Zoals ik al eerder zeg, als ik veilig van a naar b wil pak ik wel de auto of het OVquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een grenzeloze klapdeuridioot hè. Pure symptoombestrijding dit. In plaats van leren een beetje normaal te rijden en niet als beginnend motorrijder constant de grens op te zoeken investeer je in een goed pak. Jongen jongen jongen. Denk je dat een goed pak je beschermt als jij je met flinke snelheid ergens tegenaan rijdt? Dan breek je alsnog alle 206 botten in je lichaam.
Ik wil helemaal niet de wereldverbeteraar en de heilige verkeersdeelnemer zijn hoor (dat ben ik zelf ook absoluut niet), maar dit zijn tot echt tekenen van grenzeloze verkeersstupiditeit
En als andere verkeersdeelnemers veilig van a naar b willen moeten ze als jij gaat motorrijden maar in een tank gaan zitten of thuis blijven?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zeg, als ik veilig van a naar b wil pak ik wel de auto of het OV
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En als andere verkeersdeelnemers veilig van a naar b willen moeten ze als jij gaat motorrijden maar in een tank gaan zitten of thuis blijven?
Zeg, doe eens liefquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je zo denkt kop je beter zelf een keer een boom
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef Brammie1 het volgende:
iemand noggeneukt?
Al een tijd niet neequote:Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef Brammie1 het volgende:
noggeneukt?
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:42 schreef Mikkie het volgende:
Van wie zijn die tieten eigenlijk, Hou? Toch een mooie kwaliteitspost zo op de laatste pagina
Als je morgen komt dan kan ik het nog even uitleggen! Als ik mijn ritssluiting heb dan is het wat lastiger om te doen!quote:
wat is dat? Binnen 10 minuten ofzo?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Komop, hou de 1e pagina traditie in ere
-1 voorspelbaar..quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je morgen komt dan kan ik het nog even uitleggen! Als ik mijn ritssluiting heb dan is het wat lastiger om te doen!
vrouwen op p1quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:07 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
wat is dat? Binnen 10 minuten ofzo?
nee tieten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:07 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
wat is dat? Binnen 10 minuten ofzo?
Radboud!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
-1 voorspelbaar..
In welk ziekenhuis lig je danwant ben morgen bij de Radboud in de buurt.. (goh)
Komop zeg, vermaken ze zich maar even 5 minuten buiten voor de kamer. Zo lang zal D_K wel niet nodig hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, dan moet ik die kindjes nog ergens dumpen
5 minuten? Het is geen marathonquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Komop zeg, vermaken ze zich maar even 5 minuten buiten voor de kamer. Zo lang zal D_K wel niet nodig hebben
Wel grappigquote:
Moet lukken, we zien je nog welquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doei en tot over een tijd! (of ik moet morgen nog weg kunnen sneaken naar de lobby!)
Wat voor Landrover? Zo'n oude spartaanse, of zo'n mooie nieuwe Disco met V8?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
morgen de auto terugbrengen naar baarlo, weer lekker n ritje makenen terugrijden in n landrover
Ga je er naartoe?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Blijftkan niet wachten tot het november is
iig een disco geen nieuwe maar ook geen oudequote:Op zondag 24 augustus 2008 22:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor Landrover? Zo'n oude spartaanse, of zo'n mooie nieuwe Disco met V8?
Geen strafquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iig een disco geen nieuwe maar ook geen oude
Nou dat gaat wel weer erg ver. Blind en doof maken moet genoeg zijnquote:
Ook vooral niet bezorgd zijn om de handicaps van je vriendin, maar puur om je eigen lamlendigheidquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doof niet, mijn aantekeningen wat doe je
Jij? Brutaal?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha nee hoor
An en ik hebben gister heerlijke gesprekken gehad samenzo lekker is dat soms he over van alles en nog wat kletsen, beetje zelfreflectie ondertussen, beetje elkaar reflecteren
We zijn er eik achter gekomen dat we in heel veel dingen precies hetzelfde zijn, alleen ben ik net wat uitbundiger en brutaler enzo dan zij is.
Mezelfquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:57 schreef swarmahoer het volgende:
heb je nog geile sletjes in je mentorgroep zitten btw?
Sjongequote:
Niet naar jouquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
msn er maar over ja
Hoe zijn d'r tieten? Beetje de moeite waard?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet naar jou![]()
Maar zit wel 1 tof meisje bij ja, zo'n hockeysletjemaar niet al te kak gewoon lekker brabants
![]()
Dat is dan ook wel het enige leuke meisje erbij..
Dat is niet nodig joh, hij heeft een goed pak!quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Is dat een instructie 'veilig leren vallen'?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is niet nodig joh, hij heeft een goed pak!
Yashi is niet lief tegen mijquote:Yashi - I used to rule the world zegt:
ik haat jou
Yashi - I used to rule the world zegt:
echt
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:29 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook maar eens slapen denk ik er is niet veel meer te doen :S
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daarna gaf ik je een compliment hoor, je verdraait de boel weer eens lekker
Nee, mijn trein werd volgens mij geduwd door 2 mannen ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zag hier op et spoor een syntus trein gesleept worden, was dat em LR?
Ach so?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
PM me je kamer maar door, dan neem ik LR ook wel mee
Laat 't 'm maar niet horenquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:29 schreef LastRequest het volgende:
ik heb een colaatje gescoord van een jongetje van 18Hij was zo schattig!
Op zondagavond na het weekend was dat inderdaad wel te verwachten. Ik zit te twijfelen om misschien morgen toch nog te gaan stappen, stiekem wel zinquote:En daarna even naar Ovum geweest maar was niet zoveel aan.. dus nu ben ik al thuis
En jullie zijn allemaal al slapen!
Eg welquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:09 schreef LastRequest het volgende:
En die jongen vindt dat vast niet erg
Heb het toch niet tegen hem gezegdquote:
Mentoren moeten nuchter blijven? Dat hebben wij nog nooit verplicht gehad, kom nou zegquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:12 schreef LastRequest het volgende:
Ja maar ze moet wel als mentor, er moet er eentje redelijk nuchter zijn voor het geval er iets gebeurt
Oja en succes vast met je her morgen! Wanneer is je volgende dan?
Oh zeker wel, die was helemaal enthousiast en heeft nu gewoon keihard een blauwtje gelopenquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:09 schreef LastRequest het volgende:
En die jongen vindt dat vast niet erg
Euh...jijzelfquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wie wil er vandaag met mijn kindjes op stap?
Karaoke is relaaaaaaaxtquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mag ik ook alvast gaan indrinken voor het verplichte karaoke ?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:26 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet eens wanneer mijn school begint.
Lijkt mij welquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:42 schreef morgane het volgende:
Help! Ik kan mn telefoon niet meer opladen, heb m per ongeluk gemold. Ik heb een sim-kaart van AH mobiel. Als ik nu bij AH een nieuw pre-paid toestel van AH mobiel koop, doet 'ie het dan meteen met mn oude simkaart? Je moet bij AH ook een AH mobiel sim-startpakket apart kopen, dus ik neem aan dat er bij de telefoon dan geen simkaart zit. Kan via de veelgestelde vragen niks vinden.
Klinkt logischquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:42 schreef morgane het volgende:
Help! Ik kan mn telefoon niet meer opladen, heb m per ongeluk gemold. Ik heb een sim-kaart van AH mobiel. Als ik nu bij AH een nieuw pre-paid toestel van AH mobiel koop, doet 'ie het dan meteen met mn oude simkaart? Je moet bij AH ook een AH mobiel sim-startpakket apart kopen, dus ik neem aan dat er bij de telefoon dan geen simkaart zit. Kan via de veelgestelde vragen niks vinden.
Ik wou het contact met de oplader afstoffen, toen ben ik uitgeschoten en is er een pinnetje afgebroken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt logisch
Maar hoezo oude mobiel gemold? Is het niet toevallig enkel een los contact in het draad, of in je mobiel (wat misschien met een flinke mep te verhelpen is)?
Edit: mn pa heeft er voorzichtig mee gefrutseld net en nu laadt ie iig weer even opquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik wou het contact met de oplader afstoffen, toen ben ik uitgeschoten en is er een pinnetje afgebroken.
Genaaidquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:50 schreef LastRequest het volgende:
Nooooo
Nu zegt zo'n vrouwtje ineens dat de minor toch in Arnhem is![]()
Ja dat is écht stom, kan ik alsnog dat pokkeeind reizen iedere dagquote:
Gewoon afwachten dus. Ik hoop voor je dat het in Nijmegen isquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat is écht stom, kan ik alsnog dat pokkeeind reizen iedere dag![]()
Lullo's.. maarja even mailtje afwachten want ze weten helemaal niets (klasgenoot heeft ze gebeld voor meer info).
Dat wil je niet, naar school met de autoquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:05 schreef LastRequest het volgende:
Danku Houniet haha, dit medeleven heb ik even nodig![]()
Trouwens mijn zusje begint vandaag met haar intro... ze gaat mijn opleiding doen haha. Heb de mentoren al ingeseind dus ze zal straks wel boos thuis komen dat ze de hele tijd aangesproken is als zusje van
M'n moeder zei trouwens wel dat als we allebei naar Arnhem moesten elke dag ze misschien een oud autootje wilde kopenMaar dat zal wel weer niet haha..
Kom trouwens niet in de buurt van centrum.. dat scheelt! Presikhaaf..quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:19 schreef Mikkie het volgende:
Zo, op de uni, tijd voor SOG
Wel genaaid LR, even afwachten dus!
En een gratis tip: die auto heeft weinig zin. Vooral als het druk is doe je er met de auto twee tot drie keer zo lang over van Arnhem naar Nijmegen... Waalbrug, Centrum, Arnhem Centrum enzo...
Hoe kom jij aan hitte? Dat heb ik gemistquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:25 schreef Brammie1 het volgende:
tering wat was het warm vannachtik heb geslapen van 01:30 tot 06:00 en van 08:00 tot 09:30
stinkhitte
Anders ik welquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan hitte? Dat heb ik gemist
Niet zo gemakkelijk, want het is zo'n kut ding met een pomp! En daarna komt de arts weer langs en begint het geouwehoer voor morgen!quote:
Dat heb ik ook! En als je in de lobby zit met zo'n ding denkt iedereen dat je open TBC hebt!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:53 schreef Mikkie het volgende:
Pomp op je rug binden, niet moeilijk doen
Ik vind het er overigens wel altijd zo patiënterig uitzien, als je met zo'n karretje moet rondlopen waar die infuuszak aan hangt. Heb 't zelf ook gehad een paar jaar terug, toen voelde ik me zo kneuzig.
Je kan mijn nummer wel aan dr geven!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:33 schreef Mikkie het volgende:
Dik sneu trouwens...komt net een vriendin bij me, was sinds een aantal maanden intens gelukkig met d'r (nieuwe) relatie, blijkt dat die pipo al sinds het begin van de relatie vreemd gaat. Zij is altijd zo blij en enthousiast, en nu stond er echt een hoopje verdriet naast me.
Bij mij gieten ze er straks stollingszeut in! Dat ik morgen niet leegloop als een schaap tijdens ramadan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:01 schreef Mikkie het volgende:
De grap is helemaal compleet als je bedenkt dat mensen die rondlopen met een catheterzak niet vies gevonden worden, maar jij zal wel Hepatitis, HIV en lepra hebben! En dat terwijl het ook gewoon een zak water met een soort suikeroplossing kan zijn (had ik toen ik de hele dag nuchter moest blijven).
Morgen lig ik de hele dag te slapen denk ik! En ik krijg een morfine pomp zodat ik me weer kan platspuiten als ik weer bij kennis ben! Geen idee hoe lang het allemaal gaat duren voordat ik weer helemaal de oude benquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:07 schreef Mikkie het volgende:
Goh, klinkt leuk
Mag je dan na morgen wel weer bijna alles eten of moet je in het begin ook nog rustig aan doen omdat je een beetje ingesteld moet raken op je medicatie?
Alles 20 en dr boven is prima!quote:
Daar komen ze zo even 6 dagen vantevoren mee aankakken, zo tussen neus en lip door?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:50 schreef LastRequest het volgende:
Nooooo
Nu zegt zo'n vrouwtje ineens dat de minor toch in Arnhem is![]()
Ik heb wat gemist in m'n vakantie, welcome backquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Daar komen ze zo even 6 dagen vantevoren mee aankakken, zo tussen neus en lip door?
Hyves!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:58 schreef Houniet het volgende:
Ikea was leuk, sjans met en meisje van 16 of 17 denk.
Alles weer gekocht en capcucicuno gehaald bij de mac.
Straks weer werken.
M'n vakantie was helemaal topquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:07 schreef swarmahoer het volgende:
ha pietje
hoe was je vakantie waar was je eigeljk?
Wat nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
wat was er op t festival te doen ?
Serieus? Dat is inderdaad erg triest en laf.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef Dutch_Courage het volgende:
Net thuis, leuk feestje gisteren op de Goffert. Komende zondag weer, alleen dan niet gratis. Wel jammer dat een vriend van me uit het niks ineens op zijn neus wordt geslagen waarna de dader gelijk weer de drukte inrend. Laf.
Het is zo ontzettend tofquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, had niet verwacht dat et zon groots festival was Pietje
Dag Piet. Wat vond je van Budapest? Ik ga volgend jaar ofzo denk ik Berlijn > Praag > Wenen > Bratislava >Budapest > Zagreb > Ljubljana > Venetie doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n vakantie was helemaal top, ik was eerst op 't Sziget festival (6 dagen), daarna een stedentrip Budapest (3 dagen) en de rest lamballen aan 't balatonmeer. Constant 30 graden geweest
.
Waar zit jij dan? Iig niet op een plek met airco zo te lezenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:57 schreef Brammie1 het volgende:
* Brammie1 geniet nog steeds van z'n vakantie
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mijn moeder is vandaag 45 geworden, gaan naar X files 2 in Carolus
Ja hoe vind je die.. ook alleen maar omdat een klasgenoot van mij gemaild heeft over waar we moeten zijn 4 sep. Maar ik geloof dat het nu half/half isquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Daar komen ze zo even 6 dagen vantevoren mee aankakken, zo tussen neus en lip door?
Waar op insite kan ik je rooster vinden?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:25 schreef LastRequest het volgende:
CP gefeliciteerd en ga je nest in
Pietje welkom terug!
[..]
Ja hoe vind je die.. ook alleen maar omdat een klasgenoot van mij gemaild heeft over waar we moeten zijn 4 sep. Maar ik geloof dat het nu half/half isArnhem én Nijmegen.. met als toppunt het vrijdagrooster: 's ochtends in Nijmegen, 's middags in Arnhem!
heb tussendoor toch al samenvattingen gegevenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:33 schreef LastRequest het volgende:
Haha H_M dat weet ik zelf niet, want er staan twee roosters voor ons online, één in Arnhem en één in Nijmegen
Maar volgens mij stond er Kapittelweg in Nijmegen.. en in Arnhem de HEAO dus zit ik ook nog bij CP in de buurt!
swarma wanneer krijgen we een korte samenvatting van je vakanties? Heb je nog chickiezzz gescoord?
Weet je dat zeker? Ik moet a.s. donderdag al komen namelijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:46 schreef J-heronimus het volgende:
Ik weet alleen dat ik op 1 september naar school moet komen.
Mijn zusje is anders vanochtend al begonnenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ga je serieus in Arnhem studeren CP? Je wilde toch in Nijmegen gaan studeren?
Intro begint morgen overigens LR26e... en is 'verplicht'
Ah ja, dat instituut wel, economische opleidingen vanaf morgen. Of gaat ie dat niet meer doen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijn zusje is anders vanochtend al begonnen
Maar CP heeft die opleiding al gedaan dus die doet niet mee aan de intro..
Heb hem gevonden denk ik.quote:
Ik zit gewoon op m'n kamerquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Iig niet op een plek met airco zo te lezen
Klinkt wel heel vetquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend tof. Weinig regels ook zoals dat in NL al lang niet meer kan
. Je tentje mag je overal neerzetten (dus geen afgezette gebieden). Bier schenken ze in glazen waarin je bijna kan zwemmen zo groot
, het is allemaal vrij betaalbaar en de line-up is zeer afwisselend (van techno tot reggae tot balkan-hoempapa-muziek)
.
Dat noemen ze 'oude garde', van voor jullie tijdquote:
Lekker swingen of niet dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:34 schreef LastRequest het volgende:
He! Ik stond gister ook een meter of 5-10 van die vent af haha
Die jongen ziet ze vliegen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je had het hier in NL warm?![]()
LR:quote:Geachte heer/mevrouw,
Hierbij delen wij u mede dat uw bril gereed is en afgehaald kan worden.
Met vriendelijke groeten,
Bril 29
Losers hahaquote:Geachte heer/mevrouw,
Hierbij delen wij u mede dat uw contactlenzen zijn aangekomen en
afgehaald kunnen worden, het vorige mailtje was verkeerd,
dat kunt u als niet verzonden zien.
Met vriendelijke groeten,
Bril 29
Huh, kan me die foto echt niet meer herinneren?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:24 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Heb hem gevonden denk ik.
[ afbeelding ]
Ja, let je even een paar maanden niet op, zitten we op topic #175 en staat de reeks in Stad en Streek i.p.v. uitgaan en vrijetijd. Tja, wat moet ik dan...quote:Is een oude poster uit de tijd dat deze reeks nog geen slowchat was.![]()
Zondag nog naar NEC DC? Kan ik even zwaaien naar je vanuit het uitvak.
Waarom was je ook alweer hier?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
* Hertog_Martin heeft gisteren z'n vitesse club card uit de brievenbus gevist
Budapest was tof maar wel erg heetquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dag Piet. Wat vond je van Budapest? Ik ga volgend jaar ofzo denk ik Berlijn > Praag > Wenen > Bratislava >Budapest > Zagreb > Ljubljana > Venetie doen.
120 euro kaartje, 113 vlucht retourquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:36 schreef Mikkie het volgende:
Klinkt wel heel vetWat kost zo'n kaartje dan?
Mwoh, overal 3 nachtjes en je krijgt toch wel redelijk de sfeer van een stad mee hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Budapest was tof maar wel erg heet(geen wind + 35 graden = weinig lopen, veel terrasjes en veel halve liters
). Zo van stad naar stad trekken lijkt me niks, je bent dan overal geweest maar krijgt steeds alleen de echt bekende dingen mee. Je bent dan zo'n verkapte Japanner met hoed op en camera in de aanslag
.
Ik zie liever wat minder en relax wat meer.
Moet je dan niet in het Arnheim topic zijn?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
* Hertog_Martin heeft gisteren z'n vitesse club card uit de brievenbus gevist
Studiegenootje! met z'n tweetjesquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie is we? Hosti of een studiegenoot?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[??-09] De 9e (!) Nijmeegse meet - wat wat gaan we doen dan
Aanvullen mensen
zeker omdat ik nu de laatste tijd er zelfs serieus aan dacht om te gaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
HahaWel jammer dat je er niet bij kan zijn
Wow.. als we met de Nijmegenmeet naar Edinburgh gaan zijn we wel erg lux bezig..quote:
Jeweet ik zit op een HBOtje en onze HLO afdeling houdt een aparte introquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoezo morgen pas jouw intro?
Veel plezier, het is zo ongeveer de slechtste film ooit gemaakt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Straks ocean's 12 op tv, heb op kamp 11 gezien en laatst 13 dus wel ff leuk om te kijken.. Hebben toch pas om 23.00 afgesproken
Ben nu op trauma NL aant kijkenzonder bloed
![]()
Ow ik had je slimmer ingeschat.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jeweet ik zit op een HBOtje en onze HLO afdeling houdt een aparte intro
Ben ik ook, maar ben tevens de grootste underachiever ter wereldquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow ik had je slimmer ingeschat.
Zelfkennis is ook iets wat je moet koesteren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ben tevens de grootste underachiever ter wereld
Je weet tochquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:16 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Zelfkennis is ook iets wat je moet koesteren.
Ik haak weer aan bij LG en dr groepje, volgens mij werd het Ovum! Bier 50 cent dacht ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR, waar ben jij allemaal te vinden vanaaf?
Ik heb 'em gezien, op dv... euh, in de bios.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Oceans 11 was wel tof, 12 zwak en 13 niet gekeken.
Enige film die ik wil zien is Dark Knight
ik heb van jou nog weinig gespam gezien hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:33 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe tt: Nijmeegse spammers terug van vakantie: volle kracht voooruit!!
Daarmee associeer je mij dus met spammenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:33 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe tt: Nijmeegse spammers terug van vakantie: volle kracht voooruit!!
ik ben ook nog niet helemaal terug op mn plek heb alleen maar geslapenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
ik heb van jou nog weinig gespam gezien hoor
Het komt wel zo over iigquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik lunch nooit zoveelen veel plezier vanavond
Wats aan de hand?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga een sociaal leven kopen denk ik
Ownee haha dat was mijn reactie op het gespam kan weer beginnenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wats aan de hand?
Dat wil ik nog wel even weten
je kan niet met me en niet zonder me blijkt weerquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze hebben je gebash op mij trouwens wel overgenomen toen je weg was, of iig Piet had dat overgenomen..
Stiekem had ik het ook wel gemist hoor
Inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kan niet met me en niet zonder me blijkt weer![]()
Naja, echt veel minder posten gaat wss niet lukken als ik zie hoeveel vrije tijd ik hebquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:12 schreef swarmahoer het volgende:
spuit 11
Diegene die ik betaal wel ja,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |