abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 augustus 2008 @ 19:26:11 #1
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61091335
En hier weer verder

Link naar vorig topic: de kunst van het loslaten van je ex #62

Laatste reactie vorig topic:
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:34 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

En daar heb ik het dus 2 jaar mee uitgehouden
pi_61091598
Nice brain... tja daar ga je niet van uit natuurlijk, vrouwen kunnen behoorlijk wispelturig zijn over bepaalde dingen (uit een man zijn oogpunt), en je ziet er niet bepaald altijd een soort syndroom of wat dan ook achter
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 24 augustus 2008 @ 19:46:03 #3
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61091857
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:36 schreef Chev het volgende:
Nice brain... tja daar ga je niet van uit natuurlijk, vrouwen kunnen behoorlijk wispelturig zijn over bepaalde dingen (uit een man zijn oogpunt), en je ziet er niet bepaald altijd een soort syndroom of wat dan ook achter
Zij zag in zichzelf al verschijnselen van iemand met borderline. Het was/is een heel slim meisje hoor Ze is eens een keer wezen praten met een bedrijfsarts en die dag ook al dingen, maar dat was niet als consult geloof ik.

Toch heb ik het idee dat ze het voor het grootste deel zichzelf aanpraat
pi_61091961
Dat borderline herken ik wel een beetje in mijn ex. Klopt ook wel met haar houding nu. Ik geloof dat ik nu wel een makkelijke relatie wil Waarschijnlijk gaat me dat niet lukken... ik trek toch een beetje de gekke aan.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:04:45 #5
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61092457
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:49 schreef Miesjel het volgende:
... ik trek toch een beetje de gekke aan.
Dat maakt t ook weer uitdagend

Maar define "makkelijke relatie" en zou t daar niet juist saai van worden? Niet dat er alleen maar problemen moeten zijn, maar dat er een soort 'uitdaging' in zit. Weet niet goed hoe t uit te leggen, maar je snapt me (hopelijk) wel
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:09:28 #6
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61092590
Hoi! ik heb mijn ex losgelaten al maandje of 2.5 geleden helemaal. Inmiddels leuke superaardige lieve meid ontmoet, maar dat is allemaal nogal in ontwikkeling, wil niets overhaasten.

Ging in februarie uit na een relatie van 4.5 jaar waarvan 1.5 jaar samenwonen. Tis beter zo.

succes allen!
Imperare sibi maximum imperium est
pi_61092721
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:04 schreef Koepert het volgende:

[..]

Dat maakt t ook weer uitdagend

Maar define "makkelijke relatie" en zou t daar niet juist saai van worden? Niet dat er alleen maar problemen moeten zijn, maar dat er een soort 'uitdaging' in zit. Weet niet goed hoe t uit te leggen, maar je snapt me (hopelijk) wel
Jaja, ik snap je maar al te goed. Maar een keer een saaie relatie lijkt me wel wat. Er beweegt genoeg om me heen nu. Nieuw werk, nieuw huis (bijna).
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_61093597
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:46 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Zij zag in zichzelf al verschijnselen van iemand met borderline. Het was/is een heel slim meisje hoor Ze is eens een keer wezen praten met een bedrijfsarts en die dag ook al dingen, maar dat was niet als consult geloof ik.

Toch heb ik het idee dat ze het voor het grootste deel zichzelf aanpraat
En mensen kunnen ook leren omgaan met borderline.
  zondag 24 augustus 2008 @ 21:19:36 #9
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61094524
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:44 schreef Integrity het volgende:

[..]

En mensen kunnen ook leren omgaan met borderline.
Dat heb ik inmiddels ook gelezen Ze vertikte het alleen om naar een dokter of psycholoog toe te gaan. Ze vindt het wel best zo en heeft geen zin in medicijnen en/of therapie. Dan moet ze het zelf weten toch
pi_61094838
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 21:19 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Dat heb ik inmiddels ook gelezen Ze vertikte het alleen om naar een dokter of psycholoog toe te gaan. Ze vindt het wel best zo en heeft geen zin in medicijnen en/of therapie. Dan moet ze het zelf weten toch
Niet iedereen past bij elkaar, maar als je zelf issues hebt moet je ze ook zelf oplossen. Desnoods met hulp.
pi_61094968
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 21:30 schreef Integrity het volgende:

[..]

Niet iedereen past bij elkaar, maar als je zelf issues hebt moet je ze ook zelf oplossen. Desnoods met hulp.
Of willen oplossen.. daar ontbreekd het ook vaak aan (zelfkennis)
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 24 augustus 2008 @ 21:40:19 #12
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61095096
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 21:30 schreef Integrity het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 24 augustus 2008 21:35 schreef Chev het volgende:

[..]

Bij haar ligt het dus aan de wil om het op te lossen. Ze ervaart het ook voor zichzelf als een probleem geloof ik. Ik heb tijdens mijn relatie met haar al flink aan haar kop lopen zeiken dat ze eens naar een dokter/psycholoog moest gaan. Dat deed ze gewoon niet. Op een gegeven moment houdt het op he.

Zelf accepteerde ik haar gewoon zoals ze was. Ik kon het wel hebben. Dat borderline heb je natuurlijk in meerdere gradaties en ik denk dat zij niet een van de ergere gevallen is. Zij is degene geweest die de knoop doorhakte dat het gewoon niet werkte tussen haar en mij. Achteraf ben ik daar best blij om
pi_61095485
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 21:35 schreef Chev het volgende:

[..]

Dat is het sleutelwoord om om te gaan met die stoornis. Zelfkennis. De manier waarop je je eigen gevoelen en gedachten kunt herkennen. Als je die op een afstand kunt leren zien, dan kun je jezelf losmaken vd situatie.
pi_61095600
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 21:40 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

[..]

Bij haar ligt het dus aan de wil om het op te lossen. Ze ervaart het ook voor zichzelf als een probleem geloof ik. Ik heb tijdens mijn relatie met haar al flink aan haar kop lopen zeiken dat ze eens naar een dokter/psycholoog moest gaan. Dat deed ze gewoon niet. Op een gegeven moment houdt het op he.

Zelf accepteerde ik haar gewoon zoals ze was. Ik kon het wel hebben. Dat borderline heb je natuurlijk in meerdere gradaties en ik denk dat zij niet een van de ergere gevallen is. Zij is degene geweest die de knoop doorhakte dat het gewoon niet werkte tussen haar en mij. Achteraf ben ik daar best blij om
Ik durf ook niet zomaar meer een relatie aan te gaan hoor, maar ik vind dat een relatie (ondanks de spontaniteit die je misschien zou denken te missen als je er zo serieus over praat) iets is voor het leven en dus niet iets ondoordachts.
  zondag 24 augustus 2008 @ 22:11:51 #15
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61096005
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 21:58 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ik durf ook niet zomaar meer een relatie aan te gaan hoor, maar ik vind dat een relatie (ondanks de spontaniteit die je misschien zou denken te missen als je er zo serieus over praat) iets is voor het leven en dus niet iets ondoordachts.
Een relatie zie ik ook als iets voor het leven. Ik ben niet zo van de scharrels. Doe mij maar gewoon een vaste relatie. En tjah...als de verhoudingen zo scheef liggen dat de een wel alles over heeft voor de ander, maar dat andersom niet zo is, is er toch echt wat mis met de relatie. Het is dan beter om te stoppen, hoe moeilijk het ook is. Erkennen dat het niet werkt en ook niet zal gaan werken is een moeilijke stap, helemaal voor de partij die nog wel de hoop heeft dat het zal gaan werken.
pi_61098194
En de partij doe nog hoop heeft moet ook willen inzien dat het je partner laten begrijpen van deze scheven verhoudingen iets is waar je (ex)vriend(in) zelf achter moet komen meestal...

Je kan iemand nog zoveel vertellen maar als ie niet luisterd zal hij/zij het nooit doorkrijgen jammergenoeg..
Vaak zie je zoiets ook pas té laat omdat je uit wanhoop alles maar gaat doen om de relatie goed te houden..

Het dit in iedrgeval uit persoonlijk ervaring ervaren.. het recht zetten van zo'n verhouding kan leiden tot onenigheden omdat de ander dat niet gewend is, dus rustig aan laten wennen en niet meteen 180% omgooien.

[ Bericht 11% gewijzigd door Chev op 24-08-2008 23:35:38 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61102590
M'n ex wil vrienden met me zijn terwijl ze nog lang niet over me heen is en nog van me houdt.
En dat terwijl ze weet dat ik aan het 2e meisje ná haar bezig ben

Ene dag haat ze je; andere dag wil ze vrienden zijn
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 25 augustus 2008 @ 08:27:51 #18
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61102758
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 23:18 schreef Chev het volgende:
En de partij doe nog hoop heeft moet ook willen inzien dat het je partner laten begrijpen van deze scheven verhoudingen iets is waar je (ex)vriend(in) zelf achter moet komen meestal...

Je kan iemand nog zoveel vertellen maar als ie niet luisterd zal hij/zij het nooit doorkrijgen jammergenoeg..
Vaak zie je zoiets ook pas té laat omdat je uit wanhoop alles maar gaat doen om de relatie goed te houden..

Het dit in iedrgeval uit persoonlijk ervaring ervaren.. het recht zetten van zo'n verhouding kan leiden tot onenigheden omdat de ander dat niet gewend is, dus rustig aan laten wennen en niet meteen 180% omgooien.
Nu ben je een keer mijn spiegeltje

Ik heb ook niet geprobeerd het meteen 180 graden om te gooien. Ik heb eerst alles geprobeerd om de relatie goed te houden, dat ging alleen ten koste van mezelf (hoe ik was). Tuurlijk heb ik af en toe wel mijn stem laten gelden. Ik wilde gewoon dat ze eens naar de dokter toe ging, maar dat deed ze steeds maar niet. Omdat dat toch iets is wat ze zelf moest doen, heb ik het op een gegeven moment maar opgegeven. Erover blijven doorzeuren had zeker ruzies opgeleverd

Ik zie bij mijn nieuwe vlam ook al dingen waar ik het niet helemaal mee eens ben. En ja dat na een eerste date Op termijn zal ik die dingen bij haar aankaarten Eerst maar eens een relatie opbouwen en vertrouwen in elkaar krijgen. Al denk ik wel dat ik het deze keer wat makkelijker heb, omdat ze niet zo gek is in haar kop als mijn ex, voor zover ik weet dan
Nu denken jullie misschien van: ben je niet een beetje vroeg met die dingen zien? Nee...zoals altijd weeg ik overal de voors en tegens tegenover elkaar. Ik probeer de mogelijkheden te zien in plaats van de beperkingen. Het lijkt alsof ik alles vanuit mijn verstand doe, maar dat is zeker niet zo Ik heb in de relatie met mijn ex meer leren luisteren naar mijn gevoel. En nu laat ik mijn gevoel meer spreken Vroeger was ik overal heel erg kritisch op, dat is nu gelukkig minder geworden
pi_61108766
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 08:27 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Nu ben je een keer mijn spiegeltje

Ik heb ook niet geprobeerd het meteen 180 graden om te gooien. Ik heb eerst alles geprobeerd om de relatie goed te houden, dat ging alleen ten koste van mezelf (hoe ik was). Tuurlijk heb ik af en toe wel mijn stem laten gelden. Ik wilde gewoon dat ze eens naar de dokter toe ging, maar dat deed ze steeds maar niet. Omdat dat toch iets is wat ze zelf moest doen, heb ik het op een gegeven moment maar opgegeven. Erover blijven doorzeuren had zeker ruzies opgeleverd

Ik zie bij mijn nieuwe vlam ook al dingen waar ik het niet helemaal mee eens ben. En ja dat na een eerste date Op termijn zal ik die dingen bij haar aankaarten Eerst maar eens een relatie opbouwen en vertrouwen in elkaar krijgen. Al denk ik wel dat ik het deze keer wat makkelijker heb, omdat ze niet zo gek is in haar kop als mijn ex, voor zover ik weet dan
Nu denken jullie misschien van: ben je niet een beetje vroeg met die dingen zien? Nee...zoals altijd weeg ik overal de voors en tegens tegenover elkaar. Ik probeer de mogelijkheden te zien in plaats van de beperkingen. Het lijkt alsof ik alles vanuit mijn verstand doe, maar dat is zeker niet zo Ik heb in de relatie met mijn ex meer leren luisteren naar mijn gevoel. En nu laat ik mijn gevoel meer spreken Vroeger was ik overal heel erg kritisch op, dat is nu gelukkig minder geworden
Ik begrijp heel goed dat je nu meer naar je gevoel gaat luisteren. Daar moet je altijd naar luisteren.
Je hebt een hoop geleerd in je vorige relatie, neem die punten mee.

Ik heb ook een hoop geleerd, ik heb nu veel contact met allerlei dames maar ik ben wel heel ''achterdochtig en afstandelijk''.
Ik ga gewoon goed kijken wat ik zie en analyseer gewoon een stuk beter nu. Me gevoel heeft me vorige keer in de steek gelaten.

Maargoed, te negatief denken heb je ook niets aan, dus gewoon genieten en kijken hoe alles loopt he! Liefde is het mooiste wat er is als het goed gaat

ThaBrain succes ermee he!
pi_61114105
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:19 schreef Pim26 het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed dat je nu meer naar je gevoel gaat luisteren. Daar moet je altijd naar luisteren.
Je hebt een hoop geleerd in je vorige relatie, neem die punten mee.

Ik heb ook een hoop geleerd, ik heb nu veel contact met allerlei dames maar ik ben wel heel ''achterdochtig en afstandelijk''.
Ik ga gewoon goed kijken wat ik zie en analyseer gewoon een stuk beter nu. Me gevoel heeft me vorige keer in de steek gelaten.

Maargoed, te negatief denken heb je ook niets aan, dus gewoon genieten en kijken hoe alles loopt he! Liefde is het mooiste wat er is als het goed gaat

ThaBrain succes ermee he!
Ik vertrouw m'n gevoel eigenlijk ook niet zo erg meer.. mijn gevoel heeft me blind gemaakt voor een hoop dingen in mijn laatste relatie.. zo blind dat ik mezelf vergat te zijn, en niet zag wat er aan de hand was.

Ik voel me nog steeds niet goed, nog té vaak voel de dag die voorbij gaat als een last op mijn shouders, en als 1 dag verder verwijderd van haar, maar gelukkig geen hele dagen meer, en kan ik mijn emoties nu redelijk goed beheersen door er niet aan te denken.

"Laat haar maar" zeg ik tegen mezelf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(edit dit stuk mag dus overgeslagen worden... zie post hieronder)

Misschien is het beter om gewoon een makkelijke vriendin te zoeken zoals ze al zei (nu ze verlieft is): Ik hoop dat je iemand vind die wel bij je past....

[ Bericht 1% gewijzigd door Chev op 25-08-2008 19:44:31 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61118848
Eureka.. zo'n klote gevoel als dat ik had van zeg maar 15:00 - 19:00 hoe goed ik me voel nu

Ben lekker aan het koken, lekkere harde juize muziek op de radio, en merk dat dat m'n gedachtes ENORM afleid

Ik heb m'n ex niet nodig om gelukkig te worden (jaja flip/flop emotie) maar denk dat ik véél vaker ga koken is wel leuk
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61119487
Dat flip/flop gevoel herken ik wel. Al gaat het de laatste tijd erg lekker. Ik heb een leuk doel gevonden in een huis. Als het allemaal goed gaat woon ik binnenkort in mijn eigen huisje. Ik vind helemaal mooi.
pi_61121171
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:42 schreef Chev het volgende:
Eureka.. zo'n klote gevoel als dat ik had van zeg maar 15:00 - 19:00 hoe goed ik me voel nu

Ben lekker aan het koken, lekkere harde juize muziek op de radio, en merk dat dat m'n gedachtes ENORM afleid

Ik heb m'n ex niet nodig om gelukkig te worden (jaja flip/flop emotie) maar denk dat ik véél vaker ga koken is wel leuk
Nou dat vind ik dus juist kut, ik ging juist heel veel koken met me ex samen. Dat vond ik juist heel gezellig, ik een biertje, zij een wijntje erbij en dan gezellig in de keuken op het aanrecht zitten en kletsen en koken...

Bah, niet aandenken!
Maar juist afleiding zoeken is goed.
pi_61121546
Ik ben weer ff terug bij af Bericht van ex gehad.. nieuwe is zo onzeker, nieuw en verwarrend nog en bovendien ver weg. Heb niet het gevoel er steun aan te hebben hoewel ik dat ook niet mag verwachten misschien. Zit weer ff aan de grond nu, alles is kut, het leven is kut, ik ben ongelukkig en word nooit meer gelukkig

@Thabrain, verhaal gelezen, klinkt toch alsof je ergens in een hoekje nog hoop blijft koesteren, niet doen hoor Hoop dat je nieuwe vlam helemaal goed gaat uitpakken
En improved 8-)
pi_61124403
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:42 schreef Chev het volgende:

Vooral mee doorgaan!! Lekker ritme in je leven jezelf dingen opleggen alleen dan wel op jouw manier .

Het is een tijdje geleden dat ik hier heb gepost, ik heb jullie allemaal wel gevolgd en ik lees steeds positievere dingen!! Lekker bezig allemaal en vooral doorgaan, en de dipjes horen erbij, schrijf ze van je af, het helpt je. Iets meemaken zoals dit is niet niks, en kost tijd voordat het over is.

Zelf ben ik er te lang in blijven hangen helaas, maar achteraf misschien wel goed. Ik heb nu een tijd het contact verbroken, dit bleek toch lastig omdat we toch nog gezamelijke vrienden hebben, en zaken die nog steeds geregeld moeten worden. Dus na een week radiostilte toch weer contact gekregen, en wonderbaarlijk mijn vragen zijn beantwoord. We spreken elkaar nu af en toe op msn, en we zullen elkaar wss wel weer gaan zien, zaterdag ook nog gezien en gesproken, dit was eigenlijk een bevrijding voor mij, geen oude gevoelens, gewoon kunnen zeggen wat ik wil, en mezelf kunnen blijven.

Vandaag goed gesprek gehad op msn, ik kan niet zonder haar en zij niet zonder mij, maar we hebben beide geen liefdegevoelens meer, daarvoor verschillen we teveel. Op bepaalde vlakken heeft zij het moeilijk en daar kan ik haar mee helpen, en dat geld andersom voor mij ook op een vlak. Dus misschien dat het kan, we hebben elkaar belooft om aan te geven wanneer we een grens van elkaar bereikt hebben. Prima zo! Ik ben er niet meer dagelijks mee bezig, ik sta open voor andere vrouwen al ben ik wel heel erg kritisch en veeleisend geworden, en ik denk dat het voorlopig ook wel even goed is om alleen te zijn, ik heb eigenlijk niet veel tijd meer voor een relatie.

Ik heb de knop om kunnen zetten en de knop op "slot" kunnen doen. Ik eet weer gezond, ik geniet van de dingen die ik alleen doe, ik sport weer, ik geniet van de dingen die ik doe met vrienden, ik geniet van mijn werk en studie, ik ben weer gelukkig. En wie weet ooit weer een plekje voor een lieve, mooie, slimme vrouw die wel goed bij mijn leven past.

Ik blijf jullie volgen, het beste!
pi_61125356
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:08 schreef agneria het volgende:
Ik ben weer ff terug bij af Bericht van ex gehad.. nieuwe is zo onzeker, nieuw en verwarrend nog en bovendien ver weg. Heb niet het gevoel er steun aan te hebben hoewel ik dat ook niet mag verwachten misschien. Zit weer ff aan de grond nu, alles is kut, het leven is kut, ik ben ongelukkig en word nooit meer gelukkig

@Thabrain, verhaal gelezen, klinkt toch alsof je ergens in een hoekje nog hoop blijft koesteren, niet doen hoor Hoop dat je nieuwe vlam helemaal goed gaat uitpakken
Hé agneria.
Tja het klinkt alsof hij je aan 't lijntje probeerd te houden.. je bent net als mij er zó enorm mee bezig geweest dat je het van je af moet praten.

Je ex heeft de keuze gemaakt, ZIJN KEUZE (toch?).. waarom smst ie je dan nog?
Ik zal je vertellen wat mijn situatie is over dit ge-sms...

Ja ik heb mijn ex ook enorm beschermt doe ik tegenover mijn vader op sommige vlakken nog, hij is er van overtuigt dat ze me alles probeerd in te poeieren en me aan het lijntje te houden zodat ik er over blijf nadenken, dat ze me aan het narren is omdat zij zó gelukkig is.. en dat ik niet weet waartoe ze nog meer in staat is (expres zoenenen waar ik bij sta werd al genoemd) misschien krijgt ie nog gelijk ook...

Wij hadden elkaar belooft niet meer elkaar te spreken tot 15 oktober, 1 week na die afspraak op een zondag ochtend (na het stappen zaterdagavond) een berichtje dat we elkaar beter niet meer kunnen spreken en ook niet 15 oktober, ofwel... vul maar aan

Tot noch toe heeft ze me sinds het uit is elke week nog gesmst, ook toen had ik al gevraagt om me met rust te laten.

Ik kon haar door en door dacht/denk ik, maar verwachte niet dat ze me zó zou laten vallen, en ook al zegt ze nu geen contact meer te willen afgelopen zondag per sms, (heb er niet op geantwoord) durf ik er ¤100,- euro op te zetten dat ze me op of vóór 15 oktober weer smst of belt... best wel erg eigenlijk.

Het haar zoiezo dus al verpest tegenover m'n vader, m'n moeder is er nogal rustig onder.. ja ik geef om haar, maar ze blijkt niet erg betrouwbaar is de conclusie, dat ze niet klaar was voor een seireuse relatie, dat ze beinvloed werd door anderen, ofdat ze al tijden bezig was met het uitmaken en hierdoor dit heel cool kon doen tegenover mij.. wat verklaard dat ze 3 dagen later al met een ander was, maargoed.

En waar ik me schuldig heb gemaakt is het gooien van mijn gehele wezen om de relatie in goede banen te leiden, zelfs door over me heen te laten lopen en met oogkleppen te doen alles wat ik dacht nodig was, wat achteraf dus niet gelukt is..
Nee, ik laat niet nogmaals over me heenlopen op deze manier. want da's echt niet goed.

@luckystrike goed bezig jongen.. dat zou ik niet kunnen denk ik.

@Pim wat doe jij dan voor afleiding?

Vanavond de kermis op geweest, die ik afgelopen weekend had vermeden, maar wou toch even kijken, maar blijk ik toch continu haar te lopen zoeken... zelfs het casino in geweest om te zien of ze aar was (klein casinotje), bewaker zei al: "Ze is er niet hoor", ik zei "Nee dat weet ik" weet niet of hij al wist dat we uit elkaar waren.. we kwamen er wel vaker samen, maar hij ging in gesprek met een collega en dacht zo van, het zijn zijn problemen niet.. dus ga ook hem geen vragen stellen of op hem inpraten om te zien wat ie weet..

Wel heel maffe ervaring, vorig jaar heb ik nog een paar hele mooie beertjes gewonnen voor haar.. kwa emo ging het wel maar niet van harte
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61126056
Ik ben ook weer ff weggeweest. Ik lees wel mee hoor maar heb eerlijk gezegd niet meer zoveel gevoel voor mijn ex. Ben ik eroverheen? Ik denk het wel. Ik was de festivalfotos van iemand op hyves an het bekijken, was benieuwd hoe die persoon het gehad had en zag er een foto van m'n ex tussen zitten.

Heb die even bekeken, concludeerde dat hij er een stuk verzorgder uitzag nu hij zijn haar heeft laten knippen en verder dat hij nog steeds raar uit zijn ogen kijkt. Meer niet. Geen intense haat, wrok, pijn of wat dan ook. Natuurlijk was het even gek een foto van hem tegen te komen terwijl ik het niet verwachtte maar ja, eigenlijk viel het me wel mee.

Ik denk dat het komt doordat ik mijn leven ook weer grotendeels op orde heb, ja ik heb er weer echt zin in . En dat verschrikkelijke verlangen en gemis van het hebben van een lief is ook weg. Ik sta wel weer open voor relaties maar MOET niks. Echt zo relaxed!

Ik kan ook weer normaal naar mensen kijken, als ik een leuke jongen/meid zie heb ik niet direct de neiging hem/haar met mijn ex te vergelijken of als 'trofee' om mee te pronken t/o mijn ex te gaan versieren ofzo. Echt heerlijk dat ik weer normaal ben!!!! Een ding is wel veranderd, en dat is dat ik nu veel voorzichtiger ben, zo'n relatie als ik met deze ex heb gehad wil ik echt nooit meer meemaken. Ik hoop dat dat stukje me niet tegen gaat houden in de toekomst.

Ik blijf in dit topic meelezen, dat wel, ik ben benieuwd hoe het met jullie de komende tijd zal gaan verlopen. Ik hoop echt dat jullie het ook snel hebben uitgezeten!
pi_61126521
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:51 schreef Chev het volgende:

[..]

Hé agneria.
Tja het klinkt alsof hij je aan 't lijntje probeerd te houden.. je bent net als mij er zó enorm mee bezig geweest dat je het van je af moet praten.

Je ex heeft de keuze gemaakt, ZIJN KEUZE (toch?).. waarom smst ie je dan nog?
Ik zal je vertellen wat mijn situatie is over dit ge-sms...

Ja ik heb mijn ex ook enorm beschermt doe ik tegenover mijn vader op sommige vlakken nog, hij is er van overtuigt dat ze me alles probeerd in te poeieren en me aan het lijntje te houden zodat ik er over blijf nadenken, dat ze me aan het narren is omdat zij zó gelukkig is.. en dat ik niet weet waartoe ze nog meer in staat is (expres zoenenen waar ik bij sta werd al genoemd) misschien krijgt ie nog gelijk ook...

Wij hadden elkaar belooft niet meer elkaar te spreken tot 15 oktober, 1 week na die afspraak op een zondag ochtend (na het stappen zaterdagavond) een berichtje dat we elkaar beter niet meer kunnen spreken en ook niet 15 oktober, ofwel... vul maar aan

Tot noch toe heeft ze me sinds het uit is elke week nog gesmst, ook toen had ik al gevraagt om me met rust te laten.

Ik kon haar door en door dacht/denk ik, maar verwachte niet dat ze me zó zou laten vallen, en ook al zegt ze nu geen contact meer te willen afgelopen zondag per sms, (heb er niet op geantwoord) durf ik er ¤100,- euro op te zetten dat ze me op of vóór 15 oktober weer smst of belt... best wel erg eigenlijk.

Het haar zoiezo dus al verpest tegenover m'n vader, m'n moeder is er nogal rustig onder.. ja ik geef om haar, maar ze blijkt niet erg betrouwbaar is de conclusie, dat ze niet klaar was voor een seireuse relatie, dat ze beinvloed werd door anderen, ofdat ze al tijden bezig was met het uitmaken en hierdoor dit heel cool kon doen tegenover mij.. wat verklaard dat ze 3 dagen later al met een ander was, maargoed.

En waar ik me schuldig heb gemaakt is het gooien van mijn gehele wezen om de relatie in goede banen te leiden, zelfs door over me heen te laten lopen en met oogkleppen te doen alles wat ik dacht nodig was, wat achteraf dus niet gelukt is..
Nee, ik laat niet nogmaals over me heenlopen op deze manier. want da's echt niet goed.

@luckystrike goed bezig jongen.. dat zou ik niet kunnen denk ik.

@Pim wat doe jij dan voor afleiding?

Vanavond de kermis op geweest, die ik afgelopen weekend had vermeden, maar wou toch even kijken, maar blijk ik toch continu haar te lopen zoeken... zelfs het casino in geweest om te zien of ze aar was (klein casinotje), bewaker zei al: "Ze is er niet hoor", ik zei "Nee dat weet ik" weet niet of hij al wist dat we uit elkaar waren.. we kwamen er wel vaker samen, maar hij ging in gesprek met een collega en dacht zo van, het zijn zijn problemen niet.. dus ga ook hem geen vragen stellen of op hem inpraten om te zien wat ie weet..

Wel heel maffe ervaring, vorig jaar heb ik nog een paar hele mooie beertjes gewonnen voor haar.. kwa emo ging het wel maar niet van harte
Die smsjes blijven wss. hard aankomen, dat blijven lastige zaken, ga er niet teveel achter zoeken, je doet het goed door er niet op te reageren. En tuurlijk geef je nog om haar, moet ook kunnen maar probeer het voor jezelf de juiste plaats te geven. En dat is in jouw geval afstand denk ik. Maak je eigen plan, en geloof me ook zij heeft het moeilijk, weet niet of je dat wilt horen, maar ik denk wel dat dat zo is, ik d8 bij mijn ex ook altijd dat zij ontzettend gelukkig was, en dat was ze ook op bepaalde vlakken, maar sommige dingen dus totaal niet. Zo zit ze nu in de put met haar ritme en werk, ze is moe heeft veel lichamelijke klachten, en kan het zelf niet oplossen want dit speelt al een jaar, ik ben nu zover dat ik haar probeer te helpen, en het boeit me niet meer wat haar nieuwe vriend daarvan vind, en wat dat met haar gevoel doet. Ik ben nu weer gelukkig, en ik geef om haar ondanks alles wat er gebeurt is, maar weet wel dat ik geen relatie met haar wil, want ik heb mijn eigen plan

Geef voor jezelf de grens aan. Smsjes kan je weinig aan doen, maar je kan ze wel ongelezen wissen bijvoorbeeld, laat dat kinderachtige gedrag lekker gaan en richt je de komende tijd op de voor jou belangrijke zaken. Succes!!

@ Agneria: laat je nieuwe vlam niet opdraaien voor jou gemengde gevoelens, hij kan er niks aan doen, hij is geen vlucht, maar een begin van een nieuwe relatie waar jij deel van uit gaat maken toch? Probeer daar juist van te genieten.

Succes allen!
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:38:37 #29
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61126940
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:08 schreef agneria het volgende:

Owjee een beetje hoop? Misschien is dat meer dat ik het niet helemaal uitsluit dat ik haar over weet ik veel hoeveel jaar nog een keer kan tegenkomen en we dan weer voor elkaar vallen. Zeg nooit nooit Ik schat de kans heel erg klein, maar die is natuurlijk wel aanwezig. Zij is dan veranderd, ik ben veranderd...

Ik hoop ook dat mijn nieuwe vlam goed gaat uitpakken Ze is alleen nog steeds op vakantie We smsen iedere dag (1x p/d lange smsjes). Zij heeft ook erg zin in aankomende zondag Ze kijkt er volgens mij ook wel naar uit. Ik kan niet wachten Ik heb haar eergisteren in een sms gehint dat ik niet kon wachten om haar weer te zien. Haar antwoord was dat ze ook wel weer zin heeft om me te zien en dat de vorige date alweer een tijdje geleden lijkt...Al weet ik niet wat ik daar nou van moet maken. Ik zie het zondag wel...nou nog hopen dat het weer een beetje meewerkt, want dan kunnen we picknicken anders moet ik wat anders verzinnen...om nou bij mij thuis de hele dag films te gaan zitten kijken is ook saai

Klonk dat als hoop hebben dat het goed komt met mijn ex?
pi_61127174
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:26 schreef luckystrike2008 het volgende:

[..]

[knip]
en geloof me ook zij heeft het moeilijk, weet niet of je dat wilt horen, maar ik denk wel dat dat zo is, ik d8 bij mijn ex ook altijd dat zij ontzettend gelukkig was, en dat was ze ook op bepaalde vlakken, maar sommige dingen dus totaal niet. Zo zit ze nu in de put met haar ritme en werk, ze is moe heeft veel lichamelijke klachten, en kan het zelf niet oplossen want dit speelt al een jaar, ik ben nu zover dat ik haar probeer te helpen, en het boeit me niet meer wat haar nieuwe vriend daarvan vind, en wat dat met haar gevoel doet. [/knip]
Dit klinkt misschien erg hard..

Ik weet niet wat ik in de toekomst wil, maar ik weet wel wat ik nu wil, dat mijn gevoelens voor haar nog té sterk zijn en ik niet weet waar ik op aan kan met haar.. het vertrouwen is toch wel weg eigenlijk.., en ze is heel duidelijk dat ze geen contact wil.. ze heeft het me erg duidelijk gemaakt zó gelukkig te zijn en me niet meer te willen spreken, dat lijkt me voldoende.

Als ze zich ongelukkig voelt moet ze dat zelf maar ´s een tijdje ervaren hoe dat is, zoals ik dat ook heb gedaan en nog regelmatig doe.. dan zal ze ook zien dat vluchten niet de oplossing is en kan ze tegenover mij misschien normaal reageren....

Ze heeft gekozen voor een ander, waarom.. omdat ik niet sterk genoeg was..misschien, omdat ik een keuze maakte samen met haar die niet voldeed aan haar toekomst beeld en ze dit niet kon handelen, en omdat het gras bji een ander groener was... en dit het een stuk makkelijker maakte..dus dat mag ze voorlopig zelf uitzoeken!
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61128163
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:47 schreef Chev het volgende:

[..]

Dit klinkt misschien erg hard..

Ik weet niet wat ik in de toekomst wil, maar ik weet wel wat ik nu wil, dat mijn gevoelens voor haar nog té sterk zijn en ik niet weet waar ik op aan kan met haar.. het vertrouwen is toch wel weg eigenlijk.., en ze is heel duidelijk dat ze geen contact wil.. ze heeft het me erg duidelijk gemaakt zó gelukkig te zijn en me niet meer te willen spreken, dat lijkt me voldoende.

Als ze zich ongelukkig voelt moet ze dat zelf maar ´s een tijdje ervaren hoe dat is, zoals ik dat ook heb gedaan en nog regelmatig doe.. dan zal ze ook zien dat vluchten niet de oplossing is en kan ze tegenover mij misschien normaal reageren....

Ze heeft gekozen voor een ander, waarom.. omdat ik niet sterk genoeg was..misschien, omdat ik een keuze maakte samen met haar die niet voldeed aan haar toekomst beeld en ze dit niet kon handelen, en omdat het gras bji een ander groener was... en dit het een stuk makkelijker maakte..dus dat mag ze voorlopig zelf uitzoeken!
En je hebt groot gelijk!!
Jijzelf bent nu de eerste prioriteit!! Daar ben je je bewust van en dat is erg goed!! Volhouden zo! en ga met die dingen die je nu wilt lekker aan de slag dan kom je er wel. En die gevoelens tsja... die zullen nog een hele tijd blijven wss. maar ook dat hoort erbij, maar het lijkt erop dat jet het geaccepteerd hebt. Veel succes en ga zo door! Jij bent nr. 1 niet zij, dus doe wat goed is voor jou!!
pi_61142470
@Lucky
Dus Lucky... waarom denk ik dan soms nog steeds dat het ooit goed komt tussen mij en m'n ex?

En ik richt me hierbij echt niet op korte termijn of op hoop hoor, want ik ga door met mijn leven, maar meer op wat mijn gevoel me zegt.. al heeft die ook niet altijd gelijk natuurlijk, en kan die iedere dag veranderen.

Misschien ben ik gewoon een hopelose romaticus en wil ik bepaalde dingen geloven maar ik weet dat wat mijn ex en ik hadden op een paar dingen na wel redelijk goed zat, en heb een aardig idee waarom ze 't uitgemaakt heeft.

Ja.. ik ben hartikke gek in mijn kop haha

Kan nu mijn emo's zo goed als on der controle houden merk ik, kan me soms nog kwaad of een beetje verdrietig maken en mezelf daarna snel weer herstellen en mezelf tot bedaren brengen, soms er goed over praten met mijn moeder, m'n vader word er mopperig van uit bezorgtheid

Kan zelfs reëel nadenken dat de kans hiertoe echt iets van 0.1% is en dat ik me beter kan focussen op iets anders.

Natuurlijk kan ik een nieuwe relatie beginnen en kijken of ik er dezelfde voldoening uit kan halen, er er waarschijnlijk wel gelukkig mee worden gebeurd misschien ook wel, zie wel wat er gebeurd.

En dat is precies wat ik ga doen, niet meer focussen op haar of het krijgen van een nieuwe relatie, maar op mezelf en zien wat er gebeurd.
Als 2 mensen voor elkaar bestemd zijn zal dat vanzelf uitkomen. Maar erbij stilzitten wachten gaat niet, ik ben ook een man en ga lekker flirten en gekken dingen doen, om 's te kijken wat het leven me nog meer te bieden heeft!

Ook heb ik altijd gezegt: "Ik kan wel zonder je, maar ik wil niet zonder je" is blijkbaar nog steeds wat van over anders type ik dit allemaal niet
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61146941
En ik val weer in herhaling.. het ene moment kan het me niks meer schelen en voel ik me vrij.

En het andere moment zou ik het best nog een keer willen proberen met haar maar dat ligt 'm niet bij mij, maar bij haar, dus ik kan het beter proberen te vergeten..

Misschien zijn dit wel de laatste stuiptrekkingen van 'het niet willen loslaten'.. *zucht*
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61148882
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:39 schreef Chev het volgende:
@Lucky
Dus Lucky... waarom denk ik dan soms nog steeds dat het ooit goed komt tussen mij en m'n ex?

En ik richt me hierbij echt niet op korte termijn of op hoop hoor, want ik ga door met mijn leven, maar meer op wat mijn gevoel me zegt.. al heeft die ook niet altijd gelijk natuurlijk, en kan die iedere dag veranderen.

Misschien ben ik gewoon een hopelose romaticus en wil ik bepaalde dingen geloven maar ik weet dat wat mijn ex en ik hadden op een paar dingen na wel redelijk goed zat, en heb een aardig idee waarom ze 't uitgemaakt heeft.

Ja.. ik ben hartikke gek in mijn kop haha

Kan nu mijn emo's zo goed als on der controle houden merk ik, kan me soms nog kwaad of een beetje verdrietig maken en mezelf daarna snel weer herstellen en mezelf tot bedaren brengen, soms er goed over praten met mijn moeder, m'n vader word er mopperig van uit bezorgtheid

Kan zelfs reëel nadenken dat de kans hiertoe echt iets van 0.1% is en dat ik me beter kan focussen op iets anders.

Natuurlijk kan ik een nieuwe relatie beginnen en kijken of ik er dezelfde voldoening uit kan halen, er er waarschijnlijk wel gelukkig mee worden gebeurd misschien ook wel, zie wel wat er gebeurd.

En dat is precies wat ik ga doen, niet meer focussen op haar of het krijgen van een nieuwe relatie, maar op mezelf en zien wat er gebeurd.
Als 2 mensen voor elkaar bestemd zijn zal dat vanzelf uitkomen. Maar erbij stilzitten wachten gaat niet, ik ben ook een man en ga lekker flirten en gekken dingen doen, om 's te kijken wat het leven me nog meer te bieden heeft!

Ook heb ik altijd gezegt: "Ik kan wel zonder je, maar ik wil niet zonder je" is blijkbaar nog steeds wat van over anders type ik dit allemaal niet
Chev, dat gevoel heb ik ook nog altijd hoor. Maar goed dat is niet wederzijds, ik ben ook een hopeloze romanticus, maar weet ondertussen ook dat onze levens veel te verschillend zijn, niet dat dat voor mij een probleem vormt, maar voor haar dus wel nu.

Sowieso zit zij nu in een fase in haar leven dat ze bepaalde keuze's moet maken, en dat heeft ze gedaan, en naar mijn idee een aantal verkeerde, maar goed dat doet er niet toe, ik wil ook geen slaaf meer zijn van haar, dus heb ik na een half jaar de knop om kunnen zetten. Ik merk voor mijn eigen ontwikkeling nu dat het ook beter is, en mijn voordeel is ook datik weer eens wat anders kan proberen klinkt cru maar zo is het wel.

Door het te accepteren en hard te zijn voor jezelf en voor haar heb ik de knop om kunnen zetten, en tuurlijk geef ik nog om haar, heel veel zelfs, maar houden van is het niet meer, want zij is niet meer die persoon die ze was.

Het komische komt nog, na het contact verbreken hebben we toch vrij snel weer contact gekregen, ik heb haar een keer gezien en het was goed zo, geen oude gevoelens, ik weet van mezelf hoe goed ik voor iemand kan zijn, en zij is dat op dit moment niet waard.

Ik spreek haar nu af en toe op msn, ze baalde afgelopen tijd dat ze moeite had om te delen hoe gelukkig ze was (door mijn gevoel). Ik zat daar niet op te wachten, maar goed nu vind ik het niet erg omdat ik mijn eigen geluk ook gevonden heb. Ze verteld dat ze het fijn vind dat ze dat nu kan vertellen.... en wat denk je? Alleen maar problemen die al een tijd spelen komt ze mee, ze weet zelf niet wat ze met haar leven wilt. Tsja ik luister wel maar ik maak mij er niet meer druk om, probeer haar een beetje te helpen maar de rest is voor haar nieuwe partner, daar is hij toch ook voor? Het fijne is dan wel weer dat ik ook mijn probleempjes met haar kan delen, toch een oud vertrouwd persoon, en op dat gebied ging het bij ons altijd goed.

Maar het fijne is, ik heb de controle weer en we kunnen zelf de grens aangeven, ik weet niet of er vriendschap kan blijven, of dat we over een lange tijd ooit weer samenkomen, wat ik wel weet is dat er nog steeds een heleboel andere leuke vrouwen zijn en die mij nu veel meer waard zijn op het moment

Tsja en bestaat de ware of echte liefde of hoe je het ook wilt noemen? Tsja cliche.... maar de tijd zal het ons allemaal gaan leren, tot die tijd lekker genieten van alle andere belangrijke dingen in het leven!

Ik weet dat sommige dingen misschien tegenstrijdig klinken, maar voor mij werkt het op het moment wel zo, en dat is voor ieder persoon natuurlijk weer anders. Iig succes en sterkte met alles!!
pi_61150028
Klinkt allemaal erg logisch Lucky, bedankt voor je antwoord.

Ik kan me precies relativeren met jou situatie.. mijn ex heeft naar mijn idee ook een aantal verkeerde beslissingen gemaakt, en ik voelde me de laatste half jaar ook een soort ja knikker of slaaf wat jij zei., daavoor wou ze ook vaak alles controllerend op haar manier doen, maar ik had daar toen geen problemen van en hield ik ook soms wel mijn eigen standpunt (wat ze niet altijd waardeerde), maar nu moet ze zelf maar eens haar problemen oplossen samen met haar nieuwe vriend.

Ik hoop dat ik snel van dit gevoel af ben.. het geven om zal wel blijven, maarja.. is het geven om een herinnering dan of is het geven om de persoon zelf vanuit je hart.. lijkt me toch maar vreemd
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61153376
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:18 schreef Chev het volgende:
Klinkt allemaal erg logisch Lucky, bedankt voor je antwoord.

Ik kan me precies relativeren met jou situatie.. mijn ex heeft naar mijn idee ook een aantal verkeerde beslissingen gemaakt, en ik voelde me de laatste half jaar ook een soort ja knikker of slaaf wat jij zei., daavoor wou ze ook vaak alles controllerend op haar manier doen, maar ik had daar toen geen problemen van en hield ik ook soms wel mijn eigen standpunt (wat ze niet altijd waardeerde), maar nu moet ze zelf maar eens haar problemen oplossen samen met haar nieuwe vriend.

Ik hoop dat ik snel van dit gevoel af ben.. het geven om zal wel blijven, maarja.. is het geven om een herinnering dan of is het geven om de persoon zelf vanuit je hart.. lijkt me toch maar vreemd
Ik denk beide en ik denk dat wij veel te goed zijn voor een hoop vrouwen als ik onze verhalen zo vergelijk haha! Maar goed beter een goedzak dan een klootzak heb ik mij al meerdere malen laten vertellen. Ik ben haar nu aan het helpen met iets, ik heb er zo mijn bedenkingen bij maar goed, ik vind het niet erg om te doen.
pi_61155954
Zucht, ik heb de afgelopen week helemaal geen contact met hem gehad, en omdat ik mijn simcard vergeten was mee te nemen kon hij eigenlijk ook geen contact opnemen met mij. Maar nu heb ik vandaag die simcard dus weer toegestuurd gekregen en ik merk dat ik meteen ook meer denk aan hem.

Het rare is dat ik zelf dus echt me volledig heb gedragen alsof het allemaal voorbij is. Ik heb er vrolijk op losgeleefd nadat hij het weer eens uit had gemaakt, maar ik merk toch dat ik steeds onderhuids blijf hopen dat het ook deze keer wel weer goed gaat komen. Behalve dan dat het nooit goed gaat komen, omdat ik hem als partner niet kan vertrouwen.
pi_61158154
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 00:15 schreef HiZ het volgende:
Zucht, ik heb de afgelopen week helemaal geen contact met hem gehad, en omdat ik mijn simcard vergeten was mee te nemen kon hij eigenlijk ook geen contact opnemen met mij. Maar nu heb ik vandaag die simcard dus weer toegestuurd gekregen en ik merk dat ik meteen ook meer denk aan hem.

Het rare is dat ik zelf dus echt me volledig heb gedragen alsof het allemaal voorbij is. Ik heb er vrolijk op losgeleefd nadat hij het weer eens uit had gemaakt, maar ik merk toch dat ik steeds onderhuids blijf hopen dat het ook deze keer wel weer goed gaat komen. Behalve dan dat het nooit goed gaat komen, omdat ik hem als partner niet kan vertrouwen.
Ik geloof dat de hoop datgene is wat maakt of je wel of niet er overheen bent. Bij mij zit er echt nog wel een stukje hoop, maar dat is ondertussen heel erg klein, ik ben op de goede weg. Ik ga hier vandaag nog wat meer over nadenken... het is wel een vreemd gegeven.

Ook een ander doel zoeken helpt. Ik ben bezig met een huis te kopen. Dat vreet al mijn energie, geen tijd om over de ex te denken.
pi_61158503
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 06:59 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik geloof dat de hoop datgene is wat maakt of je wel of niet er overheen bent. Bij mij zit er echt nog wel een stukje hoop, maar dat is ondertussen heel erg klein, ik ben op de goede weg. Ik ga hier vandaag nog wat meer over nadenken... het is wel een vreemd gegeven.

Ook een ander doel zoeken helpt. Ik ben bezig met een huis te kopen. Dat vreet al mijn energie, geen tijd om over de ex te denken.
Goed om te horen dat het nu een stuk beter met je gaat De afgelopen weken zat je er echt doorheen he?

Je volledig op wat anders storten werkt echt!
pi_61159109
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 08:07 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Goed om te horen dat het nu een stuk beter met je gaat De afgelopen weken zat je er echt doorheen he?

Je volledig op wat anders storten werkt echt!
Blij dat je je wat beter voelt miesjel, je klinkt al wat positiever.
Dat kleine stukje hoop, tegen beter weten is heb ik ook hòòr, maar hoe langer de relatie met haar nieuwe lover duurt des te minder hoop er over blijft hè

@HIZ wel goed van je, die simkaart achter laten geeft je wat rust om na te denken.

Ik vraag me nu af hoe het met haar is, nu ik dit type.. ze zal wel 'gelukkig' zijn, en dat het 'anders' is dan met mij há ja dat heb ik al gehoord. Ofwel: "Gewoon laten gaan".
Ik moet de verleiding weerstaan om op msn anderen 'lastig te vallen' op msn door te vragen over m'n ex, lukt me best goed moet ik zeggen

Mijn ex en ik verschillen in zoveel manieren van denken, dat wist ik al, maar zoals zij nu is, is het beter zo dat het uit is (al is het nog wel pijnlijk).

Bij mij is m'n werk niet echt een uitlaatklep, is gewoon elke dag routine hoef er meestal amper over na te denken.
Zit nu 3 weken in m'n huis, moet nog zoveel dingen doen, maar ik doe ze niet

Vanavond heb ik ingeplant als stap 1 van de grote klus avond, wassen, strijken, kleding opvouwen ect
dat zal me wel even bezig houden, muziek aan en gaan.

Vrijdag een groot feest in hoofddorp in claus partyhouse, 's kijken of dat wat is
Eerste echte keer dat weer uitga in zo'n 2 maanden.. in iedergeval naar een plek waar ik m'n ex niet tegen kan komen

Valt me op dat ik me in de ochtend prima voel, dat bijna alles automatisch gaat nu.. dat ik weinig bij haar stil sta, en dat in de loop van de middag een dip krijg krijg die tot de avond duurt en dan weer over is.

Films kijken, beetje gamen, msn-en, ouders opzoeken, mensen uitnodige enzo, en de avonden doorkomen is voor mij het belangrijkst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 27-08-2008 10:16:28 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61160459
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:03 schreef Chev het volgende:

Vanavond heb ik ingeplant als stap 1 van de grote klus avond, wassen, strijken, kleding opvouwen ect
dat zal me wel even bezig houden, muziek aan en gaan.

Films kijken, beetje gamen, msn-en, ouders opzoeken, mensen uitnodige enzo, en de avonden doorkomen is voor mij het belangrijkst.
Het huishouden doen kan heel therapeutisch werken hoor Bij mij werkt afwassen heel goed om mijn hoofd leeg te maken. Dat had ik tijdens mijn relatie ook al. Handig na ruzies enzo Je bent gewoon hersenloos met je taken bezig.

De avonden doorkomen is inderdaad een van de grote problemen als je op jezelf woont. Je kan niet continu de tijd van je ouders en vrienden vragen. Je moet ook leren om met en óp jezelf te zijn, dus jezelf bezig zien te houden zonder dat je daar iemand anders bij nodig hebt. Films kijken en gamen werkt dan inderdaad wel goed

Dat kleine beetje hoop wat er nog is bij mij, wordt steeds weer kleiner. Sinds de ontmoeting met mijn ex van afgelopen zondag ben ik er toch echt wel uit dat het niet gaat werken tussen haar en mij. Ik heb geen spijt van de dingen die ik heb gedaan tijdens mijn relatie. Het is geen verloren tijd, want ik heb er veel van geleerd.

Nu gewoon lekker een beetje rondkijken wat er nog meer op de markt is En tjah...misschien wordt mijn nieuwe vlam wel degene waar ik de rest van m'n leven mee ga delen. De tijd zal het uitwijzen
pi_61164146
Lekker positief allemaal
Ook heel herkenbaar allemaal

Heb ook heel veel moeite gehad met mezelf thuis alleen vermaken, nergens zin dus maar een beetje wezenloos voor je uit staren.
Zodra ik er dan uit was leefde ik op, voelde ik me goed, kwam ik thuis begon het weer.

Maar dat is wel zo goed als voorbij, heb nog wel mijn vlagen maar dat gaat ook wel over en mag volgende week weer naar school, nieuwe eerstejaars checken ;-)
pi_61165288
Ik wil me ex niet meer, zij mij ook niet denk ik.
Vanochtend kwam k op het werk had een collega van mij, die haar had begeleid met haar stage, een sms van haar. Pfff voelde me kut, was gewoon smsje om te vragen hoe het op t werk was, maar toen voelde ik me genaaid. Hem wel kunnen smsen en mij niet 1 x met een antwoord op mijn vragen.

Hij had haar niet terug gesmst, hij zei; een relatie kan uitgaan maar op die manier hoe t bij jullie is gegaan is niet gezond, dus sms ik haar niet terug.
Erg fijn hehe...

Maar nu denk ik dus weer aan haar en mis ik haar terwijl ik haar niet eens terug wil.
Ik zag haar nieuwe hyves foto, zo heerlijk onzekere neplach... kan k van genieten, maar toch dat gevoel in je buik...
Ik hoop snel dat het weg is
pi_61167869
Ik heb dus vrijdag avond/nacht een groot feest, met veel vrijgezellen (singles party), kijk er eerlijk gezegt wel weer naar uit om uit te gaan en wat nieuws te beleven!

Zelf heb ik in gedachten om gewoon heen te gaan en te zien wat er gebeurd, voornamelijk voor de gezelligheid, omdat ik niet weet of ik klaar ben om opnieuw mijn vertrouwen in een nieuwe partner kan leggen nadat mijn relatie 2 maanden uit is.

(Of is dat bullshit en ben je er altjid klaar voor? Ik weet het niet),

Maar ik weet niet of ik me daar aan kan/zal houden, ben heel nieuwschierig naar wat andere vrouwen mij kunnen bieden en 'hoe ik in de markt lig' zeg maar, kijk nu dus ook al gerust om me heen (ben en blijf een man hè).. natuurlijk wil ik geen dames voor de gek houden, maar als er dan een bij zit waarmee ik contact leg en het toch wel klikt is dat toch wel leuk? ..

Want het 'wachten op mijn ex' heb ik allang besloten niet meer te doen, maar als je 'n beetje terug lees weet je hoe ik me voel, en da's soms nogal wisselvallig en tegenstrijdig

Weet wel dat als ik met een dame ga dat ik er 100% voor wil gaan, en ik ben best wel kieskeurig geworden.. dus niet dat er nog 10% bij m'n ex blijft plakken ofzo, dus dan mag het wel een spet(ster) zijn

Maar ik ga mezelf dit keer wel op nr 1 houden, want dat is zoals ik gemerkt heb wel erg belangrijk.

Maar dat weet je toch nooit na 1 avond of 1 date lijkt me
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61168116
Wat gebeurd dat gebeurd, en als we wisten wat er allemaal ging gebeuren in ons leven zou er geen zak meer aan zijn.

Of je er klaar voor bent merk je zelf wel, je zal altijd wel wat gaan vergelijken met je ex, bewust of onbewust.
Hoe je daar verder mee omgaat bepaald of je klaar bent voor een nieuwe relatie, en dat weet je denk ik niet echt al na 1 date/avond...
Misschien moet je hier zelfs in groeien?

En inderdaad proberen jezelf op nummer 1 te houden, dat moet ik ook doen/leren.
pi_61176825
Beste dames en heren,

Bedankt voor jullie steun de laatse weken.. heb zelf ook geprobeerd jullie te steunen.

Ik ben er niet geheel overheen, zoals jullie lezen, maar zoals het er nu naar uit ziet wil mijn ex mij niet meer (duh ), en haar ouders mij ook niet meer omdat d'r vader dingen over mij heeft verzonnen en verteld heeft aan mijn ex.. en misschien nog wel meer wat niet waar is het was een misvestand natuurlijk, maar oude koeien/misverstanden van 3 jaar geleden oprakelen is wel erg onaardig,

Mijn ex vroeg vorige week me serieus of ik via de chat met een oudere vrouw was vreemdgegaan 3 jaar terug omdat haar vader mij 'zogenaamd betrapt had'.
Geen idee of er nog meer 'misverstanden' zijn die ze haar verteld hebben om haar te doen geloven dat ze de juiste keuze heeft gemaakt

Die combinatie is te sterk.. ik heb nu het gevoel dat ik een nieuwe draai kan vinden in miijn leven zonder haar, en door kan gaan met mezelf of met een ander.

Ja iedere dag nog een beetje pijn en verdriet en denk haar soms te zien als ik op de weg ben.. mooie donkere lange haren, smal gezicht en blauwe ogen.. maar realiseer me dat ik me hoogst waarschijnlijk ook niet leker in mijn vel gevoelt als ze nu nog bij me was geweest, als een jaknikker of slaaf die alles doet om haar maar te pleasen, en zij die alleen al nog maar negatieve zag in mij en onze relatie en niks geen positieve dingen meer meer.

Ik verwacht niet dat ze nog contact met me opneemt, als dat wel gebeurd.. dan gebeurd dat maar, ik geef nog veel om haar, maar het is onmogelijk om mij en haar nu bij elkaar te zien.. kwa meningen zullen we te veel verschillen met elkaar en het overtuigen van elkaar zowat onmogelijk.
Te veel zou hiervoor moeten veranderen, en dat gebeurd niet, zeker niet als ze gelooft dat wij niet (meer) bij elkaar passen en ze gevoelens voor een ander heeft.

Hoop is er nog wel zoals altijd, maar dat druk ik weg, en ga me vanaf nu focussen op mezelf, en wat er op mijn weg komt.

Ik zal voorlopig niet meer posten, voor de meelezers (als ze ondertussen mij herkend hebben) ga niet er vanuit dat alles wat ik type letterlijk is, sommige dingen wellen op uit emoties en typte ik in.. sommige dingen kan je niet weten, de meeste dingen wil je niet weten, en sommige dingen bljiven voor altijd een mysterie.

Dus ik zeg maar dag met een lach en een traan en omdat ik haar niet meer spreek zal ik haar bij deze bedankten voor de prachtige ervaringen samen, als iemand dit leest en doorverteld..

Ik ben ik en zal niet veranderen omdat ik tevreden ben met mezelf, of jij zal veranderen.. ik betwijfel het, maar als je ooit realiseerd dat het leven niet alleen om jou draait en je gelijkwaardig met andere mensen met wederzijts respect wil behandelen dan zal ik open staan voor een goed gesprek.

Over een poosje zal ik weer 's posten, nu 2 maanden uit na 4 jaar samen, misschien reageer ik wel 's op een ander hier als steun..want ik blijf een forum spammer, het verbaast me dat niemand me nog herkent heeft overigens maargoed.

Ik ga maar weer 's verder..

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 27-08-2008 22:44:54 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61179463
Chev, goed besluit jongen!! Ik kijk hier nog bijna elke dag, en heb veel aan de verhalen en adviezen van iedereen gehad, zeker aan die van jou!! Het zal vast nog wel even lastig blijven de komende tijd, dat ervaar ik ook nog steeds. Maar goed dat maakt je sterker, onafhankelijker, positiever en ik denk dat wat ons allemaal overkomen is, ons goed kan helpen in een nieuwe relatie. Ik heb mezelf verbaasd over hoeveel het met mij heeft gedaan, en hoeveel pijn mensen elkaar aan kunnen doen, maar goed dat hoort dus ook bij het leven

Heel veel succes en geluk toegewenst in je "andere" en "nieuwe" leven!

Lucky.
pi_61179807
Ik gooi der ook eens een berichtje tegenaan.

Na 4 jaar is het sinds 3 dagen nu uit met mijn inmiddels ex (zij 20 ik 23). We woonden net 2 maanden samen(met nog een vriend in 1 huis), maar er was gewoon weinig liefde meer. We werden meer hele goede vrienden van elkaar, en dat is heel jammer. 4 weken geleden eerste keer echt goed gepraat en toen bleek t dat haar gevoelens niet heel erg sterk meer waren maar meer vrienden. En ik vond dat ook, toen gingen we het toch nog proberen maar nu blijkt het er gewoon niet meer te zijn. Afgelopen weekend besloten om ermee te stoppen.

Ze blijft wel in het huis wonen, andere kamer. En we willen elkaar ook gewoon als vrienden blijven zien want ze is gewoon super chill. We kennen elkaar goed, we kunnen lachen, bizarre dingen doen. Alleen is alles gewoon vreemd voor mij, het idee dat zij met andere gaat en ik ook. En ook dat we in het zelfde huis wonen en ik haar dus blijf zien. Wat ik wel heel fijn vind en we hebben de afspraak gemaakt om geen dates mee naar huis te nemen.

Geen idee of iemand mij hiermee kan helpen, maar ik wilde het gewoon even van me afschrijven.
pi_61184310
Toch maar een reply voor meshuggah, 3 dagen uit, voor mij waren die dagen een hell, hoop dat jij 't goed opvat, maar vanaf je 19e samen is toch wel heftig.
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:04 schreef meshuggah het volgende:
Ik gooi der ook eens een berichtje tegenaan.

Na 4 jaar is het sinds 3 dagen nu uit met mijn inmiddels ex (zij 20 ik 23). We woonden net 2 maanden samen(met nog een vriend in 1 huis), maar er was gewoon weinig liefde meer. We werden meer hele goede vrienden van elkaar, en dat is heel jammer. 4 weken geleden eerste keer echt goed gepraat en toen bleek t dat haar gevoelens niet heel erg sterk meer waren maar meer vrienden. En ik vond dat ook, toen gingen we het toch nog proberen maar nu blijkt het er gewoon niet meer te zijn. Afgelopen weekend besloten om ermee te stoppen.

Ze blijft wel in het huis wonen, andere kamer. En we willen elkaar ook gewoon als vrienden blijven zien want ze is gewoon super chill. We kennen elkaar goed, we kunnen lachen, bizarre dingen doen. Alleen is alles gewoon vreemd voor mij, het idee dat zij met andere gaat en ik ook. En ook dat we in het zelfde huis wonen en ik haar dus blijf zien. Wat ik wel heel fijn vind en we hebben de afspraak gemaakt om geen dates mee naar huis te nemen.

Geen idee of iemand mij hiermee kan helpen, maar ik wilde het gewoon even van me afschrijven.
3 en 4 jaar lijkt wel een magisch iets te zijn, dan leer je elkaar echt kennen denk ik, en dan slaat de twijfel en/of sleur toe (is dit alles...)

Klinkt alsof jullie wel goed met elkaar om kunnen gaan als vrienden, maar probeer jezelf te pijlen wat jij wil, dat is het belangrijkste.

Lijkt mij best wel moeilijk om elkaar elke dag nog te zien met de dagelijkse routine die nu waarschijnlijk compleet kapot is (niet meer dit, niet meer dat..) hoop dat je genoeg mensen om je heen hebben of hobbies die je kan gaan doen.

Las vanmorgen ik mijn horoscoop in de krant: "Ga nu einderlijk eens doen wat je al die tijd al wou doen, en stel het niet uit tot die een ander tijd heeft."
Geloof er niet in, maar die zin slaat wel op een hoop dingen, ga deze week een fitniss school uitzoeken
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61186745
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:30 schreef Chev het volgende:
Toch maar een reply voor meshuggah, 3 dagen uit, voor mij waren die dagen een hell, hoop dat jij 't goed opvat, maar vanaf je 19e samen is toch wel heftig.
En toch kan je het niet laten om te reageren he In ieder geval veel geluk in de rest van je leven Chev. Ik hoop dat je iemand vindt die wel goed bij je pas en je accepteert om wie je bent. Ik hoop dat het iemand is die bij jou wil horen en waarvan jij wil dat diegene op gelijke hoogte naast je kan staan. Ze verwoorden het zo mooi in de (animatie)film Samurai X. Daarin heeft een man het erover dat een man het zwaard is en zijn vrouw de schede. Deze twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. (Die vrouw gaat dan dood en dan gaat die man wraak nemen )

@meshuggah: Ik zou het niet kunnen om met m'n ex in 1 huis te blijven wonen. Je zegt zelf al dat jullie afspraken hebben gemaakt over het mee naar huis nemen van dates. Hoe lang gaat dat goed denk je? Vrienden blijven gaat gewoon niet altijd. Hoe goed je tijdens de relatie ook met elkaar op kon schieten.

Zelf heb ik het ook geprobeerd om vrienden te blijven met mijn ex. We konden tijdens de relatie alles bij elkaar kwijt. Toen de relatie over was, hebben we een tijd geen contact gehad. In die tijd zijn we beiden zo erg veranderd en uit elkaar gegroeid dat vrienden blijven gewoon niet meer lukt, hoe jammer het ook is. Al ligt dat bij jou nu wel anders omdat jullie in hetzelfde huis blijven wonen. Denk je niet dat jullie weer heel snel terugvallen in het oude vertrouwde van tijdens de relatie ondanks dat ze nu in een andere kamer woont?
pi_61196258
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:44 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

En toch kan je het niet laten om te reageren he In ieder geval veel geluk in de rest van je leven Chev. Ik hoop dat je iemand vindt die wel goed bij je pas en je accepteert om wie je bent. Ik hoop dat het iemand is die bij jou wil horen en waarvan jij wil dat diegene op gelijke hoogte naast je kan staan. Ze verwoorden het zo mooi in de (animatie)film Samurai X. Daarin heeft een man het erover dat een man het zwaard is en zijn vrouw de schede. Deze twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. (Die vrouw gaat dan dood en dan gaat die man wraak nemen )
Thanks Brain, dat hoop ik ook, en ook voor jou en de rest natuurlijk, nu ik weet hoe de pijn voelt van het verliezen, en kan ik me voorstellen dat mensen een beetje gek kunnen gaan doen..

Je verliest een deel van jezelf, je ritme, je sociale leven(?) en misschien zelfs wel meer (kinderen/geld).

Een pijn erger die erger is dan wat voor soort lichamelijke pijn dan ook, en wens dat niemand ooit toe,
maar gelukkig heelt de tijd deze wond zo goed als dicht todat we opnieuw geluk of doel vinden in ons leven, op wat voor manier dan ook.

Soms groeien mensen voorgoed uit elkaar, zien dingen die ze niet eerder zagen en worden er zelf beter van, en
heel soms groeien ze (na lange tijd) weer naar elkaar toe, maar dat ligt per relatie verschillend, maar dat lijkt me erg lastig, maar in praktijk heb ik het meegemaakt bij vrienden.

Het is onmogelijk om een half jaar in de toekomst te kijken, laat staan jaren, doelen kan je stellen, maar of ze behaald worden weet je nooit.

Daarom kan je het beste je eigen plan trekken en een partner zoeken als aanvulling op jezelf in het leven, en geen opvulling, zorg dat je zelf op nr 1 staat, zodat je jezelf nog over hebt als er wat naars gebeurd.

Onvoorwaardelijke liefde? Het bestaat vast.. maar die zal ik eerst (opnieuw) moeten vinden wil ik er in geloven
Als het niet de ware is dan moet die vast nog ergens rondlopen.

Denk dat ik gewoon maar 's een tijdje niet over mezelf post en gewoon reageer
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61197762
Ik vind het vandaag zwaarder dan tot nu toe. Heel tegenstrijdig allemaal. Aan de ene kant begin ik te voelen dat ik 'vrij' kom van die afhankelijkheid van hem, aan de andere kant ben ik bang dat het nu echt helemaal en voorgoed voorbij zou kunnen zijn.
pi_61198886
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 17:45 schreef HiZ het volgende:
Ik vind het vandaag zwaarder dan tot nu toe. Heel tegenstrijdig allemaal. Aan de ene kant begin ik te voelen dat ik 'vrij' kom van die afhankelijkheid van hem, aan de andere kant ben ik bang dat het nu echt helemaal en voorgoed voorbij zou kunnen zijn.
Hou vol... Dit gevoel herken ik heel erg goed. Geen contact zoeken maar een ander doel, idee of wat voor jou werkt. Als je nu weer contact zoekt begin je bijna weer van voren af aan.

Ik heb mijn doel gevonden in een huis wat ik gekocht heb.. Werkt als een prima afleiding.
pi_61200644
pi_61202457
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:27 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Hou vol... Dit gevoel herken ik heel erg goed. Geen contact zoeken maar een ander doel, idee of wat voor jou werkt. Als je nu weer contact zoekt begin je bijna weer van voren af aan.

Ik heb mijn doel gevonden in een huis wat ik gekocht heb.. Werkt als een prima afleiding.
Dus je hebt m toch gekocht?
pi_61206344
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 19:31 schreef Miesjel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is goed
Op dit moment is dat zeker waar.

Zelf kan ik 101 redenen bedenken om niks meer mijn ex te maken te willen hebben en niet meer aan mijn ex te denken, maar 1 gevoel is genoeg om dat soms te doen vergeten

Toch wil ieder die zich afvraagt of het niet beter kan eventjes heel serieus je ogen (figuurlijk) te sluiten en terug te kijken:

Was JIJ, en alleen jij echt geluk de laatste weken/maanden in je relatie of hoopte je dat alles wel weer goed zou komen.. misschien is dat al verhelderend.

Praat met mensen die echt van je houden (ouders, goede vrienden) die dichtbij je staan.
Zelf kan ik mijn hart leegstorten bij mijn moeder gelukkig (vanavond weer gedaan na een enorme dip) en ze heeft me opnieuw weer doorheen geholpen, en duidelijk gemaakt dat dit dit toch het beste is voor mij omdat ik niet gelukkig werd van haar gedrag, en dat was waar, was verhelderend.

Het 'als' en 'waarom' zullen vaak naar boven blijven komen, dat kan wel even duren ligt eraan hoe heftig je hier last van heb, maar uiteinderlijk hebt er niks aan, toch komen ze onbewust bij muziek en herinneringen ofzomaar uit het niks, zoek weer hulp als dat nodig is bij de mensen die van je houden en vraag het hun.

Dan nog zal je aan je ex denken, misschien (niet) elke minuut, uur, dag, misschien wel week, maar de emoties worden minder als je eenmaal accepteerd dat het waarschijnlijk ook niet meer goed komt, en je enigsinds openstaat voor je nieuwe leven.

Je kan je indenken dat 'in de long run' je misschien wel weer kans heb, maar dat is niet eens jouw beslissing als diegene het uitgemaakt heeft met jou, misschien zal hij/zij zich (n)ooit realiseren wat jij nu heel helder ziet in die persoon, en dan is het vroeg genoeg om er over na te denken.

Ik blijf erbij dat degene die het uitgemaakt heeft alleen degene is die zich kan bedenken.. daarna als het zover is zal degene met wie hij/zij het uitgemaakt heeft moeten denken of het het echt waard is, en of hij/zij dat nog wel wil.

Leef, doe dingen die je normaal niet doet, het kan wel een hoop weekjes duren, maar probeer wat nieuws, leef je uit op het forum (zoals ik ), leef je uit in sport of in je werk, zoek een hobby, ga gamen, bezoek oude familie en (oude) vrienden of mail/sms ze, het is leuk om wat te horen van al die mensen die je stieken toch heb gemist, maar nooit geen tijd voor had met je ex.

Ga met een vriend(in) op een zaterdag avond met wat films op de bank hangen met wat biertjes en/of een fles wijn erbij drink je zat en zorg dat je een stretcher heb, en praat met elkaar erover!

Maar neem ook de tijd voor jezelf.. jank als je dat wil, waar je wil, of hou je sterk tot een moment alleen. Soms heb je wel mensen nodig om je helpen en je even te zeg maar.

De donkere dagen komen weer, het is om 21:00 donker, heb je nog iets te doen?
Verwaarloos jezelf niet, maar als je geen zin heb in gepaalde dingen doe ze gewoon lekker niet, of juist wel beslis zelf over je eigen leven, maar doe het verantwoordelijk zoals je geleerd heb van je ouders.

Tot zo ver mijn preek
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61210888
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 20:44 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Dus je hebt m toch gekocht?
Jaaahaaaa..
pi_61216524
Eigenlijk is het loslaten het moeilijkste. Je hebt je zwakke momenten, op die momenten meot je sterk staan en tegen je zelf blijven zeggen dat je niets meer van haar wilt.
Ik ben er wel overheen, kan fotos kijken zonder dat ik iets voel. Het is jammer dat vind ik wel.
Al droom ik nog wel over haar dat het telkens goed komt, maar dat wil ik helemaal niet.
Ik zie nu gewoon in dat zij een heel ander persoon was zoals ze zich voordeed.
Dus ik ben gelukkig met me zelf, ookal moet ik alleen zijn nu.

Verder iedereen een goed weekend en vecht tegen de zwakke momenten;D
pi_61219254
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:53 schreef Pim26 het volgende:
Eigenlijk is het loslaten het moeilijkste. Je hebt je zwakke momenten, op die momenten meot je sterk staan en tegen je zelf blijven zeggen dat je niets meer van haar wilt.
Ik ben er wel overheen, kan fotos kijken zonder dat ik iets voel. Het is jammer dat vind ik wel.
Al droom ik nog wel over haar dat het telkens goed komt, maar dat wil ik helemaal niet.
Ik zie nu gewoon in dat zij een heel ander persoon was zoals ze zich voordeed.
Dus ik ben gelukkig met me zelf, ookal moet ik alleen zijn nu.

Verder iedereen een goed weekend en vecht tegen de zwakke momenten;D
Erg hè.. dat loslaten van emo's, heb edit: had ik nu edit: net ook weer de keuze is gemaakt, het nieuwe leven is in gang gezet zo abrupt beindigt en toch achteraf zo voorspelbaar als maar kan..

Toch lijkt het soms bijna onmogelijk om mezelf bedwingen niet na te gaan hoe het met mijn ex gaat via via.
Ik heb zo lang om haar gegeven en voor haar gezorgd dat het een tweede natuur is geworden, en nu maak ik me zorgen om haar... dat gevoel ben ik nog niet kwijt merk ik
edit: Nu 2-3 uur later is die drang weer wat afgezakt ze heeft genoeg mensen om haar te beschermen..

En dan zoveel dingen die je linken aan haar of kennissen/familie van haar zeker als de persoon waarmee ze nu gaat iemand is die je ken (ahum..)
edit: Wat me niks meer zo veel meer doet

Tegelijkertijd voel ik me onwijs stom dat ik dit allemaal nog doe, ik voel me niet schuldig , en hoef me ook niet onzeker te voelen, want ik weet dat mijn ex niet meer van me houd zoals het was, andersom is dat nu ook niet mogelijk dus wat zeur ik nou
Edit: Tja we blijven het jammer vinden, maar het is niet anders.

Er overheen zijn há wat is dat word gewoon mopperig op mezelf vanavond feesten hoop ik 't naar m'n zin te hebben, kan geen drank drinken omdat ik met de auto ben, is maar goed ook
Edit Toch wel nieuwschierig naar al die singles... maar 'n beetje bang voor het onbekende

[ Bericht 2% gewijzigd door Chev op 29-08-2008 14:54:14 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61237658
Nieuw bericht; Single feest was een flop, was er nog geen 30 minuten en voelde me kompleet klote en had het idee 'wat doe ik hier??' Ben weer weggegaan.. ben er nog niet aan toe

Dus toch iets positiefs, heb er weer van geleerd.
Even klote gevoeld naar m'n broer gegaan halve liter 8% bier naar binnen tegankt en voel me al een stuk rustiger hehe

Zó verschrikkeljik zonde dat ze compleet gebrainwashed is door haar ouders en de gemakkelijkste weg heeft gekozen.. maarja gebeurd is gebeurd.

Dus toch waar wat ik op de radio hoor: vrouwen trekken hun ex z'n shirt aan en mannen zetten het op een zuipen..

Nu je het zegt weet niet eens of mijn ex werkelijk m'n t-shirt heeft gehouden of niet, had ze 't over láng geleden omdat de geur zo lekker was.

Niks van terug te merken overigens niks meer van haar gehoord sinds haar laatst sms van afgelopen zondag dat we maar beter helemaal nooit geen contact meer kunnen hebben..

Zit ik toch nog over mezelf te posten hè brain hèhè oh well life go's on again.

[ Bericht 31% gewijzigd door Chev op 30-08-2008 01:17:59 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61237921
Het hoge woord is eruit. Ze heeft het uitgemaakt
Na 2,5 jaar blijken we toch andere verwachtingen en doelen te hebben.
Dit terwijl we samenwoon plannen hadden en over een maandje samen op vakantie zouden gaan
Er waren al wel spanningen de afgelopen tijd omdat we het niet over alles eens waren. Lang erover nagedacht en net nu ik overal weer een beetje vertrouwen in begon te krijgen ziet zij het niet meer zitten
Het doet pijn
What? No. We can't stop here. This is bat country.
pi_61237991
Samewonen is een ENORM grote stap.. dan komen er naar mijn idee vaak twijfels omhoog.. is dit het? Passen we wel goed genoeg bij elkaar?

Tja Mushi.. accept it leer ervan, probeer wat rust te vinden in jezelf ookal is dat niet makkelijk... Zelf nu 2 maanden later voel ik me een paar dagen goed en dan opeens weer enorm klote en een paar uur later en praten wel weer normaal.

Even wat vrijheid is ook goed voor een mens om alles over na te denken, praat veel met de mensen waarvan je houd en die van jou houden is mijn enige advies, vooral als ze dichbij je staan, want die zien dat soort dingen vaak ook aankomen.

zie ook mijn vorige post
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61238262
Dankje, over dat samenwonen daar begonnen in eerste instantie de twijfels denk ik. Van haar kant dan, ik wilde o zo graag. Misschien was ik wel te gek op haar, wil ik teveel te snel. In mn hoofdje was zij degene waar ik oud mee wilde worden. Trouwen, kinderen (ooit) Argh. Waarom denk ik dan ook dat er zo'n happy ending bestaat. Een relatie gaat niet vanzelf, natuurlijk zullen er periodes met veel gedonder zijn, maar daar kan je samen sterker uitkomen. Ik dacht dat wij sterk genoeg waren! Ik probeer me wel op het advies te focusen. Er morgen over te praten met vrienden.
What? No. We can't stop here. This is bat country.
pi_61240526
Mushi, ik had hetzelfde, maar ze wou niet, het is iets van het 'opgeven' van vrijheid en het niet mer afhankelijk kunnen zijn denk ik, het té veel houden is zeker de laatste maanden zó omdat je wanhopig alles goed wil maken (toch?), en zeker als ze nog bij haar ouders woond is het lastig om de beslissing te maken, ook voor haar ouders..

Geef jezelf niet de schult, ze heeft 'nee' tegen je gezegt, ze heeft bewust een keuze gemaakt, niks wat jij daar anders over had gezegt had beholpen dnek ik.

Probeer realisistch te zijn, en hou jezelf in dit weekend! De weekenden zijn het kloterigste.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61240653
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 01:09 schreef Chev het volgende:
Nieuw bericht; Single feest was een flop, was er nog geen 30 minuten en voelde me kompleet klote en had het idee 'wat doe ik hier??' Ben weer weggegaan.. ben er nog niet aan toe

Dus toch iets positiefs, heb er weer van geleerd.
Even klote gevoeld naar m'n broer gegaan halve liter 8% bier naar binnen tegankt en voel me al een stuk rustiger hehe

Zó verschrikkeljik zonde dat ze compleet gebrainwashed is door haar ouders en de gemakkelijkste weg heeft gekozen.. maarja gebeurd is gebeurd.

Dus toch waar wat ik op de radio hoor: vrouwen trekken hun ex z'n shirt aan en mannen zetten het op een zuipen..

Nu je het zegt weet niet eens of mijn ex werkelijk m'n t-shirt heeft gehouden of niet, had ze 't over láng geleden omdat de geur zo lekker was.

Niks van terug te merken overigens niks meer van haar gehoord sinds haar laatst sms van afgelopen zondag dat we maar beter helemaal nooit geen contact meer kunnen hebben..

Zit ik toch nog over mezelf te posten hè brain hèhè oh well life go's on again.
Haha je ontkomt er niet aan he Af en toe moet je gewoon dingen kwijt. Wat dat feest dat relatieplanet feest? Waarom voelde je je er niet thuis? Was het leeftijdsverschil te groot of vond je de muziek niks?
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 01:43 schreef Mushi het volgende:
Dankje, over dat samenwonen daar begonnen in eerste instantie de twijfels denk ik. Van haar kant dan, ik wilde o zo graag. Misschien was ik wel te gek op haar, wil ik teveel te snel. In mn hoofdje was zij degene waar ik oud mee wilde worden. Trouwen, kinderen (ooit) Argh. Waarom denk ik dan ook dat er zo'n happy ending bestaat. Een relatie gaat niet vanzelf, natuurlijk zullen er periodes met veel gedonder zijn, maar daar kan je samen sterker uitkomen. Ik dacht dat wij sterk genoeg waren! Ik probeer me wel op het advies te focusen. Er morgen over te praten met vrienden.
Oeh dit klinkt zo bekend he Maar je moet nu maar zo denken: als ze al zo erg gaat twijfelen over het samenwonen, dan waren jullie waarschijnlijk gewoon niet bestemd voor elkaar. Dat samenwonen zal vast niet de enige reden zijn geweest.

Praten helpt Heel veel praten, zo veel mogelijk praten met de mensen om je heen.
pi_61241227
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:24 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Haha je ontkomt er niet aan he Af en toe moet je gewoon dingen kwijt. Wat dat feest dat relatieplanet feest? Waarom voelde je je er niet thuis? Was het leeftijdsverschil te groot of vond je de muziek niks?
Dat was idd het relatieplanet feest ja.
Muziek was wel ok, maar er speelde iets in m'n hoofd wat m'n vriendin wel 's zei voor de grap: jij ouwe saaie sok
En ja toen begon het voelde me een desperate single en realiseerde me dat ik haar verschrikkelijk miste bij me, het vertrouwde gevoel, de zekrheid samen.. we hadden hier kunnen dansen met z'n tweeën....samen, ik had haar meer uit moeten nemen naar leukere plekken, maar dat krijg je in een sleur.

Voelde me steeds slechter, laatste zaal was de muziek wel oké even bijven staan, beetje gedanst (10 min) maar ik kreeg het te zwaar.

Ben hier echt nog niet aan toe, blijbaar heb ik mezelf overschat en mis ik haar toch nog best wel erg ondanks wat ze me geflikt heeft..

Terugweg in de auto me helemaal uitgeleeft (wel netjes aan de snelheid gehouden) speelde zelfs nog met het idee om naar haar toe te gaan en aan te bellen bij d'r ouders huis.. maar ben verstandig genoeg om te weten dat dat niet helpt.. straks zie ik haar en haar nieuwe 'allerliefste moppie' samen half naakt in de deur staan rij ik mezelf echt kapot denk ik..

Daarom zei ik dat ik het verschrikkelijk zonde vind dat ze zo verpest is.. tja samenwonen was een té grote stap, maar er speelde wel meer hoor zeker 't laatste half jaar, ben blij dat het nu uit is zodat ik opnieuw kan beginnen als is het soms verschrikkelijk moeilijk, bilj dat ike ven met m'n broer kan praten..

Het is onbegrijpelijk dat m'n ex al uitgaat, plezier heeft en dat soort shit terwijl ik me nog klote voel, maar is neit anders ik zit anders in elkaar en zij was er al 2-3 maanden langer mee bezig dan ik

Verwacht helemaal niks meer van haar, het mooiste zou zijn als ze huilend naar je toekomt en zegt dat JIJ de ware bent en ze zich dat nu realiseerd en veranderd is, en dat die ander een vergissing was, maar dat gebeurd alleen in de film

edit: Ahoewel het mooiste? hmm toch wat meer tijd voor mezelf om mezelf verder te ontwikkelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Chev op 30-08-2008 12:28:02 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61242586
Was het maar waar dat het alleen maar in de film gebeurde, want dan kon je die onrealistische hoop afdoen als romantische nonsense.
pi_61242712
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:33 schreef HiZ het volgende:
Was het maar waar dat het alleen maar in de film gebeurde, want dan kon je die onrealistische hoop afdoen als romantische nonsense.
Hmm aan de ene kant waar, maar aan de andere kant, waarom denk je dat mensen het idee hebben dat het écht kan?
Denk ik door (over)romantische boeken en films

En daarom gebeurd het ook
Grappig is we denken eraan maar als het er ooit van komt dan is dat volgens mij verschrikkelijk moeilijk
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61244474
Hoop doet leven.
Maar ga er niet op wachten, je moet door met je eigen leven.

Heb mijn ex laatst gesproken, het is nu officieel vriendje en vriendinnetje met haar 21 jarige knul, hoewel ze niet helemaal enthousiast overkwam, uit bescherming voor mij denk ik maar dat is niet meer nodig :-)
Maar ik ben blij voor haar, ik hoop dat ze gevonden heeft wat ze zocht en niet bij mij kon vinden.

Uiteindelijk komt iedereen zichzelf tegen in het leven, hoe je daar mee omgaat maakt wie je bent.
pi_61245056
Die ex van me wil ook alles onder controlle hebben.

Nadat ze zowat elke week op z'n minst 1x contact met me (belangrijk of onbelangrijk) zoekt sinds het uit is heb ik 6 dagen geleden sms van haar ontvangen: Dat ze er over nagedacht heeft, en dat het beter is dat we elkaar niet meer spreken, wenst me heel veel geluk verders, en ze hoopt dat ik er overheen kom, gr. [ex]

Dacht dus rust te heben nu

Vandaag dus een email(6 dagen later): Of ik haar sms heb ontvangen en hoe ik er over denk. gr [ex]

Man.. het is uit, we spreken af elkaar 3 maanden niet te spreken, elke week regelmatig contact puur en alleen van haar kant uit, voor 5 weken ndat het uti was, daarna heb ik het afgekapt, en nu evengoed nog elke week een sms of email van haar kant af, heb haar 3x verzocht of ze wou stoppen, krijg ik de sms dat we elkaar maar niet meer moeten spreken, en nu dit.

Ga er niet op reageren hoor.. ze weet precies hoe ik er over denk, en dat als er echt iets belangrijks is dat ze me kan bellen (heb ik specefiek gezegt tegen haar aan de telefoon) , en we hadden een afspraak dat ze geen contact met me op zou nemen tot oktober, en ik ga me daar aan houden.

En nu sta ik dus op mijn streep, laat haar maar met haar nieuwe vriendje, 's nadenken over haarzelf, je hebt gelijk Takk, iedereen zichzelf tegen in het leven, hoe je daar mee omgaat maakt wie je bent.

Eerste liedje dat ik hoorde na de email:

[ Bericht 3% gewijzigd door Chev op 30-08-2008 15:12:20 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61247404
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:55 schreef Chev het volgende:
-knip-
Wat een vervelend mens zeg. Eerst je geluk wensen met het over haar heen komen en vervolgens toch weer contact zoeken Ik krijg een beetje het gevoel dat ze nog niet over JOU heen is. Ze heeft dan wel een nieuw vriendje, maar volgens mij liegt ze een beetje tegen hem. Jij zit nog in haar hoofd. Ik denk niet dat ze zich helemaal kan binden aan die nieuwe vriend van haar, anders zou ze je geen berichtjes sturen namelijk. Waarschijnlijk gaat ze weer dezelfde fouten maken als eerst. Laat haar maar lekker op haar bek gaan

Ik weet dat dit je misschien hoop kan geven, maar ga er alsjeblieft niet op in! Al ben je volgens mij wel al zover dat je haar niet meer terug wil. En als je op het punt staat om haar toch terug te nemen....denk aan hoeveel pijn ze je heeft gedaan toen ze het uit maakte. Je weet hoe ze is, je weet hoe het uit is gegaan. Het zal vast niet de eerste keer zijn dat ze het op die manier uitmaakt met iemand. Sommige mensen veranderen nooit (op bepaalde vlakken).
pi_61247486
Mijn opticien begon vandaag over een bril van haar die klaar voor haar ligt. Smack... Ik heb gezegd dat ik haar niet meer spreek.

Tjek, ik ben er nog niet overheen.. Ik ben nu even in mineur. Vanavond met vrienden BBQen Het er even over hebben en dan zien we wel weer verder.
pi_61248189
De uitspraak life is like a rollercoaster komt goed van pas nu
Mijn relatie is 2 weken geleden uit gegaan, en heb gelukkig de ergste week gehad aangezien ik er echt helemaal kapot van was. En heb zo nu en dan natuurlijk nog een dip.
We waren nog op vakantie geweest en alles was gewoon toppie en voor mijn gevoel waren we nog meer naar elkaar toe gegroeid alleen 3 weken later, vertelde ze me dat ze niet meer het gevoel had, meer als vriendschap en niet meer als een relatie. Voor de vakantie het ze ook al het gevoel maar ze dacht dat het wel over ging, en dat na de vakantie alles weer goed kwam(hier wist ik niett van, totdat ze het uitmaakte) Voelde me machteloos, alle problemen hebben we samen altijd opgelost of over gepraat, en nu is het gevoel weg en de deur is in 1 keer dicht en kan er niets meer aan doen. En nu ga je zitten denken en is er in 1 keer een grote leegte in mijn leven die ik moet opvullen, want heb contacten/vriendschappen verwaarloosd tijdens mijn relatie heel erg stom idd, en me sport op gegeven(dit vanwege een blessure, maar kan opereren niet gedaan)Heb ik nu ook spijt van want mis me sport en vooral het socialle gedeelte. Heb zo dagen dat ik me sterk voel en soms voel ik me van suiker.
Alleen heb stiekem nog steeds hoop, en willen toch later een vriendschap hebben, en dat zal moeilijk genoeg zijn. Misschien mensen nog tips, om het sneller te verwerken? Kan je later nog wel weer van iemand anders houden? Voor mijn gevoel niet want het zit nogal diep. Weekenden zijn helemaal zwaar je bent alleen je verveelt je, voelt je leeg en saai.
pi_61248412
Heb soort van hetzelfde meegemaakt Arjan, alleen hebben mijn ex en ik er wel goed over gepraat en ons verstand zei dat het niet eer werkte, maar het gevoel was het daar niet mee eens.
Toch de knoop zo'n 8 weken gelden doorgehakt, maar het deed pijn.

Heb ook door mijn verleden weinig vrienden, beste vriend is aan het afstuderen dus heeft geen tot erg weinig tijd nu, maar dat gaat veranderen.
Vakantietijd zorgt er ook voor dat andere vrienden op vakantie zijn/waren.
Dus heb een kutvakantie gehad, gelukkig maandag weer naar school, dat ik dat nog eens zou zeggen ;-)

Tsja tips, probeer toch wat te ondernemen, hoe moeilijk dat ook is.
Ik ben elke dag boodschappen gaan doen, en daar een half uur voor gelopen :-)
Zoek afleiding, gamen, films, tv, whatever.
Overhaast niks, geef het de tijd, vindt jezelf terug.
Er hier over posten wil ook wel helpen, misschien het topic doorlezen staan genoeg "tips" in.
pi_61249125
Vandaag m'n hele huis schoon gemaakt, gestofzogen, gewijlt, boodschappen gedaan, voelde me TOP!

Ik heb het leven weer in de hand, met wat hobbels en gaten zoals gisteravond, maar ik had het idee dat ik niks meer van haar zou horen (hoe naief van mij, ik ken haar!)
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef ThaBrain het volgende:
Wat een vervelend mens zeg. Eerst je geluk wensen met het over haar heen komen en vervolgens toch weer contact zoeken Ik krijg een beetje het gevoel dat ze nog niet over JOU heen is. Ze heeft dan wel een nieuw vriendje, maar volgens mij liegt ze een beetje tegen hem. Jij zit nog in haar hoofd. Ik denk niet dat ze zich helemaal kan binden aan die nieuwe vriend van haar, anders zou ze je geen berichtjes sturen namelijk. Waarschijnlijk gaat ze weer dezelfde fouten maken als eerst. Laat haar maar lekker op haar bek gaan
Ik weet het wel bijna zeker Brain.. maar durf er niet eens aan te denken, ik denk dat ze elkaar gebruiken voor hun pleziertje, of dat hoop ik..
Ik ben het geheel met je eens dat ze eerst maar 's de pijn moet voelen die ze zo lang heeft ontweken, en hierdoor zó cool en hard heeft kunnen zijn tegen mij.

Het onschuldige is er nu wel vanaf, ze zit me gewoon te fukken per email, het is zaterdag d'r nieuwe vriendje heeft weekend dienst en zij zit alleen thuis dus gaat ze weer achter dat fokking ouwe barrel van een pc van me zitten malen zoals ze altijd doet.
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef ThaBrain het volgende:
Ik weet dat dit je misschien hoop kan geven, maar ga er alsjeblieft niet op in! Al ben je volgens mij wel al zover dat je haar niet meer terug wil. En als je op het punt staat om haar toch terug te nemen....denk aan hoeveel pijn ze je heeft gedaan toen ze het uit maakte. Je weet hoe ze is, je weet hoe het uit is gegaan. Het zal vast niet de eerste keer zijn dat ze het op die manier uitmaakt met iemand. Sommige mensen veranderen nooit (op bepaalde vlakken).
Brain.. ik weet dat het niet kan en het maakt me opnieuw gek in mijn kop, moet vechten tegen mijn emoties van gisteravond dat ze niet weer opnieuw omhoog komen.

Ik ga niet reageren, ik vertel het m'n ouders en vrienden niet, dit ga ik voor mezelf houden.
Momenteel voel ik me woest .. dat ze dit mij weer aandoet.

Ja ze heeft me pijn aangedaan die ik niet dacht dat mogelijk was in mijn leven, als het uitgaat zal ik na een paar weken misschien wel 's contact opnemen met haar voor een goed gesprek.. ik wil haar helpen een beter mens te worden als de tijd zover is, als het me dan nog iets kan schelen.

De reden dat ze het uitmaakte weet ze zelf niet eens Brain, ik was haar eerste vriendje dus ze heeft het niet eerder uitgemaakt met iemand.

God wat voel ik me kwaad nu
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef Miesjel het volgende:
Mijn opticien begon vandaag over een bril van haar die klaar voor haar ligt. Smack... Ik heb gezegd dat ik haar niet meer spreek.

Tjek, ik ben er nog niet overheen.. Ik ben nu even in mineur. Vanavond met vrienden BBQen Het er even over hebben en dan zien we wel weer verder.
Ik heb mijn mobiele abonnement nog op haar naam staan, heb een aantal nieuwsbrieven op mijn naam overgezet naar die van haar, ALLE digitale bestanden in 1 zip bestand gedaan en diep in mijn pc gezet, en heb mijn hyves verwijderd om van haar af te komen in mijn hoofd.

Dat nog helpt niet altijd, maar het zó min mogelijk herinnerd worden en bezig zijn helpt wel.. op een gegeven moment denk je sterk genoeg te zijn, pijl jezelf met kleine dingetjes, ga naar dat café op een avond die jullie samen nooit gingen pijl jezelf, ga naar de kermis waar jullie heengingen, trek je dat?

Foto's heb zelf nu minder problemen mee, maar vaak komt zo'n beeld pas een paar uren/dagen later terug, vooral die mooiste foto's.

Zorg ervoor dat je niet meer herinnerd word aan haar dat is het belangrijkste, contact voor de eerste maanden maar het lieft vermeiden als het kan.

Op de meest vage momenten zal je instorten, maar het herstellen zal steeds korter duren, van een halfe dag naar uren naar 10tallen minuten na slechts 5-10 minuten, vermoeiend is het wel, ga optijd slapen

Praat er met je vrienden over vanavond, vrienden vinden zoiets niet erg, maar ga niet over in zelf medelijden om medeleven te krijgen want wees sterk voro jezelf en niet voro anderen, (dat zal je al snel denken, traantje wegpinken bij een herinnering kan best )

Succes!
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:35 schreef arjan1202 het volgende:
[knip]
Alleen heb stiekem nog steeds hoop, en willen toch later een vriendschap hebben, en dat zal moeilijk genoeg zijn. Misschien mensen nog tips, om het sneller te verwerken? Kan je later nog wel weer van iemand anders houden? Voor mijn gevoel niet want het zit nogal diep. Weekenden zijn helemaal zwaar je bent alleen je verveelt je, voelt je leeg en saai.
Ik ben blij dat mijn ex het uitgemaakt heeft vòòr de vakantie, waardeer ik echt van haar, alleen niet wat er nu is.. maargoed.

Je zit in een sociaal gat... doe wat JIJ wil,.

Tja je moet het zelf weten, maar als je écht goed contact had met je vrienden moet je maar 's voorzichtig een emailtje sturen naar een paar van je (destijds) beste vrienden moet je maar 's je hart luchten toen het beste en misschien wel hun gelijk geven...

Wat tips om je beter te laten voelen

Voornaamste doe wat je zelf wil, prop je niet vol met vreten, drink wat drank als je dat lekker vind, het verdooft 'n beetje maar stop voor je helemaal ladderzat en dronken word want dan ga je rare dingen doen.

Praat veel, blog, schrijf een brief (MAAR VERSTUURD DEZE NIET NAAR JE EX!) forumpost DOE IETS om je gedachten kwijt te kunnen.
Emoties en gedachten en redelijkheid zijn vaak ver te vinden, als je eenmaal wat maandjes verder bent en je via via allerlei dingen hoort of meemaakt zal je vanzelf erachter komen of te horen krijgen van andere wat er precies mis is gegaan, en dan sla je jezelf voor je kop dat je dat niet eerder zag.

Als emotioneel word GA NIET NAAR JE EX, SMS NIET, EMAIL NIET, want wat je dan doet is onvergevelijk en compleet irrationeel.

Hoop is er altjid, maarja.. ik zal niet degene zijn die zegt dat het op moet geven, daar moet ieder mens voor zichzelf een beslissing over maken.

Ik raak mijn ex kwijt en dat brengt zowel veel verdriet als pijn als boosheid naar boven bij me, naar mijn idee moet je iemand compleet kwijtraken voordat er iets nieuws opgebouwd kan worden, met een ander of met je ex, maar niemand kan tegen je zeggen of dat goed is of niet ookal zullen ze dat wel proberen..
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:48 schreef Takk... het volgende:
Heb soort van hetzelfde meegemaakt Arjan, alleen hebben mijn ex en ik er wel goed over gepraat en ons verstand zei dat het niet eer werkte, maar het gevoel was het daar niet mee eens.
Toch de knoop zo'n 8 weken gelden doorgehakt, maar het deed pijn.

Heb ook door mijn verleden weinig vrienden, beste vriend is aan het afstuderen dus heeft geen tot erg weinig tijd nu, maar dat gaat veranderen.
Vakantietijd zorgt er ook voor dat andere vrienden op vakantie zijn/waren.
Dus heb een kutvakantie gehad, gelukkig maandag weer naar school, dat ik dat nog eens zou zeggen ;-)

Tsja tips, probeer toch wat te ondernemen, hoe moeilijk dat ook is.
Ik ben elke dag boodschappen gaan doen, en daar een half uur voor gelopen :-)
Zoek afleiding, gamen, films, tv, whatever.
Overhaast niks, geef het de tijd, vindt jezelf terug.
Er hier over posten wil ook wel helpen, misschien het topic doorlezen staan genoeg "tips" in.
Je kan ook in het forum overzicht OP het (rode) mapje klikken dan komen alle posts onder elkaar.

Vrienden na zo'n heftige en lange relatie overhouden is soms erg lastig, ik heb mijn hele vriendengroep verlaten omdat ze achter m'n rug om allerei dingen over mij en m'n ex zeiden dat heb ik in de mail gelezen.. , en dat pikte ik niet en koos voor haar (terrecht in mijn mening) hierdoor heb ik momenteel 2 goede vrienden en wat aardige kennisen

Beter een goede vriend dan een boek kennissen zeg ik maar

Joh heb niks meer te zeggen, helpt ff afreageren op het toetsenbord, voel me frustratie iets wegzakken denk dat ik aardappelen ga schillen met en die met een potje rode kool op ga eten yummie, die email heb ik verwijderd, ex zoek je eigen shit eerst maar 's uit voordat je mij lastig ga vallen!
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')