abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60713539
@ Nora: wss. wel beter voor je... nu denk je daar nog anders over maar straks ben je er blij mee!

-edit-
Iets van ThaBrain in dubbel topic:

En hier weer verder

Vorig topic: De kunst van het loslaten van je ex #61

Laatste post in het vorige topic:
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:51 schreef Nora.. het volgende:
He, op dat verhaal over 'vrouwen' moet ik toch even reageren hoor :p
Ik heb in twee dagen besloten dat ik het uit moest maken, absoluut niet lang van te voren. In mijn geval is het ook de vrouw die er anderhalve maand later nog elke dag mee bezig is. De man vindt het wel best. Was het maar andersom...

[ Bericht 43% gewijzigd door Re op 10-08-2008 23:16:08 ]
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:02:50 #2
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60713569
ow oeps ik heb net ook al een nieuw topic geopend
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:04:29 #3
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60713607
Pff Lucky @ jouw reactie op mijn verhaal, je hebt wel gelijk, als ik daar vanuit ga sluit ik t misschien beter/makkelijker af voor mezelf, maar dat te lezen is toch wel weer ff een knal. Compleet terecht van je opgemerkt echter. Maar dat is t probleem dus ook. Ik heb vermoedens, ik wil er vanuit gaan (voor afsluiting) maar zie haar er eigenlijk niet voor aan om het te doen en weet het ook niet zeker....grrr
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_60713613
Nee, ik ben er nu wel ok mee, hij was niet goed voor mij. Het is alleen zo pijnlijk en zonde allemaal
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:11:28 #5
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60713805
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:04 schreef Nora.. het volgende:
Nee, ik ben er nu wel ok mee, hij was niet goed voor mij. Het is alleen zo pijnlijk en zonde allemaal
Het duurt even Geef het tijd, denk er veel over na, hoe moeilijk het ook is voor je op dit moment. Eens zal het gevoel slijten. Als je dat maar niet te snel denkt en overmoedig wordt, want dan begint alles weer van voor af aan
pi_60714139
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:04 schreef Koepert het volgende:
Pff Lucky @ jouw reactie op mijn verhaal, je hebt wel gelijk, als ik daar vanuit ga sluit ik t misschien beter/makkelijker af voor mezelf, maar dat te lezen is toch wel weer ff een knal. Compleet terecht van je opgemerkt echter. Maar dat is t probleem dus ook. Ik heb vermoedens, ik wil er vanuit gaan (voor afsluiting) maar zie haar er eigenlijk niet voor aan om het te doen en weet het ook niet zeker....grrr
Maakt het voor jouw afsluiting makkelijker als ze dat gedaan heeft? of zou het je alleen maar harder kwetsen... Ik ben achteraf blij dat ik er deels achter gekomen ben, en dacht in het begin dat dit ook weer een ingang zou opleveren op den duur (zo dacht ik toen :S), maar dat deed het niet en achteraf gezien maar goed ook! Ik denk wel dat het daardoor nog heftiger is geworden en de verwerking langer heeft geduurd.
pi_60714199
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:04 schreef Nora.. het volgende:
Sluit me aan bij Thabrain. Ik ben er ook een hele tijd mee bezig geweest (en soms nog) maar ik heb door al dat denken en piekeren wel weer mezelf kunnen vinden. Duurt even maar dan heb je ook wat

Sterkte!
pi_60714820
Jeuj, het volgende topic om aan te geven dat ik er niet mee om kan gaan
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:00:29 #9
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60715308
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef luckystrike2008 het volgende:

[..]

Maakt het voor jouw afsluiting makkelijker als ze dat gedaan heeft? of zou het je alleen maar harder kwetsen... Ik ben achteraf blij dat ik er deels achter gekomen ben, en dacht in het begin dat dit ook weer een ingang zou opleveren op den duur (zo dacht ik toen :S), maar dat deed het niet en achteraf gezien maar goed ook! Ik denk wel dat het daardoor nog heftiger is geworden en de verwerking langer heeft geduurd.
Dat weet ik dus niet helemaal Aan de ene kant zou ik t gewoon wel willen weten. Soort van bevestiging dat ik niet gek was met jaloerse gevoel (want normaal ben ik dat NOOOIT) en dat ik echt kan zeggen; zie je wel ze heeft al n ander, nu ben ik er klaar mee. Buiten dat vind ik t een kwestie van respect naar de ander (mij dus) toe om te zeggen dat ze n ander heeft. Aan de andere kant denk ik dat t een behoorlijk trap op mn kloten zal zijn om erachter komen dat ze me in die zin bedrogen heeft (ook al was t eigenlijk uit, zij gaf ook aan wel verder te willen eventueel) en zo snel al helemaal over me heen is en zelfs een ander heeft.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:17:36 #10
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60715805
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:00 schreef Koepert het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet helemaal Aan de ene kant zou ik t gewoon wel willen weten. Soort van bevestiging dat ik niet gek was met jaloerse gevoel (want normaal ben ik dat NOOOIT) en dat ik echt kan zeggen; zie je wel ze heeft al n ander, nu ben ik er klaar mee. Buiten dat vind ik t een kwestie van respect naar de ander (mij dus) toe om te zeggen dat ze n ander heeft. Aan de andere kant denk ik dat t een behoorlijk trap op mn kloten zal zijn om erachter komen dat ze me in die zin bedrogen heeft (ook al was t eigenlijk uit, zij gaf ook aan wel verder te willen eventueel) en zo snel al helemaal over me heen is en zelfs een ander heeft.
Ik heb het ook gewoon aan mijn ex gevraagd toen ik naar haar toe ging om spullen van mij op te halen. Ik was wel blij om te horen hoe het zat. Het heeft mij toen wel een stuk verder gebracht in het verwerkingsproces.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:26:50 #11
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60716093
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:17 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Ik heb het ook gewoon aan mijn ex gevraagd toen ik naar haar toe ging om spullen van mij op te halen. Ik was wel blij om te horen hoe het zat. Het heeft mij toen wel een stuk verder gebracht in het verwerkingsproces.

Mja dat is t dus, k heb t gevraagd, toen zij ze ontwijkend nee, maar dat was niet overtuigend, en er zijn gewoon dingen die niet kloppen. Maar ik wil haar wel geloven als ze zegt dat t niet zo is, maar ben op 1 of andere manier nog niet overtuigd. Moet t gewoon aan de kant schuiven denk ik. K heb t gevraagd, ze zei nee en daar moet ik t bij laten.........probeer ik
pi_60716328
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef Koepert het volgende:

[..]

Mja dat is t dus, k heb t gevraagd, toen zij ze ontwijkend nee, maar dat was niet overtuigend, en er zijn gewoon dingen die niet kloppen. Maar ik wil haar wel geloven als ze zegt dat t niet zo is, maar ben op 1 of andere manier nog niet overtuigd. Moet t gewoon aan de kant schuiven denk ik. K heb t gevraagd, ze zei nee en daar moet ik t bij laten.........probeer ik
Ik heb het ook gevraagd, in het begin was het nee, daarna nog vaker gevraagd en ze "bekende" pas toen ik het een en ander zwart op wit had, maar voor mijn gevoel nooit de hele waarheid te horen gekregen. Dat weet ik eigenlijk wel zeker.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:35:51 #13
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60716370
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ach...toen ik in real life het aan haar vroeg zei ze ook dat er geen ander was. Ik hoorde alleen wat twijfel in haar stem. Ik ben daar met ruzie weg gereden. Toen ik thuis kwam, heb ik nog een gesprekje met haar gehad op msn en gaf ik dus aan dat ik twijfel hoorde in haar stem. Toen kwam het eruit hoor: ze heeft iemand leren kennen waarmee het goed klikt en misschien gaat dat uitgroeien. En het schijnt dat het 1 week nadat het uit ging, is begonnen. Daar had ik eerst mijn twijfels over, maar die heb ik inmiddels naast me neer gelegd.

Ik heb haar toen op msn gezegd dat ze het gewoon aan hem moest vragen of het wat was tussen hun. Dan zou ze zeker weten of het wat was tussen hun, want daar was ze niet zeker over. Ik heb toen gezegd dat ze hem niet zo in onzekerheid moest laten Maar ze wilde gewoon zien hoe het zou lopen met hem en niet aan hem vragen aan hem hoe het tussen hun zat... Echt...ze is echt zo besluiteloos en weet gewoon niet wat ze wil

Het gaf me destijds ook hoop dat ze nog niks met iemand had. Die hoop heb ik inmiddels naast me neer kunnen leggen Het boeit me allemaal niet meer wat ze uitvreet. Het boeit me niet dat ze misschien met hem ligt te rampetampen in het bed dat ik voor haar heb gekocht. Zolang ze nog maar weet dat ik degene ben die dat bed voor haar heeft gekocht Wat zij niet weet was dat het niet zo'n goed bed is...de middenbalk die zit niet zo stevig vast
pi_60716514
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:35 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Ach...toen ik in real life het aan haar vroeg zei ze ook dat er geen ander was. Ik hoorde alleen wat twijfel in haar stem. Ik ben daar met ruzie weg gereden. Toen ik thuis kwam, heb ik nog een gesprekje met haar gehad op msn en gaf ik dus aan dat ik twijfel hoorde in haar stem. Toen kwam het eruit hoor: ze heeft iemand leren kennen waarmee het goed klikt en misschien gaat dat uitgroeien. En het schijnt dat het 1 week nadat het uit ging, is begonnen. Daar had ik eerst mijn twijfels over, maar die heb ik inmiddels naast me neer gelegd.

Ik heb haar toen op msn gezegd dat ze het gewoon aan hem moest vragen of het wat was tussen hun. Dan zou ze zeker weten of het wat was tussen hun, want daar was ze niet zeker over. Ik heb toen gezegd dat ze hem niet zo in onzekerheid moest laten Maar ze wilde gewoon zien hoe het zou lopen met hem en niet aan hem vragen aan hem hoe het tussen hun zat... Echt...ze is echt zo besluiteloos en weet gewoon niet wat ze wil

Het gaf me destijds ook hoop dat ze nog niks met iemand had. Die hoop heb ik inmiddels naast me neer kunnen leggen Het boeit me allemaal niet meer wat ze uitvreet. Het boeit me niet dat ze misschien met hem ligt te rampetampen in het bed dat ik voor haar heb gekocht. Zolang ze nog maar weet dat ik degene ben die dat bed voor haar heeft gekocht Wat zij niet weet was dat het niet zo'n goed bed is...de middenbalk die zit niet zo stevig vast
Lekker laten gaan! En hopen op die middenbalk
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:44:28 #15
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60716618
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:40 schreef luckystrike2008 het volgende:

[..]

Lekker laten gaan! En hopen op die middenbalk
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:26:01 #16
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60717868
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:35 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Mja die twijfel hoorde ik dus ook wel (of dacht ik te horen) maar toen niet verder op in gegaan. Bijkomend probleem is nu dat ze me zal melden als de kat weer terecht is, maar me verder niet wil spreken. Vlak voordat de stekker eruit ging, dikke ruzie gehad, heb ik dingen gezegd die niet netjes zijn (maar goed; frustratie, gooit dingen eruit, heeft zij ook gedaan) en ze weet niet of ze me dat kan vergeven (ik weet niet eens meer precies wat ik gezegd heb, weet wel dat t niet netjes was) terwijl zij (weliswaar in overspannen toestand) oa gezegd heeft dat ze wou dat ik dood was; dat heb ik toen wel vergeven omdat ze dat tijdens n ruzie eruit gooide. Maar doordat ze mij nu niet meer wil spreken fluistert er een stemmetje; misschien wel omdat t dan makkelijker is om zonder met mij bezig te zijn zich te concentreren op die andere jongen. Maar misschien zijn ze ook wel gewoon vrienden, want ze heeft veel mannelijke vrienden waar ze veel mee samen deed/doet. Dus misschien ben ik ook wel jaloers omdat hij in de picture kwam op het moment dat t uit was en ik uit frustratie met die andere meid had gezoend. Pot verwijt de ketel enzo.....
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:34:04 #17
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60718138
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:26 schreef Koepert het volgende:

[..]

Mja die twijfel hoorde ik dus ook wel (of dacht ik te horen) maar toen niet verder op in gegaan. Bijkomend probleem is nu dat ze me zal melden als de kat weer terecht is, maar me verder niet wil spreken. Vlak voordat de stekker eruit ging, dikke ruzie gehad, heb ik dingen gezegd die niet netjes zijn (maar goed; frustratie, gooit dingen eruit, heeft zij ook gedaan) en ze weet niet of ze me dat kan vergeven (ik weet niet eens meer precies wat ik gezegd heb, weet wel dat t niet netjes was) terwijl zij (weliswaar in overspannen toestand) oa gezegd heeft dat ze wou dat ik dood was; dat heb ik toen wel vergeven omdat ze dat tijdens n ruzie eruit gooide. Maar doordat ze mij nu niet meer wil spreken fluistert er een stemmetje; misschien wel omdat t dan makkelijker is om zonder met mij bezig te zijn zich te concentreren op die andere jongen. Maar misschien zijn ze ook wel gewoon vrienden, want ze heeft veel mannelijke vrienden waar ze veel mee samen deed/doet. Dus misschien ben ik ook wel jaloers omdat hij in de picture kwam op het moment dat t uit was en ik uit frustratie met die andere meid had gezoend. Pot verwijt de ketel enzo.....
Je weet het niet zolang je het niet vraagt. Probeer het gewoon in het gesprek te wurmen als ze je verteld dat de kat terecht is. Vraag eerst gewoon hoe het gaat, begin een gesprek over koestjes en kalfjes en kom dan moet iets zoals:
"misschien een vreemde vraag he...maar...heb je eigenlijk al een nieuwe vriend?"
En dan afwachten wat ze daarop als antwoord geeft

En dingen eruit gooien door frustratie is heel normaal Stom dat ze je de dingen die je hebt gezegd niet kan vergeven. Je bent veel te goed voor haar door de dingen die zij heeft gezegd wel te vergeven

Zelf heb ik ook tijdens de ruzies gelet op wat ik zei. Ik heb achteraf van niks spijt
pi_60718217
Oh, hier geen twijfel hoor. Mijn ex lag binnen een week -na dat het uit ging- met een ander te vozen. Notebene degene die ze in eerste instantie heeft afgewezen omdat ze voor mij koos.

Ik was gek op haar, dus alle frustratie, angst, woede, jaloersheid e.d. hoopte zich op. Maarrr... ik heb deze nooit aan haar laten merken. Heb 3 maanden gewoon 0,0% contact gehad. Omdat ik er inmiddels heel luchtig over denk heb ik er geen moeite mee als zij nu contact op neemt.

Vanmiddag noemde ze me nog schat en ze heeft schijnbaar de behoefte om contact te houden met mij. Ik praat wat terug over niets bijzonders, gewoon koetjes en kalfjes praat. Meestal kap ik het gesprek al snel af om naar een vriend of vriendin te gaan.

Ik zou echt heel graag willen weten wat er in haar om gaat. Dat is de enige nieuwsgierigheid die niet weg wilt gaan. Je hebt vragen die je graag beantwoord wil hebben. En dan ook echt met eerlijke antwoorden. Helaas ben ik niet zo om daar over te beginnen, het enige wat ik haar altijd heb laten merken is dat het prima met mij gaat en dat ik zonder haar kan. Inmiddels is dat ook zo, maar de vragen blijven.
pi_60721110
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:36 schreef Alec690 het volgende:
Oh, hier geen twijfel hoor. Mijn ex lag binnen een week -na dat het uit ging- met een ander te vozen. Notebene degene die ze in eerste instantie heeft afgewezen omdat ze voor mij koos.

Ik was gek op haar, dus alle frustratie, angst, woede, jaloersheid e.d. hoopte zich op. Maarrr... ik heb deze nooit aan haar laten merken. Heb 3 maanden gewoon 0,0% contact gehad. Omdat ik er inmiddels heel luchtig over denk heb ik er geen moeite mee als zij nu contact op neemt.

Vanmiddag noemde ze me nog schat en ze heeft schijnbaar de behoefte om contact te houden met mij. Ik praat wat terug over niets bijzonders, gewoon koetjes en kalfjes praat. Meestal kap ik het gesprek al snel af om naar een vriend of vriendin te gaan.

Ik zou echt heel graag willen weten wat er in haar om gaat. Dat is de enige nieuwsgierigheid die niet weg wilt gaan. Je hebt vragen die je graag beantwoord wil hebben. En dan ook echt met eerlijke antwoorden. Helaas ben ik niet zo om daar over te beginnen, het enige wat ik haar altijd heb laten merken is dat het prima met mij gaat en dat ik zonder haar kan. Inmiddels is dat ook zo, maar de vragen blijven.
dat heb je knap gedaan 0,0% contact! Heb ik nu ook gedaan, de controle houden. En ik denk dat we allemaal echt heel erg graag eens een kijkje willen nemen in de gedachten van onze exen. Blijf stiekem zo benieuwd wat zij nu denkt, nu ze weet dat ik er niet meer ben voor haar, maar goed kan alleen maar tegenvallen :p toch blijft die gedachte heel af en toe opspelen over het moment vorige week, dat zij zei het er soms ook nog heel moeilijk mee te hebben. maar goed laten gaan
pi_60721993
Tja, in eerste instantie natuurlijk de eerste dagen wel wat contact. In de zin van 'what the fuck is happening?' Maar toen de verwarde / ontkenningsfase voorbij ging en over ging in fase 2, de kutste fase, heb ik geen contact opgenomen.

Ze heeft mij enkele weken geleden nog laten weten dat ze elke dag aan me denkt, dat ze me ontzettend mist en onwijs veel van me houdt. In eerste instantie luchtte dat wel op: het idee dat ze me mist geeft een bepaalde voldoening. Maar goed, het veranderde niets aan de hele situatie. Heb destijds gezegd dat mijn gevoel voor haar ook nog aanwezig is, maar daar kwam verder geen response op.

Ik heb een aantal minuten geleden een nieuwe stap gezet, eentje die me vééééél zwaarder viel dan vooraf gedacht: ik heb haar uit msn verwijderd en geblokkeerd, haar nummer en oude smsjes verwijderd uit m'n mobiel en foto's heel ver weg gestopt. Kortom: ik word minder aan haar herinnert, iets wat me toen ze op vakantie was erg goed deed.

Wel weird: toen ik zojuist op de muis klikte om haar definitief te verwijderen bonkte m'n hart toch wel even iets sneller dan normaal. Nu is het echt over, dat idee.

Ben benieuwt of ze nog actie onderneemt op deze actie, als ik haar goed genoeg ken, wat ik wel denk, dan stuurt ze me over een paar weekjes een boos smsje met de vraag of ik haar geblockt heb. Ik hoop het niet, wil er klaar mee zijn.
  maandag 11 augustus 2008 @ 01:12:32 #21
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60722597
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:41 schreef Alec690 het volgende:
Tja, in eerste instantie natuurlijk de eerste dagen wel wat contact. In de zin van 'what the fuck is happening?' Maar toen de verwarde / ontkenningsfase voorbij ging en over ging in fase 2, de kutste fase, heb ik geen contact opgenomen.

Ze heeft mij enkele weken geleden nog laten weten dat ze elke dag aan me denkt, dat ze me ontzettend mist en onwijs veel van me houdt. In eerste instantie luchtte dat wel op: het idee dat ze me mist geeft een bepaalde voldoening. Maar goed, het veranderde niets aan de hele situatie. Heb destijds gezegd dat mijn gevoel voor haar ook nog aanwezig is, maar daar kwam verder geen response op.

Ik heb een aantal minuten geleden een nieuwe stap gezet, eentje die me vééééél zwaarder viel dan vooraf gedacht: ik heb haar uit msn verwijderd en geblokkeerd, haar nummer en oude smsjes verwijderd uit m'n mobiel en foto's heel ver weg gestopt. Kortom: ik word minder aan haar herinnert, iets wat me toen ze op vakantie was erg goed deed.

Wel weird: toen ik zojuist op de muis klikte om haar definitief te verwijderen bonkte m'n hart toch wel even iets sneller dan normaal. Nu is het echt over, dat idee.

Ben benieuwt of ze nog actie onderneemt op deze actie, als ik haar goed genoeg ken, wat ik wel denk, dan stuurt ze me over een paar weekjes een boos smsje met de vraag of ik haar geblockt heb. Ik hoop het niet, wil er klaar mee zijn.
ik ken dat soort (vrouw)mensen onderhand wel, alsof ze uit dezelfde fabriek komen ofzo. Ze mist je etc, maar als jij weer contact met hun terugneemt en ook zelf er nog initiatief bijtoont verdwijnen ze weer als sneeuw voor de zon.

Jij hebt dat goed door; klasse actie
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60724591
Mijn ex valt mij en mn nieuwe vlam lastig
Ik kan er wel tegen maar vind het lullig voor haar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_60726328
Da's wel erg laag hoor Beach, moet je een halt toe roepen, jij hebt die macht naar mijn idee.

Het zit mij echt nog wel dwars.. krijg continu het idee dat ze al met die ander al veel ste veel bezig was terwijl ik nog bij haar was, al zweerd ze zelf van niet..
Niet dat het uitmaakt natuurlijk grr

Eigenlijk zou ik naar m'n ex toe moeten gaan en haar bij de deur vragen naar een aantal dingen, waaronder foto's waarvan het me niet lekker zit dat ze die nog heeft, maar durf niet zo best is toch te maf, bang voor m'n eigen emoties

Nouja kan ook nog wel ff wachten, heb ook nog foto's van haar op die manier (Waar ik niet meer naar kijk):s) ik heb de beslissing gemaakt nu geen contact meer te hebben tot half oktober.
M'n moeder zei een paar dagen terug nog dat ze nog even bij haar langs de deur zou gaan om een digitaal foto toestel op te halen dat daar ligt, gelijk wat andere dingetjes.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:01:03 #24
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60727521
Vannacht bericht gehad: De Kat is terug
Sms was alleen heel kortaf: Kat is terug : dus maar gereageerd met : Gelukkig maar:) Ben ik echt blij om
(t was half 6) en t daarbij gelaten. Aan de ene kant wel balen dat t daarbij is gebleven, maar ze wilde verder echt geen contact nu; dus als ik nu weer contact ga zoeken wordt het denk ik eerder slechter dan beter.. Afwachten dus maar, en mn eigen ding oppakken....

[ Bericht 7% gewijzigd door Koepert op 11-08-2008 11:07:09 ]
pi_60728212
wtf.. ik heb net een mail gekregen:
"Ik heb jou verdriet gedaan, maar je hebt mij ook verdriet gedaan en daar ben ik ook boos over.."

Dus nu is het mijn fout?

Snap er geen fuk meer van... weet nu bijna wel zeker dat het ging omdat ik haar beloofd had aan mezelf te werken, dat ik het probeerde maar dat niet alles lukte en ik haar daar verdriet mee gedaan heb ofzo.

Bah zal het wel 15 oktober horen zegt ze.. hoe fukking naief.

[ Bericht 46% gewijzigd door Chev op 11-08-2008 11:38:57 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')