deze DE?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:43 schreef kaasplankje het volgende:
Tonic met een uitgeknepen limoen, mijn nieuwe favoriete non-alco beveragemet dank aan DE
Ja dat klopt, een van de meest verfrissende dingen die er zijn..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
omdat jij vaak post dat je water met limoen drinkt, zodoende
Mijn buurman is net terug uit de Champagne, met een auto volquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat klopt, een van de meest verfrissende dingen die er zijn..
(buiten champagne, maar dat spreekt voor zichzelf)
gut vervelend voor je zegquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn buurman is net terug uit de Champagne, met een auto volIk heb m meteen even wat lichter gemaakt
dees
We hadden bitterkoekjespudding naquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:55 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk spaghetti met gehakt, prei, paprika en nog wat zooi
Niet dus: heb wat broccoli gekookt, aardappeltjes gebakken en een lekkere volkorenboterham met yorkham erbijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:12 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet het nog niet... weinig zin om naar de supermarkt te gaan dus ik denk een simpele spaghetti bolognese.
Morgen ga ik een lekkere soep maken... uit het Brunchboekje van Ikea geloof ik. Een soort noodlesoep op basis van runderbouillon, met stukjes biefstuk, lenteuitjes, ui, en een paar lekkere kruiden er nog in.. Heerlijk
Hier in Deventer hebben ze hem wel, moet echt uitkijken dat ik er niet elke week heen ga, want dan lukt dat afvallen nooitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb zin om naar de subway te gaan, jammer dat we die hier niet hebben
Hier in Emmen zit hij ook al een tijdje. Moet eerlijk bekennen dat ik er nog NOOIT ben geweest. En ik denk ook niet dat ik dat snel zal doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb zin om naar de subway te gaan, jammer dat we die hier niet hebben
Echte?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:12 schreef Tezz het volgende:
Vanavond een tortilla met groene salade. In de tortilla stop ik aardappel, rode paprika, doperwtjes, ui, knof, verse tijm, wat geraspte kaas en ei (duh). Lekker!
Simpel, maar wel lekkerquote:Ingrediënten
* 300 g spaghetti, volkoren
* 2 eetlepels olijfolie
* 2 schaaltjes vegetarische balletjes (a 210 g)
* 2 tenen knoflook, geperst
* 1 aubergine, in lange dunne repen
* 1 pak gezeefde tomaten (500 ml)
* 2 eetlepels verse peterselie (zakje a 30 g), fijngesneden
Bereiden
Kook de spaghetti volgens de aanwijzingen op de verpakking beetgaar. Verhit in een ruime koekenpan met antiaanbaklaag de olijfolie en bak de balletjes 4-5 minuten. Schep de knoflook erdoor en bak 1 minuut mee zonder dat hij kleurt. Schep de auberginerepen erdoor en bak 5 minuten mee. Voeg de gezeefde tomaten toe en warm de saus nog 5 minuten zachtjes. Giet de spaghetti af en schep die door de saus. Breng de spaghetti op smaak met zout en (versgemalen) peper. Strooi de peterselie erover en serveer direct. Lekker met geraspte kaas.
hmm, romaatjes.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:35 schreef elcastel het volgende:
Grote bak sla, komkommer, feta, en Romaatjes.
Fout, Casa di Mama is de lekkerstequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef Vork het volgende:
De nieuwe CULmod eet gewoon een diepvriespizza vanavond. Maar dan wel de lekkerste:
[ afbeelding ]
Niet onaardig, maar nee dat haalt het toch nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:44 schreef Xennia het volgende:
Fout, Casa di Mama is de lekkerste
nee dus, we halen chinees... dim sum en mihoen met biefstuk ofzoietsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:02 schreef DarkElf het volgende:
vanvond gewoon een kipschnitzel, aardappeltjes en broccoli
Eeeensquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Fout, Casa di Mama is de lekkerste
Mihoen met garnalen dus, mmmm yummiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee dus, we halen chinees... dim sum en mihoen met biefstuk ofzoiets
Ik ben nog altijd op zoek naar een goed recept voor macaroni/spaghetti met tonijn......quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:37 schreef Windigo het volgende:
Vanavond spaghetti met tonijn, peterselie, creme fraiche en knoflookEenvoudig en superlekker.
Ik PM het je wel evenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd op zoek naar een goed recept voor macaroni/spaghetti met tonijn......
quote:
Nou als ze knap zijn en grote worsten hebben.........quote:
dan heb je vast wel een linkje naar een recept of niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, ik had gewoon besloten dat Mr CF vandaag aan de beurt was om te koken, want ik wil na m'n werk nog sportenEn het is zijn specialiteit en het is lekker en gezond...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou als ze knap zijn en grote worsten hebben.........![]()
![]()
![]()
foei Tezz. Foei.
maakt me niet uit, zolang ik het maar krijgquote:
yup, maar heb ik volgens mij weggegooid omdat ik het al zo vaak had gemaaktquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
Heeft mijn mister het niet ooit eens naar jou ge-PM'd, Faithy?
mm lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:24 schreef Bluezz het volgende:
Gado gado met rijst, vooraf een champie-soepje
En jij?
Lekker :quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:34 schreef Tezz het volgende:
Hier ook bbq heb ik zojuist vernomen.
Met: aardappelsalade, bonensalade, brood met verse pesto, maraquez worstjes, kipsate en groentepakketjes!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:42 schreef Bluezz het volgende:
Ontbijtje : sapje, koffie verkeerd, bruine broodjes pindakaas
vanavond vegaHoor je dat Vork
quote:
Goede keus! En ook eindelijk mensen die snappen dat daar geen kip bij moet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:24 schreef Bluezz het volgende:
Gado gado met rijst, vooraf een champie-soepje
Heb nog nooit Gado-Gado met kip gezienquote:Op maandag 1 september 2008 09:29 schreef Vork het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Goede keus! En ook eindelijk mensen die snappen dat daar geen kip bij moet.
Kijk maar naar de kant-en-klaar gerechten, kruidenmixen en cateringvoer en het zal me niets verbazen als diverse restaurants het ook met kip aanbieden. anders motten die gekke Hollanders dat niet.quote:Op maandag 1 september 2008 09:34 schreef Windigo het volgende:
Heb nog nooit Gado-Gado met kip gezienEn t lijkt me ook niet lekker trouwens.
Oequote:Op maandag 1 september 2008 18:48 schreef LastRequest het volgende:
Kaas-spinazietortellini met tomaten-mascarponesaus, rucola en pijnboompitjes.
Inmiddels is het op sorryquote:
Dan moet je me de volgende keer maar even optijd waarschuwen. Maar mijn avondeten was ook niet verkeerd hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:35 schreef LastRequest het volgende:
Inmiddels is het op sorryMaar wel erg lekker!
Ik eet nu twee gekookte eitjes met een kopje thee.
mag ik bij jou eten?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:55 schreef Tezz het volgende:
Vanavond kipfiletjes vullen met basilicum, pesto en tomaatjes (denk ik). Daarbij een frisse salade en een gepofte aardappel (denk ik).
Ja hoor! De plannen zijn wel iets gewijzigd. De gepofte aardappel is spatzle (een soort eigen gemaakte noodles) met gebakken ui en knof geworden, opgebakken met wat creme fraiche.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:55 schreef Tezz het volgende:
Vanavond kipfiletjes vullen met basilicum, pesto en tomaatjes (denk ik).
Oeh, stoof! Dat ga ik morgen weer eens doen, kan met dit rotweer wel weer. Eens op zoek naar het stoofpottentopic.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Rundvleescurry met aubergine en rijst
Het ruikt al uuuuuuuren zo lekker hier
Stop je vriendje in een tas en zet koers naar Utrecht.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
nu wil ik bij she eten
ik weet niet wat ik ga eten, zit zielig ziek thuis, vriend gaat straks koken
Ik zal het recept daar even postenquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:15 schreef Smallish het volgende:
Oeh, stoof! Dat ga ik morgen weer eens doen, kan met dit rotweer wel weer. Eens op zoek naar het stoofpottentopic.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:10 schreef SHE het volgende:
Een hele kip, met een buitenkantje van cayennepeper en gerookte paprikapoeder, pancetta en rozemarijn.
In zijn aars, wat verse knoflook, lardo en een ieniemienie truffeltje
Daarbij, sexy & sassy pommes parissienes en de zoete, zilte verrukking van witlof gesmoord in roomboter, met bruine suiker, afgeblust met mijn veel te dure balsamico.
Jesus loves me.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zal het recept daar even postenHet is very easy en erg lekker!!
als ik niet zielig ziek was, had ik het gedaan, jouw eetsels klinken altijd zo geweldigquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Stop je vriendje in een tas en zet koers naar Utrecht.
Onze keuken is open tot 01.00.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:00 schreef Sylvana het volgende:
gemarineerde biefstukreepjes, gemengde paddenstoelen, paprika, lente-ui, cashewnootjes en oestersaus
Mooiquote:Op woensdag 3 september 2008 13:46 schreef Sorbootje het volgende:
@SHE
LARDO![]()
![]()
![]()
De eerste keer dat ik dat proefde viel ik bijna omver van schrik.. ZO lekker!
Het klinkt in ieder geval spannend maar toch eenvoudig! Ben benieuwd hoe het smaakte.....(fotootje wellicht??)quote:Op woensdag 3 september 2008 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Het wordt een ovengerecht, gisteren gezien op tv
Aardappeltjes in de schil in de oven, kruiden en olie eroverheen, 20 min op 190 gr.
Dan kabeljauwhaasje ernaast leggen, peper/zout en plakjes limoen erop leggen.
Nog eens 10 min. in de oven...
Dan in een bak spinazie of andijvie, rauw fijngesneden, de aardappeltjes uit de oven erbovenop, deksel of bord erop, de bedoeling is dat de groente slinkt.
De oven is intussen uit, de kabejauw mag er ook uit, allemaal op een bord en smullen maar
Hoop dat het lukt
Het was lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 17:12 schreef Tezz het volgende:
Het klinkt in ieder geval spannend maar toch eenvoudig! Ben benieuwd hoe het smaakte.....(fotootje wellicht??)
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:38 schreef Fuente het volgende:
Vanavond wordt het hartige taart met o.a. blauwe kaas en broccoli bami met sate, kroepoek en gebakken ei, mijn vader eet mee en hij lust geen kaas. Heb er nu al zin in
Sounds nice!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:05 schreef Sorbootje het volgende:
Vanavond eerst een salade met roquefort, parmaham o.i.d., rucola en walnoten. Daarna een combinatie van drie zelfgemaakte desserts (gewoon in mini-vorm); creme brulee, chocolademousse en ijs van witte chocolade. Mmmmm
Vind het zo leuk om zelf toetjes te maken![]()
brr aardappels...quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:32 schreef Riann het volgende:
MB: jij eet volgens mij nooit gewoon gekookte aardappels groente en een stukje vlees ouderwets hollands
nope, gelukkig nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:32 schreef Riann het volgende:
MB: jij eet volgens mij nooit gewoon gekookte aardappels groente en een stukje vlees ouderwets hollands
Ziet er goed uit Bluezz, maar zou die limoen ook goed in combinatie kunnen met bijvoorbeeld kipfilet?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was lekkerAlleen next time roerbak ik toch even de spinazie met ui en knof, maar dat is persoonlijk mss
Aardappeltje na 20 minuten oven, kabeljauw erbij
[ afbeelding ]
Eet smakelijk
[ afbeelding ]
Hoi! Jij ook al niet?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:04 schreef Tezz het volgende:
De lasagne van gister werd niet geaccepteerd hier (en terecht, zie mijn eerder bericht). Heb dus zelf maar een uitsmijter gebakken en voor dochterlief (heeeeeeel slecht) een zakje noodles klaargemaakt met wat verse groentes en fruit na.
Geen zin hier om te koken. Ik proef toch niets door die shit-verhoudheid.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi! Jij ook al niet?
Mijn M&M's hadden ook uien kunnen zijn. Ik proef het toch nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |