Je hoef hier niet te zitten / betalen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
Dus we kunnen gaan dokken, krijgen we dan ook alle dingen die niet werken dan wel werkend, search enzo, en een FOK! wat niet in supertraag word op de drukke momenten?
Dat geld moet toch ergens voor gebruikt worden...?
Ja lees dan lul.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
Dus we kunnen gaan dokken, krijgen we dan ook alle dingen die niet werken dan wel werkend, search enzo, en een FOK! wat niet in supertraag word op de drukke momenten?
Dat geld moet toch ergens voor gebruikt worden...?
Kun jij nu ook al hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:17 schreef kraakschandaal het volgende:
Met zo'n abbo kun je fijn klagen over de bagger snelheid en servers enzo.
Als jij deze search gebruikt dan kun jij zulke topics vast wel vindenquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:26 schreef Loveless85 het volgende:
Andere topic is idd redelijk duidelijk
excuses dus(tjah als er nou een werkende goeie search was geweest
)
Dus betalen om te klagen? Of jij betaald dus mag jij ook klagen vind jij?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:31 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ja maar dan betaal je ervoor.
werkt prima iddquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij deze search gebruikt dan kun jij zulke topics vast wel vinden
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:33 schreef SeLang het volgende:
Het is inderdaad wel tof om overal over te gaan zeiken als je ervoor hebt betaald.
Je maakt 't te ingewikkeld.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus betalen om te klagen? Of jij betaald dus mag jij ook klagen vind jij?
Bij een forum waar Klaagbaak subforum # 5 van honderdnogwat subfora is, zou het op z'n minst vreemd zijn als men niet meer mocht klagen zodra ervoor betaald wordtquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus betalen om te klagen? Of jij betaald dus mag jij ook klagen vind jij?
*meldtquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
//edit: je hebt gelijkik ben benieuwd welke losers er gaan betalen voor een forum
Het ging niet over het klagen in zijn algemeen, maar specifiek klagen over de snelheid e.d.van FOK! en dat bij dat geklaag vaak het topic gesloten wordt. Als je betaald was de vraag mag je dan wel klagen zonder dat het topic gesloten wordt? Zoiets dacht ik het is al laat (of vroeg) dus ik ben niet helemaal helder meerquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij een forum waar Klaagbaak subforum # 5 van honderdnogwat subfora is, zou het op z'n minst vreemd zijn als men niet meer mocht klagen zodra ervoor betaald wordt
Een grens voor klagen van niet abbo's lijkt me wel voor de hand te liggen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij een forum waar Klaagbaak subforum # 5 van honderdnogwat subfora is, zou het op z'n minst vreemd zijn als men niet meer mocht klagen zodra ervoor betaald wordt
quote:Op maandag 25 augustus 2008 07:20 schreef stbabylon het volgende:
Het grootste probleem wordt dat iedereen zonder abbo die straks klaagt gezeik krijgt van de 'bazen' met abbo dat diegene maar een abbo moet nemen.
Dat is gelijk wel een erg negatief uitgangspunt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 07:42 schreef JihadJoe het volgende:![]()
Betalen voor incompetente moderatoren en FA's die de luiers nog niet eens ontgroeid zijn.
NOOIT.
Nee, kritisch.quote:Op maandag 25 augustus 2008 07:43 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dat is gelijk wel een erg negatief uitgangspunt.
Je betaalt niet voor de huidige content. Tevens betaal je niet voor het salaris van de mods/admins. Dus ik zie nog steeds je probleem niet...quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:47 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Nee, kritisch.
Als je voor iets moet betalen heb je ook recht om vooraf kritisch naar het product te kijken.
Doordat Danny zich ingezet heeft vanaf 1999 is de rede dat jij nu hier kan posten. Iedereen zeikt altijd over hem, maar die gozer verdient een pluim. En iedereen die het daar niet mee eens is, wat doe je op dit forum dan? Hij heeft hier voor gezorgd, als je daar niet eens waardering voor op kan brengen... sorry hoor, dan vind ik je pas zielig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mensen die voor zoiets als fok willen betalen zijn zielig
Dat je op vrijwillige basis professionele websites steunt met een professioneel karakter, goed. Maar een abbo op zoiets als fok
Dat hij dit alles heeft opgezet is ook prima, maar dat hij er nu na 9 jaarf ineens geld voor gaat vragen niet. Hij verdient al meer dan genoeg aan de reclame-inkomsten, moet er dan ook nog eens abonnementsgeld bij? En degenen die geen abonnement hebben weorden zeker getreiterd met extra langzame verbindingen en ultraveel reclames?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Doordat Danny zich ingezet heeft vanaf 1999 is de rede dat jij nu hier kan posten. Iedereen zeikt altijd over hem, maar die gozer verdient een pluim. En iedereen die het daar niet mee eens is, wat doe je op dit forum dan? Hij heeft hier voor gezorgd, als je daar niet eens waardering voor op kan brengen... sorry hoor, dan vind ik je pas zielig.
Hij gaat er geen geld voor vragen, hij biedt enkel de mogelijkheid om te kiezen voor extra opties. FOK! blijft gewoon gratis en goed bereikbaar. Je denkt zelf toch niet echt dat hij zijn eigen site 'onbereikbaar' gaat maken omdat iemand niet kiest om een abonnement te nemen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat hij dit alles heeft opgezet is ook prima, maar dat hij er nu na 9 jaarf ineens geld voor gaat vragen niet. Hij verdient al meer dan genoeg aan de reclame-inkomsten, moet er dan ook nog eens abonnementsgeld bij? En degenen die geen abonnement hebben weorden zeker getreiterd met extra langzame verbindingen en ultraveel reclames?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:21 schreef Danny het volgende:
Vooralsnog is de lijst:
>> verwijderen van alle banners
>> zelf kiezen van een forumheader (baggerlayout)
>> aanmaken van headerrotatie (baggerlayout)
>> meer uploadicons in je profiel
>> uploadicons kunnen groter zijn (tot 100kb)
>> langere edittijd voor berichten
>> meer foto's in je fotoboek (maximaal 2000 met het duurste abonnement)
>> grotere foto's in je fotoboek (maximaal 2,5MB per foto in het duurste abonnement)
Wat momenteel nog niet mogelijk is omdat de software hier niet voor is ingericht, maar wat er wel moet gaan komen:
>> apart forum voor abonnementhouders
>> tagje voor abonnementhouders
>> eenvoudige inzage in je eigen notes (waarschijnlijk)
Verder speel ik nog met wat ideetjes waarvan de haalbaarheid op korte termijn me nog niet helemaal duidelijk is.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:28 schreef Danny het volgende:
niemand zegt dat je erop hoeft te zitten wachten natuurlijkNiemand verplicht je ook een abo te nemen. Het is ontwikkeld omdat veel users al jaren aangeven het graag te willen. Niet zozeer vanwege de 'features' maar om FOK! te helpen. Daar willen we wel wat tegenover zetten en dus worden er wat extra's aan gehangen. Zonder abonnement kun je echter meer dan prima FOK!ken hoor. Je zult geen enkel verschil merken met nu. Er komen extra features en opties BIJ voor betalende leden. Het is niet zo dat we huidige features opeens achter een betaalaccount gaan duwen
Als dat helpt om de search werkend en de servers up to speed te krijgen vind ik het een prima idee. Uiteraard zolang ik daar zelf geen cent voor hoef te betalenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:51 schreef Synthesist het volgende:
als er mensen zijn die een harde plasser krijgen van het hebben van een "abonnement" op een site.
Kwestie van vraag een aanbod. Aan dat soort sukkels valt geld te verdienen.
Zou jij er 4 biertjes voor willen betalen per maand?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:07 schreef postmortum het volgende:
wat gaat het kosten ?
100 euro per maand ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zou jij er 4 biertjes voor willen betalen per maand?
Ik wel
10 euro per maand voor fok, goeiendag, krijg ik er een gratis internetverbinding bij dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zou jij er 4 biertjes voor willen betalen per maand?
Ik wel
Wat voor bier drink jij?quote:
Gezien mijn verbruik op FOK! vind ik 10 euro niet eens veelquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 euro per maand voor fok, goeiendag, krijg ik er een gratis internetverbinding bij dan?
Dat klinkt al een stuk realistischer. Hoewel ik het er nog steeds niet voor over zou hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:16 schreef stbabylon het volgende:
1,70 meen ik gelezen te hebben in het andere topic. 13de maand gratis als je een jaar abbo neemt.
Fok is voor mij dan ook geen hobby maar gewoon een internetpagina, ik ga ook niet voor google betalen bijvoorbeeldquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gezien mijn verbruik op FOK! vind ik 10 euro niet eens veelDure hobby joh 10 euro per maand
Als ik voor 1 site zou gaan betalen, was het wel google.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fok is voor mij dan ook geen hobby maar gewoon een internetpagina, ik ga ook niet voor google betalen bijvoorbeeld
En dat doen we al niet dus waarom dan in hemelsnaam voor fok?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik voor 1 site zou gaan betalen, was het wel google.
Idd, net wat Bio al aangaf sommigen betalen ook voor een Payserver dus waarom voor FOK! niet? Hobbys kosten meestal geld.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gezien mijn verbruik op FOK! vind ik 10 euro niet eens veelDure hobby joh 10 euro per maand
Nee want hey iets dat je leuk vind enzo kan nooit een hobby zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:06 schreef JanusAnus het volgende:
Een forum bezoeken is toch zeker geen hobbyAls je fokken een hobby noemt ben je wel heel treurig bezig,
dat dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik neem wel een abbo. Ik zit meerdere uren per dag op Fok!, daarvoor kan ik wel 1,70 missen. Als steun.
Ik lift wel gratis mee op die extra snelheid die jullie betalen, ok?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef Hukkie het volgende:
Ik ga ook een abbo nemen denk ik mits de snelheid omhoog gaat, de overige extra functionaliteit vind ik (nog) niet zo interessant. Ik lurk regelmatig mee en plaats soms een berichtje, vind het een leuk tijdverdrijf en daar wil ik best wat geld voor doneren.
Doneer, gebruik de layout die je wil en knal er een adblocker over heen. Ik neem aan dat danny niet zo triest zal zijn je dan alsnog een ban te geven (of uit de crew te flikkeren in jouw gevalquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef Juup© het volgende:
Ik denk er nog over, maar geen banners is voor mij al een reden om toch te "doneren". Helaas geldt dit alleen voor de Baggerlayout en die gebruik ik niet, dus zoals ik al aangaf in denk er nog over na.
Voor zoiets als fok wel ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:20 schreef Herald het volgende:
grappig dat er nog steeds mensen het raar vinden dat je op 2008 voor iets op internet kan betalen
De laatste optie zou wel een leuke extra zijn idd. Idioten filteren is leuk maar brengt ook problemen met zich mee want als anderen die jij wel kunt zien dan weet jij niet waar het over gaat.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik wil best betalen voor een abonnement, onder twee voorwaarden:
- Ik kan het groeiend aantal banners verwijderen en Fok! wordt voor mij sneller.
- Ik krijg de mogelijkheid om een idiotenfilter te benutten (dus een extra tekstvakje bij mijn instellingen waar ik bijvoorbeeld Dr. Crane en ander gespuis kan dumpen)
Zeker, doe wat je wil. Ieder zijn meug zal ik maar zeggen en ik vind het geen probleem om een kleine financiele bijdrage aan fok te geven.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik lift wel gratis mee op die extra snelheid die jullie betalen, ok?
nou dan bespaar jij je toch lekker 1 euro 70 per maand zodat je nog maar 40 cent hoeft bij te leggen voor een extra biertje eens in de 4 wekenquote:
Ach, is best realiseerbaar. Posts van geblokkeerde idioten wel zichtbaar maken, maar pas de daadwerkelijke post laten zien als ik op een knopje 'Post weergeven' klik.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
De laatste optie zou wel een leuke extra zijn idd. Idioten filteren is leuk maar brengt ook problemen met zich mee want als anderen die jij wel kunt zien dan weet jij niet waar het over gaat.
Een abbo levert alleen maar extra voordelen op. Zonder aboo heb je dezelfde mogelijkheden als nu.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:38 schreef Natalie het volgende:
Hmmm, ik ga toch echt niet betalen voor het posten op deze site. Als dat er van komt dan zoek ik wel een andere hobby.
Ik zit niet te wachten op extra voordelen, dus dat komt goed uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef Thieske het volgende:
[..]
Een abbo levert alleen maar extra voordelen op. Zonder aboo heb je dezelfde mogelijkheden als nu.
Doneren kan je nu al, danny zal vast zijn rekeningnummer wel open willen stellenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:35 schreef EggsTC het volgende:
Tja ik vind het ook niet erg om te doneren. Zitten ze allemaal te zeiken over "je gaat toch niet betalen voor zulke trage servers" bla bla. Ja, waarvoor denk je dat we gaan betalen lol. Ik denk niet alleen om danny's zakken te vullen maar dat er dus ook betere apparatuur komt te staan. Plus het verwijderen van banners is voor mij ook al genoeg. Ik wil best bijdragen aan een site waar ik al 7 jaar plezier van heb
Ik maak een tientje per maand over aan amnesty, zelfde geldt voor Greenpeace en Aids fonds. En dan zou ik 1,70 voor Fok! niet kunnen missen. Terwijl ik daar veel sneller en directer iets van merk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:57 schreef JihadJoe het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel plebjes die nu zo'n grote mond hebben dat ze wel willen betalen voor Fok! in werkelijkheid echt zullen betalen.
Ik persoonlijk denk: bitter weinig.
Ja, want ook geld geven aan Fok! is geld geven aan een goed doel. Je financiert zo immers een plek waar ook het schuim der samenleving kan rondhangen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak een tientje per maand over aan amnesty, zelfde geldt voor Greenpeace en Aids fonds. En dan zou ik 1,70 voor Fok! niet kunnen missen. Terwijl ik daar veel sneller en directer iets van merk.
Kerel,het kost 1,70... Ik denk niet dat dat voor veel mensen problemen gaat gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:57 schreef JihadJoe het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel plebjes die nu zo'n grote mond hebben dat ze wel willen betalen voor Fok! in werkelijkheid echt zullen betalen.
lol, eigenlijk zou het wel beter zijn als je niet meer gratis erop kan, dan houd je tenminste een echte core over ipv zoveel waardeloze users.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:57 schreef JihadJoe het volgende:
Welke banners? (firefox ftw)quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan maar met banners.
Ik ben maar wat al te blij dat er nog geen pop-ups aangeboden worden.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:33 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ja, want ook geld geven aan Fok! is geld geven aan een goed doel. Je financiert zo immers een plek waar ook het schuim der samenleving kan rondhangen.
Gelovige?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:51 schreef servus_universitas het volgende:
Maar ik neem aan dat leden die gaan betalen voor FOK!, ook meer inspraak krijgen in het beleid en de inrichting enzo?
Wat een ontzettend slimme plek om een ban op te lopen door zo'n kreet om jezelf populair te maken. De eigenaar leeft van de banners. Denk je dat jij nog lees/postrechten overhoudt nu je duidelijk aangeeft hem bewust van geld te ontzien ?quote:
Jezus, dan betaal je toch niet, zeikstraal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er zitten meer mensen op hyves dan op fok. Moet hyves nu ook maar geld gaan vragen?
"Ja, maar dan kan je wel grotere foto's uploaden jeweets! LOLLEROMGEINZ!!!"
Je snapt het niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jezus, dan betaal je toch niet, zeikstraal.
Je zou tevens toch verwachten dat iemand die een ICT afdeling leidt wel 1,70 per maand kan missen.![]()
Ik snap het wel. Dat sommige mensen de extra`tjes niet in verhouding vinden staan met de kosten is subjectief en begrijpelijk. Maar het is en blijft optioneel dus ik zie het probleem niet zo.quote:
hun sporen verdient? Jemig het enige wat ze hebben gedaan is zich geregistreerd toen de huidige newbies pas 6 jaar waren. Daarbij is het enige actieve topic in Oldbies Only "er is al ... dagen niet gepost" waar uiteraard alleen Arcee in post.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:05 schreef Loveless85 het volgende:
En denk dat je opzicht best een kloof creeert door een apart deel van het forum (nieuw deel dus...) alleen toegankelijk te maken voor betalende members. Je hebt nu ook een oldbies forum, maar das anders, die mensen hebben dmv jaren hier actief te zijn hun sporen verdient, straks kan ineens bij wijze van het 'betalende' forum gekaapt worden door een stel newbs met geld, terwijl mensen die hier al jaren komen en principieel niet willen dokken voor een forum dan 'buitengesloten' worden
Weer dat oldbie gedoe, is gewoon een reg datum, meer niet,quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:05 schreef Loveless85 het volgende:
Wil hier toch nog ff aanhalen dat ik het opzicht geen slecht idee vind, alleen de voordelen die je als abbo hebt wat mager.
En denk dat je opzicht best een kloof creeert door een apart deel van het forum (nieuw deel dus...) alleen toegankelijk te maken voor betalende members. Je hebt nu ook een oldbies forum, maar das anders, die mensen hebben dmv jaren hier actief te zijn hun sporen verdient, straks kan ineens bij wijze van het 'betalende' forum gekaapt worden door een stel newbs met geld, terwijl mensen die hier al jaren komen en principieel niet willen dokken voor een forum dan 'buitengesloten' worden
Hey, nu doe je "Deze topics mag je niet missen deel XIV" tekort!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:47 schreef Herald het volgende:
[..]
hun sporen verdient? Jemig het enige wat ze hebben gedaan is zich geregistreerd toen de huidige newbies pas 6 jaar waren. Daarbij is het enige actieve topic in Oldbies Only "er is al ... dagen niet gepost" waar uiteraard alleen Arcee in post.
Jij weet niet dat hyves ook allerlei onderdelen heeft waar je voor moet lappen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er zitten meer mensen op hyves dan op fok. Moet hyves nu ook maar geld gaan vragen?
"Ja, maar dan kan je wel grotere foto's uploaden jeweets! LOLLEROMGEINZ!!!"
Ah, dus je vraagt een willekeurige electronica fabrikant ook altijd even voor de blauwdrukken van hun nieuwste modellen, omdat je er wellicht voor gaat betalen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:47 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Nee, kritisch.
Als je voor iets moet betalen heb je ook recht om vooraf kritisch naar het product te kijken.
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet!??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jezus, dan betaal je toch niet, zeikstraal.
Je zou tevens toch verwachten dat iemand die een ICT afdeling leidt wel 1,70 per maand kan missen.![]()
Die worden natuurlijk angstvallig afgeschermd als het om betalende users gaat. Leer mij danny kennenquote:
Als of iemand ook maar ooit op die banners klikt. Daarbij, bepaalt iemand anders wat ik op mijn pc heb draaien en wat ik wel of niet op mijn pc wil zien? Ik mag me dus ook niet wapenen tegen pornoboeren omdat zij ook leven van hun popups en smerige reclame?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:01 schreef GI het volgende:
[..]
Wat een ontzettend slimme plek om een ban op te lopen door zo'n kreet om jezelf populair te maken. De eigenaar leeft van de banners. Denk je dat jij nog lees/postrechten overhoudt nu je duidelijk aangeeft hem bewust van geld te ontzien ?
Je mag je wapenen tegen wat en wie je wil, en Danny mag bannen wie hij wil.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als of iemand ook maar ooit op die banners klikt. Daarbij, bepaalt iemand anders wat ik op mijn pc heb draaien en wat ik wel of niet op mijn pc wil zien? Ik mag me dus ook niet wapenen tegen pornoboeren omdat zij ook leven van hun popups en smerige reclame?
Wat een onzin vergelijking, ik vraag toch ook niet om de broncode van Replique of wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah, dus je vraagt een willekeurige electronica fabrikant ook altijd even voor de blauwdrukken van hun nieuwste modellen, omdat je er wellicht voor gaat betalen?![]()
[ Fok!kers ! Pak u hooivorken en fakkels, we komen in opstand tegen Boze Heerser Roodbol, hij wil ons laten betalen voor Fok! ]quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:28 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je mag je wapenen tegen wat en wie je wil, en Danny mag bannen wie hij wil.
Lees mijn post nog even.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
hij wil ons laten betalen voor Fok!
dat bedoelde ik ook, hij houd het gratis maar hij wil ons ook laten betalen, vrijwillig of nietquote:
Eensch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat een gezeik weer.
FOK! blijft gewoon GRATIS.
Als je niet wil betalen voor FOK!, zit dan niet te zeiken en laat de mensen die wel iets overhebben voor FOK! gewoon in hun waarde.
In dat geval is het voor mij ook niet de moeite waard.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef Juup© het volgende:
Ik denk er nog over, maar geen banners is voor mij al een reden om toch te "doneren". Helaas geldt dit alleen voor de Baggerlayout en die gebruik ik niet, dus zoals ik al aangaf in denk er nog over na.
Dat heeft hij nooit gezegd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook, hij houd het gratis maar hij wil ons ook laten betalen, vrijwillig of niet
Geloof me, je blijft gewoon een user voor hen, niets meerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien dat ik wel betalen ga. Geen idee. Moet wel het idee hebben dat het toegevoegde waarde heeft, …èn dat het gewaardeerd wordt. Maar die advertenties levert toch best wel wat op.
Jij denkt dat Danny het niet waardeert als mensen hem steunen dmv. een abo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geloof me, je blijft gewoon een user voor hen, niets meer
Danny misschien wel, maar dan nog zal je er niks van merken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij denkt dat Danny het niet waardeert als mensen hem steunen dmv. een abo?
Ik weet niet wat Danny met de inkomsten van plan is, maar ik weet bijna zeker dat hij het iig zal investeren in FOK!. BIjvoorbeeld extra servers ofzo -> sneller FOK!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Danny misschien wel, maar dan nog zal je er niks van merken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Danny met de inkomsten van plan is, maar ik weet bijna zeker dat hij het iig zal investeren in FOK!. BIjvoorbeeld extra servers ofzo -> sneller FOK!
Prima, als het andersom ook zo is en er niet wordt gezeikt over "whehehe jij hebt geen fok abbo!"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat een gezeik weer.
FOK! blijft gewoon GRATIS.
Als je niet wil betalen voor FOK!, zit dan niet te zeiken en laat de mensen die wel iets overhebben voor FOK! gewoon in hun waarde.
Jij zult er persoonlijk niets van ervaren inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij denkt dat Danny het niet waardeert als mensen hem steunen dmv. een abo?
bij jou in de klas lachen ze zeker altijd mensen uit die 1,70 minder besteden dan anderen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Prima, als het andersom ook zo is en er niet wordt gezeikt over "whehehe jij hebt geen fok abbo!"
Goed punt, ik denk dat ik ook gelijk een abonnement op google, wiigamer.nl, gamed.nl,musicmeter.nl enz. afsluit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Doordat Danny zich ingezet heeft vanaf 1999 is de rede dat jij nu hier kan posten. Iedereen zeikt altijd over hem, maar die gozer verdient een pluim. En iedereen die het daar niet mee eens is, wat doe je op dit forum dan? Hij heeft hier voor gezorgd, als je daar niet eens waardering voor op kan brengen... sorry hoor, dan vind ik je pas zielig.
Je hebt nog steeds je te houden aan dezelfde regels.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Enne... de ban-policy, hoe gaat het daarmee? Ik kan me best voorstellen dat er een oogje dicht wordt geknepen als een baggeraar betaalt, en andersom niet.
Want ja, anders "hee je bant me, ik heb wel betaald voor iets wat ik niet kan gebruiken! Danny krijgt geen cent meer van me!"
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:01 schreef stbabylon het volgende:
Sterker nog, als iemand een paarse naam heeft (ik noem maar wat), kun je bijna zeker zijn dat het een normale post is.
Wat weer een geniale post van jouw kant, poe poe.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan ga k mooi niet betalen, degene die dat wel doen zorgen maar mooi voor extra servers.
Niets dus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Voor FOK! heb ik wel heel mijn spaarrekening over.
Gelukkig was het ook geen sarcastische post.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat weer een geniale post van jouw kant, poe poe.
Die van mij gelukkig ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gelukkig was het ook geen sarcastische post.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die van mij gelukkig ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |