abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:33:55 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61110534

Het vorige deel: Slank het najaar in 215# Met scheldkannonades van Gordon

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:35:22 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61110565
Gooi ik 'm weer dicht
pi_61110668
SHE, ik vind jouw benadering van sport wel erg zakelijk, hoor
Bij mij heeft sporten ook heel erg het effect dat ik mijn lijf 'aardiger' vind. Puur psychologisch. Als ik regelmatig sport, leg ik, wanneer ik voor de spiegel sta, minder de nadruk om mijn lelijke punten en meer op mijn mooie.

Straks weer zwemmen
pi_61110767
Valt Pilates dan ook onder krachttraining?
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:47:32 #5
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61110891
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Valt Pilates dan ook onder krachttraining?
yessss...net als aerobics en bodypump/shape

@cf; ik sport dan ook niet voor mijn lol, maar voor de resultaten. Voor de lol eet ik jellybeans
pi_61110996
Ik vind dat SHE wel een punt heeft: sporten is leuk en het voelt goed, maar je wilt wel zoveel mogelijk resultaat zien van je inspanningen! Het is in ieder geval goed om te weten wat precies wat doet. En dan kan je daarna besluiten of je er wat mee wilt doen. Ik vind bv. trainen met gewichten verschrikkelijk, dus hoewel ik weet dat het snel resultaat geeft, kies ik er toch voor om het niet te doen. (tijdens de bodyshapeles train ik ook altijd met hele lichte gewichtjes). Ik denk bv. dat je door pilates het mooiste figuur krijgt, als van een balletdanseres, lange spieren en lenig. (ik moet daar weer eens heen!!).
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:53:36 #7
331 Merel
Be here now.
pi_61111034
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61111053
Pilates doe ik altijd gewoon thuis... Ik voel me altijd zo self-conscious als ik in een groepsles met mijn benen in de lucht lig in een zeer onflatteuze houding
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:56:08 #9
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61111127
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:54 schreef ColdFeet het volgende:
Pilates doe ik altijd gewoon thuis... Ik voel me altijd zo self-conscious als ik in een groepsles met mijn benen in de lucht lig in een zeer onflatteuze houding
Ik ook!! Ik ga pas naar de lessen als ik in shape ben
pi_61111198
quote:
Daar heb ik geen last van. Ik zit dan ook op een sportschool waar echt alles door elkaar traint: mooi en jong, maar ook oud en lelijk.

Het enige is: er is 1 dame die meedoet, van een jaar of 65 en daar ga ik altijd een eind vandaan liggen, want die heeft d'r sluitspier niet onder controle en laat de hele tijd windjes. Dat vind ik onprettig
pi_61111199
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61111218
Conleche, natuurlijk wil je met sporten ook daadwerkelijk wat bereiken... Maar ik sport niet louter voor het afvallen. Ook omdat ik oprecht plezier heb in mijn verbeterde conditie, omdat ik er lekkerder van slaap, omdat mijn hoofd er zo fijn leeg van wordt, omdat ik er mooie stevige armen van krijg....
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:00:06 #13
331 Merel
Be here now.
pi_61111236
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:51 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat SHE wel een punt heeft: sporten is leuk en het voelt goed, maar je wilt wel zoveel mogelijk resultaat zien van je inspanningen!
Is ook zo, je moet wel weten wat voor effect het sporten heeft. Maar m'n conditie interesseert me geen bal, maar toch doe ik cardio gewoon omdat ik het leuk vind en achteraf altijd zo blij ben met mezelf
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61111281
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, natuurlijk wil je met sporten ook daadwerkelijk wat bereiken... Maar ik sport niet louter voor het afvallen. Ook omdat ik oprecht plezier heb in mijn verbeterde conditie, omdat ik er lekkerder van slaap, omdat mijn hoofd er zo fijn leeg van wordt, omdat ik er mooie stevige armen van krijg....
Eigenlijk zijn we het gewoon eens geloof ik, maar ik vind het wel fijn om iig zoveel mogelijk kennis te hebben. Ik vind net als jij ook, dat mijn verbeterde conditie minstens zo belangrijk is als mijn strakker wordend buikje! Al is alleen maar omdat ik me inderdaad ook echt gezonder voel!!
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:02:51 #15
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61111306
Ik ben echt een truttige sporter. Ik ga toch echt vol in de make-up en met een gestyled staartje richting gym hoor.
Ik kies ook altijd hele flatteuze sport outfitjes.
Als ik namelijk zonder dat alles richting gym ga, dan voel ik me al kut voor ik ben begonnen en zie ik er achteraf nog net zo kut uit
pi_61111323
quote:
Heb je daar een boekje/video/weet ik het wat voor die je gebruikt?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61111355
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:03 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Heb je daar een boekje/video/weet ik het wat voor die je gebruikt?
Ja, even zoeken hoor....
Deze!

Een vriend van mij heeft het pilatesboek van Karl Noten, dat zag er ook best goed uit, vond ik.
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:06:30 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61111382
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:02 schreef SHE het volgende:
Ik ben echt een truttige sporter. Ik ga toch echt vol in de make-up en met een gestyled staartje richting gym hoor.
Als ik namelijk zonder dat alles richting gym ga, dan voel ik me al kut voor ik ben begonnen en zie ik er achteraf nog net zo kut uit
Echt Ik haal juist altijd alle make-up van mijn gezicht om pukkels en make-upvegen te voorkomen. Alleen de superstay lipstift en de mascara blijven. En de outfitjes: een beetje flatteuze broek + strak t-shirt doen het bij mij prima.
pi_61111453
quote:
ik ging gewoon in flatteus zwart met nette staart en make up en ja ook parfum doe ik op als ik naar de sportschool ga

Moet wel een beetje mezelf blijven hoor, voel me al zo blegh als ik daar sta te zweten... als ik er dan ook nog verwassen en make up loos enzo bij loop....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:11:32 #20
331 Merel
Be here now.
pi_61111525
Ik heb Pilates voor dummies gedownload Maar ik moet nog een matje en die dingen zijn duur!
pi_61111538
Ik ga echt niet sporten met make-up op Eau de toilette opspuiten voordat ik ga, vind ik een beetje aso tegenover mijn medesporters

Binnenkort eens kijken of het sportcentrum hier wat voor mij is, ik ben al ruim een half jaar niet in de sportschool geweest, want stiekem zwem en ren ik liever.
pi_61111565
tuhvuhpuh
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61111594
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga echt niet sporten met make-up op Eau de toilette opspuiten voordat ik ga, vind ik een beetje aso tegenover mijn medesporters
liever een parfum/eau de toilette luchhie dan zweetlucht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:17:13 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61111653
Ja, veel mensen stinken in een sportschool, dat kan echt mijn work-out bederven

Nee, zonder make-up en parfum verlaat ik mijn huis *niet*.
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:21:32 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61111767
Deo doe ik altijd op. Als ik ga sporten zelfs een speciale sportdeo (soort antitranspirant) die gegarnadeerd geen luchtjes doorlaat en mijn oksels iig droog houdt.
pi_61111799
Sowieso moet je een "luchtje opdoen" ook wel in zijn perspectief zien er zijn lichte dagluchtjes en zwaardere avondluchtjes natuurlijk ...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61111857
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef DarkElf het volgende:
Sowieso moet je een "luchtje opdoen" ook wel in zijn perspectief zien er zijn lichte dagluchtjes en zwaardere avondluchtjes natuurlijk ...

Met zo'n walm Chanel No. 5 op de crosstrainer
pi_61111940
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Met zo'n walm Chanel No. 5 op de crosstrainer
haha
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61111988
Hoi Ik ben net terug van bikkelkamp!
Hoe is het hier?
pi_61112001
PF was t leuk?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61112059
Ik sport altijd in flatteuze kleding, (zwart of donkerblauw en met het lichaam meelopend, zonder al te strak te zijn) Haar in een staart en zonder make up. Tenminste: als ik mascara op heb laat ik dat wel zitten, maar zoals nu heb ik de hele dag al niks op en dan ga ik het er niet op doen voor de sportschool! Ik doe wel deodorant op, maar dat is roc geurloos, omdat ik alle deo's verschrikkelijk vies vind ruiken. Ik snap sws niet dat mensen een geurende deo gebruiken en daarna nog eau de toilette opspuiten: die mix van wc verfrisser en bloemetjes: een aanslag op mijn reukorgaan!!
pi_61112077
hoi

PF!! Hoe was het
en PF! Ik ga Kickboksen! Eerst van september tot november 1 keer per week op donderdag, bij het universitair sportcentrum en de lessen worden gegeven door die Perry Ubeda, die die muay-thai-kickboksschool heeft waar ik al heen wilde gaan! Dus kan eerst gratis proberen 3 maanden, en daarna als het bevalt me inschrijven. Kan natuurlijk ook al eerder een keer in de week extra doen (betaald) als het na twee lessen al bevalt, maar dat zien we dan wel weer
Ja doei.
pi_61112096
Als je
- om 6 uur opstaan
- 5 dagen in het zelfde oranje shirt lopen
- gewekt worden met vuurwerk
- kilometers hardlopen
- weinig eten
- bijna niet douchen
- in sloten springen
- half uur in een sloot/plas staan
- sporten
- slapen in tentjes in de regen (de hele week max 12 uur )
- de hele dag dansjes doen en liedjes zingen
- als je iets "fout" doet liedjes zingen
- als je iets goed doet liedjes zingen
- als het stil is, liedjes zingen

leuk vindt.. ja dan was het leuk

en er was een soort gala en een pyjamafeest waar eerst spelletjes waren en daarna iedereen keihard bezopen werd in pyjama ! Oh en twee kroegen tochten..
pi_61112123
Sporten doe ik ook in flatteuze kleding, anders voel ik me het dikkerdje van de sportschool, en da's niet goed voor mn ego Dus meestal hardloopbroek of lange joggingbroek en daarop een topje (halter of spaghetti-band)

Maar ik spuit altijd deo op, maar die is gewoon van Nivea ofzo, make-up haal ik er niet perse af, maar als ik 's ochtends vroeg ga, dan maak ik me pas op na het sporten, na het douchen

Ja doei.
pi_61112156
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:31 schreef conleche het volgende:
Ik sport altijd in flatteuze kleding, (zwart of donkerblauw en met het lichaam meelopend, zonder al te strak te zijn) Haar in een staart en zonder make up. Tenminste: als ik mascara op heb laat ik dat wel zitten, maar zoals nu heb ik de hele dag al niks op en dan ga ik het er niet op doen voor de sportschool! Ik doe wel deodorant op, maar dat is roc geurloos, omdat ik alle deo's verschrikkelijk vies vind ruiken. Ik snap sws niet dat mensen een geurende deo gebruiken en daarna nog eau de toilette opspuiten: die mix van wc verfrisser en bloemetjes: een aanslag op mijn reukorgaan!!
Ik heb wel deo met een geurtje, maar zeer bescheiden... Beetje zeep-achtig ofzo. Van Clarins.

Het scheelt enorm in de walm als je een roller gebruikt ipv een spuitbus.
pi_61112210
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:11 schreef Merel het volgende:
Ik heb Pilates voor dummies gedownload Maar ik moet nog een matje en die dingen zijn duur!
Gebruik een camping matje, die zijn nu her en der te verkrijgen voor een tientje
pi_61112258
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
hoi

PF!! Hoe was het
en PF! Ik ga Kickboksen! Eerst van september tot november 1 keer per week op donderdag, bij het universitair sportcentrum en de lessen worden gegeven door die Perry Ubeda, die die muay-thai-kickboksschool heeft waar ik al heen wilde gaan! Dus kan eerst gratis proberen 3 maanden, en daarna als het bevalt me inschrijven. Kan natuurlijk ook al eerder een keer in de week extra doen (betaald) als het na twee lessen al bevalt, maar dat zien we dan wel weer
Wat leuk Ik ga vanavond de training doen zonder sparren Ben helemaal in het sportritme

Op mijn school is iedereen of gespierd (want ze doen sportopleiding) of heel dun (want ze doen voeding)
dus ik moet nu wel in shape blijven, ik ben nu al een van de dikste meisjes !!
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:39:04 #38
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61112271
Ik spuit als parfum altijd baby touch van Burberry; die ruikt zo subtiel ( naar babies ) dat ik zeker weet dat het niemand deert.
Maar ruiken zal ik!!
pi_61112328
Ik kickboks ook in leuke kleren hoor Ga er echt niet lelijk bijlopen als het niet nodig is
pi_61112398
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow

ık lees hıer ıets over stakıngen van transavıa morgen?
laten wıj nou net morgen retour gaan...
zıe de buı wel weer hangen van uren op de luchthaven staan en nıet kunnen vlıegen.......

bah nıet leuk...

verder was ık gıster zıek... dıarree. buıpıjn etc.
en voel me nog steeds een beetje brak.
maar toch maar ff het beste maken van de laatste dag hıer...
Het zusje van Mr PF moet ook terug met transavia.. Denk dat 't woensdag wordt
En beterschap!!
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:45:24 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61112481
Hé, PF, je leeft nog!
pi_61112532
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:39 schreef SHE het volgende:
Ik spuit als parfum altijd baby touch van Burberry; die ruikt zo subtiel ( naar babies ) dat ik zeker weet dat het niemand deert.
Maar ruiken zal ik!!
Het enige geurtje wat ik weleens opdoe (buiten de sportschool dan), is l'Instant van Guerlain, maar meestal vergeet ik het. Volgens mij ben ik niet zo heel meisjesachtig als ik het zo vergelijk hier! Het komt ook, omdat ik niet echt opknap van teveel make up. Mascara en een lijntje doen het goed, maar als ik verder ga dan dat, zie ik er al snel uit als een opgedirkte tuttebol. Wat ook nog wel mooi staat is eyeliner met valse wimpers, maar dat doe ik alleen bij hele speciale gelegenheden. Iets als bv de smokey eye, wat ik bij anderen heel mooi kan vinden is bij mij echt ridicuul.

Wat ik ook jammer vind, is dat ik niet van die hele dikke lippen heb. Heb er weleens aan gedacht om die te laten opvullen, maar ik zie zulke afschrikwekkende resultaten her en der, dat ik liever een paar keer apfelstrudel zeg. (daar tuiten je lipjes zo mooi van, probeer maar eens )
pi_61112537
Jaaa ik was op intro week!
En daarvoor een weekendje Utrecht!
En net een weekendje bij de ouders van Mr PF!
En nu ben ik eindelijk weer thuis

Enne.. Chico hoe was je eerste dag?
Mijne was leuk
En ik blijk al allemaal mensen te kennen
pi_61112545
PF!! Ben je brak?
pi_61112571
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Het enige geurtje wat ik weleens opdoe (buiten de sportschool dan), is l'Instant van Guerlain, maar meestal vergeet ik het. Volgens mij ben ik niet zo heel meisjesachtig als ik het zo vergelijk hier! Het komt ook, omdat ik niet echt opknap van teveel make up. Mascara en een lijntje doen het goed, maar als ik verder ga dan dat, zie ik er al snel uit als een opgedirkte tuttebol. Wat ook nog wel mooi staat is eyeliner met valse wimpers, maar dat doe ik alleen bij hele speciale gelegenheden. Iets als bv de smokey eye, wat ik bij anderen heel mooi kan vinden is bij mij echt ridicuul.

Wat ik ook jammer vind, is dat ik niet van die hele dikke lippen heb. Heb er weleens aan gedacht om die te laten opvullen, maar ik zie zulke afschrikwekkende resultaten her en der, dat ik liever een paar keer apfelstrudel zeg. (daar tuiten je lipjes zo mooi van, probeer maar eens )
Volgens mij kan het wel leuk zijn.. Ik wil een omkrullende bovenlip
Ik denk dat als je je haar stijlt en je wenkbrauwen heel netjes epileert dat redelijk wat make up wel zal staan.. maar dan lijk je meteen niet meer op jezelf
pi_61112601
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:47 schreef conleche het volgende:
PF!! Ben je brak?
Nee Nou ja ik was wel brak! Vrijdag om 13:00 was ik klaar, ik kon echt niks meer
Ben bijna nog onder de douche getild haha.. Toen drie nachtjes bij gekomen,
en had net de eerste ochtend, morgen eerste les.
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:49:25 #47
331 Merel
Be here now.
pi_61112602
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Gebruik een camping matje, die zijn nu her en der te verkrijgen voor een tientje
Goeie tip!
pi_61112651
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Volgens mij kan het wel leuk zijn.. Ik wil een omkrullende bovenlip
Ik denk dat als je je haar stijlt en je wenkbrauwen heel netjes epileert dat redelijk wat make up wel zal staan.. maar dan lijk je meteen niet meer op jezelf
Heb toevallig net een pincet gekocht bij de HEMA, want ik was de mijne al een tijdje kwijt en kamde ik m'n pony maar over m'n wenkbrauwen. Oh ik ben echt te erg!

*gaat direct vergrootspiegel zoeken
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:55:06 #49
331 Merel
Be here now.
pi_61112757
Wat geurtjes betreft ben ik ook echt geen meisje-meisje, ik gebruik het gewoon niet, denk er 's ochtends niet aan. Ik ruik al lekker genoeg van mezelf
  Vis een optie? maandag 25 augustus 2008 @ 15:56:54 #50
70532 loveli
N
pi_61112799
Apfelstrudel-veepee!
crap in = crap out
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:57:27 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61112815
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:46 schreef conleche het volgende:

[..]

!

Ik heb echt een make-up gezichtje, mij staat het heel goed.
Enige wat ik ECHT niet kan hebben, is rode lippenstift..dan ben ik net zo'n latina hoochie-mama
( hoek van de straat-idee )

Jammer, want ik vind rode lippen zo mooi
pi_61112863
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:57 schreef SHE het volgende:

[..]

!

Ik heb echt een make-up gezichtje, mij staat het heel goed.
Enige wat ik ECHT niet kan hebben, is rode lippenstift..dan ben ik net zo'n latina hoochie-mama
( hoek van de straat-idee )

Jammer, want ik vind rode lippen zo mooi
Ik vind het ook mooi
maar ik lijk dan op een èèn of andere Poolse hoer

Oh en ik heb het boek skinny bitch van Mr PF gekregen Gewoon zomaar
pi_61112908
Meestal zien de mensen niet eens wat ik aan makeup op heb (hé SHE? ) dus dat scheelt .. want het zit er echt

Ben gewoon een kei in trutten dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61113113
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik vind het ook mooi
maar ik lijk dan op een èèn of andere Poolse hoer

Oh en ik heb het boek skinny bitch van Mr PF gekregen Gewoon zomaar
Ik heb het Skinny-Bitchboek besteld bij Amazon. Tegelijk met een stapel kookboeken. Dat zal me een succes worden
pi_61113176
Hallo lieve mensjes! Ik had toch wel gedacht dat we op deel 250 beland zouden zijn hoor, valt beetje tegen

Het daggewicht na de vakantie: 63,5 kg. Morgen update maar ik denk dat er netto niets bij of af is.
Festival was supergaaf en heb 3 dagen 25 graden en zon gehad
Praag heb ik heeeeel anders beleefd dan Viking Er was erg veel te zien, alles op loopafstand, goed te betalen en het weer was wederom prachtig. Het eten lag er erg aan waar je heen ging.
Nu ben ik wel brak van de bus. Ik weet niet zo goed wat ik moet vinden van het fenomeen 'eurolines', behalve dat ie van rdam - den haag - amsterdam - utrecht - eindhoven - duitsland gaat. Had me zo'n 4 uur in de bus zitten kunnen schelen
Het mooi kotsende meisje.
pi_61113254
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb het Skinny-Bitchboek besteld bij Amazon. Tegelijk met een stapel kookboeken. Dat zal me een succes worden
Ik vond het zo een leuk boekje, en ik ga voeding studeren en hij is vegetarisch en dat boekje ook dus wel een heel gaaf cadeau

Ik moet eigenlijk m'n koffer uit pakken, wasjes draaien en m'n tent schoonmaken maar ik wil liever al m'n nieuwe boeken lezen en fokken

Welke kookboeken heb je besteld? Ik zoek nog een soort eenpans receptenboek van bijv. Jamie Oliver, waarbij je zo min mogelijk afwas hebt!
pi_61113288
Hee VS!! WB! Fijn dat het leuk was!!
pi_61113367
Raar genoeg kan ik rode lippenstift wel hebben, maar dan moet ik m'n ogen echt alleen maar met mascara doen. En m'n wenkbrauwen moeten dan idd getrimd zijn en m'n haar ook strak of met een haarband. Maar dan luistert het wel heel nauw welke kleur rood. Iets teveel paars of oranje en het is direct verschrikkelijk.
pi_61113401
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:26 schreef SHE het volgende:
Ah en voor de mensen die het gemist hebben; er werd ook aangetoond dat het eten van vette vis en dus omega3-vetten( tenminste 3 keer per week ) een daling van de cortisolspiegel gaf, van tenminste 22!!! % en het anti stresshormoon DHEA ging met 12! % omhoog. Al met al een krankzinnig resultaat. En dat al in 12 weken.
Cortisol is een stresshormoon; en tevens de grootste dikmaker op deze planeet. Als je je afvraagt waarom een dieet niet werkt of waarom je toch vadsig blijft ook al eet je zo braaf..nou dat komt dus door je cortisolspiegel. Daarom zijn getraumatiseerde vrouwen, of vrouwen met issues vaak ook dik. Ze houden hun gewicht vast, omdat die cortisolspiegel chronisch hoog blijft ( ze staan vaak onder spanning )

Vis is mooi. Overigens wel belangrijk om te weten en iets wat ze helaas niet hadden gemeld in dit programma: eet alleen WILDE vis. In kweekvis zit helaas nauwelijks omega3 en dus is dat wat zinloos.
Oh die docu wil ik zien (studie materiaal ) Staat ie al op uitzending gemist en hoe heet ie? Of moet ik nog verder terug lezen?
pi_61114101
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh die docu wil ik zien (studie materiaal ) Staat ie al op uitzending gemist en hoe heet ie? Of moet ik nog verder terug lezen?
Het is een docu-serie van de BBC en heet 'The truth about food'. Of het te vinden is via Uitzending Gemist weet ik niet. Heb nu geen tijd om te zoeken...
pi_61114123
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:47 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Het is een docu-serie van de BBC en heet 'The truth about food'. Of het te vinden is via Uitzending Gemist weet ik niet. Heb nu geen tijd om te zoeken...
O die krijg ik al van een klasgenootje, daar had hij het vandaag over
pi_61114407
Ik heb gemist dat:
- het uit is met kwaks vriendje
- SHE babies gaat maken ?
- FC een baby heeft???!!!??!?! ?
pi_61114543
oh ja, hoe is dat eigenlijk gegaan, dat gesprek? Heb ook niet meer bijgelezen?

linkje ofzo?
Ja doei.
pi_61114601
- de scriptie van viking is a!!!!

Uhm. Hij was niet verliefd. Zij wel. Leuk gesprek. Leuke tijd. Einde.

Zo iets was het.
pi_61114986
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jaaa ik was op intro week!
En daarvoor een weekendje Utrecht!
En net een weekendje bij de ouders van Mr PF!
En nu ben ik eindelijk weer thuis

Enne.. Chico hoe was je eerste dag?
Mijne was leuk
En ik blijk al allemaal mensen te kennen
Wil je het echt weten? Ik denk dat ik het maar bij het studeren ga houden, en bij de taekwondovereniging wel een sociaal leven ga opbouwen . Combinatie van factoren zorgt ervoor dat ik me nog niet echt op mn gemak voel hier. Zal wel komen als het echte studeren en het 'kroegentocht hier en uitgaan daar' verhaal is gestopt. En ben nu zwaar brak van een saaie lezing en kleine dingetjes regelen etc. Wil gewoon slapen.

@stinken in de sportschool: Vers zweet stinkt niet. Dat is oud zweet. Vers zweet bevat zelfs feromoontjes waardoor je onweerstaanbaar (of iig makkelijker aantrekkelijk) wordt . Ik heb deo, geen make-up en al helemaal geen parfum .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61115051
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wil je het echt weten? Ik denk dat ik het maar bij het studeren ga houden, en bij de taekwondovereniging wel een sociaal leven ga opbouwen . Combinatie van factoren zorgt ervoor dat ik me nog niet echt op mn gemak voel hier. Zal wel komen als het echte studeren en het 'kroegentocht hier en uitgaan daar' verhaal is gestopt. En ben nu zwaar brak van een saaie lezing en kleine dingetjes regelen etc. Wil gewoon slapen.

@stinken in de sportschool: Vers zweet stinkt niet. Dat is oud zweet. Vers zweet bevat zelfs feromoontjes waardoor je onweerstaanbaar (of iig makkelijker aantrekkelijk) wordt . Ik heb deo, geen make-up en al helemaal geen parfum .
Als je wil kan ik ook wel naar die bbq komen of naar 1 van die andere dingen ?
(Ik ga sowieso vrijdag naar het eindfeest, kom je ook?)

Als je een keer samen wil reizen of je ziet het niet meer zitten moet je het maar zeggen!
pi_61115135
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:09 schreef Windigo het volgende:

[..]

Bij de turk heb je inderdaad voor 2.20 zo 500 gram amandelen.
Bij mijn Turk is het 3,95 !!
Hmmm toch nog maar even verder kijken dan
pi_61115159
Over sporten... moet zometeen ook weer naar de sportschool...
Ja, moet omdat ik er niet zo veel aan vindt (want saai) en er nooit zin heb (want ik haat saaie dingen doen) maar het is wel goed en ik merk zeker resultaat .
En hoewel het een kleine sportschool is en er van alles en nog wat komt, doe ik - net als SHE - een leuk outfitje aan, gebruik subtiele make-up en even zo subtiele deo. Ipod mee en gaan.
Ik moet het ook echt een beetje leuk voor mezelf maken omdat ik het eigenlijk verschrikkelijk vindt.
Lopen en zwemmen daarentegen vind ik wel leuk, maar aan de gewichten hangen werpt echt vruchten af dus tja, ik ga braaf...
pi_61115199
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:41 schreef conleche het volgende:

[..]

I laf you too babe!!

Ik mis Greys. Ik mis PF, waar zijn ze?
Aahw

Over sporten: Ik bedacht me net dat in mijn school een sportschool zit (en heel veel sportzalen en sportvelden) en een heeeel groot bos om in te rennen

Goed ideeee (O en er zijn douches en kleedruimtes!!!)
pi_61115253
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:01 schreef -marz- het volgende:
Wat goed! In 1x gestopt met roken?

Wat is je streefgewicht en weet je zeker dat je nog 5kg lichter wil zijn dan dat?
Oh en wat is eigenlijk een normaal streefgewicht voor iemand van 1.75 (of moet je gewoon zelf maar wat verzinnen)
pi_61115477
Hpmf.. en ik lees net dat je minder afvalt van hardlopen dan van met gewichten trainen ?
  maandag 25 augustus 2008 @ 17:46:05 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61115638
Ik weet niet waar jullie de tijd vandaan halen hoor?
Ik ben 11 uren weg per dag om te werken, dan eten maken en dan nog anderhalf uur wandelen of proberen wat anders te sporten, douchen en dan is het alweer half 10 's avonds, en om 4.14 uur gaat de wekker weer.
Mijn sociale leven is iig niet wat het is geweest
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_61115727
De tijd om te fokken?
pi_61116147
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Als je wil kan ik ook wel naar die bbq komen of naar 1 van die andere dingen ?
(Ik ga sowieso vrijdag naar het eindfeest, kom je ook?)

Als je een keer samen wil reizen of je ziet het niet meer zitten moet je het maar zeggen!
Ik ben van donderdag tot zaterdag in Londen . Ik kom helemaal niet naar de dingen van de Intreeweek . Ga gewoon vol goede moed volgende week naar college, zullen vast heel aardige mensen zijn allemaal .

En ik ben nu niet op mn leukst. Vreselijke buikpijn, de medicijnen van gister zijn uitgewerkt, dus nu alsnog een reactie op het eten van gister.
pi_61116392
http://www.fmbuitgevers.nl/skinnybitch/

Een bon voor 1,50 korting op skinny bitch
pi_61116799
Is Skinny Bitch leuker dan Hungry Girl?
pi_61117061
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:31 schreef Liejannuh het volgende:
Is Skinny Bitch leuker dan Hungry Girl?
Ik ken hungry girl niet en ben pas op pagina 30 van skinny bitch
pi_61117203
www.hungry-girl.com
Hungry girl gaat er van uit dat je wilt eten. En als het even kan veel ook. Alleen wil hungry girl niet dik worden en heeft ze daarom allerlei magere recepten.
pi_61117513
Ah oké, misschien als ik deze uit heb
Je hebt ook skinny bitch in the kitch (recepten)
en er komt bum in the oven aan (voor zwangere vrouwen)
pi_61117634
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Ik zou zeker weten een bitch worden als ik geen vlees, brood, zuivel, ei, pasta en rijst en alle andere witmeelprodukten mocht eten, en geen koffie, cola en alcohol mocht drinken
pi_61117789
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Is het een verhaal of recepten of een dieet of wat? Als het leuk is, wil ik het ook .
pi_61117866
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik zou zeker weten een bitch worden als ik geen vlees, brood, zuivel, ei, pasta en rijst en alle andere witmeelprodukten mocht eten, en geen koffie, cola en alcohol mocht drinken
Je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben om mager te worden.

Nadeel van Hungry Girl is overigens wel dat ze met allerlei fat free ingredienten aankomt die in NL niet te krijgen zijn. Maar het idee is tof!
pi_61117943
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Is het een verhaal of recepten of een dieet of wat? Als het leuk is, wil ik het ook .
Een combinatie van dat

Je moet even hier klikken om een stukje te lezen

pi_61118432
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Een combinatie van dat

Je moet even hier klikken om een stukje te lezen

[ afbeelding ]
Ik vind dat ze als SHE klinkt .
  maandag 25 augustus 2008 @ 19:30:40 #86
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61118525
Ik doe drie keer sporten in de week, en dat doe ik in mijn flodderbroek en met mijn haar in een staart. Boeien, hoe ik er daar uit zie. Pumpen doe ik, XCO en een keertje fitnessen/cardio.
Ik krijg btw reacties; hoewel ik zondig bij het leven heeft het shieet toch effect denk ik...:)
Prrrrr
pi_61118613
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik vind dat ze als SHE klinkt .
Nou... niet helemaal hoor!
pi_61118684
Bij katerigheid en snotterighe verkoudheid als nu wil ik juist alleen maar gezonde dingetjes als yoghurt en fruit enzo!
En als ik weer in rotterdam ben ga ik weer hardlopen heb ik besloten, met evy deel 1 desnoods. In mn donkergroene joggingbroek (niet zo'n hele losse) met zwart shirt en staart, maximale makeup is mascara en behalve deo geen geurtjes. Hardlopen kan je niet zonder te gaan stinken erna, douchen moet toch.
pi_61118839
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:33 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou... niet helemaal hoor!
[ afbeelding ]
De toon . Niet de inhoud, maar de toon waarop ze schrijft . Das leuk.
pi_61119025
Ik zag een foto van mijn achterkant (in BH)
en nu denk ik dat ik wat minder vetjes en wat meer schouderspieren wil
(als ik afval wordt ik gewoon.. dun.. en ik wil schouders!!)

Ik moet gaan roeien of zo?
pi_61119076
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zag een foto van mijn achterkant (in BH)
en nu denk ik dat ik wat minder vetjes en wat meer schouderspieren wil
(als ik afval wordt ik gewoon.. dun.. en ik wil schouders!!)

Ik moet gaan roeien of zo?
Ga kickboksen en opdrukken etc.
pi_61119111
Ik kickboks
En ik druk op

Ik zal hem wel heel even hier plaatsen dan ziet men misschien wat ik bedoel
pi_61119151
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kickboks
En ik druk op

Ik zal hem wel heel even hier plaatsen dan ziet men misschien wat ik bedoel
Nee maar serieus . Van (kick)boksen wordt je bovenlichaam ook gespierder hoor ... en ik weet dat je dat allebei doet .

(en hoe ziet mr PF er nou uit? Ik wil weten of ik hem heb zien lopen )
pi_61119170
Ik werd deze week "goed gevuld"
"tenminste vrouwelijke vormen"
"dan heb je lekker wat om vast te pakken"
genoemd nou !

stomme dieëters en sport mensen bah!
Ik wil op een school met alleen maar dikke mensen
pi_61119255
Maar kan je dan niet aan die sporters vragen hoe je meer schouder kan krijgen? Die zouden dat moeten leren enzo ... Vraag ze dan meteen hoe ik mn bovenbenen kwijt raak.
  maandag 25 augustus 2008 @ 19:57:23 #96
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61119289
Ik pas weer in één van mijn kleinste rokjes.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 25 augustus 2008 @ 19:58:42 #97
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61119329
Oh en ik wil graag weten hoe ik binnenbeenkwabben en bovenarmzwabbers kwijtraak. Als iemand me dat ook even kan vertellen: gaarne.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61119362
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:58 schreef Sugar het volgende:
Oh en ik wil graag weten hoe ik binnenbeenkwabben en bovenarmzwabbers kwijtraak. Als iemand me dat ook even kan vertellen: gaarne.
Over die binnenbeenkwabben had ik het dus ook . Ik ben er nog niet achter. Skaten klinkt wel goed, maar het is te vaak nat weer in Nederland om dat vaak te doen.

En voor je rokje.
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:05:40 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61119565
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:31 schreef conleche het volgende:
Same here, ik ga na het sporten altijd de sauna in en dan wil ik geen plamuur op het smoelwerk. (Mascara en gloss uitgezonderd, dat spreekt vanzelf ). Daarna ga ik lekker thuis douchen en komt het grof geschut en de Carmenset tevoorschijn .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61119643
quote:
Ik zal het vragen
Oh die foto van Mr PF komt er aan
m'n computer loopt nog al te kutten
pi_61119655
Ik heb nooit make-up of een geurtje op. Dus ook niet naar de sportschool. Deo houdt de zweetlucht wel in bedwang. Ik doe in de sportschool trouwens pilates en steps Volgende week begint het weer.
pi_61119687
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Same here, ik ga na het sporten altijd de sauna in en dan wil ik geen plamuur op het smoelwerk. (Mascara en gloss uitgezonderd, dat spreekt vanzelf ). Daarna ga ik lekker thuis douchen en komt het grof geschut en de Carmenset tevoorschijn .
pi_61119710
carmenset is voor krullen neem ik aan?
pi_61119797
quote:
Niet te hard opgepompte voetbal tussen je benen klemmen, aanspannen en loslaten.
Je benen, jij liggend op bed dus, over elkaar heen "scharen"
Op de grond zitten, benen recht voor je, handen naast je op de grond (voor evenwicht), voeten met onderkant tegen stoel/fauteuilpoten en klemmen maar, aanspannen, loslaten, aanspannen loslaten
In de deuropening staan, deurpost vasthouden, voeten iets uit elkaar, op je tenen staan, hielen tegen elkaar, en dan door je knieen zakken, tien cm, bekken kantelen en weer terug, nog wat zakken, bekken kantelen en weer terug, nog wat zakken, bekken kantelen en weer terug, en dan dezelfde route omhoog, kantelend en al

Op niet te hoog bankje zitten, handen links en rechts naast je om rand bankje klemmen, benen gestrekt voor je, hielen rustend op de grond, billen van het bankje tillen en voor het bankje naar beneden laten zakken, billen net niet de grond rakend en weer omhoog en weer omlaag en weer omhoog.

zie je het voor je?
twintig keer doen iedere avond en weg kwabben en zwabbers..met wat geduld dan, hè

bovenop zitten tijdens het bedrijven vd liefde, uiteraard met manlief, heltp ook..

*wegrent uit topic, dag dames
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_61119884
ik wil dus schouders en spieren en iets minder "babyvet"
over het geheel gezien vind ik mezelf best dun (maar mijn kleren zeggen van niet )
kickboksen en opdrukken worden als tip gegeven, zijn er nog meer?
quote:
toch maar eventjes posten hier
*klik*

ik ben die met die witte broek en die groene bh
Ik kan alleen niet echt een foto vinden van wat ik wel mooi vind, ja dat meisje links maar dat is niet zo duidelijk.
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:17:50 #106
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61119899
* DINGDONG* Lijstjestijd .

Ik heb veel gegeten vandaag, maar zo gezond allemaal, ik voel me een stralend baken van gezonde voeding .

O 2 eitjes, 2 volkorencrackers met een heeeeel inieminie beetje biopindakaas
T magere kwark met bosvruchten (AH< diepvries)
L 2 broodjes makreel en een harinkje met zuur (een broodje makreel was genoeg geweest, maar hij was over en riep me zo verleidelijk).
D gele paprika gevuld met rijst, noten, een klein beetje gehakt, champignons, bosuitjes en een rode paprika,
Tomatensalade met een klein beetje schapenkaas.

Nu ff cappucino maken. (Met magere melk ofcourse).

En ik ben al een week niet wezen sporten wegens beenklachten .
Maar ik heb wel een uur gewandeld achter een zwaar beladen buggy .
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:18:37 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61119918
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:14 schreef milagro het volgende:

pi_61119960
Ik heb van squaten en kikkeren wel stevigere benen gekregen
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:20:24 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61119965
TVP. Het is momenteel een beetje rustig aan mijn kant, maar ik sta wel in de lurkstand, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_61119991
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:20 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Het is momenteel een beetje rustig aan mijn kant, maar ik sta wel in de lurkstand, hoor .
Ja hoe gaat het met de plantjes die je water ging geven?
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:23:55 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61120080
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
carmenset is voor krullen neem ik aan?
Yep .
pi_61120096
GVD, wat heb ik lekker gegeten daarnet:

Het is een soort coq au vin maar dan anders.

Recept voor 2 personen:

4 biologische kippendijtjes zonder bot en zonder vel (AH of biologische slager)
2 rode uien
8 tenen knoflook
flinke scheut rode wijn
1 kippenbouillonblokje (of liever nog; zelfgemaakte kippenbouillon)
Italiaanse kruiden (liefst vers)
Scheut heinz balanz tomatenketchup

Dijtjes aanbraden, grof gehakte ui erbij doen. verse peper en zout drop. Hele tenen knoflook erin (gewoon met schilletje) afblussen met rode wijn, bouillon(blokje) en scheut tomatenketchup erbij en Italiaanse kruiden.
Deksel op de pan en lekker laten sudderen. Ik vind het zo veel lekkerder dan de coq au vin, waar ook nog spek doormoet en champignons; dat is zo'n zwaar gerecht; terwijl dit licht en heel smaakvol is!

Erbij tuinboontjes, in de grillpan gegrild en aspergestips ook gegrild, allebei met een beetje truffelolie en gemalen peper en zout.

Ik heb gesmuld!

En nu ga ik ANTM kijken!

[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 26-08-2008 11:20:56 ]
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:31:54 #113
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61120345
Ziet er heerlijk uit Co .

*copypaste*
pi_61120367
Ziet er lekker uit
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:34:53 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61120457
O btw Cootje, jij bent zeker zaterdag de 6e op de Haarlemmerdijk te vinden?
pi_61120938
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef Vivi het volgende:
O btw Cootje, jij bent zeker zaterdag de 6e op de Haarlemmerdijk te vinden?
Dat ziet er wel heel aanlokkelijk uit, maar ben de komende 3 weken alleen maar aan het werk in de galerie, want mijn collega is op vakantie. Ben alleen op maandag vrij en soms op donderdag
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:50:29 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61120982
's avond ook?
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:55:36 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61121147
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja hoe gaat het met de plantjes die je water ging geven?
Nee, ik ben zelf een plantje dat water moet krijgen . En als het goed is gaat dat dit weekend gebeuren (weer met Haar afgesproken dus).
Niet meer actief op Fok!
pi_61121207
Ik heb echt een fab nicoise op Diepvriestonijnsteaks zijn prima te nassen en schandalig goedkoop (twee voor 1,69 bij de appie). Man was zeer onder de indruk en heft zich helemaal volgepropr met olijven, tomaten, sla en rode ui

PF, wat moet je nou met je bips in de oven?
pi_61121555
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:50 schreef Vivi het volgende:
's avond ook?
Neeeeh, 's avonds ben ik vrij!!
pi_61121641
Dus als ik in het weekend in Amsterdam ben, dan kan ik koffie bij je komen drinken Conleche?
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:12:09 #122
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61121661
MIlagro, dankdankdank!
Maar sporten en al dat soort oefeningen dóe ik al. Ik zal het vaker doen, oké? Ik moet er tenslotte vanaf.

Dat alternatieve wijnhaantje ziet er erg goed uit. Misschien binnenkort ook eens doen.
pi_61121680
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:11 schreef Liejannuh het volgende:
Dus als ik in het weekend in Amsterdam ben, dan kan ik koffie bij je komen drinken Conleche?

Jajajajajaj!!!
pi_61122039
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb echt een fab nicoise op Diepvriestonijnsteaks zijn prima te nassen en schandalig goedkoop (twee voor 1,69 bij de appie). Man was zeer onder de indruk en heft zich helemaal volgepropr met olijven, tomaten, sla en rode ui

PF, wat moet je nou met je bips in de oven?
Mr PF zei dat dat een Engelse uitdrukking was voor zwanger zijn
Maar goed, mijn engels is plotseling ook dramatisch.
pi_61122056
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Jajajajajaj!!!
En ben je er doordeweeks ook ?
pi_61122144
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

En ben je er doordeweeks ook ?
Ja! Behalve donderdag! En maandag dus
pi_61122150
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Mr PF zei dat dat een Engelse uitdrukking was voor zwanger zijn
Maar goed, mijn engels is plotseling ook dramatisch.
Niet bum maar bun in the oven
The way you rock'n'roll
pi_61122276
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:24 schreef conleche het volgende:

Ik heb gesmuld!

ziet er ontzettend goed uit, heb je die tuinboontjes nog even gekookt van te voren of gaan die rauw op de gril?
pi_61122377
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

ziet er ontzettend goed uit, heb je die tuinboontjes nog even gekookt van te voren of gaan die rauw op de gril?
Waren van Hak! Dus zo in de grillpan.(ben in A'dam, helaas geen moestuin hier! Verse zou ik hebben voorgekookt) De asperges waren wel vers en heb ik er ook zo opgegooid. Als ze normale dikte waren geweest had ik ze wel heel even voorgekookt.
pi_61122428
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Niet bum maar bun in the oven
Oh, oké
Ik voel me altijd zo dom als iemand me verbetert met Engels
pi_61122589
Ik heb hier trouwens de nevo-tabel liggen (bijna 400 blz)
waar in staat wat de voedingswaarde zijn van alle producten en preparaten en samengestelde gerechten

Dus als je nog iets wil weten kan ik het opzoeken
pi_61122682
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh, oké
Ik voel me altijd zo dom als iemand me verbetert met Engels
solly
The way you rock'n'roll
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:41:33 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61122771
Mijn lijstje:
O: 1 weetabix met magere melk + ei
T: ei
L: alweer kip piri-piri (morgen vrij, en dan kook ik een paar verschillende gerechten om in te vriezen)
T: 3 aardbeiensnoepjes + grote pruim + appel + 2 augurk/ham-rolletjes
D: diepvriessushi (ik weet het, vers is lekkerder, maar dat wordt hier niet verkocht en voor zelf maken had ik geen tijd)

Morgen wil ik de makreelrijst gaan maken. Hoe was het ook alweer? UItje fruiten, knoflook erbij, kool erbij, pepertje en makreel erbij, rijst meebakken, klaar?
pi_61122774
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

solly
Nee is prima, maar ik verbeter vaak mensen met Nederlands
pi_61123104
ik ben nooit flatteus gekleed als ik sport en zweet als een rund ook nog, en ben al helemaal niet zo iemand die een matchend outfitje aan heeft.
Dit is wel mijn 'schattigste' outfit: een hardlooprokje met een zuurstokroze tanktop. boven kant heb van de foto afge knipt wegens kwabbels
pi_61123681
Ik heb ook nog zo een rokje
Is het raar als ik daar in ga kickboksen/hardlopen ?
pi_61123882
Ik heb echt hard gezwommen vandaag, was helemaal kapot erna
Hoop dat dat een goede reden is om SHE's toorn over mijn zelfgemaakte knoflookcroutons af te wenden

Compugirl, een hardlooprokje??? Waarom???
pi_61124053
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:09 schreef ColdFeet het volgende:

Compugirl, een hardlooprokje??? Waarom???
Nou, nou ehh waarom niet?
M'n billen zijn zo niet in beeld, dat scheelt ook
pi_61124110
Onhandig? Extra stof, nergens voor nodig?

Ik wil ook weer hardlopen Iets in mij wil nu gewoon weer met Evy beginnen
pi_61124341
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb ook nog zo een rokje
Is het raar als ik daar in ga kickboksen/hardlopen ?
Kickboksen? Zeer zeker wel

@PF: zullen we volgende week Conleche een keer komen lastigvallen? Ik ben vrijdagmiddag vrij volgens mij ... en dinsdag ook vrij vroeg
pi_61124507
De kipppendijtjes van Conleche lijken me heerlijk, maar ronduit geniaal vind ik de gegrilde tuinbonen! Volgens mij heb ik alle groenten al eens onder (of op) de gril gegooid, maar tuinbonen? Never!
Ga ik zeker doen binnenkort.
Mijn ljistje voor vandaag is very simpel: SHE-rijst, fruit (nectarines, blauwe bessen, aardbeien) en als diner roerbaksoep met wokgroente, tomaten (uit eigen tuun) en gegrilde tofureepjes. Was best lekker.
pi_61124910
Als ik het me voor probeer te stellen vind ik het wel kind a sexy, zo'n hardlooprokje! Dan zou ik een witte doen, met bruine benen!
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:41:08 #143
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61124981
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje:
O: 1 weetabix met magere melk + ei
T: ei
L: alweer kip piri-piri (morgen vrij, en dan kook ik een paar verschillende gerechten om in te vriezen)
T: 3 aardbeiensnoepjes + grote pruim + appel + 2 augurk/ham-rolletjes
D: diepvriessushi (ik weet het, vers is lekkerder, maar dat wordt hier niet verkocht en voor zelf maken had ik geen tijd)

Morgen wil ik de makreelrijst gaan maken. Hoe was het ook alweer? UItje fruiten, knoflook erbij, kool erbij, pepertje en makreel erbij, rijst meebakken, klaar?
Nee, geen ui!

Prei snijden en fruiten, dan kool erbij, dan evt pepertje, dan makreel dan koude witte rijst. AFmaken met zout en peper
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:42:37 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61125032
Oja! Prei was het! Dank je!
pi_61125323
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:24 schreef conleche het volgende:

[ afbeelding ]

Het is een soort coq au vin maar dan anders.

Recept voor 2 personen:

4 biologische kippendijtjes zonder bot en zonder vel (AH of biologische slager)
2 rode uien
8 tenen knoflook
flinke scheut rode wijn
1 kippenbouillonblokje (of liever nog; zelfgemaakte kippenbouillon)
Italiaanse kruiden (liefst vers)

Dijtjes aanbraden, grof gehakte ui erbij doen. verse peper en zout drop. Hele tenen knoflook erin (gewoon met schilletje) afblussen met rode wijn, bouillon(blokje) erbij en Italiaanse kruiden.
Deksel op de pan en lekker laten sudderen. Ik vind het zo veel lekkerder dan de coq au vin, waar ook nog spek doormoet en champignons; dat is zo'n zwaar gerecht; terwijl dit licht en heel smaakvol is!

Erbij tuinboontjes, in de grillpan gegrild en aspergestips ook gegrild, allebei met een beetje truffelolie en gemalen peper en zout.

Ik heb gesmuld!

En nu ga ik ANTM kijken!
Nou sorry hoor maar dat zit er voor mij goor uit.maar dat wil niet zeggen dat het niet lekker is.
#35.
pi_61125379
2e deel van die anorexiadocu is nu op 2!
pi_61125907
quote:
Hahaha, toen ik nog aan paaldansen deed, had ik ook altijd make-up op. Maar dat was mijn gewone dagmake-up: dat wil dus zeggen, concealer om de wallen te verdoezelen, neutrale oogschaduw en een hoop mascara. Haar dan weer wel in een ongestylde staart (ik heb het vrijwel altijd los).

Met zwemmen ging ik juist zonder make-up; anders zie je er daarna uit als een verzopen kat...

Nu ik ga beginnen met stijldansen zal ik wel weer normale dagmake-up ophebben En een ander voordeel: ik mag hakken aan tijdens het dansen! (anders vind ik dat ik zulke korte pootjes heb) Flatterende sportkleding is een must!

Nu ik meestal een bril draag, heb ik trouwens wel wat meer oogmake-up op; soms smokey eyes (in verschillende kleuren) of eyeliner

Ik moet gewoon oefenen met lenzen indoen, ondingen

Geurtjes: ik heb een neutrale deo en dan vaak Youth Dew Amber Nude van Estée Lauder op, dat vind ik echt een heerlijke geur!

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61125959
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Kickboksen? Zeer zeker wel

@PF: zullen we volgende week Conleche een keer komen lastigvallen? Ik ben vrijdagmiddag vrij volgens mij ... en dinsdag ook vrij vroeg
Ja leuk
Ik weet niet uit m'n hoofd hoe laat ik uit ben
Duurt alleen nog wel een half uurtje voor mij oid voor ik in het centrum ben!
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:28:39 #149
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61126587
dipje
Prrrrr
pi_61127121
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:28 schreef mspoez het volgende:
dipje
  Vis een optie? maandag 25 augustus 2008 @ 23:49:04 #151
70532 loveli
N
pi_61127210
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:28 schreef mspoez het volgende:
dipje
knufje!
crap in = crap out
pi_61130375
goedemorgen
pi_61130467
yo
Ja doei.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:24:03 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61130491
Goedemorgen. Vandaag ga ik nog wat beter mijn best doen, want gisteravond heb ik me (met wel gezonde dingen) toch nog iets te veel vol gegeten.

Ik heb die docu inderdaad weer gekeken gisteren en vond het hartverscheurend en helaas ook herkenbaar op sommige punten. Best wel confronterend, eerlijk gezegd.

Mspoez, sterkte met je dip.
pi_61130613
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:52 schreef conleche het volgende:
2e deel van die anorexiadocu is nu op 2!
Leuk, nog even de wc onder kotsen als je wordt weggestuurd. Ben toen maar wat anders gaan kijken

Ik had mooi weer besteld deze dagen, waar blijft het?
pi_61130734
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 08:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

Leuk, nog even de wc onder kotsen als je wordt weggestuurd. Ben toen maar wat anders gaan kijken

Ik had mooi weer besteld deze dagen, waar blijft het?
Het komt komende weekend . Echt waar.
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja leuk
Ik weet niet uit m'n hoofd hoe laat ik uit ben
Duurt alleen nog wel een half uurtje voor mij oid voor ik in het centrum ben!
Maakt niet uit, dr is een bijenkorf en sowieso Amsterdam vermaak ik me wel .
pi_61130960
weegschaal viel mee, stoelgang niet

bleh, ik mis mn regelmaat en gezonde overdosis
Doei.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:50:10 #158
331 Merel
Be here now.
pi_61131028
Hé PF, jouw (toekomstige) studiegenootjes vinden dat er dus te veel vlees aan jou zit ofzo? We zitten hier natuurlijk allemaal omdat we dunner willen worden, maar als ik zo die foto van die ruggen bekeek, dan zie ik echt weinig verkeerds hoor. Ik bedoel, als ze tegen jóú al zulke opmerkingen maken, wat vinden ze dan een normaal postuur?
pi_61132856
tvp. Geen nieuws. Die anorexia documentaire had ik al eens gezien, en dan bedenk ik me weer dat ik nóóit in een eetstoorniskliniek ga werken

Met sporten heb ik geen make-up en ook geen speciale kleding aan. Van die Turken die naar je kont/borsten lopen te staren
Springfield's looking pretty dusty today
pi_61133025
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:27 schreef -marz- het volgende:

Met sporten heb ik geen make-up en ook geen speciale kleding aan. Van die Turken die naar je kont/borsten lopen te staren
Wat bedoel je daar nu mee???
pi_61133109
In mijn sportschool komen turken, die naar je kont/borsten lopen te staren.

Daarom liever geen strakke broek/shirtjes.
  Vis een optie? dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:53:11 #162
70532 loveli
N
pi_61133280
In mijn sportschool komen alleen vrouwen.
crap in = crap out
pi_61133367
in de mijne alleen studenten, maargoed, daar komt ook vanalles.

Van opgepompte net niet anabolen-arrogante-spierbonken tot breezers met lagen plamuur die een beetje lafjes fietsen terwijl ze vooral mooi proberen te zijn

altijd leuk, de sportschool mensen kijken als ik daar tjid voor heb
Doei.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:59:25 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61133418
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:57 schreef Faithy het volgende:
altijd leuk, de sportschool mensen kijken als ik daar tjid voor heb
En dat heb je niet, want naar de sportschool gaan is kei- en keihard werken! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:59:39 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61133425
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:53 schreef loveli het volgende:
In mijn sportschool komen alleen vrouwen.
Curves? .
Niet meer actief op Fok!
pi_61133591
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En dat heb je niet, want naar de sportschool gaan is kei- en keihard werken! .
zo hard zweten dat je haar continue voor je ogen gedrapeerd is
Doei.
pi_61133616
Ik ben druk, vandaag

Eetlijstje:
O: 250 g magere kwark
T: smoothie van aardbeien, yoghurt en een nectarine
L: Salade (nicoise-restjes, maar zonder tonijnsteak )
T: handvol amandelen
T: Komkommer, gedipt in zelfgemaakte hummus
D: sweet&sticky kip met gewokte broccoli en paprika

Kip staat al sinds gisteravond te marineren in ketchup/honing/worcestershiresauce/mosterd/tabasco/knoflook

Vanavond misschien nog wat pilates, nu keihard an die arbeit
pi_61133754
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:42 schreef -marz- het volgende:
In mijn sportschool komen turken, die naar je kont/borsten lopen te staren.

Daarom liever geen strakke broek/shirtjes.
Ik denk dat je het waarschijnlijk niet zo bedoeld; maar ik vind het nogal onaardig klinken. Ik begrijp dat je het vervelend vindt dat er kerels naar je staren, maar als het Nederlandse jongens waren geweest had je ze zo niet genoemd toch? Dan had je gezegd viespeuken, rotjochies of zo'n soort uitdrukking.

CF: jouw kip klinkt heerlijk!! Ik weet nog niet wat ik vanavond eet.

Chico en PF; begrijp ik nu goed dat jullie vandaag op de koffie komen? Gezellig!
pi_61133975
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat je het waarschijnlijk niet zo bedoeld; maar ik vind het nogal onaardig klinken. Ik begrijp dat je het vervelend vindt dat er kerels naar je staren, maar als het Nederlandse jongens waren geweest had je ze zo niet genoemd toch? Dan had je gezegd viespeuken, rotjochies of zo'n soort uitdrukking.
Het zijn alleen turken die het doen. Zij vinden dat ze dat mogen omdat je er als hoer bijloopt (want geen hoofddoek, dat is hun argument). Het is dus ook intimiderend bedoeld en anders dan een knul die een paar steelse blikken werpt richting een derriere. Ze staan erom bekend daar en worden nu ook steeds meer geweerd. Dus in feite zou ik nu wel weer veilig een strak pakje aankunnen het is ook niet helemaal de reden waarom ik géén strak pakje aan zou doen, ben sowieso niet into strakke pakjes.

Die kip klinkt idd jummies
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:41:00 #170
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61134204
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik snap wel wat ze bedoeld .

Op mijn sportschool lopen ook wat ehm..allochtone medemensen en die kijken toch op een ietwat andere manier naar de sportende meiden dan de steelse bijna schuldbewuste blikken van Harm van de groentenboer, die kijkt ondankt zichzelf, maar nooit met een vette grijns en op een manier waar je je ongemakkelijk bij voelt.

Ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen.
pi_61134245
Ik zou zeggen dat je dan beter een sportschool kunt zoeken waar je je wel op je gemakt voelt. Maar dat is vast veel te eenvoudig gedacht!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:46:28 #172
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61134322
Mijn plan de campagne:

O: snijboontjes du maman
T: yoghurt
T: crackers met ei
L: salade met pitten, frummels en zaden
T: katjang
D: noorse zalmfilet uit de oven met broccoli ( ) en zeekraal en een hollandaise sausje met verse dille
Voor meneer boteraardappeltjes erbij
Des: verse aardbeitjes

Ik word nog eens een fatsoenlijke pescetarier
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:48:11 #173
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61134366
Ik heb nergens last van, maar ik sport dan ook in een homo-sportschool.
Wel de lusten, niet de lasten
pi_61134367
broccoli en zalm

ik moet vanavond weer BBQ-en
Doei.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:50:59 #175
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61134427
Wat vervelend Mo! Echt heeeeeeeeeel erg voor je!!!

Hoest met de wohnung, wil je al iemand slaan?
pi_61134469
ik doe echt een moord voor een fatsoenlijke maaltijd, of een fatsoenlijke BBQ met fatsoenlijk vlees..

krijg nu alleen maar voorgebakken schijven die hamburgers zouden moeten zijn en een ongekruide kipkluif, waarschijnlijk

ik wil regelmaat, ritme en lékker eten
Doei.
pi_61134470
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb nergens last van, maar ik sport dan ook in een homo-sportschool.
Wel de lusten, niet de lasten
De Work-out, toevallig (Oudegracht)?
pi_61134520
en met de wohnung gaat het prima (zie mijn topic )
Doei.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:55:34 #179
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61134558
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:52 schreef -marz- het volgende:

[..]

De Work-out, toevallig (Oudegracht)?
Yups
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:57:02 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61134605
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zou zeggen dat je dan beter een sportschool kunt zoeken waar je je wel op je gemakt voelt. Maar dat is vast veel te eenvoudig gedacht!
Nou, ik laat me niet zo graag wegpesten, het begint met een sportschool en waar eindigt het dan? .
pi_61134623
Daar was ik ook lid, idd een hoog gehalte.
pi_61134687
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:57 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, ik laat me niet zo graag wegpesten, het begint met een sportschool en waar eindigt het dan? .
nou ja, het is niet prettig, en als ik niet prettig kan sporten vind ik het al dat geld voor een abo niet waard.
Nu hoor je mij niet klagen met mn 60 euro per jaar maar kan me voorstellen dat als je 40 euro per maand betaalt dat je dan wel waar voor je geld wilt..
Doei.
pi_61134734
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:57 schreef Vivi het volgende:

[..]

De een voelt zich niet prettig in een sportschool met Turken, de ander voelt zich niet prettig in een sportschool met opgemaakte meisjes in strakke pakjes en weer een ander voelt zich niet prettig in een sportschool met echte bodybuilders.
Het lijkt mij dat je een sportschool zoekt waar je je prettig voelt, dat maakt de drempel om te gaan ook een stuk lager.
Ik zou het zelf dus geen wegpesten noemen.
pi_61134745
Middag!
Lekker lang uitgeslapen, heerlijk, weer eens in een bed
Niets erbij of eraf sinds vóór de vakantie dus.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:05:15 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61134842
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

De een voelt zich niet prettig in een sportschool met Turken, de ander voelt zich niet prettig in een sportschool met opgemaakte meisjes in strakke pakjes en weer een ander voelt zich niet prettig in een sportschool met echte bodybuilders.
Het lijkt mij dat je een sportschool zoekt waar je je prettig voelt, dat maakt de drempel om te gaan ook een stuk lager.
Ik zou het zelf dus geen wegpesten noemen.
Ik wel, ik voel me er verder heel prettig namelijk, op de 2 of 3 enge gluurderige typjes na .
Maar die geef ik gewoon mijn vuilste blik terug en dan durven ze niet meer .

Anyway; lijstje!

O 2 eitjes
T magere kwark met bosvruchten
L noedelsoep (van de Toko ).
D rellen met de bediening in het nachtrestaurant van de Winkel, dus tapa's --> iig de spinaziesalade en ik denk verder iets van een biefstukdingetje of wat vis/schelpdieren .
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:06:25 #186
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61134869
Ik heb echt nog nooit last gehad van 'turken' die vervelen.
Misschien omdat ik met enige fantasie prima voor een Turkse door kan gaan

En aangezien ik aardig wat gewicht kan bankdrukken, zijn de testosteron-apen ook snel weer bij hun positieven en ben ik eerder 1 van de jongens dan een gewillig slachtoffer van bijdehand gedrag.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:07:20 #187
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61134897
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:06 schreef SHE het volgende:
Ik heb echt nog nooit last gehad van 'turken' die vervelen.
Misschien omdat ik met enige fantasie prima voor een Turkse door kan gaan

Dat kan kloppen! Toen ik mijn haar echt heel donker had een jaartje geleden had ik ook veel minder "last" .
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:08:38 #188
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61134937
Eigenlijk ben ik gewoon een onaantrekkelijk manwijf.
pi_61134941
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik wel, ik voel me er verder heel prettig namelijk, op de 2 of 3 enge gluurderige typjes na .
Maar die geef ik gewoon mijn vuilste blik terug en dan durven ze niet meer .
Dat werkt ook!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:10:13 #190
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61134983
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:08 schreef SHE het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon een onaantrekkelijk manwijf.
Ow ja, misschien was ik ook wel plain lillijk met bruin haar .
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:14:57 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61135123
Mijn dagplan:

O: magere yoghurt met een soort van duitse low-fat-low-sugar-graanflakes
T: 2 plakjes kipfilet
T: 1 gedroogde pruim
L: stoofschotel van wortel, ui,courgette en gedroogde pruim (met een beetje quinoa erbij)
T: geen idee
D: ook geen idee - het is dinsdag dus uit etendag.
pi_61135140
Optimel vanillekwark met stukjes perzik is niet bepaald geweldig.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:15:49 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61135152
Tussendoor 1 gedroogde pruim.... Hmz....

(Sorry, ik ben een zieke geest ).
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:17:02 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61135186
Gluurjongetjes krijgen van mij altijd een lullige opmerking naar hun hoofd geslingerd, waarna ik over het algemeen met respect begroet en met mevrouw aangesproken word. Maar ik ben dan ook niet "bang" voor dat soort types. Grijp ook rustig in als er buiten iemand met een honkbalknuppel wordt gemolesteerd.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:17:49 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61135215
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:15 schreef Vivi het volgende:
Tussendoor 1 gedroogde pruim.... Hmz....

(Sorry, ik ben een zieke geest ).
Het was nog best een sappige pruim voor een gedroogde pruim trouwens
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:25:58 #196
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61135484
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:17 schreef Tinkepink het volgende:
Gluurjongetjes krijgen van mij altijd een lullige opmerking naar hun hoofd geslingerd, waarna ik over het algemeen met respect begroet en met mevrouw aangesproken word. Maar ik ben dan ook niet "bang" voor dat soort types. Grijp ook rustig in als er buiten iemand met een honkbalknuppel wordt gemolesteerd.
Ik ook, ik spring overal tussen, tot grote afschuw van mijn mama .
pi_61135681
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb een aantal jaren op zwarte scholen gewerkt, en merk dat ik daardoor makkelijker de juiste toon aansla: meestal als ik commentaar lever, of dat nou is op gedrag in de sportschool of muziek in de tram, krijg ik een 'sorry, mevrouw'
pi_61135996
Lijstje:

BR: 3 plakjes gerookte zalm, paprikarauwkost, komkommersalade, gekookt ei.

Diner: rundervink en bloemkool met een kaaspapje onder de grill.

T: weet nog niet maar iig meloen en wodka

Ik ben dus heel blij met mijn sportschool: alle nationaliteiten door elkaar (wordt zelfs gerund door Turkse mensen) en heb nog nooit iets naars meegemaakt. Het kan dus wel!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:55:18 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61136363
Turkse mensen vind ik dan ook meestal goed te pruimen ( leuk bruggetje he ).

Ik heb alleen een hekel aan de zg "kut"Marokkaantjes, net zo goed ik een hekel heb aan de Nederlandse wannabe wiggertjes met hun nep Mocro-accent . Maar laat ik nogmaals benadrukken, ik heb geen enkele moeite met wat voor nationaliteit dan ook, als ze zich normaal gedragen .

Oke, ik ben naar de bronstige fysio
pi_61136438
Heb je een luchie op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')