Vandaag m'n hele huis schoon gemaakt, gestofzogen, gewijlt, boodschappen gedaan, voelde me TOP!
Ik heb het leven weer in de hand, met wat hobbels en gaten zoals gisteravond, maar ik had het idee dat ik niks meer van haar zou horen (hoe naief van mij, ik
ken haar!)
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef ThaBrain het volgende:Wat een vervelend mens zeg. Eerst je geluk wensen met het over haar heen komen en vervolgens toch weer contact zoeken

Ik krijg een beetje het gevoel dat ze nog niet over JOU heen is. Ze heeft dan wel een nieuw vriendje, maar volgens mij liegt ze een beetje tegen hem. Jij zit nog in haar hoofd. Ik denk niet dat ze zich helemaal kan binden aan die nieuwe vriend van haar, anders zou ze je geen berichtjes sturen namelijk. Waarschijnlijk gaat ze weer dezelfde fouten maken als eerst. Laat haar maar lekker op haar bek gaan
Ik weet het wel bijna zeker Brain.. maar durf er niet eens aan te denken, ik denk dat ze elkaar gebruiken voor hun pleziertje, of dat hoop ik..
Ik ben het geheel met je eens dat ze eerst maar 's de pijn moet voelen die ze zo lang heeft ontweken, en hierdoor zó cool en hard heeft kunnen zijn tegen mij.
Het onschuldige is er nu wel vanaf, ze zit me gewoon te fukken per email, het is zaterdag d'r nieuwe vriendje heeft weekend dienst en zij zit alleen thuis dus gaat ze weer achter dat fokking ouwe barrel van een pc van me zitten malen zoals ze altijd doet.
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef ThaBrain het volgende:Ik weet dat dit je misschien hoop kan geven, maar ga er alsjeblieft niet op in! Al ben je volgens mij wel al zover dat je haar niet meer terug wil. En als je op het punt staat om haar toch terug te nemen....denk aan hoeveel pijn ze je heeft gedaan toen ze het uit maakte. Je weet hoe ze is, je weet hoe het uit is gegaan. Het zal vast niet de eerste keer zijn dat ze het op die manier uitmaakt met iemand. Sommige mensen veranderen nooit (op bepaalde vlakken).
Brain.. ik weet dat het niet kan en het maakt me opnieuw gek in mijn kop, moet vechten tegen mijn emoties van gisteravond dat ze niet weer opnieuw omhoog komen.
Ik ga niet reageren, ik vertel het m'n ouders en vrienden niet, dit ga ik voor mezelf houden.
Momenteel voel ik me woest

.. dat ze dit mij
weer aandoet.
Ja ze heeft me pijn aangedaan die ik niet dacht dat mogelijk was in mijn leven, als het uitgaat zal ik na een paar weken misschien wel 's contact opnemen met haar voor een goed gesprek.. ik wil haar helpen een beter mens te worden als de tijd zover is, als het me dan nog iets kan schelen.
De reden dat ze het uitmaakte weet ze zelf niet eens Brain, ik was haar eerste vriendje dus ze heeft het niet eerder uitgemaakt met iemand.
God wat voel ik me kwaad nu
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef Miesjel het volgende:Mijn opticien begon vandaag over een bril van haar die klaar voor haar ligt. Smack... Ik heb gezegd dat ik haar niet meer spreek.
Tjek, ik ben er nog niet overheen.. Ik ben nu even in mineur. Vanavond met vrienden BBQen Het er even over hebben en dan zien we wel weer verder.
Ik heb mijn mobiele abonnement nog op haar naam staan, heb een aantal nieuwsbrieven op mijn naam overgezet naar die van haar, ALLE digitale bestanden in 1 zip bestand gedaan en diep in mijn pc gezet, en heb mijn hyves verwijderd om van haar af te komen in mijn hoofd.
Dat nog helpt niet altijd, maar het zó min mogelijk herinnerd worden en bezig zijn helpt wel.. op een gegeven moment denk je sterk genoeg te zijn, pijl jezelf met kleine dingetjes, ga naar dat café op een avond die jullie samen nooit gingen pijl jezelf, ga naar de kermis waar jullie heengingen, trek je dat?
Foto's heb zelf nu minder problemen mee, maar vaak komt zo'n beeld pas een paar uren/dagen later terug, vooral die mooiste foto's.
Zorg ervoor dat je niet meer herinnerd word aan haar dat is het belangrijkste, contact voor de eerste maanden maar het lieft vermeiden als het kan.
Op de meest vage momenten zal je instorten, maar het herstellen zal steeds korter duren, van een halfe dag naar uren naar 10tallen minuten na slechts 5-10 minuten, vermoeiend is het wel, ga optijd slapen
Praat er met je vrienden over vanavond, vrienden vinden zoiets niet erg, maar ga niet over in zelf medelijden om medeleven te krijgen want wees sterk voro jezelf en niet voro anderen,
(dat zal je al snel denken, traantje wegpinken bij een herinnering kan best
)Succes!
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:35 schreef arjan1202 het volgende:[knip]
Alleen heb stiekem nog steeds hoop, en willen toch later een vriendschap hebben, en dat zal moeilijk genoeg zijn. Misschien mensen nog tips, om het sneller te verwerken? Kan je later nog wel weer van iemand anders houden? Voor mijn gevoel niet want het zit nogal diep. Weekenden zijn helemaal zwaar je bent alleen je verveelt je, voelt je leeg en saai.
Ik ben blij dat mijn ex het uitgemaakt heeft vòòr de vakantie, waardeer ik echt van haar, alleen niet wat er nu is.. maargoed.
Je zit in een sociaal gat... doe wat JIJ wil,.
Tja je moet het zelf weten, maar als je écht goed contact had met je vrienden moet je maar 's voorzichtig een emailtje sturen naar een paar van je (destijds) beste vrienden moet je maar 's je hart luchten toen het beste en misschien wel hun gelijk geven...
Wat tips om je beter te laten voelenVoornaamste doe wat je zelf wil, prop je niet vol met vreten, drink wat drank als je dat lekker vind, het verdooft 'n beetje

maar stop voor je helemaal ladderzat en dronken word want dan ga je rare dingen doen.
Praat veel, blog, schrijf een brief (MAAR VERSTUURD DEZE NIET NAAR JE EX!) forumpost DOE IETS om je gedachten kwijt te kunnen.
Emoties en gedachten en redelijkheid zijn vaak ver te vinden, als je eenmaal wat maandjes verder bent en je via via allerlei dingen hoort of meemaakt zal je vanzelf erachter komen of te horen krijgen van andere wat er precies mis is gegaan, en dan sla je jezelf voor je kop dat je dat niet eerder zag.
Als emotioneel word GA NIET NAAR JE EX, SMS NIET, EMAIL NIET, want wat je dan doet is onvergevelijk en compleet irrationeel.
Hoop is er altjid, maarja.. ik zal niet degene zijn die zegt dat het op moet geven, daar moet ieder mens voor zichzelf een beslissing over maken.
Ik raak
mijn ex kwijt en dat brengt zowel veel verdriet als pijn als boosheid naar boven bij me, naar mijn idee moet je iemand compleet kwijtraken voordat er iets nieuws opgebouwd kan worden, met een ander of met je ex, maar niemand kan tegen je zeggen of dat goed is of niet ookal zullen ze dat wel proberen..
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:48 schreef Takk... het volgende:Heb soort van hetzelfde meegemaakt Arjan, alleen hebben mijn ex en ik er wel goed over gepraat en ons verstand zei dat het niet eer werkte, maar het gevoel was het daar niet mee eens.
Toch de knoop zo'n 8 weken gelden doorgehakt, maar het deed pijn.
Heb ook door mijn verleden weinig vrienden, beste vriend is aan het afstuderen dus heeft geen tot erg weinig tijd nu, maar dat gaat veranderen.
Vakantietijd zorgt er ook voor dat andere vrienden op vakantie zijn/waren.
Dus heb een kutvakantie gehad, gelukkig maandag weer naar school, dat ik dat nog eens zou zeggen ;-)
Tsja tips, probeer toch wat te ondernemen, hoe moeilijk dat ook is.
Ik ben elke dag boodschappen gaan doen, en daar een half uur voor gelopen :-)
Zoek afleiding, gamen, films, tv, whatever.
Overhaast niks, geef het de tijd, vindt jezelf terug.
Er hier over posten wil ook wel helpen, misschien het topic doorlezen staan genoeg "tips" in.
Je kan ook in het forum overzicht OP het (rode) mapje klikken dan komen alle posts onder elkaar.
Vrienden na zo'n heftige en lange relatie overhouden is soms erg lastig, ik heb mijn hele vriendengroep verlaten omdat ze achter m'n rug om allerei dingen over mij en m'n ex zeiden dat heb ik in de mail gelezen.. , en dat pikte ik niet en koos voor haar (terrecht in mijn mening) hierdoor heb ik momenteel 2 goede vrienden en wat aardige kennisen
Beter een goede vriend dan een boek kennissen zeg ik maar
Joh heb niks meer te zeggen, helpt ff afreageren op het toetsenbord, voel me frustratie iets wegzakken denk dat ik aardappelen ga schillen met en die met een potje rode kool op ga eten

yummie, die email heb ik verwijderd,

ex zoek je eigen shit eerst maar 's uit voordat je mij lastig ga vallen!