Thanks Brain, dat hoop ik ook, en ook voor jou en de rest natuurlijk, nu ik weet hoe de pijn voelt van het verliezen, en kan ik me voorstellen dat mensen een beetje gek kunnen gaan doen..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:44 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
En toch kan je het niet laten om te reageren heIn ieder geval veel geluk in de rest van je leven Chev. Ik hoop dat je iemand vindt die wel goed bij je pas en je accepteert om wie je bent. Ik hoop dat het iemand is die bij jou wil horen en waarvan jij wil dat diegene op gelijke hoogte naast je kan staan. Ze verwoorden het zo mooi in de (animatie)film Samurai X. Daarin heeft een man het erover dat een man het zwaard is en zijn vrouw de schede. Deze twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. (Die vrouw gaat dan dood en dan gaat die man wraak nemen
)
Hou vol... Dit gevoel herken ik heel erg goed. Geen contact zoeken maar een ander doel, idee of wat voor jou werkt. Als je nu weer contact zoekt begin je bijna weer van voren af aan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:45 schreef HiZ het volgende:
Ik vind het vandaag zwaarder dan tot nu toe. Heel tegenstrijdig allemaal. Aan de ene kant begin ik te voelen dat ik 'vrij' kom van die afhankelijkheid van hem, aan de andere kant ben ik bang dat het nu echt helemaal en voorgoed voorbij zou kunnen zijn.
Dus je hebt m toch gekocht?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:27 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Hou vol... Dit gevoel herken ik heel erg goed. Geen contact zoeken maar een ander doel, idee of wat voor jou werkt. Als je nu weer contact zoekt begin je bijna weer van voren af aan.
![]()
Ik heb mijn doel gevonden in een huis wat ik gekocht heb.. Werkt als een prima afleiding.
Hij is goedquote:
Jaaahaaaa..quote:
Erg hè.. dat loslaten van emo's, heb edit: had ik nu edit: net ook weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:53 schreef Pim26 het volgende:
Eigenlijk is het loslaten het moeilijkste. Je hebt je zwakke momenten, op die momenten meot je sterk staan en tegen je zelf blijven zeggen dat je niets meer van haar wilt.
Ik ben er wel overheen, kan fotos kijken zonder dat ik iets voel. Het is jammer dat vind ik wel.
Al droom ik nog wel over haar dat het telkens goed komt, maar dat wil ik helemaal niet.
Ik zie nu gewoon in dat zij een heel ander persoon was zoals ze zich voordeed.
Dus ik ben gelukkig met me zelf, ookal moet ik alleen zijn nu.
Verder iedereen een goed weekend en vecht tegen de zwakke momenten;D
Haha je ontkomt er niet aan hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:09 schreef Chev het volgende:
Nieuw bericht; Single feest was een flop, was er nog geen 30 minuten en voelde me kompleet klote en had het idee 'wat doe ik hier??' Ben weer weggegaan.. ben er nog niet aan toe
Dus toch iets positiefs, heb er weer van geleerd.
Even klote gevoeld naar m'n broer gegaan halve liter 8% bier naar binnen tegankt en voel me al een stuk rustiger hehe
Zó verschrikkeljik zonde dat ze compleet gebrainwashed is door haar ouders en de gemakkelijkste weg heeft gekozen.. maarja gebeurd is gebeurd.
Dus toch waar wat ik op de radio hoor: vrouwen trekken hun ex z'n shirt aan en mannen zetten het op een zuipen..
Nu je het zegt weet niet eens of mijn ex werkelijk m'n t-shirt heeft gehouden of niet, had ze 't over láng geleden omdat de geur zo lekker was.
Niks van terug te merken overigensniks meer van haar gehoord sinds haar laatst sms van afgelopen zondag dat we maar beter helemaal nooit geen contact meer kunnen hebben..
Zit ik toch nog over mezelf te posten hè brain hèhèoh well life go's on again.
Oeh dit klinkt zo bekend hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:43 schreef Mushi het volgende:
Dankje, over dat samenwonen daar begonnen in eerste instantie de twijfels denk ik. Van haar kant dan, ik wilde o zo graag. Misschien was ik wel te gek op haar, wil ik teveel te snel. In mn hoofdje was zij degene waar ik oud mee wilde worden. Trouwen, kinderen (ooit) Argh. Waarom denk ik dan ook dat er zo'n happy ending bestaat. Een relatie gaat niet vanzelf, natuurlijk zullen er periodes met veel gedonder zijn, maar daar kan je samen sterker uitkomen. Ik dacht dat wij sterk genoeg waren! Ik probeer me wel op het advies te focusen. Er morgen over te praten met vrienden.
Dat was idd het relatieplanet feest ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:24 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Haha je ontkomt er niet aan heAf en toe moet je gewoon dingen kwijt. Wat dat feest dat relatieplanet feest? Waarom voelde je je er niet thuis? Was het leeftijdsverschil te groot of vond je de muziek niks?
Hmm aan de ene kant waar, maar aan de andere kant, waarom denk je dat mensen het idee hebben dat het écht kan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:33 schreef HiZ het volgende:
Was het maar waar dat het alleen maar in de film gebeurde, want dan kon je die onrealistische hoop afdoen als romantische nonsense.
Wat een vervelend mens zeg. Eerst je geluk wensen met het over haar heen komen en vervolgens toch weer contact zoekenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:55 schreef Chev het volgende:
-knip-
Ik weet het wel bijna zeker Brain.. maar durf er niet eens aan te denken, ik denk dat ze elkaar gebruiken voor hun pleziertje, of dat hoop ik..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef ThaBrain het volgende:
Wat een vervelend mens zeg. Eerst je geluk wensen met het over haar heen komen en vervolgens toch weer contact zoekenIk krijg een beetje het gevoel dat ze nog niet over JOU heen is. Ze heeft dan wel een nieuw vriendje, maar volgens mij liegt ze een beetje tegen hem. Jij zit nog in haar hoofd. Ik denk niet dat ze zich helemaal kan binden aan die nieuwe vriend van haar, anders zou ze je geen berichtjes sturen namelijk. Waarschijnlijk gaat ze weer dezelfde fouten maken als eerst. Laat haar maar lekker op haar bek gaan
Brain.. ik weet dat het niet kan en het maakt me opnieuw gek in mijn kop, moet vechten tegen mijn emoties van gisteravond dat ze niet weer opnieuw omhoog komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef ThaBrain het volgende:
Ik weet dat dit je misschien hoop kan geven, maar ga er alsjeblieft niet op in! Al ben je volgens mij wel al zover dat je haar niet meer terug wil. En als je op het punt staat om haar toch terug te nemen....denk aan hoeveel pijn ze je heeft gedaan toen ze het uit maakte. Je weet hoe ze is, je weet hoe het uit is gegaan. Het zal vast niet de eerste keer zijn dat ze het op die manier uitmaakt met iemand. Sommige mensen veranderen nooit (op bepaalde vlakken).
Ik heb mijn mobiele abonnement nog op haar naam staan, heb een aantal nieuwsbrieven op mijn naam overgezet naar die van haar, ALLE digitale bestanden in 1 zip bestand gedaan en diep in mijn pc gezet, en heb mijn hyves verwijderd om van haar af te komen in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef Miesjel het volgende:
Mijn opticien begon vandaag over een bril van haar die klaar voor haar ligt. Smack... Ik heb gezegd dat ik haar niet meer spreek.
Tjek, ik ben er nog niet overheen.. Ik ben nu even in mineur. Vanavond met vrienden BBQen Het er even over hebben en dan zien we wel weer verder.
Ik ben blij dat mijn ex het uitgemaakt heeft vòòr de vakantie, waardeer ik echt van haar, alleen niet wat er nu is.. maargoed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:35 schreef arjan1202 het volgende:
[knip]
Alleen heb stiekem nog steeds hoop, en willen toch later een vriendschap hebben, en dat zal moeilijk genoeg zijn. Misschien mensen nog tips, om het sneller te verwerken? Kan je later nog wel weer van iemand anders houden? Voor mijn gevoel niet want het zit nogal diep. Weekenden zijn helemaal zwaar je bent alleen je verveelt je, voelt je leeg en saai.
Je kan ook in het forum overzicht OP het (rode) mapje klikken dan komen alle posts onder elkaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:48 schreef Takk... het volgende:
Heb soort van hetzelfde meegemaakt Arjan, alleen hebben mijn ex en ik er wel goed over gepraat en ons verstand zei dat het niet eer werkte, maar het gevoel was het daar niet mee eens.
Toch de knoop zo'n 8 weken gelden doorgehakt, maar het deed pijn.
Heb ook door mijn verleden weinig vrienden, beste vriend is aan het afstuderen dus heeft geen tot erg weinig tijd nu, maar dat gaat veranderen.
Vakantietijd zorgt er ook voor dat andere vrienden op vakantie zijn/waren.
Dus heb een kutvakantie gehad, gelukkig maandag weer naar school, dat ik dat nog eens zou zeggen ;-)
Tsja tips, probeer toch wat te ondernemen, hoe moeilijk dat ook is.
Ik ben elke dag boodschappen gaan doen, en daar een half uur voor gelopen :-)
Zoek afleiding, gamen, films, tv, whatever.
Overhaast niks, geef het de tijd, vindt jezelf terug.
Er hier over posten wil ook wel helpen, misschien het topic doorlezen staan genoeg "tips" in.
Dat lijkt mij ook niet zo'n prettig idee HiZ, ik hoop voor je dat je hulp heb van vrienden, kennissen of je ouders die je erdoorheen slepen, dat had ik wel gelukkig..quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:29 schreef HiZ het volgende:
Ik zit er ook steeds aan te denken.... probeer het niet te doen.. maar ik weet gewoon dat hij in deze dagen bezig is met zijn plannen om te verhuizen. Daarnaast weet ik gewoon dat we over een maand tegelijkertijd in Istanbul zullen zijn. Ik ben als de dood om hem tegen te komen in een bar. I weet niet hoe ik zou reageren als hij met een ander was.
Ik heb toen het 1 maand uit was voor mezelf opgeschreven wat ik vond dat er allemaal fout is gegaan in de relatie met mijn ex. Nu een maand later vallen er een hoop stukjes toch weer op zijn plaats.quote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dat er vast nog wel iemand rondloopt die misschien wel beter bij mij past dan haar .. maar ik zie dat nog niet helemaal, ik straal het niet uit, en mijn hoofd staat er niet nar, de hoop dat ze op korte termijn veranderd is erg klein.
Tijdens de relatie had ik figuurlijk de deur uit het kozijn gesloopt en liet over me heen walsen, had ik geen grens, waarschijnlijk had ze toen gehoopt dat ik het uit zou maken, maar ik kon het niet, nu heb ik een grens voor mezelf zou nu wel beslissingen kunnen maken als het niet verder kan, ben ik trots op!
Dus dit alles is wel positief voor mezelf.
Maar haar beeld, woorden en de dingen die we meegemaakt hebben zit nog op mijn entvlies gebrand, zowel de goede als de slechte..
Mensen veranderen alleen voor hunzelf als ze dat zelf willen
[ Bericht 6% gewijzigd door Chev op 31-08-2008 12:07:28 ]Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
Klinkt alsof ze compleet uit haar ban gesprongen is Arjan, heeft mijn ex de eerste weken gedaan heel veel drank zuipen, feesten met haar nieuwe vriendje.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:47 schreef arjan1202 het volgende:
zit sinds gisteravond veel met agressie en frustraties is niet normaal meer![]()
In het begin van de relatie heeft me vriendin pheiffer gehad en konden dus ook niet uitgaan was een moeilijke tijd maar we hadden elkaar, duurde anderhalf jaar en daarna zijnw e langzaam samen is weer wat ergens gaan drinken maar nooit echt stappen. Nu is het uit en vervolgens hoor ik of zie ik op msn dat ze donderdag en zaterdag is gaan stappen en alles, en tijdens onze relatie had ze het er nooit overals ik zei we gaan er even op uit was het ook maar even omdat ze dacht dat ze te moe werd. Ene kant voel ik me best wel genaaid, want zei heeft lekker plezier en doet weer nieuwe contacten op, en ik zit hier weer met fucking veel frustraties, praat mezelf ook beetje moed in van, komt allemaal wel weer en dan ga ik ook weer genieten maar op dit moment kan ik wel een deur eruit rammen van ergernis
![]()
Dacht dat ik het ergste wel had gehad maar heb soms van die dagen dan bereik ik het kookpunt.
dat hebben wij dus beide, we zijn beide in positieve zin veranderd en daar zijn we elkaar ook dankbaar voor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:08 schreef Takk... het volgende:
Mensen veranderen inderdaad alleen maar voor zichzelf, anders houd je jezelf alleen maar voor de gek als je het voor een ander doet en houd je dat niet op de lange termijn vol.
Ik ben ook veranderd omdat ik dat 3,5 jaar geleden zelf wilde maar mijn ex heeft daar ook een groot aandeel in gehad en daar ben ik haar dankbaar voor, net zoals zij is veranderd en ik daar een groot aandeel in heb gehad.
Op dat moment hadden wij elkaar nodig maar nu niet meer, nu is het tijd om alleen te veranderen.
Ik woon part-time in Istanbul, en zijn ouders wonen er. De eerstvolgende keer dat ik erheen ga is de Ramadan net afgelopen en dan gaan de meeste mensen in Turkije naar hun ouders toe. Omdat we een beetje dezelfde vriendenkring hebben en naar dezelfde plaatsen gaan, is er een reëel risico elkaar tegen te komen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:54 schreef Chev het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet zo'n prettig idee HiZ, ik hoop voor je dat je hulp heb van vrienden, kennissen of je ouders die je erdoorheen slepen, dat had ik wel gelukkig..
Jullie gaan naar dezelfde plek op vakantie? Hmm Istambul is een wereldstad toch? Lijkt me dat jullie elkaar niet hoeven te zien, probeer ervan te genieten ookal is dat moeilijk, omdat je toch over je schouder kijk iedere keer (dat heb ik tenmiste nog steeds).
[..]
<knip>
Er zijn mensen die blijven doorgaan idd en erop uit zijn om je pijn te doen, ik vind dat zo laag niveau als ze dat doen, geen greintje respect voor de ander waar je toch een deel van je leven mee hebt gedeeld. Een andere ex van mij voor deze relatie die zat meteen al op hyves te reageren ff onder de gordel, zo is het alweer lekker uit. Ik heb met haar toen uitgemaakt en al het contact verbroken msn,telefoon noem het maar op maar zelfs na 2 jaar blijft ze door etteren, nu trek ik er me erweinig van aan, maar opzienbarend hoe gemeen mensen kunnen zijn! Zij zelf had na 2 dagen toen al een ander was een goede keuze van mij want dat zei toen genoeg. Maar toch blijft ze af en toe dat contact zoeken terwijl ik niks van der wil weten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:40 schreef Chev het volgende:
Miesjel.. ik leef met je mee joh.
Vandaag heb ik ook een slechte dag, ik snap niet dat ik m'n ex neit uit mijn hoofd kan zetten, ben nu weer alleen thuis, geen slaap, en mis de warmte van gezeldschap en liefde...
Een email die ik van haar ontving hielp ook niet echt veel.. verdomme ex-mens laat me met rust, je hebt me genoeg pijn gedaan!
Als ze nog niet over mij heen kan komen is dat haar eigen schult had ze maar niet naar alle zorgen van haar ouders moeten luisteren en me moeten vertrouwen in plaats van het op te geven en alles van me te willen hebben, en niet binnen 3 dagen over moeten stappen naar haar nieuwe lover..
Ik ben blij dat ik ook in nuzie hoe stom ik geweest ben door geen grenzen te stellen, of ik dat anders wel had gedaan als het niet uit was gegaan.. ik denk het niet, ik was gewoon een ja knikken en on intressant denk ik.
GRR klotestreek!
Ik tik dit even van me af hoor..quote:Op maandag 1 september 2008 08:18 schreef arjan1202 het volgende:
Er zijn mensen die blijven doorgaan idd en erop uit zijn om je pijn te doen, ik vind dat zo laag niveau als ze dat doen, geen greintje respect voor de ander waar je toch een deel van je leven mee hebt gedeeld.
Laat haar haar eigen gang gaan. Laat haar maar lekker in haar eigen sop gaar kokenquote:Op maandag 1 september 2008 09:05 schreef Chev het volgende:
aanvulling:
*zucht* sommige mensen leren het nooit, wat denken jullie?
Zelf denk ik dat ik niet met haar om kan gaan zolang ze met dievan een kennis van me is.. en dat ze hier ook niet gelukkig van word tot ze zich realiseerd dat ze heel wat meer moet doen om een succesvol en gelukkig leven te hebben en dat dat niet afhangt van geld en macht/controlle, want alles kan niet gaan zoals je wilt, en je kan best met een gezamelijk inkomen en een lage hypotheek prima kinderen opvoeden.. mijn ouders konden het ook, ik ook, en die studie die komt wel
als ik me happy voel
nounounou, wat een slap excuus zeg. Alsof mensen die iets minder verdienen van de honger omkomen in dit land. Ik ken zat mensen met een dergelijk salaris die ook nog eens een paar kinderen hebben en zich prima redden en vermaken.quote:Op maandag 1 september 2008 09:05 schreef Chev het volgende:
Ze zei: "Tja, op een gegeven moment ga je wel nadenken over de toekomst hè" en "voor een toekomst voor onze kinderen hebben we toch wel geld nodig hè", en "ik wil onze kinderen het beste kunnen geven" (en ik niet?), en "ik geloofte er niet meer in dat je meer aan je studie/carriere/conditie zou gaan werken" en toen had ze 't al gehad over dat ik maar 'carriere' moest gaan maken.. met een salaris iets onder de 2000 euro bruto per maand kan ik best rondkomen hoor,
NIce Brain, bedankt voor je bericht, had ik wel eventjes nodig.. krijg het idee dat ik het steeds makkelijker krijg om haar los te laten. misschien zijn alle dingen die zeg over haar ouders/fam die ik intype geen fijten, maar wel sterke vermoedens.. want ze komen niet zomaar ergens vandaan..quote:Op maandag 1 september 2008 14:27 schreef ThaBrain het volgende:
Gisteren date gahad. Is wel goed verlopenWe zijn zelfs niet meer aan de film toegekomen omdat we veel hebben gepraat (en uiteindelijk wel gezoend). Maar toch...she's just not 'that' into me. Maar misschien komt dat nog wel tezijnertijd. Aan het eind van de avond was dat namelijk al een stuk meer. We doen het gewoon rustig aan en zien wel waar het schip strand. Ik ga er alleen niet op zitten wachten.
EDIT: Nog meer reacties! Bedankt mensen.. die quotes van jullie zijn inderdaad echt gezegt door haar en ik wist het wel.. maar toch erg blij om meerdere mensen dit te horen zeggenquote:.
Dat praten over exen is wel gebeurd. Bij de eerste date ook al trouwens...Tjah, ik was er niet zo blij mee dat ze het onderwerp aansneed eigenlijkquote:Op maandag 1 september 2008 14:41 schreef Chev het volgende:
Over je date
Een kus op je 2e date, is nogmaal iets voor de 3e datehehe, doe je 't toch wel goed
![]()
En praten is goed, alleen niet over de ex hè(maar heb je vast niet gedaan)
Tja rustig aan doen naar jezelf luisteren, maar geef haar wel een kans hè 'n mens moet een beetje open blijven..
tja praat ook voor mezelf(doe m'n best!)
Het is inderdaad heel "bevrijdend" om over je gevoelens en problemen te praten. Deze topicreeks is daar ook goed voor. Ik heb er zelf veel aan gehad. Het is heel geruststellend dat andere mensen ongeveer hetzelfde meemaken en voelen als jij. Dan voel je je toch wat minder alleen op de wereldquote:Op maandag 1 september 2008 15:30 schreef arjan1202 het volgende:
Geen dank chev.
Vind het zelf ook fijn om hier wat dingen kwijt te kunnen, lucht heel erg op.
Merk dat praten erover helpt en ook natuurlijk dat andere hetzelfde meemaken heb je toch wat gemeen met elkaar praat makkelijker.
En @ ThaBrain mooi dat je weer wat anders hebt gevonden hoop dat het wat wordt voor je! Het blijft natuurlijk een hoorlijk gevoel als je weer wat begint te voelen voor iemand
Hé Miesjel, ik snap 't wel., moeders kennen hun kinderen, 't is freaky maar ze zijn er voor je en weten meer dan je denkt...quote:Op maandag 1 september 2008 19:04 schreef Miesjel het volgende:
Miesjel: Moeder ik ben niet blij en weet niet precies waarom. Ex spookt weer door mijn hoofd
Moeder: Je hebt een huis gekocht en wil dat heel graag vertellen aan ex, maar dat kan niet.
Ineens wist ik het.. Ik heb er niet zoveel aan, maar nu weet ik tenminste waarom ik me zo kut voel. Moeders zijn echt goed.
Lucky dog, maar doe 't rustig aanquote:Op maandag 1 september 2008 15:49 schreef ThaBrain het volgende:
EDIT
Volgens mij moet ik het terugnemen dat ze misschien toch niet "that into me" isIk ben net uitgenodigd om vrijdag bij haar te blijven eten en daarna te blijven slapen
![]()
Klinkt allemaal heel bekend. Het is alsof 'ik' nog moet besluiten om het uit te maken of zo. Terwijl dat onzin is. Het is al uit.quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Chev het volgende:
[..]
Hé Miesjel, ik snap 't wel., moeders kennen hun kinderen, 't is freaky maar ze zijn er voor je en weten meer dan je denkt...
Vanavond ook even kort met mijn moeder gepraat, zij heeft me eigenlijk tot de drempel geleid en ik sta nu in een tweestrijd, gooi ik de deur dicht of laat ik hem open voor mijn mijn ex.
Alles in mijn verstand zegt me dat ik hem dicht moet gooien, maar er staat een schim van mezelf er tussen die hem heel hard tegenhoud met alle kracht die die heeft, en wat ik ook doe ik zie hem alleen maarnee schudden, dat er iets nog niet af is...
[..]
Lucky dog, maar doe 't rustig aanen blijf de baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |