Mijn buurman is net terug uit de Champagne, met een auto volquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat klopt, een van de meest verfrissende dingen die er zijn..
(buiten champagne, maar dat spreekt voor zichzelf)
gut vervelend voor je zegquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn buurman is net terug uit de Champagne, met een auto volIk heb m meteen even wat lichter gemaakt
dees
We hadden bitterkoekjespudding naquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:55 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk spaghetti met gehakt, prei, paprika en nog wat zooi
Niet dus: heb wat broccoli gekookt, aardappeltjes gebakken en een lekkere volkorenboterham met yorkham erbijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:12 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet het nog niet... weinig zin om naar de supermarkt te gaan dus ik denk een simpele spaghetti bolognese.
Morgen ga ik een lekkere soep maken... uit het Brunchboekje van Ikea geloof ik. Een soort noodlesoep op basis van runderbouillon, met stukjes biefstuk, lenteuitjes, ui, en een paar lekkere kruiden er nog in.. Heerlijk
Hier in Deventer hebben ze hem wel, moet echt uitkijken dat ik er niet elke week heen ga, want dan lukt dat afvallen nooitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb zin om naar de subway te gaan, jammer dat we die hier niet hebben
Hier in Emmen zit hij ook al een tijdje. Moet eerlijk bekennen dat ik er nog NOOIT ben geweest. En ik denk ook niet dat ik dat snel zal doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb zin om naar de subway te gaan, jammer dat we die hier niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |