Ik lift wel gratis mee op die extra snelheid die jullie betalen, ok?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef Hukkie het volgende:
Ik ga ook een abbo nemen denk ik mits de snelheid omhoog gaat, de overige extra functionaliteit vind ik (nog) niet zo interessant. Ik lurk regelmatig mee en plaats soms een berichtje, vind het een leuk tijdverdrijf en daar wil ik best wat geld voor doneren.
Doneer, gebruik de layout die je wil en knal er een adblocker over heen. Ik neem aan dat danny niet zo triest zal zijn je dan alsnog een ban te geven (of uit de crew te flikkeren in jouw gevalquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef Juup© het volgende:
Ik denk er nog over, maar geen banners is voor mij al een reden om toch te "doneren". Helaas geldt dit alleen voor de Baggerlayout en die gebruik ik niet, dus zoals ik al aangaf in denk er nog over na.
Voor zoiets als fok wel ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:20 schreef Herald het volgende:
grappig dat er nog steeds mensen het raar vinden dat je op 2008 voor iets op internet kan betalen
De laatste optie zou wel een leuke extra zijn idd. Idioten filteren is leuk maar brengt ook problemen met zich mee want als anderen die jij wel kunt zien dan weet jij niet waar het over gaat.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik wil best betalen voor een abonnement, onder twee voorwaarden:
- Ik kan het groeiend aantal banners verwijderen en Fok! wordt voor mij sneller.
- Ik krijg de mogelijkheid om een idiotenfilter te benutten (dus een extra tekstvakje bij mijn instellingen waar ik bijvoorbeeld Dr. Crane en ander gespuis kan dumpen)
Zeker, doe wat je wil. Ieder zijn meug zal ik maar zeggen en ik vind het geen probleem om een kleine financiele bijdrage aan fok te geven.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik lift wel gratis mee op die extra snelheid die jullie betalen, ok?
nou dan bespaar jij je toch lekker 1 euro 70 per maand zodat je nog maar 40 cent hoeft bij te leggen voor een extra biertje eens in de 4 wekenquote:
Ach, is best realiseerbaar. Posts van geblokkeerde idioten wel zichtbaar maken, maar pas de daadwerkelijke post laten zien als ik op een knopje 'Post weergeven' klik.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
De laatste optie zou wel een leuke extra zijn idd. Idioten filteren is leuk maar brengt ook problemen met zich mee want als anderen die jij wel kunt zien dan weet jij niet waar het over gaat.
Een abbo levert alleen maar extra voordelen op. Zonder aboo heb je dezelfde mogelijkheden als nu.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:38 schreef Natalie het volgende:
Hmmm, ik ga toch echt niet betalen voor het posten op deze site. Als dat er van komt dan zoek ik wel een andere hobby.
Ik zit niet te wachten op extra voordelen, dus dat komt goed uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef Thieske het volgende:
[..]
Een abbo levert alleen maar extra voordelen op. Zonder aboo heb je dezelfde mogelijkheden als nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |