sammy Kuffour een nieuwe club gevonden. De Ghanese verdediger heeft zich verbonden aan hekkensluiter FC Khimki.

Ondanks zijn weinig verheffende verblijf bij Ajax had Kuffour niet te klagen over belangstelling. De 32-jarige verdediger kon onder meer aan de slag in de Premier League, de Bundesliga en de Serie A. Ook het Midden-Oosten lonkte voor de Ghanees, die uiteindelijk heeft gekozen voor Rusland als volgende standplaats

VI
.

En dat dankzij Adrie.
pi_61144002
Je kan naar de Premier League, Bundesliga en Serie A maar kiest voor de hekkensluiter van Rusland?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61144067
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:39 schreef BB-boy het volgende:
Je kan naar de Premier League, Bundesliga en Serie A maar kiest voor de hekkensluiter van Rusland?
$$$

Vreemd voor je?
pi_61144215
Ja in die andere competities verdien je niets inderdaad
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:59:56 #157
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61144493
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:48 schreef BB-boy het volgende:
Ja in die andere competities verdien je niets inderdaad
volgens mij wordt in er Rusland momenteel echt heel vet betaald,zeker voor een speler die zwaar over the hill is...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:03:28 #158
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61144572
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wel door Wormgoor zelf op zijn hyves.
Serieus?
pi_61144656
Column van Willem van Hanegem:
quote:
Ajax heb ik in het eigen toernooi goed kunnen zien. Vond ik wel aardig om naar te kijken. Ook die tweede wedstrijd, tegen Inter Milaan, was leuk vanwege al die jonge spelers die het veld in kwamen.

Ik begrijp er dan ook helemaal niets van dat er mensen ontevreden waren en hun geld terug eisten, omdat Van Basten zijn jeugd had opgesteld tegen Inter.

Wat willen die lui nou? Je kunt toch niet twee dagen achter elkaar je beste elftal laten spelen?

Bovendien, als je echt supporter bent, vind je het ook leuk om de aankomende jeugd te zien.

Mensen hechten veel te veel waarde aan die vriendschappelijke wedstrijden. Zulke wedstrijden bieden de professionals bij een club helemaal geen of weinig houvast. Het gaat om de competitie, daar zie je pas hoe je er echt voor staat. Supporters en sommige bestuurders laten zich echter gek maken door een verloren partij.
http://www.sportwereld.nl(...)ik_niet_serieus.html
pi_61144880
En gelijk heeft Willem, als ze bij Arsenal de jeugd een kans geven in een bekerwedstrijd ofzo. Dan loopt het stadion gewoon vol, en zingen ze van begin tot eind. Ik kan die Ajaxsupporters enigszins wel begrijpen, maar Ajax is een ploeg die het altijd van zijn jeugdige talenten moest hebben. Vreemd dat er nu ineens zoveel ophef over wordt gemaakt. Als die jonkies over een paar jaar Ajax weer op de map zetten, ben ik benieuwd hoe ze dan gaan reageren.
Multis Periculis Supersum
pi_61144903
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 18:03 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Serieus?
Ja
pi_61145040
Vito heeft echt een vmbo kop, jammer dat hij het voor zichzelf heeft verpest. Maar ik las net ergens dat Feyenoord hem wil inlijven. Feyenoord nam Harry en Sno ook al over van Ajax, dus het was wel te verwachten ja. Feyenoord zal Perez ook wel aantrekken, als De Guzman daadwerkelijk naar Everton gaat.
Multis Periculis Supersum
pi_61145232
AFC AJAX
pi_61145693
Feyenoord is Ajax II, soort van b-elftal.
pi_61145731
Of afvalbak.
pi_61145788
Perez zal één dezer dagen wel verkocht worden aan Vitesse lijkt me.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:00:46 #167
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61145949
Mogen ze wel aanmaken.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61146157
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 18:53 schreef toma het volgende:
Perez zal één dezer dagen wel verkocht worden aan Vitesse lijkt me.
Daar voelt meneer Perez zich veel te goed voor volgens mij.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:12:18 #169
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61146227
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Daar voelt meneer Perez zich veel te goed voor volgens mij.
Om voor Jong Ajax te spelen is natuurlijk veel mooier .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61146266
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:12 schreef Houniet het volgende:

[..]

Om voor Jong Ajax te spelen is natuurlijk veel mooier .
Blijft ie wel mooi zijn hoge salaris opstrijken. Dat salaris zal bij Vitesse een stuk minder zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:30:03 #171
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61146700
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Blijft ie wel mooi zijn hoge salaris opstrijken. Dat salaris zal bij Vitesse een stuk minder zijn.
Als ik Ajax was zou ik daar wel wat bij willen leggen. Zo'n jongen moet je geen seizoen lang bij Jong Ajax hebben lopen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61146933

pi_61147232
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 18:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Column van Willem van Hanegem:
[..]

http://www.sportwereld.nl(...)ik_niet_serieus.html
Willem heeft wel gelijk. Ik vind het ook altijd wel interessant om nieuw talent aan het werk te zien...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_61147727
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:38 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]

pi_61147826
Uit het Feyenoord topic:
quote:
'Perez in gesprek met Feyenoord'

Volgens betrouwbare bronnen is Feyenoord bezig om de bij Ajax overbodige speler Kenneth Perez naar Rotterdam te halen. Perez ging van AZ naar Ajax, PSV om vervolgens weer terug te keren naar Amsterdam waar de 33-jarige Deen op dit moment niet meer hoeft te rekenen op een plek in het eerste team.

Bron: legioen.web-log.nl/index/2008/08/perez-in-gespre.html
pi_61147885
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:07 schreef sjimz het volgende:
Uit het Feyenoord topic:
[..]
Succes daar met het voor problemen zorgen.

Hij zal daar ook echt welkom zijn na zijn "Ajax is mijn club"-verhaal na zijn terugkomst.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:10:59 #177
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61147951
Ik zie Perez niet echt naar Feyenoord gaan eigenlijk.
pi_61148085
quote:
Uit het Feyenoord topic:
[..]
Ik had het voorspeld .
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb zo'n vaag gevoel dat onze vriendelijke Deen het seizoen begint in een kakkerlakkenshirt.
-
pi_61148431
quote:
'Perez in gesprek met Feyenoord'

Volgens betrouwbare bronnen is Feyenoord bezig om de bij Ajax overbodige speler Kenneth Perez naar Rotterdam te halen. Perez ging van AZ naar Ajax, PSV om vervolgens weer terug te keren naar Amsterdam waar de 33-jarige Deen op dit moment niet meer hoeft te rekenen op een plek in het eerste team.

Bron: legioen.web-log.nl/index/2008/08/perez-in-gespre.html

pi_61148446
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik had het voorspeld .
[..]
pi_61148632
Als Perez nu naar fnoord gaat is het echt de grootste hoer in de Nederlandse voetballerij die ik ooit heb meegemaakt.
pi_61148674
Perez clubhoer
pi_61148897
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 20:32 schreef Devz het volgende:
Als Perez nu naar fnoord gaat is het echt de grootste hoer in de Nederlandse voetballerij die ik ooit heb meegemaakt.
Nog groter dan Ronald Koeman?
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:42:56 #184
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61148929
Gewoon een onzinbericht jongens, niets aan de hand.
pi_61149927
een duo presentatie van Wormgoor en Perez bij feyenoord op 1 september zou echt geniaal zijn
pi_61150193
quote:
AMSTERDAM – De fans van Ajax kunnen, hoogstwaarschijnlijk, opgelucht ademhalen. Rafael van der Vaart verklaart namelijk tegenover Sportweek dat Real Madrid geen Nederlanders meer wil. De kans is dus groot dat Klaas Jan Huntelaar nog een seizoen in Amsterdam blijft.

De Madrileense ploeg heeft op dit moment al vijf Nederlanders onder contract. Van der Vaart komt dit seizoen zijn landgenoten Ruud van Nistelrooy, Wesley Sneijder, Arjen Robben en Royston Drenthe tegen op het trainingsveld van Real. Volgens de Spaanse pers komt hier binnenkort echter nog een Nederlandse naam bij.

Huntelaar wordt namelijk al weken gelinkt aan de Spaanse landskampioen. Volgens van der Vaart is een overgang van de goalgetter van Ajax echter uit den boze. “Trainer Bernd Schuster heeft tijdens mijn presentatie al tegen de Nederlanders gezegd dat Huntelaar niet komt,” bekent de middenvelder op de site.

Spits

Real wil zijn selectie voor het sluiten van de transfermarkt graag versterken met een spits. Zeker nu Robinho waarschijnlijk vertrekt naar Chelsea en Schuster met Raúl en Van Nistelrooy nog maar twee echte spitsen tot zijn beschikking heeft.

Gisteren kwam het nieuws al naar buiten dat de club een bod van 47 miljoen euro had neergelegd bij Valencia voor David Villa. De gevallen topclub wenst echter onder geen geding zijn sterspeler te verkopen. Diego Capel van FC Sevilla en Huntelaar werden hierna genoemd als alternatief.

ŠNUsport
Striving to be more than average.
pi_61150250
Er zijn meerdere clubs die belangstelling hebben voor Huntelaar. Niet alleen Madrid.

Gewoon wachten tot 1 september, dan weten we het zeker.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61150279
Dat wisten we al ja.
pi_61150321
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
een duo presentatie van Wormgoor en Perez bij feyenoord op 1 september zou echt geniaal zijn
Zou t nu al de giller van de eeuw zijn/worden!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_61150365
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat wisten we al ja.
Sorry. is het al gepost? heb namelijk op dit moment niet echt zin 185 posts door te nemen.
pi_61150387
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:24 schreef RayMania het volgende:
Er zijn meerdere clubs die belangstelling hebben voor Huntelaar. Niet alleen Madrid.

Gewoon wachten tot 1 september, dan weten we het zeker.
Helaasch.
pi_61150533
quote:
Uit het Feyenoord topic:
[..]
Ja hoor
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61150687
Valencia informeert uit voorzorg naar Huntelaar
Geschreven op dinsdag, 26 augustus om 21:26

Valencia heeft geen officieel bod ontvangen voor David Villa. De afgelopen dagen deden de geruchten de ronde dat Real Madrid opnieuw belangstelling had getoond voor de spitsr, maar vice-preses Fernando Gómez ontkent de berichtgeving. Wel geeft het bestuurslid toe dat er uit voorzorg bij andere clubs is geďnformeerd naar kandidaten die het vertrek van de topschutter van los Che zouden moeten opvangen. "Er ligt geen aanbieding voor Villa en als die er al komt dan hopen we dat deze niet al te lang uitblijft. Dit in verband met het sluiten van de transfermarkt", zo citeerden diverse Spaanse media Gómez dinsdagavond . "Al hopen we natuurlijk dat geen enkele club zich meldt. De kans is bijzonder klein dat David bij Valencia vertrekt."

"Een bod van 50 miljoen euro zou bijzonder aantrekkelijk zijn", gaf de sportbestuurder toe. Volgens diverse Spaanse media zou Real Madrid ongeveer 45 miljoen euro voor de topscorer van het recente EK in Oostenrijk en Zwitserland overhebben. "Desondanks kan ik niet garanderen dat we dan alsnog overstag zouden gaan. En zeker niet als Real Madrid enkele spelers in de transfer zou willen betrekken."

Gómez gaf toe dat de directies afgelopen zondag na afloop van de Spaanse Super Cup over Villa hebben gesproken. "Maar dat was meer om Real op de hoogte te brengen van de huidige situatie. Als Real daadwerkelijk Villa wil hebben, dan moet de club zich bij ons melden. Daarna beslissen wij of Villa mag vertrekken of niet.

Mocht Villa uit het Mestalla vertrekken dan is Klaas-Jan Huntelaar een optie, zo besloot Gómez zonder blikken of blozen. "We hebben bij Ajax naar Huntelaar geďnformeerd en we hebben inmiddels alle informatie binnen. Let wel, we hebben een kandidatenlijst van ongeveer acht tot tien spelers. Dit is normaal binnen de voetballerij."

bron: voetbalzone.nl
I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing....
pi_61150697
Edit..

Was dus al gepost..

Wel mooie club voor Huntelaar imo, daar is hij zeker van een basisplaats.
pi_61150784
Ik vind het eerlijk gezegd ook een mooie ploeg voor Huntelaar maar Ajax vind ik een mooiere ploeg voor hem
pi_61150913
Alleen is Valencia niet die absolute Europese topclub. En echt absurd dat een ploeg met zo'n schuld er dus aan denkt om misschien iets van dertig miljoen euro neer te leggen voor een nieuwe spits.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61151326
als Real Madrid Villa niet koopt is de kans groot dat ze Huntelaar kopen. kopen ze Villa wel dan gaat Valencia voor Huntelaar. zelfs verhaal met Man Utd, Spurs en Berbatov.

het is nu nog allemaal afwachten en vooral niet teveel betalen. als de deadline dichtbij is MOET er gehandeld worden bij die clubs en dan kan het transfergeweld losbarsten.
pi_61151357
Huntelaar zal wel 'gewoon' blijven.....
Love is in the air!
pi_61151851
Huntelaar mag niet vertrekken onder de 35 milj.
pi_61152754
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:27 schreef Daniane het volgende:

[..]

Sorry. is het al gepost? heb namelijk op dit moment niet echt zin 185 posts door te nemen.
Begrijpelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')