Echte?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:12 schreef Tezz het volgende:
Vanavond een tortilla met groene salade. In de tortilla stop ik aardappel, rode paprika, doperwtjes, ui, knof, verse tijm, wat geraspte kaas en ei (duh). Lekker!
Simpel, maar wel lekkerquote:Ingrediënten
* 300 g spaghetti, volkoren
* 2 eetlepels olijfolie
* 2 schaaltjes vegetarische balletjes (a 210 g)
* 2 tenen knoflook, geperst
* 1 aubergine, in lange dunne repen
* 1 pak gezeefde tomaten (500 ml)
* 2 eetlepels verse peterselie (zakje a 30 g), fijngesneden
Bereiden
Kook de spaghetti volgens de aanwijzingen op de verpakking beetgaar. Verhit in een ruime koekenpan met antiaanbaklaag de olijfolie en bak de balletjes 4-5 minuten. Schep de knoflook erdoor en bak 1 minuut mee zonder dat hij kleurt. Schep de auberginerepen erdoor en bak 5 minuten mee. Voeg de gezeefde tomaten toe en warm de saus nog 5 minuten zachtjes. Giet de spaghetti af en schep die door de saus. Breng de spaghetti op smaak met zout en (versgemalen) peper. Strooi de peterselie erover en serveer direct. Lekker met geraspte kaas.
hmm, romaatjes.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:35 schreef elcastel het volgende:
Grote bak sla, komkommer, feta, en Romaatjes.
Fout, Casa di Mama is de lekkerstequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:41 schreef Vork het volgende:
De nieuwe CULmod eet gewoon een diepvriespizza vanavond. Maar dan wel de lekkerste:
[ afbeelding ]
Niet onaardig, maar nee dat haalt het toch nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:44 schreef Xennia het volgende:
Fout, Casa di Mama is de lekkerste
nee dus, we halen chinees... dim sum en mihoen met biefstuk ofzoietsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:02 schreef DarkElf het volgende:
vanvond gewoon een kipschnitzel, aardappeltjes en broccoli
Eeeensquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Fout, Casa di Mama is de lekkerste
Mihoen met garnalen dus, mmmm yummiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee dus, we halen chinees... dim sum en mihoen met biefstuk ofzoiets
Ik ben nog altijd op zoek naar een goed recept voor macaroni/spaghetti met tonijn......quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:37 schreef Windigo het volgende:
Vanavond spaghetti met tonijn, peterselie, creme fraiche en knoflookEenvoudig en superlekker.
Ik PM het je wel evenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd op zoek naar een goed recept voor macaroni/spaghetti met tonijn......
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |