yessss...net als aerobics en bodypump/shapequote:Op maandag 25 augustus 2008 14:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Valt Pilates dan ook onder krachttraining?
Ik ook!! Ik ga pas naar de lessen als ik in shape benquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
Pilates doe ik altijd gewoon thuis... Ik voel me altijd zo self-conscious als ik in een groepsles met mijn benen in de lucht lig in een zeer onflatteuze houding
Daar heb ik geen last van. Ik zit dan ook op een sportschool waar echt alles door elkaar traint: mooi en jong, maar ook oud en lelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
Pilates doe ik altijd gewoon thuis... Ik voel me altijd zo self-conscious als ik in een groepsles met mijn benen in de lucht lig in een zeer onflatteuze houding
Is ook zo, je moet wel weten wat voor effect het sporten heeft. Maar m'n conditie interesseert me geen bal, maar toch doe ik cardio gewoon omdat ik het leuk vind en achteraf altijd zo blij ben met mezelfquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat SHE wel een punt heeft: sporten is leuk en het voelt goed, maar je wilt wel zoveel mogelijk resultaat zien van je inspanningen!
Eigenlijk zijn we het gewoon eens geloof ik, maar ik vind het wel fijn om iig zoveel mogelijk kennis te hebben. Ik vind net als jij ook, dat mijn verbeterde conditie minstens zo belangrijk is als mijn strakker wordend buikje! Al is alleen maar omdat ik me inderdaad ook echt gezonder voel!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, natuurlijk wil je met sporten ook daadwerkelijk wat bereiken... Maar ik sport niet louter voor het afvallen. Ook omdat ik oprecht plezier heb in mijn verbeterde conditie, omdat ik er lekkerder van slaap, omdat mijn hoofd er zo fijn leeg van wordt, omdat ik er mooie stevige armen van krijg....
Heb je daar een boekje/video/weet ik het wat voor die je gebruikt?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, even zoeken hoor....quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heb je daar een boekje/video/weet ik het wat voor die je gebruikt?
Echtquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:02 schreef SHE het volgende:
Ik ben echt een truttige sporter. Ik ga toch echt vol in de make-up en met een gestyled staartje richting gym hoor.
Ik kies ook altijd hele flatteuze sport outfitjes.
Als ik namelijk zonder dat alles richting gym ga, dan voel ik me al kut voor ik ben begonnen en zie ik er achteraf nog net zo kut uit
ik ging gewoon in flatteus zwartquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:02 schreef SHE het volgende:
Ik ben echt een truttige sporter. Ik ga toch echt vol in de make-up en met een gestyled staartje richting gym hoor.
Als ik namelijk zonder dat alles richting gym ga, dan voel ik me al kut voor ik ben begonnen en zie ik er achteraf nog net zo kut uit
liever een parfum/eau de toilette luchhie dan zweetluchtquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga echt niet sporten met make-up opEau de toilette opspuiten voordat ik ga, vind ik een beetje aso tegenover mijn medesporters
Met zo'n walm Chanel No. 5 op de crosstrainerquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef DarkElf het volgende:
Sowieso moet je een "luchtje opdoen" ook wel in zijn perspectief ziener zijn lichte dagluchtjes en zwaardere avondluchtjes natuurlijk ...
hahaquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met zo'n walm Chanel No. 5 op de crosstrainer
Ik heb wel deo met een geurtje, maar zeer bescheiden... Beetje zeep-achtig ofzo. Van Clarins.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:31 schreef conleche het volgende:
Ik sport altijd in flatteuze kleding, (zwart of donkerblauw en met het lichaam meelopend, zonder al te strak te zijn) Haar in een staart en zonder make up. Tenminste: als ik mascara op heb laat ik dat wel zitten, maar zoals nu heb ik de hele dag al niks op en dan ga ik het er niet op doen voor de sportschool! Ik doe wel deodorant op, maar dat is roc geurloos, omdat ik alle deo's verschrikkelijk vies vind ruiken. Ik snap sws niet dat mensen een geurende deo gebruiken en daarna nog eau de toilette opspuiten: die mix van wc verfrisser en bloemetjes: een aanslag op mijn reukorgaan!!
Gebruik een camping matje, die zijn nu her en der te verkrijgen voor een tientjequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:11 schreef Merel het volgende:
Ik heb Pilates voor dummies gedownloadMaar ik moet nog een matje en die dingen zijn duur!
Wat leukquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
hoiPF!! Hoe was het
en PF! Ik ga Kickboksen! Eerst van september tot november 1 keer per week op donderdag, bij het universitair sportcentrumen de lessen worden gegeven door die Perry Ubeda, die die muay-thai-kickboksschool heeft waar ik al heen wilde gaan! Dus kan eerst gratis proberen 3 maanden, en daarna als het bevalt me inschrijven. Kan natuurlijk ook al eerder een keer in de week extra doen (betaald) als het na twee lessen al bevalt, maar dat zien we dan wel weer
Het zusje van Mr PF moet ook terug met transavia.. Denk dat 't woensdag wordtquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow
ık lees hıer ıets over stakıngen van transavıa morgen?
laten wıj nou net morgen retour gaan...
zıe de buı wel weer hangen van uren op de luchthaven staan en nıet kunnen vlıegen.......
![]()
![]()
bah nıet leuk...
verder was ık gıster zıek... dıarree. buıpıjn etc.
en voel me nog steeds een beetje brak.
maar toch maar ff het beste maken van de laatste dag hıer...
Het enige geurtje wat ik weleens opdoe (buiten de sportschool dan), is l'Instant van Guerlain, maar meestal vergeet ik het. Volgens mij ben ik niet zo heel meisjesachtig als ik het zo vergelijk hier! Het komt ook, omdat ik niet echt opknap van teveel make up. Mascara en een lijntje doen het goed, maar als ik verder ga dan dat, zie ik er al snel uit als een opgedirkte tuttebol. Wat ook nog wel mooi staat is eyeliner met valse wimpers, maar dat doe ik alleen bij hele speciale gelegenheden. Iets als bv de smokey eye, wat ik bij anderen heel mooi kan vinden is bij mij echt ridicuul.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:39 schreef SHE het volgende:
Ik spuit als parfum altijd baby touch van Burberry; die ruikt zo subtiel ( naar babies ) dat ik zeker weet dat het niemand deert.
Maar ruiken zal ik!!
Volgens mij kan het wel leuk zijn.. Ik wil een omkrullende bovenlipquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Het enige geurtje wat ik weleens opdoe (buiten de sportschool dan), is l'Instant van Guerlain, maar meestal vergeet ik het. Volgens mij ben ik niet zo heel meisjesachtig als ik het zo vergelijk hier! Het komt ook, omdat ik niet echt opknap van teveel make up. Mascara en een lijntje doen het goed, maar als ik verder ga dan dat, zie ik er al snel uit als een opgedirkte tuttebol. Wat ook nog wel mooi staat is eyeliner met valse wimpers, maar dat doe ik alleen bij hele speciale gelegenheden. Iets als bv de smokey eye, wat ik bij anderen heel mooi kan vinden is bij mij echt ridicuul.
Wat ik ook jammer vind, is dat ik niet van die hele dikke lippen heb. Heb er weleens aan gedacht om die te laten opvullen, maar ik zie zulke afschrikwekkende resultaten her en der, dat ik liever een paar keer apfelstrudel zeg. (daar tuiten je lipjes zo mooi van, probeer maar eens)
Neequote:
Goeie tip!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gebruik een camping matje, die zijn nu her en der te verkrijgen voor een tientje
Heb toevallig net een pincet gekocht bij de HEMA, want ik was de mijne al een tijdje kwijt en kamde ik m'n pony maar over m'n wenkbrauwen. Oh ik ben echt te erg!quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel leuk zijn.. Ik wil een omkrullende bovenlip
Ik denk dat als je je haar stijlt en je wenkbrauwen heel netjes epileert dat redelijk wat make up wel zal staan.. maar dan lijk je meteen niet meer op jezelf
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Het enige geurtje wat ik weleens opdoe (buiten de sportschool dan), is l'Instant van Guerlain, maar meestal vergeet ik het. Volgens mij ben ik niet zo heel meisjesachtig als ik het zo vergelijk hier! Het komt ook, omdat ik niet echt opknap van teveel make up. Mascara en een lijntje doen het goed, maar als ik verder ga dan dat, zie ik er al snel uit als een opgedirkte tuttebol. Wat ook nog wel mooi staat is eyeliner met valse wimpers, maar dat doe ik alleen bij hele speciale gelegenheden. Iets als bv de smokey eye, wat ik bij anderen heel mooi kan vinden is bij mij echt ridicuul.
Wat ik ook jammer vind, is dat ik niet van die hele dikke lippen heb. Heb er weleens aan gedacht om die te laten opvullen, maar ik zie zulke afschrikwekkende resultaten her en der, dat ik liever een paar keer apfelstrudel zeg. (daar tuiten je lipjes zo mooi van, probeer maar eens)
Ik vind het ook mooiquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]!
Ik heb echt een make-up gezichtje, mij staat het heel goed.
Enige wat ik ECHT niet kan hebben, is rode lippenstift..dan ben ik net zo'n latina hoochie-mama
( hoek van de straat-idee )
Jammer, want ik vind rode lippen zo mooi
Ik heb het Skinny-Bitchboek besteld bij Amazon. Tegelijk met een stapel kookboeken. Dat zal me een succes wordenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi
maar ik lijk dan op een èèn of andere Poolse hoer![]()
Oh en ik heb het boek skinny bitch van Mr PF gekregenGewoon zomaar
Ik vond het zo een leuk boekje, en ik ga voeding studeren en hij is vegetarisch en dat boekje ook dus wel een heel gaaf cadeauquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het Skinny-Bitchboek besteld bij Amazon. Tegelijk met een stapel kookboeken. Dat zal me een succes worden
Oh die docu wil ik zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:26 schreef SHE het volgende:
Ah en voor de mensen die het gemist hebben; er werd ook aangetoond dat het eten van vette vis en dus omega3-vetten( tenminste 3 keer per week ) een daling van de cortisolspiegel gaf, van tenminste 22!!! % en het anti stresshormoon DHEA ging met 12! % omhoog. Al met al een krankzinnig resultaat. En dat al in 12 weken.
Cortisol is een stresshormoon; en tevens de grootste dikmaker op deze planeet. Als je je afvraagt waarom een dieet niet werkt of waarom je toch vadsig blijft ook al eet je zo braaf..nou dat komt dus door je cortisolspiegel. Daarom zijn getraumatiseerde vrouwen, of vrouwen met issues vaak ook dik. Ze houden hun gewicht vast, omdat die cortisolspiegel chronisch hoog blijft ( ze staan vaak onder spanning )
Vis is mooi. Overigens wel belangrijk om te weten en iets wat ze helaas niet hadden gemeld in dit programma: eet alleen WILDE vis. In kweekvis zit helaas nauwelijks omega3 en dus is dat wat zinloos.
Het is een docu-serie van de BBC en heet 'The truth about food'. Of het te vinden is via Uitzending Gemist weet ik niet. Heb nu geen tijd om te zoeken...quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh die docu wil ik zien(studie materiaal
) Staat ie al op uitzending gemist en hoe heet ie? Of moet ik nog verder terug lezen?
O die krijg ik al van een klasgenootje, daar had hij het vandaag overquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:47 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Het is een docu-serie van de BBC en heet 'The truth about food'. Of het te vinden is via Uitzending Gemist weet ik niet. Heb nu geen tijd om te zoeken...
Wil je het echt weten? Ik denk dat ik het maar bij het studeren ga houden, en bij de taekwondovereniging wel een sociaal leven ga opbouwenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jaaa ik was op intro week!
En daarvoor een weekendje Utrecht!
En net een weekendje bij de ouders van Mr PF!
En nu ben ik eindelijk weer thuis
Enne.. Chico hoe was je eerste dag?
Mijne was leuk![]()
En ik blijk al allemaal mensen te kennen
Als je wil kan ik ook wel naar die bbq komen of naar 1 van die andere dingenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Ik denk dat ik het maar bij het studeren ga houden, en bij de taekwondovereniging wel een sociaal leven ga opbouwen. Combinatie van factoren zorgt ervoor dat ik me nog niet echt op mn gemak voel hier. Zal wel komen als het echte studeren en het 'kroegentocht hier en uitgaan daar' verhaal is gestopt. En ben nu zwaar brak van een saaie lezing en kleine dingetjes regelen etc. Wil gewoon slapen.
@stinken in de sportschool: Vers zweet stinkt niet. Dat is oud zweet. Vers zweet bevat zelfs feromoontjes waardoor je onweerstaanbaar (of iig makkelijker aantrekkelijk) wordt. Ik heb deo, geen make-up en al helemaal geen parfum
.
Bij mijn Turk is het 3,95quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bij de turk heb je inderdaad voor 2.20 zo 500 gram amandelen.
Aahwquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef conleche het volgende:
[..]
I laf you too babe!!![]()
![]()
![]()
Ik mis Greys. Ik mis PF, waar zijn ze?
Oh en wat is eigenlijk een normaal streefgewicht voor iemand van 1.75 (of moet je gewoon zelf maar wat verzinnen)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:01 schreef -marz- het volgende:
Wat goed! In 1x gestopt met roken?
Wat is je streefgewicht en weet je zeker dat je nog 5kg lichter wil zijn dan dat?
Ik ben van donderdag tot zaterdag in Londenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als je wil kan ik ook wel naar die bbq komen of naar 1 van die andere dingen?
(Ik ga sowieso vrijdag naar het eindfeest, kom je ook?)
Als je een keer samen wil reizen of je ziet het niet meer zitten moet je het maar zeggen!
Ik ken hungry girl niet en ben pas op pagina 30 van skinny bitchquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:31 schreef Liejannuh het volgende:
Is Skinny Bitch leuker dan Hungry Girl?
Ik zou zeker weten een bitch worden als ik geen vlees, brood, zuivel, ei, pasta en rijst en alle andere witmeelprodukten mocht eten, en geen koffie, cola en alcohol mocht drinkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
http://www.fmbuitgevers.nl/skinnybitch/
Een bon voor 1,50 korting op skinny bitch
Is het een verhaal of recepten of een dieet of wat?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
http://www.fmbuitgevers.nl/skinnybitch/
Een bon voor 1,50 korting op skinny bitch
Je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben om mager te worden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zou zeker weten een bitch worden als ik geen vlees, brood, zuivel, ei, pasta en rijst en alle andere witmeelprodukten mocht eten, en geen koffie, cola en alcohol mocht drinken
Een combinatie van datquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is het een verhaal of recepten of een dieet of wat?Als het leuk is, wil ik het ook
.
Ik vind dat ze als SHE klinktquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Een combinatie van dat
Je moet even hier klikken om een stukje te lezen
[ afbeelding ]
Nou... niet helemaal hoor!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind dat ze als SHE klinkt.
De toonquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nou... niet helemaal hoor!
[ afbeelding ]
Ga kickboksenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zag een foto van mijn achterkant (in BH)
en nu denk ik dat ik wat minder vetjes en wat meer schouderspieren wil
(als ik afval wordt ik gewoon.. dun.. en ik wil schouders!!)
Ik moet gaan roeien of zo?
Nee maar serieusquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kickboks
En ik druk op
Ik zal hem wel heel even hier plaatsen dan ziet men misschien wat ik bedoel
Over die binnenbeenkwabben had ik het dus ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:58 schreef Sugar het volgende:
Oh en ik wil graag weten hoe ik binnenbeenkwabben en bovenarmzwabbers kwijtraak. Als iemand me dat ook even kan vertellen: gaarne.
Same here, ik ga na het sporten altijd de sauna in en dan wil ik geen plamuur op het smoelwerk. (Mascara en gloss uitgezonderd, dat spreekt vanzelfquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:31 schreef conleche het volgende:
Ik sport altijd in flatteuze kleding, (zwart of donkerblauw en met het lichaam meelopend, zonder al te strak te zijn) Haar in een staart en zonder make up. Tenminste: als ik mascara op heb laat ik dat wel zitten, maar zoals nu heb ik de hele dag al niks op en dan ga ik het er niet op doen voor de sportschool! Ik doe wel deodorant op, maar dat is roc geurloos, omdat ik alle deo's verschrikkelijk vies vind ruiken. Ik snap sws niet dat mensen een geurende deo gebruiken en daarna nog eau de toilette opspuiten: die mix van wc verfrisser en bloemetjes: een aanslag op mijn reukorgaan!!
Ik zal het vragenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:58 schreef Sugar het volgende:
Oh en ik wil graag weten hoe ik binnenbeenkwabben en bovenarmzwabbers kwijtraak. Als iemand me dat ook even kan vertellen: gaarne.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Same here, ik ga na het sporten altijd de sauna in en dan wil ik geen plamuur op het smoelwerk. (Mascara en gloss uitgezonderd, dat spreekt vanzelf). Daarna ga ik lekker thuis douchen en komt het grof geschut en de Carmenset tevoorschijn
.
Niet te hard opgepompte voetbal tussen je benen klemmen, aanspannen en loslaten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:58 schreef Sugar het volgende:
quote:
Ja hoe gaat het met de plantjes die je water ging geven?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:20 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Het is momenteel een beetje rustig aan mijn kant, maar ik sta wel in de lurkstand, hoor.
Yepquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
carmenset is voor krullen neem ik aan?
Dat ziet er wel heel aanlokkelijk uit,quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef Vivi het volgende:
O btw Cootje, jij bent zeker zaterdag de 6e op de Haarlemmerdijk te vinden?
Nee, ik ben zelf een plantje dat water moet krijgenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja hoe gaat het met de plantjes die je water ging geven?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:11 schreef Liejannuh het volgende:
Dus als ik in het weekend in Amsterdam ben, dan kan ik koffie bij je komen drinken Conleche?
Mr PF zei dat dat een Engelse uitdrukking was voor zwanger zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb echt een fab nicoise opDiepvriestonijnsteaks zijn prima te nassen en schandalig goedkoop (twee voor 1,69 bij de appie). Man was zeer onder de indruk en heft zich helemaal volgepropr met olijven, tomaten, sla en rode ui
PF, wat moet je nou met je bips in de oven?
Ja! Behalve donderdag! En maandag dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En ben je er doordeweeks ook?
Niet bum maar bun in the ovenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mr PF zei dat dat een Engelse uitdrukking was voor zwanger zijn
Maar goed, mijn engels is plotseling ook dramatisch.
ziet er ontzettend goed uit, heb je die tuinboontjes nog even gekookt van te voren of gaan die rauw op de gril?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:24 schreef conleche het volgende:
GVD, wat heb ik lekker gegeten daarnet:
Ik heb gesmuld!
Waren van Hak! Dus zo in de grillpan.(ben in A'dam, helaas geen moestuin hier! Verse zou ik hebben voorgekookt) De asperges waren wel vers en heb ik er ook zo opgegooid. Als ze normale dikte waren geweest had ik ze wel heel even voorgekookt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
ziet er ontzettend goed uit, heb je die tuinboontjes nog even gekookt van te voren of gaan die rauw op de gril?
Oh, okéquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet bum maar bun in the oven
sollyquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh, oké
Ik voel me altijd zo dom als iemand me verbetert met Engels
Nou, nou ehhquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
Compugirl, een hardlooprokje??? Waarom???
Kickboksen? Zeer zeker welquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb ook nog zo een rokje
Is het raar als ik daar in ga kickboksen/hardlopen?
Nee, geen ui!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje:
O: 1 weetabix met magere melk + ei
T: ei
L: alweer kip piri-piri (morgen vrij, en dan kook ik een paar verschillende gerechten om in te vriezen)
T: 3 aardbeiensnoepjes + grote pruim + appel + 2 augurk/ham-rolletjes
D: diepvriessushi (ik weet het, vers is lekkerder, maar dat wordt hier niet verkocht en voor zelf maken had ik geen tijd)
Morgen wil ik de makreelrijst gaan maken. Hoe was het ook alweer? UItje fruiten, knoflook erbij, kool erbij, pepertje en makreel erbij, rijst meebakken, klaar?
Nou sorry hoor maar dat zit er voor mij goor uit.maar dat wil niet zeggen dat het niet lekker is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:24 schreef conleche het volgende:
GVD, wat heb ik lekker gegeten daarnet:
[ afbeelding ]
Het is een soort coq au vin maar dan anders.
Recept voor 2 personen:
4 biologische kippendijtjes zonder bot en zonder vel (AH of biologische slager)
2 rode uien
8 tenen knoflook
flinke scheut rode wijn
1 kippenbouillonblokje (of liever nog; zelfgemaakte kippenbouillon)
Italiaanse kruiden (liefst vers)
Dijtjes aanbraden, grof gehakte ui erbij doen. verse peper en zout drop. Hele tenen knoflook erin (gewoon met schilletje) afblussen met rode wijn, bouillon(blokje) erbij en Italiaanse kruiden.
Deksel op de pan en lekker laten sudderen. Ik vind het zo veel lekkerder dan de coq au vin, waar ook nog spek doormoet en champignons; dat is zo'n zwaar gerecht; terwijl dit licht en heel smaakvol is!
Erbij tuinboontjes, in de grillpan gegrild en aspergestips ook gegrild, allebei met een beetje truffelolie en gemalen peper en zout.
Ik heb gesmuld!
En nu ga ik ANTM kijken!
Hahaha, toen ik nog aan paaldansen deed, had ik ook altijd make-up op. Maar dat was mijn gewone dagmake-up: dat wil dus zeggen, concealer om de wallen te verdoezelen, neutrale oogschaduw en een hoop mascara. Haar dan weer wel in een ongestylde staart (ik heb het vrijwel altijd los).quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:02 schreef SHE het volgende:
Ja leukquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kickboksen? Zeer zeker wel
@PF: zullen we volgende week Conleche een keer komen lastigvallen?Ik ben vrijdagmiddag vrij volgens mij ... en dinsdag ook vrij vroeg
Leuk, nog even de wc onder kotsen als je wordt weggestuurd. Ben toen maar wat anders gaan kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:52 schreef conleche het volgende:
2e deel van die anorexiadocu is nu op 2!
Het komt komende weekendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Leuk, nog even de wc onder kotsen als je wordt weggestuurd. Ben toen maar wat anders gaan kijken![]()
Ik had mooi weer besteld deze dagen, waar blijft het?
Maakt niet uit, dr is een bijenkorf en sowieso Amsterdam vermaak ik me welquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja leuk
Ik weet niet uit m'n hoofd hoe laat ik uit ben
Duurt alleen nog wel een half uurtje voor mij oid voor ik in het centrum ben!
Wat bedoel je daar nu mee???quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:27 schreef -marz- het volgende:
Met sporten heb ik geen make-up en ook geen speciale kleding aan. Van die Turken die naar je kont/borsten lopen te staren
En dat heb je niet, want naar de sportschool gaan is kei- en keihard werken!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:57 schreef Faithy het volgende:
altijd leuk, de sportschoolmensen kijken
als ik daar tjid voor heb
Curves?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:53 schreef loveli het volgende:
In mijn sportschool komen alleen vrouwen.
zo hard zweten dat je haar continue voor je ogen gedrapeerd isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat heb je niet, want naar de sportschool gaan is kei- en keihard werken!.
Ik denk dat je het waarschijnlijk niet zo bedoeld; maar ik vind het nogal onaardig klinken. Ik begrijp dat je het vervelend vindt dat er kerels naar je staren, maar als het Nederlandse jongens waren geweest had je ze zo niet genoemd toch? Dan had je gezegd viespeuken, rotjochies of zo'n soort uitdrukking.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:42 schreef -marz- het volgende:
In mijn sportschool komen turken, die naar je kont/borsten lopen te staren.
Daarom liever geen strakke broek/shirtjes.
Het zijn alleen turken die het doen. Zij vinden dat ze dat mogen omdat je er als hoer bijloopt (want geen hoofddoek, dat is hun argument). Het is dus ook intimiderend bedoeld en anders dan een knul die een paar steelse blikken werpt richting een derriere. Ze staan erom bekend daar en worden nu ook steeds meer geweerd. Dus in feite zou ik nu wel weer veilig een strak pakje aankunnenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat je het waarschijnlijk niet zo bedoeld; maar ik vind het nogal onaardig klinken. Ik begrijp dat je het vervelend vindt dat er kerels naar je staren, maar als het Nederlandse jongens waren geweest had je ze zo niet genoemd toch? Dan had je gezegd viespeuken, rotjochies of zo'n soort uitdrukking.
Ik snap wel wat ze bedoeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat je het waarschijnlijk niet zo bedoeld; maar ik vind het nogal onaardig klinken. Ik begrijp dat je het vervelend vindt dat er kerels naar je staren, maar als het Nederlandse jongens waren geweest had je ze zo niet genoemd toch? Dan had je gezegd viespeuken, rotjochies of zo'n soort uitdrukking.
De Work-out, toevallig (Oudegracht)?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb nergens last van, maar ik sport dan ook in een homo-sportschool.
Wel de lusten, niet de lasten
Yupsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:52 schreef -marz- het volgende:
[..]
De Work-out, toevallig (Oudegracht)?
Nou, ik laat me niet zo graag wegpesten, het begint met een sportschool en waar eindigt het dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zou zeggen dat je dan beter een sportschool kunt zoeken waar je je wel op je gemakt voelt. Maar dat is vast veel te eenvoudig gedacht!
nou ja, het is niet prettig, en als ik niet prettig kan sporten vind ik het al dat geld voor een abo niet waard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik laat me niet zo graag wegpesten, het begint met een sportschool en waar eindigt het dan?.
De een voelt zich niet prettig in een sportschool met Turken, de ander voelt zich niet prettig in een sportschool met opgemaakte meisjes in strakke pakjes en weer een ander voelt zich niet prettig in een sportschool met echte bodybuilders.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik laat me niet zo graag wegpesten, het begint met een sportschool en waar eindigt het dan?.
Ik wel, ik voel me er verder heel prettig namelijk, op de 2 of 3 enge gluurderige typjes naquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De een voelt zich niet prettig in een sportschool met Turken, de ander voelt zich niet prettig in een sportschool met opgemaakte meisjes in strakke pakjes en weer een ander voelt zich niet prettig in een sportschool met echte bodybuilders.
Het lijkt mij dat je een sportschool zoekt waar je je prettig voelt, dat maakt de drempel om te gaan ook een stuk lager.![]()
Ik zou het zelf dus geen wegpesten noemen.
Dat kan kloppen! Toen ik mijn haar echt heel donker had een jaartje geleden had ik ook veel minder "last"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:06 schreef SHE het volgende:
Ik heb echt nog nooit last gehad van 'turken' die vervelen.
Misschien omdat ik met enige fantasie prima voor een Turkse door kan gaan![]()
Dat werkt ook!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wel, ik voel me er verder heel prettig namelijk, op de 2 of 3 enge gluurderige typjes na.
Maar die geef ik gewoon mijn vuilste blik terug en dan durven ze niet meer.
Ow ja, misschien was ik ook wel plain lillijk met bruin haarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:08 schreef SHE het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon een onaantrekkelijk manwijf.
Het was nog best een sappige pruim voor een gedroogde pruim trouwensquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:15 schreef Vivi het volgende:
Tussendoor 1 gedroogde pruim.... Hmz....
(Sorry, ik ben een zieke geest).
Ik ook, ik spring overal tussen, tot grote afschuw van mijn mamaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:17 schreef Tinkepink het volgende:
Gluurjongetjes krijgen van mij altijd een lullige opmerking naar hun hoofd geslingerd, waarna ik over het algemeen met respect begroet en met mevrouw aangesproken word. Maar ik ben dan ook niet "bang" voor dat soort types. Grijp ook rustig in als er buiten iemand met een honkbalknuppel wordt gemolesteerd.
Ik heb een aantal jaren op zwarte scholen gewerkt, en merk dat ik daardoor makkelijker de juiste toon aansla: meestal als ik commentaar lever, of dat nou is op gedrag in de sportschool of muziek in de tram, krijg ik een 'sorry, mevrouw'quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:17 schreef Tinkepink het volgende:
Gluurjongetjes krijgen van mij altijd een lullige opmerking naar hun hoofd geslingerd, waarna ik over het algemeen met respect begroet en met mevrouw aangesproken word. Maar ik ben dan ook niet "bang" voor dat soort types. Grijp ook rustig in als er buiten iemand met een honkbalknuppel wordt gemolesteerd.
Hier in Den Haag/Voorburg zitten er idd ook wel een veredelde eetcafé's in het aanbod. Maar er zitten er enkele goeie tussen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:53 schreef SHE het volgende:
Nou, in Utrecht valt dat wel mee. Uitsluitend kutrestaurants die mee doen en sowieso al een soort bistro kaart voeren.
Ja, ik zag al dat het aanbod in andere plaatsen beduidend beter was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hier in Den Haag/Voorburg zitten er idd ook wel een veredelde eetcafé's in het aanbod. Maar er zitten er enkele goeie tussen!
Care to share welke wel goed zijn? Dat is ook mijn achtertuin namelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hier in Den Haag/Voorburg zitten er idd ook wel een veredelde eetcafé's in het aanbod. Maar er zitten er enkele goeie tussen!
Vind je? Ik vind dat er op zich best een paar aardige restaurants in Utrecht zijn als je ervoor wilt betalen, maar juist weinig eetcafé-achtige dingen waar je voor een redelijke prijs een redelijke maaltijd kunt krijgen. Door de week heb je nog wel café's met een studentenhap, maar als ik bijv. wat wil gaan eten met familie die in het weekend op bezoek komt, in een tent waar ik ze met goed fatsoen mee naartoe durf te nemen, zijn ze meteen veroordeeld tot een duur etentje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, ik zag al dat het aanbod in andere plaatsen beduidend beter was.
Zal wel komen omdat Utrecht niet bepaald een culinaire stad is; het aanbod van restaurants is hier sowieso wel een beetje treurig.
Het sterft van de eetcafe's!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat er op zich best een paar aardige restaurants in Utrecht zijn als je ervoor wilt betalen, maar juist weinig eetcafé-achtige dingen waar je voor een redelijke prijs een redelijke maaltijd kunt krijgen. Door de week heb je nog wel café's met een studentenhap, maar als ik bijv. wat wil gaan eten met familie die in het weekend op bezoek komt, in een tent waar ik ze met goed fatsoen mee naartoe durf te nemen, zijn ze meteen veroordeeld tot een duur etentje.
Ik ken ze niet allemaal, maar bijv. Broadway en Olivier vind ik toch niet echt eetcafé's. Als je 15 tot 20 euro betaalt voor een hoofdgerecht is dat niet iets waar je even snel met 6 man een hapje gaat eten. Zeker als het eten niets bijzonders is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Het sterft van de eetcafe's!
De beurs, de Heeren, Filemon & Baucis, Broadway, king Arthur, de Poort, Leen, Bis, Broers, Luden, Dock 154, Humphreys, Olivier, Le connaisseur, Den Draeck en dan heb ik alleen opgenoemd wat standaard in mijn hoofd zit
Allemaal betaalbaar en eetbaar
Popocatepetl? Ik was er laatst in Breda. Daar was het eten op zich lekker, alleen de spare ribs vielen een beetje tegen. Ik zou dus gewoon voor iets echt Mexicaans gaan en als je spare ribs wilt lekker naar Broadway gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:54 schreef -marz- het volgende:
Ik ging vaak eten bij "De Griek", een Grieks (joh?) restaurant bij ons om de hoek. En er was nog iets, verkeerdom/andersom ofzo? Niet die coffeeshop. Wat wel leuk was maar klein.
Ik hoop dat popcatedinges wel te doen is (het meetingrestaurant)
Bring it on, bitch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:13 schreef Vivi het volgende:
Sot-l'y-laisse(In de categorie "restaurants" dan he).
Popocatepetl is goed te doen hoor! Niets hoogdravends maar altijd wel gewoon lekkah, en betaalbaar, en het ziet er leuk uit, vind ik.
Pfffff...zoekt iemand nog een zakenpartner om een bedrijf mee te beginnen? Ik loop al tijden met een goed idee maar ik vind het zo moeilijk om het echt concreet neer te gaan zetten.
Ik heb toevallig laatst even gekeken omdat ik uit eten wilde met mijn schoonouders, maar bij Olivier is het goedkoopste hoofdgerecht 13 euro nogwat en daarna zo ongeveer alles boven de 15 euro. Voor oma, die in restaurants alleen vis eet, kwam het al neer op 19 euro terwijl ze toch de helft niet opkrijgt. Dat vind ik wel erg veel geld om even snel iets te eten voordat ze weer naar Limburg rijden. Mij maakt het niet uit, maar zij gaan toch al niet vaak uit eten, het was nu puur omdat we geen tijd hadden om te koken, en dan vind ik het vervelend om hen zulke prijzen op te leggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:16 schreef SHE het volgende:
Bij broadway heb je tussen de 10 en 15 euro een fors hoofdgerecht; Olivier idem.
En Olivier is ook nog eens echt lekker; zeker de typisch belgische gerechten ( heerlijke frieten! )
Of wil je eten voor 5 euro? Dat kan, maar dan moet je naar de mac.
Pandje naast ons is te huur!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:13 schreef Vivi het volgende:
Sot-l'y-laisse(In de categorie "restaurants" dan he).
Popocatepetl is goed te doen hoor! Niets hoogdravends maar altijd wel gewoon lekkah, en betaalbaar, en het ziet er leuk uit, vind ik.
Pfffff...zoekt iemand nog een zakenpartner om een bedrijf mee te beginnen? Ik loop al tijden met een goed idee maar ik vind het zo moeilijk om het echt concreet neer te gaan zetten.
Hmz...jij zou wel heel geschikt zijnquote:
Nou, het is niet echt iets waar een pand voor nodig is zeg maarquote:
Opoe's eethuis, de eigenaar is de broer van mijn ex stiefvaderquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:23 schreef conleche het volgende:
Vroegah, toen ik klein was gingen we weleens eten in Utrecht bij een restaurant wat Opoe's of zo heette, met een open haard en een kip in het pannetje wat heel lekker was. Bestaat dat nog?
Dat zit er nog ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:23 schreef conleche het volgende:
Vroegah, toen ik klein was gingen we weleens eten in Utrecht bij een restaurant wat Opoe's of zo heette, met een open haard en een kip in het pannetje wat heel lekker was. Bestaat dat nog?
In ieder geval Metropolitan in Voorburg. Ik kan niet op de site komen -plat- dus weet er nu even niet meer, althans geen die meedoenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Care to share welke wel goed zijn? Dat is ook mijn achtertuin namelijk.
Geloof het niet, gezien het feit dat ik me alleen die kip en de openhaard nog kan herinneren en dat ik het er knus vond.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat zit er nog ja.
Ze proberen wel een beetje trendy te doen nu, met wat meer internationale gerechten, weet niet of dat toen ook zo was.
Mej. Jansen ; 3 gangen voor 19,-quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst even gekeken omdat ik uit eten wilde met mijn schoonouders, maar bij Olivier is het goedkoopste hoofdgerecht 13 euro nogwat en daarna zo ongeveer alles boven de 15 euro. Voor oma, die in restaurants alleen vis eet, kwam het al neer op 19 euro terwijl ze toch de helft niet opkrijgt. Dat vind ik wel erg veel geld om even snel iets te eten voordat ze weer naar Limburg rijden. Mij maakt het niet uit, maar zij gaan toch al niet vaak uit eten, het was nu puur omdat we geen tijd hadden om te koken, en dan vind ik het vervelend om hen zulke prijzen op te leggen.
Alles heeft tegenwoordig maar zogenaamd aparte gerechten op de kaart staan, waar ze dan ook meteen een hoop geld voor vragen. Dat hoef ik helemaal niet! Waar zijn de eetcafé's waar je voor rond de 10 euro gewoon een sateetje of een schnitzel kunt krijgen?
Jullie zijn wel hele lastige klanten hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:55 schreef Mini_rulez het volgende:
We hoefden geen drie gangen.Aan die mensen zijn culinaire hoogstandjes toch niet besteed, ze wilden gewoon snel iets te eten voordat ze terugreden.
Waar ik vandaan kom kan het in elk geval een stuk goedkoper, dus kun je je voorstellen dat zij niet echt blij zijn als ze opeens 150 euro af moeten rekenen.
Mijn schoonouders zijn lastig, niet ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Jullie zijn wel hele lastige klanten hoor
Tja, wat eten betreft is het sowieso afzien hier. Als je bij onze oosterburen kijkt, dan word je doodgegooid met prachtige, rijke hoofdgerechten voor een euro of 7/8.
Daar kan je overal voor een prikkie eten.
wie is er niet groot mee geworden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:09 schreef Vivi het volgende:
Oh ja, voor de sfeer.
En de kers op de appelmoes.
Nou oa omdat de grondprijzen in Utrecht vele vele malen hoger zijn dan waar zij vandaan komen? en dus de huurprijs van een pand etc?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom het in Utrecht allemaal zo veel duurder moet, want het eten is hier echt niet beter.
Maar de kosten voor het pand en personeel wel hoger. Ik snap wel dat je grootouders denken "Goh wat duur!", maar je kunt ze ook gewoon vooraf uitleggen dat Utrecht nu eenmaal duurder is dan hun dorpsrestaurantje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom het in Utrecht allemaal zo veel duurder moet, want het eten is hier echt niet beter.
GMTAquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:15 schreef DarkElf het volgende:
Nou oa omdat de grondprijzen in Utrecht vele vele malen hoger zijn dan waar zij vandaan komen? en dus de huurprijs van een pand etc?
Wok de Mallejan in Overvecht, volgens mij is dat echt een vreetschuur.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Zit er trouwens in Utrecht ergens zo'n buffet-wokrestaurant (oftewel zo'n all you can eat-vreetschuur)? Dan weet ik dat voor de volgende keer.
Schoonouders, niet mijn genen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar de kosten voor het pand en personeel wel hoger. Ik snap wel dat je grootouders denken "Goh wat duur!", maar je kunt ze ook gewoon vooraf uitleggen dat Utrecht nu eenmaal duurder is dan hun dorpsrestaurantje.
Nee, de jongens van sport vonden mij mooi en rond (maar drukte dat een beetje knullig uitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:50 schreef Merel het volgende:
Hé PF, jouw (toekomstige) studiegenootjes vinden dat er dus te veel vlees aan jou zit ofzo? We zitten hier natuurlijk allemaal omdat we dunner willen worden, maar als ik zo die foto van die ruggen bekeek, dan zie ik echt weinig verkeerds hoor. Ik bedoel, als ze tegen jóú al zulke opmerkingen maken, wat vinden ze dan een normaal postuur?
Vandaag? Nee ik weet m'n rooster nog nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
CF: jouw kip klinkt heerlijk!! Ik weet nog niet wat ik vanavond eet.
Chico en PF; begrijp ik nu goed dat jullie vandaag op de koffie komen? Gezellig!
scheld de bediening maar verrot voor mequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:26 schreef Vivi het volgende:
Liefjes, ik ben weg, SHE, ik zal ff naar je zwaaien vanuit de winkel.
Ik ga naar de Kersentuin en Red Deliciousquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
In ieder geval Metropolitan in Voorburg. Ik kan niet op de site komen -plat- dus weet er nu even niet meer, althans geen die meedoen
De Michelin-tenten waren in februari al volgeboekt, dus dat was al out of reach.
Daar kwam ik vorig weekend een paar keer langs,quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:54 schreef -marz- het volgende:
Ik ging vaak eten bij "De Griek", een Grieks (joh?) restaurant bij ons om de hoek. En er was nog iets, verkeerdom/andersom ofzo? Niet die coffeeshop. Wat wel leuk was maar klein.
Ik hoop dat popcatedinges wel te doen is (het meetingrestaurant)
Wat is er dan in Zweden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:38 schreef -marz- het volgende:
Maar als ik zou emigreren, dan vooralsnog toch naar Zweden.
Tja geen idee, ik ben er nog nooit geweest. Wat is er dan dat er in Nederland niet is?quote:
Hier in Amsterdam kun je op veel plekken rond de 8-10 euro eten. Je moet het dan zoeken in Turkse/Marokkaanse/Indonesische/Surinaamse restaurants. Vriendlief en ik gaan weleens Surinaams eten. Tafeltje mooi gedekt, meer eten dan je op kunt en op 't eind 22 euro afrekenen. Incl. drank!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:55 schreef Mini_rulez het volgende:
We hoefden geen drie gangen.Aan die mensen zijn culinaire hoogstandjes toch niet besteed, ze wilden gewoon snel iets te eten voordat ze terugreden.
Waar ik vandaan kom kan het in elk geval een stuk goedkoper, dus kun je je voorstellen dat zij niet echt blij zijn als ze opeens 150 euro af moeten rekenen.
Eens!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:36 schreef -marz- het volgende:
Oohh Duits eten en Duits bierduitse gebakjes
![]()
DUITSLAND
Dan heb je zeker al maanden geleden geboekt!?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ga naar de Kersentuin en Red Delicious
Dat gaat dan dus een vrijdag wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vandaag? Nee ik weet m'n rooster nog niet
*die ik er nu wel even bij kan pakken*
maandag vrij, woensdag tot half 3, vrijdag tot 2
verder weet ik het niet
Dankje, maar ben ik pas vanaf maandag weerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:37 schreef mspoez het volgende:
Doei Chicolate! Veel plezier in Emsterdem!
Even een vraagje. Heb jij toevallig op het Science Park college? Zo ja, dan zit je bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat gaat dan dus een vrijdag worden. Denk ik. Maar niet komende week, ik ben vanaf nu tot zondag niet meer thuis/in Amsterdam te vinden. Mijn introdagen zitten erop
. En nu weer helemaal happy, aardige mensen tegengekomen die hetzelfde denken en van zelfde muziek houden enzo. En ook niet gaan studeren om het lam worden. Dus ik ben weer helemaal
en heb zin in maandag.
Tot ziens. Misschien morgen nog even online.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Even een vraagje. Heb jij toevallig op het Science Park college? Zo ja, dan zit je bij mij om de hoek
Nog niet nee. Volgend jaar gaan we pas over, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Even een vraagje. Heb jij toevallig op het Science Park college? Zo ja, dan zit je bij mij om de hoek
Merel, je moet volhouden, het valt allemaal best mee, het komt - natuurlijk! - goed!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:53 schreef Merel het volgende:
Ik voel me vadsig en ik blijf maar honger houden de laatste paar dagenIk was zo blij dat ik onder de 70 zat, maar toen nam ik een dropje en kwam ik weer 2 kilo aan ofzo. Blugh
Ik vind het gemeen. Ik eet zóveel beter dan eerst, ik sport zóveel meer, en het heeft geen effect! Oh en ik ben jaloers op Aventura want ik wil ook een nieuwe baan. Heb gewoon even een pesthumeur en dat kom ik hier afreageren!
Dus nu moeten jullie allemaal even zeggen dat ik vol moet houden en dat het wel meevalt en goedkomt enzo, dan hou ik weer snel op met zeuren.
Ik, gelukkig, ik ben zo'n beetje groot geworden in het Arsenaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wie is er niet groot mee geworden?
Iets in mij zou dat ook wel willen (al heb ik geen flauw idee of zoiets hier bestaat). Gewoon, om even heel snel te gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier gaat er ook niks meer af. Ik heb de neiging om een Cambridge-consulent op te bellen![]()
ik bij de chinees voornamelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik, gelukkig, ik ben zo'n beetje groot geworden in het Arsenaal.
Oh ja, dat had ik al verdrongen..de Chinese Muur op de Oude Gracht met opa en omaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik bij de chinees voornamelijk
Opa en oma namen graag de hele familie mee uit eten... en dat was betaalbaar en vonden ze lekker..
ik heb daarna jááren chinees eten verafschuwd
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik al verdrongen..de Chinese Muur op de Oude Gracht met opa en oma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |