Prima, als het andersom ook zo is en er niet wordt gezeikt over "whehehe jij hebt geen fok abbo!"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat een gezeik weer.
FOK! blijft gewoon GRATIS.
Als je niet wil betalen voor FOK!, zit dan niet te zeiken en laat de mensen die wel iets overhebben voor FOK! gewoon in hun waarde.
Jij zult er persoonlijk niets van ervaren inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij denkt dat Danny het niet waardeert als mensen hem steunen dmv. een abo?
bij jou in de klas lachen ze zeker altijd mensen uit die 1,70 minder besteden dan anderen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Prima, als het andersom ook zo is en er niet wordt gezeikt over "whehehe jij hebt geen fok abbo!"
Goed punt, ik denk dat ik ook gelijk een abonnement op google, wiigamer.nl, gamed.nl,musicmeter.nl enz. afsluit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Doordat Danny zich ingezet heeft vanaf 1999 is de rede dat jij nu hier kan posten. Iedereen zeikt altijd over hem, maar die gozer verdient een pluim. En iedereen die het daar niet mee eens is, wat doe je op dit forum dan? Hij heeft hier voor gezorgd, als je daar niet eens waardering voor op kan brengen... sorry hoor, dan vind ik je pas zielig.
Je hebt nog steeds je te houden aan dezelfde regels.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Enne... de ban-policy, hoe gaat het daarmee? Ik kan me best voorstellen dat er een oogje dicht wordt geknepen als een baggeraar betaalt, en andersom niet.
Want ja, anders "hee je bant me, ik heb wel betaald voor iets wat ik niet kan gebruiken! Danny krijgt geen cent meer van me!"
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:01 schreef stbabylon het volgende:
Sterker nog, als iemand een paarse naam heeft (ik noem maar wat), kun je bijna zeker zijn dat het een normale post is.
Wat weer een geniale post van jouw kant, poe poe.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan ga k mooi niet betalen, degene die dat wel doen zorgen maar mooi voor extra servers.
Niets dus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Voor FOK! heb ik wel heel mijn spaarrekening over.
Gelukkig was het ook geen sarcastische post.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat weer een geniale post van jouw kant, poe poe.
Die van mij gelukkig ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gelukkig was het ook geen sarcastische post.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die van mij gelukkig ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |