Sounds nice!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:05 schreef Sorbootje het volgende:
Vanavond eerst een salade met roquefort, parmaham o.i.d., rucola en walnoten. Daarna een combinatie van drie zelfgemaakte desserts (gewoon in mini-vorm); creme brulee, chocolademousse en ijs van witte chocolade. Mmmmm
Vind het zo leuk om zelf toetjes te maken![]()
brr aardappels...quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:32 schreef Riann het volgende:
MB: jij eet volgens mij nooit gewoon gekookte aardappels groente en een stukje vlees ouderwets hollands
nope, gelukkig nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:32 schreef Riann het volgende:
MB: jij eet volgens mij nooit gewoon gekookte aardappels groente en een stukje vlees ouderwets hollands
Ziet er goed uit Bluezz, maar zou die limoen ook goed in combinatie kunnen met bijvoorbeeld kipfilet?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was lekkerAlleen next time roerbak ik toch even de spinazie met ui en knof, maar dat is persoonlijk mss
Aardappeltje na 20 minuten oven, kabeljauw erbij
[ afbeelding ]
Eet smakelijk
[ afbeelding ]
Hoi! Jij ook al niet?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:04 schreef Tezz het volgende:
De lasagne van gister werd niet geaccepteerd hier (en terecht, zie mijn eerder bericht). Heb dus zelf maar een uitsmijter gebakken en voor dochterlief (heeeeeeel slecht) een zakje noodles klaargemaakt met wat verse groentes en fruit na.
Geen zin hier om te koken. Ik proef toch niets door die shit-verhoudheid.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi! Jij ook al niet?
Mijn M&M's hadden ook uien kunnen zijn. Ik proef het toch nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |