Zoals ik al eerder zeg, als ik veilig van a naar b wil pak ik wel de auto of het OVquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een grenzeloze klapdeuridioot hè. Pure symptoombestrijding dit. In plaats van leren een beetje normaal te rijden en niet als beginnend motorrijder constant de grens op te zoeken investeer je in een goed pak. Jongen jongen jongen. Denk je dat een goed pak je beschermt als jij je met flinke snelheid ergens tegenaan rijdt? Dan breek je alsnog alle 206 botten in je lichaam.
Ik wil helemaal niet de wereldverbeteraar en de heilige verkeersdeelnemer zijn hoor (dat ben ik zelf ook absoluut niet), maar dit zijn tot echt tekenen van grenzeloze verkeersstupiditeit
En als andere verkeersdeelnemers veilig van a naar b willen moeten ze als jij gaat motorrijden maar in een tank gaan zitten of thuis blijven?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zeg, als ik veilig van a naar b wil pak ik wel de auto of het OV
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En als andere verkeersdeelnemers veilig van a naar b willen moeten ze als jij gaat motorrijden maar in een tank gaan zitten of thuis blijven?
Zeg, doe eens liefquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je zo denkt kop je beter zelf een keer een boom
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef Brammie1 het volgende:
iemand noggeneukt?
Al een tijd niet neequote:Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef Brammie1 het volgende:
noggeneukt?
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:42 schreef Mikkie het volgende:
Van wie zijn die tieten eigenlijk, Hou? Toch een mooie kwaliteitspost zo op de laatste pagina
Als je morgen komt dan kan ik het nog even uitleggen! Als ik mijn ritssluiting heb dan is het wat lastiger om te doen!quote:
wat is dat? Binnen 10 minuten ofzo?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Komop, hou de 1e pagina traditie in ere
-1 voorspelbaar..quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je morgen komt dan kan ik het nog even uitleggen! Als ik mijn ritssluiting heb dan is het wat lastiger om te doen!
vrouwen op p1quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:07 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
wat is dat? Binnen 10 minuten ofzo?
nee tieten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:07 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
wat is dat? Binnen 10 minuten ofzo?
Radboud!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
-1 voorspelbaar..
In welk ziekenhuis lig je danwant ben morgen bij de Radboud in de buurt.. (goh)
Komop zeg, vermaken ze zich maar even 5 minuten buiten voor de kamer. Zo lang zal D_K wel niet nodig hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, dan moet ik die kindjes nog ergens dumpen
5 minuten? Het is geen marathonquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Komop zeg, vermaken ze zich maar even 5 minuten buiten voor de kamer. Zo lang zal D_K wel niet nodig hebben
Wel grappigquote:
Moet lukken, we zien je nog welquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doei en tot over een tijd! (of ik moet morgen nog weg kunnen sneaken naar de lobby!)
Wat voor Landrover? Zo'n oude spartaanse, of zo'n mooie nieuwe Disco met V8?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
morgen de auto terugbrengen naar baarlo, weer lekker n ritje makenen terugrijden in n landrover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |