Zoals ik al eerder zeg, als ik veilig van a naar b wil pak ik wel de auto of het OVquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een grenzeloze klapdeuridioot hè. Pure symptoombestrijding dit. In plaats van leren een beetje normaal te rijden en niet als beginnend motorrijder constant de grens op te zoeken investeer je in een goed pak. Jongen jongen jongen. Denk je dat een goed pak je beschermt als jij je met flinke snelheid ergens tegenaan rijdt? Dan breek je alsnog alle 206 botten in je lichaam.
Ik wil helemaal niet de wereldverbeteraar en de heilige verkeersdeelnemer zijn hoor (dat ben ik zelf ook absoluut niet), maar dit zijn tot echt tekenen van grenzeloze verkeersstupiditeit
En als andere verkeersdeelnemers veilig van a naar b willen moeten ze als jij gaat motorrijden maar in een tank gaan zitten of thuis blijven?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zeg, als ik veilig van a naar b wil pak ik wel de auto of het OV
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En als andere verkeersdeelnemers veilig van a naar b willen moeten ze als jij gaat motorrijden maar in een tank gaan zitten of thuis blijven?
Zeg, doe eens liefquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je zo denkt kop je beter zelf een keer een boom
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef Brammie1 het volgende:
iemand noggeneukt?
Al een tijd niet neequote:Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef Brammie1 het volgende:
noggeneukt?
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:42 schreef Mikkie het volgende:
Van wie zijn die tieten eigenlijk, Hou? Toch een mooie kwaliteitspost zo op de laatste pagina
Als je morgen komt dan kan ik het nog even uitleggen! Als ik mijn ritssluiting heb dan is het wat lastiger om te doen!quote:
wat is dat? Binnen 10 minuten ofzo?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Komop, hou de 1e pagina traditie in ere
-1 voorspelbaar..quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je morgen komt dan kan ik het nog even uitleggen! Als ik mijn ritssluiting heb dan is het wat lastiger om te doen!
vrouwen op p1quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:07 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
wat is dat? Binnen 10 minuten ofzo?
nee tieten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:07 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
wat is dat? Binnen 10 minuten ofzo?
Radboud!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
-1 voorspelbaar..
In welk ziekenhuis lig je danwant ben morgen bij de Radboud in de buurt.. (goh)
Komop zeg, vermaken ze zich maar even 5 minuten buiten voor de kamer. Zo lang zal D_K wel niet nodig hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, dan moet ik die kindjes nog ergens dumpen
5 minuten? Het is geen marathonquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Komop zeg, vermaken ze zich maar even 5 minuten buiten voor de kamer. Zo lang zal D_K wel niet nodig hebben
Wel grappigquote:
Moet lukken, we zien je nog welquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doei en tot over een tijd! (of ik moet morgen nog weg kunnen sneaken naar de lobby!)
Wat voor Landrover? Zo'n oude spartaanse, of zo'n mooie nieuwe Disco met V8?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
morgen de auto terugbrengen naar baarlo, weer lekker n ritje makenen terugrijden in n landrover
Ga je er naartoe?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Blijftkan niet wachten tot het november is
iig een disco geen nieuwe maar ook geen oudequote:Op zondag 24 augustus 2008 22:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor Landrover? Zo'n oude spartaanse, of zo'n mooie nieuwe Disco met V8?
Geen strafquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iig een disco geen nieuwe maar ook geen oude
Nou dat gaat wel weer erg ver. Blind en doof maken moet genoeg zijnquote:
Ook vooral niet bezorgd zijn om de handicaps van je vriendin, maar puur om je eigen lamlendigheidquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doof niet, mijn aantekeningen wat doe je
Jij? Brutaal?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha nee hoor
An en ik hebben gister heerlijke gesprekken gehad samenzo lekker is dat soms he over van alles en nog wat kletsen, beetje zelfreflectie ondertussen, beetje elkaar reflecteren
We zijn er eik achter gekomen dat we in heel veel dingen precies hetzelfde zijn, alleen ben ik net wat uitbundiger en brutaler enzo dan zij is.
Mezelfquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:57 schreef swarmahoer het volgende:
heb je nog geile sletjes in je mentorgroep zitten btw?
Sjongequote:
Niet naar jouquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
msn er maar over ja
Hoe zijn d'r tieten? Beetje de moeite waard?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet naar jou![]()
Maar zit wel 1 tof meisje bij ja, zo'n hockeysletjemaar niet al te kak gewoon lekker brabants
![]()
Dat is dan ook wel het enige leuke meisje erbij..
Dat is niet nodig joh, hij heeft een goed pak!quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Is dat een instructie 'veilig leren vallen'?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is niet nodig joh, hij heeft een goed pak!
Yashi is niet lief tegen mijquote:Yashi - I used to rule the world zegt:
ik haat jou
Yashi - I used to rule the world zegt:
echt
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:29 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga ook maar eens slapen denk ik er is niet veel meer te doen :S
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daarna gaf ik je een compliment hoor, je verdraait de boel weer eens lekker
Nee, mijn trein werd volgens mij geduwd door 2 mannen ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zag hier op et spoor een syntus trein gesleept worden, was dat em LR?
Ach so?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
PM me je kamer maar door, dan neem ik LR ook wel mee
Laat 't 'm maar niet horenquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:29 schreef LastRequest het volgende:
ik heb een colaatje gescoord van een jongetje van 18Hij was zo schattig!
Op zondagavond na het weekend was dat inderdaad wel te verwachten. Ik zit te twijfelen om misschien morgen toch nog te gaan stappen, stiekem wel zinquote:En daarna even naar Ovum geweest maar was niet zoveel aan.. dus nu ben ik al thuis
En jullie zijn allemaal al slapen!
Eg welquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:09 schreef LastRequest het volgende:
En die jongen vindt dat vast niet erg
Heb het toch niet tegen hem gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |