Doneren kan je nu al, danny zal vast zijn rekeningnummer wel open willen stellenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:35 schreef EggsTC het volgende:
Tja ik vind het ook niet erg om te doneren. Zitten ze allemaal te zeiken over "je gaat toch niet betalen voor zulke trage servers" bla bla. Ja, waarvoor denk je dat we gaan betalen lol. Ik denk niet alleen om danny's zakken te vullen maar dat er dus ook betere apparatuur komt te staan. Plus het verwijderen van banners is voor mij ook al genoeg. Ik wil best bijdragen aan een site waar ik al 7 jaar plezier van heb
Ik maak een tientje per maand over aan amnesty, zelfde geldt voor Greenpeace en Aids fonds. En dan zou ik 1,70 voor Fok! niet kunnen missen. Terwijl ik daar veel sneller en directer iets van merk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:57 schreef JihadJoe het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel plebjes die nu zo'n grote mond hebben dat ze wel willen betalen voor Fok! in werkelijkheid echt zullen betalen.
Ik persoonlijk denk: bitter weinig.
Ja, want ook geld geven aan Fok! is geld geven aan een goed doel. Je financiert zo immers een plek waar ook het schuim der samenleving kan rondhangen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak een tientje per maand over aan amnesty, zelfde geldt voor Greenpeace en Aids fonds. En dan zou ik 1,70 voor Fok! niet kunnen missen. Terwijl ik daar veel sneller en directer iets van merk.
Kerel,het kost 1,70... Ik denk niet dat dat voor veel mensen problemen gaat gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:57 schreef JihadJoe het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel plebjes die nu zo'n grote mond hebben dat ze wel willen betalen voor Fok! in werkelijkheid echt zullen betalen.
lol, eigenlijk zou het wel beter zijn als je niet meer gratis erop kan, dan houd je tenminste een echte core over ipv zoveel waardeloze users.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:57 schreef JihadJoe het volgende:
Welke banners? (firefox ftw)quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan maar met banners.
Ik ben maar wat al te blij dat er nog geen pop-ups aangeboden worden.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:33 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ja, want ook geld geven aan Fok! is geld geven aan een goed doel. Je financiert zo immers een plek waar ook het schuim der samenleving kan rondhangen.
Gelovige?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:51 schreef servus_universitas het volgende:
Maar ik neem aan dat leden die gaan betalen voor FOK!, ook meer inspraak krijgen in het beleid en de inrichting enzo?
Wat een ontzettend slimme plek om een ban op te lopen door zo'n kreet om jezelf populair te maken. De eigenaar leeft van de banners. Denk je dat jij nog lees/postrechten overhoudt nu je duidelijk aangeeft hem bewust van geld te ontzien ?quote:
Jezus, dan betaal je toch niet, zeikstraal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er zitten meer mensen op hyves dan op fok. Moet hyves nu ook maar geld gaan vragen?
"Ja, maar dan kan je wel grotere foto's uploaden jeweets! LOLLEROMGEINZ!!!"
Je snapt het niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jezus, dan betaal je toch niet, zeikstraal.
Je zou tevens toch verwachten dat iemand die een ICT afdeling leidt wel 1,70 per maand kan missen.![]()
Ik snap het wel. Dat sommige mensen de extra`tjes niet in verhouding vinden staan met de kosten is subjectief en begrijpelijk. Maar het is en blijft optioneel dus ik zie het probleem niet zo.quote:
hun sporen verdient? Jemig het enige wat ze hebben gedaan is zich geregistreerd toen de huidige newbies pas 6 jaar waren. Daarbij is het enige actieve topic in Oldbies Only "er is al ... dagen niet gepost" waar uiteraard alleen Arcee in post.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:05 schreef Loveless85 het volgende:
En denk dat je opzicht best een kloof creeert door een apart deel van het forum (nieuw deel dus...) alleen toegankelijk te maken voor betalende members. Je hebt nu ook een oldbies forum, maar das anders, die mensen hebben dmv jaren hier actief te zijn hun sporen verdient, straks kan ineens bij wijze van het 'betalende' forum gekaapt worden door een stel newbs met geld, terwijl mensen die hier al jaren komen en principieel niet willen dokken voor een forum dan 'buitengesloten' worden
Weer dat oldbie gedoe, is gewoon een reg datum, meer niet,quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:05 schreef Loveless85 het volgende:
Wil hier toch nog ff aanhalen dat ik het opzicht geen slecht idee vind, alleen de voordelen die je als abbo hebt wat mager.
En denk dat je opzicht best een kloof creeert door een apart deel van het forum (nieuw deel dus...) alleen toegankelijk te maken voor betalende members. Je hebt nu ook een oldbies forum, maar das anders, die mensen hebben dmv jaren hier actief te zijn hun sporen verdient, straks kan ineens bij wijze van het 'betalende' forum gekaapt worden door een stel newbs met geld, terwijl mensen die hier al jaren komen en principieel niet willen dokken voor een forum dan 'buitengesloten' worden
Hey, nu doe je "Deze topics mag je niet missen deel XIV" tekort!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:47 schreef Herald het volgende:
[..]
hun sporen verdient? Jemig het enige wat ze hebben gedaan is zich geregistreerd toen de huidige newbies pas 6 jaar waren. Daarbij is het enige actieve topic in Oldbies Only "er is al ... dagen niet gepost" waar uiteraard alleen Arcee in post.
Jij weet niet dat hyves ook allerlei onderdelen heeft waar je voor moet lappen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er zitten meer mensen op hyves dan op fok. Moet hyves nu ook maar geld gaan vragen?
"Ja, maar dan kan je wel grotere foto's uploaden jeweets! LOLLEROMGEINZ!!!"
Ah, dus je vraagt een willekeurige electronica fabrikant ook altijd even voor de blauwdrukken van hun nieuwste modellen, omdat je er wellicht voor gaat betalen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:47 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Nee, kritisch.
Als je voor iets moet betalen heb je ook recht om vooraf kritisch naar het product te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |