gemeen spel zekerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:34 schreef CarOnline het volgende:
De dames zijn naar bed
en ik heb vét gewonnen met kwartet
Echt niet, hoewel ik wel moest delenquote:
Oh dat vind ik best mooi eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor Caroo, van eigen bodem....
Heb je die film zelf of komt ie op de buis?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef CarOnline het volgende:
Geen idee!
Ik ga zo de tobbe in
En daarna languit op de bank, kijken hoever ik met Pan's Labyrinth kom![]()
Zat voeger in de top 100: een maand :gratis streamsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:20 schreef Juud79 het volgende:
Hoihoi allemaal, weer back home, na een dagje bezoekjes her en der....
Eens even bijlezen...
Een maand gratis streams voor jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Keurige twintigste plaats
Ja, daar hebben we wat aan Ruudquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een maand gratis streams voor jou![]()
Hoi Juud.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:20 schreef Juud79 het volgende:
Hoihoi allemaal, weer back home, na een dagje bezoekjes her en der....
Eens even bijlezen...
Alleen de marathon nog, jammer dat het afgelopen is. Hoe laat begint dat wandelfestijn morgen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze hebben in Beijing ook een Evoluon.
Ja, jammer. Heb er nog nooit zo intens van kunnen genieten als dit jaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen de marathon nog, jammer dat het afgelopen is. Hoe laat begint dat wandelfestijn morgen?
Idem, nou ja, over twee jaar de winterspelen, gewoon nog een paar nachtjes slapen en we zijn erquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, jammer. Heb er nog nooit zo intens van kunnen genieten als dit jaar![]()
Om 01:30u onze tijd
Je wacht maar even!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wilt u even aan de kant gaan, daar ligt nog wat.
[ afbeelding ]
Hoi Juudquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:49 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, wrom is t hier zo stil, waar is iedereen?
Morgenmiddag toch pasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi Juud, ik was net afscheid aan het nemen om over een paar uur de laatste sporten van de OS nog mee te kunnen maken.
In de chat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:49 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, wrom is t hier zo stil, waar is iedereen?
De eindceremonie om een uur of twee ja. Sport over anderhalf uur. Zes uur verschil.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgenmiddag toch pas
En nu?quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Een man een man een woord een woord..![]()
Of is het eens eens een Kneus®, altjid een Kneus®?
Retorische vraag, het kind heeft echt geen leven zonder Fok!
Leg nou eens een keer luid en duidelijk uit waar die obsessie vandaan komt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Een man een man een woord een woord..![]()
Of is het eens eens een Kneus®, altjid een Kneus®?
Retorische vraag, het kind heeft echt geen leven zonder Fok!
Pff, jij hebt écht hulp nodig.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:05 schreef Lobasca het volgende:
Schone luiers jongens, er is vast nog wel een kindvrouwtje wat hier rond meent moeten te huppelen.![]()
Net zoals .... *gaap*
Dus antwoord geven op een inhoudelijke vraag gaat niet lukken vanavond?quote:
Je scoop is veel minder scoop dan jij denktquote:
hee opa! ze zijn al begonnen, hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen de marathon nog, jammer dat het afgelopen is. Hoe laat begint dat wandelfestijn morgen?
Hey lekkere puber, alles wel?quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee opa! ze zijn al begonnen, hoor.
[ afbeelding ]
is it safe?![]()
ik ga d'r ook effe lekker voor zitten. kamiel ftw.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godver Gert, ben je nu weer met WJ op stap geweest
hoi nmns.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godver Gert, ben je nu weer met WJ op stap geweest
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi nmns.
ja, ik zei nog tegen 'm: ga jij dan rond 2 uur posten, anders valt het zo ohop!
haha, ik dacht het ookquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Het lijkt er nu wel een beetje op dat hij je billemaatje is
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik dacht het ook![]()
voor gert en jou:
wat een kutnummerquote:
Echt KANKER MOOI! Nummerquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou, dan sturen we hem hier maar mee naar bed![]()
![]()
Over kanker gesproken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt KANKER MOOI! Nummer
OK, en nu écht janken:
HUUUUUH !quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:21 schreef CarOnline het volgende:
boe
If jesus loves you, he must be gay.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Da's een lange zit, 5 minuut 9
Les Doors.quote:
PIquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Waar is dat hartje dan, Duitse Uberbitch?
Steek die kanker PI maar lekker in je kankerreet vuile kanker nazihoer.quote:
Eh nee, momenteel nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dank![]()
heb je nog een lieflijk gedichtje?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Steek die kanker PI maar lekker in je kankerreet vuile kanker nazihoer.
Sinds je 'kanker' mag zeggen van Danny doe ik af en toe een poging.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds je 'kanker' mag zeggen van Danny doe ik af en toe een poging.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen wonder dat Maasen op plaats 60 loopt, die betaald natuurlijk netjes bij dat kraampje.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen wonder dat Maasen op plaats 60 loopt, die betaald natuurlijk netjes bij dat kraampje.
CarO.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oh dat had ik nog niet eens gezien![]()
Lekkah![]()
Corny.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor APK en Caroo, 1 uur en 9 minuten![]()
Nee, iedereen is dood en jij moet dat voorbeeld snel volgen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
nog mensen wakker hier?
Nou!quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, iedereen is dood en jij moet dat voorbeeld snel volgen!![]()
Is Noekie al voor een trein gesprongen. De champagne begint over datum te raken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, iedereen is dood en jij moet dat voorbeeld snel volgen!![]()
Maar hij geeft ze vast wel een fooi.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nee, da's een Hollander, die wacht op het wisselgeld
Tuurlijk Pimmiequote:Op zondag 24 augustus 2008 02:53 schreef APK het volgende:
Tip van WJ in een ander topic.
Gaan we die volgende keer doen, CarO?
Kunt, tochquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:54 schreef CarOnline het volgende:
Tuurlijk Pimmie![]()
Als je dat zo lang kan onthouden...
Liesje leeft nog!quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
NMNS is je vakantie al afgelopen? en zit je alweer in een soort van normaal ritme?
Nog een weekje, dan moet ie weer tot half oktoberquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
NMNS is je vakantie al afgelopen? en zit je alweer in een soort van normaal ritme?
Ik weet zeker dat hij die marathon twee keer loopt, statiegeld ophalenquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar hij geeft ze vast wel een fooi.
Bij de uitgang staat zo'n statiegeldapparaatquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij die marathon twee keer loopt, statiegeld ophalen
Ik ben voorbereidingen aan het treffen en ondertussen ben ik er, half.quote:
Met moeite, maar doe m'n bestquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nmns Pff dat is 2 maanden dat moet lukken, toch?
* liesje1979 trekt een dgkfacequote:Op zondag 24 augustus 2008 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met moeite, maar doe m'n best
Mooooi!quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
* liesje1979 trekt een dgkface
Je kan het!
Ja joh, die twee maanden zijn zo voorbijquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
* liesje1979 trekt een dgkface
Je kan het!
Nee, ik ga niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
hoi ook dementor, en LS, demontor, je zou nog vertellen over het kaasmeisje toch?
Ls weet je al of je naar de bbq gaat?
(Ik vond dat ondanks LS niet zo welkom was, hij wel als vrouw kon gaan)
Als je dan toch nog wakker bent, vertel dan ff je probleem! ik lees elke nacht je oneliners en bergijp ze niet! Dus spui zou ik zeggen!quote:
hoi bergpijpstertje! laat maar zitten, denk!quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je dan toch nog wakker bent, vertel dan ff je probleem! ik lees elke nacht je oneliners en bergijp ze niet! Dus spui zou ik zeggen!
quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi bergpijpstertje! laat maar zitten, denk!
Beetje sneu wel idd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gharib feliciteerd de winnaar niet eens.
Trustuhhhquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje sneu wel idd.
Maar ehm..![]()
![]()
![]()
het is nog complexer en treuriger dan de relativiteitstheorie, liesjuh.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:44 schreef liesje1979 het volgende:
truste caroline!
Okay ik zal niet proberen meer te begrijpen dan dat ik kan willem jozef.
En dat is niet zoveel.
tja dan kan ik net zo goed inpakken he?quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is nog complexer en treuriger dan de relativiteitstheorie, liesjuh.
zou ik ook niet doen als ik het niet zo zou voelen en er een paar meter achterliepquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gharib feliciteerd de winnaar niet eens.
Ik dacht dat de OS afgelopen was?quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen als ik het niet zo zou voelen en er een paar meter achterliep
nee hoor, pak maar uit, gekkerdje..quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
tja dan kan ik net zo goed inpakken he?
* liesje1979 klikt met het gevoel, oh sjit dan moet ik dus een nummertje terugdoen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee hoor, pak maar uit, gekkerdje..
voor lies en peter 6m
ik ga ook liggen. truste alvast lies en whosoever
Vanmiddag om 14:00 uur Nederlandse tijd is sluitingsceremonie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de OS afgelopen was?
Sweet dreams liesjequote:Op zondag 24 augustus 2008 04:02 schreef liesje1979 het volgende:
LS thnx!
Okay omdat ik de drummer nog van lang geleden ken enzo,
dan deze maar, voor WJ en LS:
Ff je bed in dansen, want dat doe ik ook!
*klik*quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:06 schreef liesje1979 het volgende:
je bent stiekem best lief he LS?
We spreken elkaar wel weer, hier, of op msn (met Jaap, zou gezellie zijn!)
Doen jullie het licht uit?
LS steekt de lampjes wel even aan.quote:
Ik doe het wel bij kaarslicht.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft ze net uitgedaan... als jij ze nou ff aandoet
Thx Coos, kaarslicht, dat heb ik met mijn >60 kg wel nodigquote:Op zondag 24 augustus 2008 04:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik doe het wel bij kaarslicht.
[ afbeelding ]
Nog even chillen en dan ook plat. Heb de maraton ook nog gemist!![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:00 schreef noekje het volgende:
Morning!![]()
LS, het voelt wel een beetje alsof ik ben overreden door een trein en dan nog voel ik me 100x beter dan dat ik in jouw situatie zou zitten, gok ik zo.
Heerlijk!
Ik ben net wakker en nog niet zo scherp.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh kut. Er zijn speciale dagen voor?
Haai.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Haai.
O.... dit keer moet ík me geloof ik schamen.![]()
Nou ja staan we quit.
Goedemorgen..quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ook goedemorgen Dementor....die site is er al een week of vier
In dat geval zijn vast heel veel mensen je enorm dankbaar...quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goedemorgen..![]()
Volgens mij is die site hier nog niet voorbij gekomen maar ik kan het mis hebben.
Ik had jou meer volwassen geschat..........quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:02 schreef noekje het volgende:
lijkt me een uitermate geschikte dag om LS cat Aids toe te wensen.
Ga je nu toch ook fijn proosten op mijn dood.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik had jou meer volwassen geschat..........
Ik heb al genoeg mensen om mee heen dood zien gaan................quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga je nu toch ook fijn proosten op mijn dood.
En LS ook, met z'n neefje.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg mensen om mee heen dood zien gaan................
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:03 schreef noekje het volgende:
Gert mag wel proosten op mijn dood. Sterker nog, die mag zelfs de glazen vernielen.
Oh, erg hè? Ik voel me ook een wrak. Helicoptertje spelen 's middags met een 6 jarige en 's nachts rare dansjes doen, dat moet ik niet meer doen. Het is genant, niet hip en het wordt mijn dood.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:07 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een fanfarekorps in mijn harses en dan verwacht men hier dat ik ga proosten op een dooie Noek, mooi niet.![]()
Middag all.
Het was heel gezellig maar, veel en laat........en de teringbende hier, vooral de vloer.quote:
En Riri is best leuk dus dat kan geen kwaad.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was heel gezellig maar, veel en laat........en de teringbende hier, vooral de vloer.
Eerst maar eens even dweilen, joepie.
Ik ben aan het zeiken nu, voel me een riri.
Oh dan heb je aan Gert een goeiequote:Op zondag 24 augustus 2008 13:03 schreef noekje het volgende:
Gert mag wel proosten op mijn dood. Sterker nog, die mag zelfs de glazen vernielen.
Voor al uw feesten en partijen. GERT!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dan heb je aan Gert een goeie![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Voor al uw feesten en partijen. GERT!!
BSOL keek meestal actief naar de streams, heeft duizenden caps gemaakt.......quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:40 schreef Marrije het volgende:
Waar is BSOL eigenlijk? Iemand enig idee?
Jammerquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
BSOL keek meestal actief naar de streams, heeft duizenden caps gemaakt.......
kwam niet uiteindelijk niet meer........heeft zonder streams denk ik niet zoveel te zoeken,
keek mede voor zijn werkzaamheden bij M.I.T naar de reallifes.....
Wanneer ik naar oude polls kijk, tientallen mensen zie ik hier niet meer.
Mèt mol garantie voor uw beste glasserviesquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Voor al uw feesten en partijen. GERT!!
und?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:52 schreef noekje het volgende:
Ik ga even buikdansen op Shakira. Zo spannend, zal het klotsen oder nicht.
Ik ga het nu meemaken!
Neh!quote:
Hier klotst het niet maar schudt het wel.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Neh!![]()
Alhoewel ik wel iets in mijn hersenen voelde maar ja, dat heeft dan met buikdansen weer geen reet te maken.
Ik ga je zooo missen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hier klotst het niet maar schudt het wel.
Morgen maar weer op dieet![]()
Oh ik ga eens wat doen. Ik schiet echt niet op.
De komende 3 weken laat ik msn uit en kom ik niet op FOK.
Ik verdoe mn tijd gewoon met jullie![]()
Misschien dat dan wel de lampen worden opgehangen, de fotolijsten aan de muur, de dozen uitgepakt, de was gestreken en mn schilderij geschilderd! Ahh dat ga ik doen
Eh, nee, was ik niet van plan eigenlijk. Die hele OS kan me gestolen wordenquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sluiting OS, ik neem toch aan dat jullie even kijken?
Het begin is al vast weer spectaculair.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sluiting OS, ik neem toch aan dat jullie even kijken?
Het is wederom prachtig! Wat een land, wat een mensen en wat een cultuurquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eh, nee, was ik niet van plan eigenlijk. Die hele OS kan me gestolen worden
Ik jou ookquote:
ja het is één groot feest, dat China.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is wederom prachtig! Wat een land, wat een mensen en wat een cultuur
Tot vanavond.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik jou ook![]()
Ik kom alleen dan vrijdags wel even. Want dat is Groundhog Day.
En van Groundhog Day blijf je af. Daar heb je respect voor.
Daag
Fuck zeg, wat een kútnummer om op te buikdansen.quote:
Yep, heel gezellig en allemaal leuke kadootjes gekregen, o.a. een kaartje voor een concert van Stevie Wonder op 14 septemer, tof hè?quote:
ja daar lig ik vannacht ook weer wakker van....quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slordig dat die burgemeester van London de knoop van z'n colbert niet dicht heeft
Details Fan, detailsquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja daar lig ik vannacht ook weer wakker van....
vin ik zó errug
Ga je met die Bolle op stap Lies ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
Vanaf mijn bank: Ook goedemiddag!
Dementor, gezellig dat je ook meegaat!
Lijkt me toch een hele klus om al die mensen een beetje georganiseerd dat stadion uit te krijgen nu!
Als ik Juuds post moet geloven, gaat hij idd mee naar de bbqquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ga je met die Bolle op stap Lies ?
nee denk ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik Juuds post moet geloven, gaat hij idd mee naar de bbq
Hoezo, is dat gevaarlijk?
Gelukkig, het blijft toch uitkijken met internet tegenwoordig. Je weet maar nooit wat voor criminelen rondlummelen op fok!quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig, het blijft toch uitkijken met internet tegenwoordig. Je weet maar nooit wat voor criminelen rondlummelen op fok!
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik naar die stembanden kijk is dit ook weer playbacken
Ik ook, heb er van genoten! Dat hebben die Chinezen goed georganiseerdquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat was ie dan en ik vond het een prachtig spektakel
Ik bedoelde natuurlijk het strootehoofd, maar daar zitten normaal gesproken je stembanden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
veelzijdig mens ben je ook he? buurvrouwen, spaans en dan ook nog rontgen ogen
Komen er toch nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
Nou, dat was het dan. Raar, ik ben zo gewend om de tv aan te zetten als ik mijn bed uit rol. Het wordt tijd voor streams.![]()
Was idd weer een geweldig spektakel. Ik vond alleen het vuurwerk tegenvallen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat was ie dan en ik vond het een prachtig spektakel
Toen was je er zeker zelf bij? Dan beleef je het toch veel heftiger.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was idd weer een geweldig spektakel. Ik vond alleen het vuurwerk tegenvallen.
Tijdens de fallas in Valencia heb ik het wel eens heftiger gezien.
Ik weetut, waardeloos. Die camera's hangen er toch niet voor de kat z'n kut.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Komen er toch niet![]()
Nog gefelicieerd voor gisteren BQ![]()
Dat is idd wel zo. Toen stond ik er op een paar honder meter vanaf. Dan sta je te trillrn op je benen van de ontsteking alleen al.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toen was je er zeker zelf bij? Dan beleef je het toch veel heftiger.
Doei Ruudemans.quote:
Mortieren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo. Toen stond ik er op een paar honder meter vanaf. Dan sta je te trillrn op je benen van de ontsteking alleen al.
Dat zijn geen vuurpijltjes uit flessen. Maar ongelovelijke kokers, vans soms wel een meter in diameter, waar ze het vanuitschieten. Ik vond de onsteking dan ook altijd leuker dan het vuurwerk zelf.
Je hoorde vanmiddag de ontsteking ook en het donderende geluid erbij.
Ik zie heur/hem heul niet. Wanneer is deze pic genomen, het ziet er zo triestig uit allemaal?quote:
[Fotoreportage] Mystery land 2008quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie heur/hem heul niet. Wanneer is deze pic genomen, het ziet er zo triestig uit allemaal?
Bron.quote:Bel me maar...je hebt mijn nummer!
gisteren, 21:37, 162 x bekeken
Ben net thuis uit de stad...even wezen shoppen, want mijn zomerkleding kan ik voorlopig wel opbergen denk ik.
Vanmorgen regende het nog in Amsterdam en ik vroeg me gelijk af waarom de engelen zo huilen in deze maand augustus.
Na de kalverstraat en Magna Plaza,waar ik niet kon slagen ben ik naar de PC Hooftstraat gereden.
Ik ben absoluut niet koopziek maar voor en na de zomer koop ik wel nieuwe kleding voor mijn garderobe.
In de PC aangekomen ben ik eerst Uggs gaan passen...ik wist niet of ik ze kopen moest...vind het aan de ene kant zo 2007 maar aan de andere kant zitten ze waanzinnig.
Daarna mezelf in een spijkerbroek gehezen...eerst een skinny jeans en daarna een jeans met wijde pijp.
' Welk model is nou nieuw? ' vroeg ik de verkoopster die ongeinteresseerd naar me staarde.
Ze haalde haar schouders op en kon er met moeite uitbrengen:'owww...alletwee kan.'
Laat maar dacht ik ...ik wacht wel...ik ga geen 230 euro uitgeven voor een jeans waarvan ik niet weet of het model van vorig jaar is.
Na een aantal winkels te hebben gehad kon ik gewoon niets vinden waarvan ik dacht...waauw!
De lol is er een beetje af en ik loop langs de etalages die vol hangen met borden sales.
Sales...jaaah, tuurlijk...waarom heb ik nooit geluk dat ik een hele garderobe kan aanschaffen in de sales.
Ik koop altijd of te dure dingen of een vette miskoop.
Mijn mobiel gaat en ik zoek 'm in mijn veel te volle tas..'hey mop...kun je slagen?-hoor ik mijn vriendin aan de andere kant van de lijn.
'Nee,' zeg ik en ik betrap mezelf erop dat ik uit frustratie op mijn lip bijt.
Je had mee moeten gaan, met jou is het ook veel gezelliger,' lach ik.
Na even kletsen hangen we op, met de afspraak dat we volgende week samen gaan shoppen.
Als ik naar mijn auto loop tikt er iemand op mijn schouder.
'Ilona...toch?'...vraagt een meisje met lang blond haar en vriendelijke blauwe ogen.
'Ik knik wat geschrokken...en zeg: 'ja, klopt.'
'Ik werk voor John de Mol....maar wij hebben elkaar nooit in het echt ontmoet,' zegt ze.
Voor ik iets kan zeggen reikt ze mij haar hand en stelt zichzelf voor.
Gelijk vraagt ze hoe het met me gaat.
'Ja, weet je' zegt ze ...toch wel jammer dat je je boek niet mag uitgeven.'
Ik ben allert en weet dat ik op mijn woorden moet letten.
Daarom vertel ik haar alleen dat ik er alles aan gedaan heb en er nu ook klaar mee ben.
Plotseling kan ik het toch niet laten om te zeggen dat JdM een narcistisch persoon is en met de ideeen van anderen pronkt.
Wat ik nooit had verwacht,is dat ze hierom smakelijk moet lachen en met een knikje mijn woorden beaamt.
Toen het cruciaal moment kwam dat ze gevaarlijke vragen ging stellen, had ik een prima smoes dat de parkeermeter bij mijn auto afliep....want anders had ik er nu waarschijnlijk nog steeds gestaan.
In principe heb ik "het boek" allang uit mijn hoofd gezet, maar omdat er nog steeds erg veel mensen om vragen...blijft het me toch bezig houden...hoe raar dat ook klinkt.
Tien minuten later zat ik weer in mijn auto en moest ik toch nog even denken aan de Mol.
Ik vergeet nooit dat hij ons via de redactie had gevraagd om nieuwe ideeën te verzinnen....zogenaamd voor "De Gouden Kooi."
Natuurlijk John, wij als aspirant miljonairs hadden toch zat ideeën - ideeën die je nu zelfs kan gebruiken voor je nieuwe programma "CBML".
Maar je had het me ook gewoon zelf mogen vragen...en me kunnen bellen...hadden we misschien nog een dealtje kunnen maken...jij een idee en ik mijn boek.
P.S. Dus John, mocht je nog een dealtje willen maken, omdat er nog steeds mensen nieuwsgierig zijn naar mijn boek... bel me maar...je hebt mijn nummer!!
Anders plan je toch een keer een paar dagen Valencia? Dat is werkelijk een wereldfeest met de fallas en als afsluiting het vuurwerk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doei Ruudemans.![]()
Dat lijkt me geweldig LS, om dat live mee te maken. Zou ik het redden tot 2028?![]()
Ah, thanx. EPS, ik vind het zo pauperig allemaal of ligt dat aan mij?quote:
Bedankt voor de tip LS, ziet er idd spectaculair uit. Moet ik dan toch nog Spaanse les gaan volgen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Anders plan je toch een keer een paar dagen Valencia? Dat is werkelijk een wereldfeest met de fallas en als afsluiting het vuurwerk.
Maar dan raad ik wel aan om ook te kijken hoe ze het opbouwen. Werkelijk niet normaal met al die buizen dynamiet en kabels voor de ontsteking.
Het is het gewoon net niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, thanx. EPS, ik vind het zo pauperig allemaal of ligt dat aan mij?![]()
Ben er even weg van, tot straks.
Dus datte. Ik zie dat Brian undercover draaide, goh.quote:
Nah, daar kan je je ook wel aardig redden met Engels, maar het is altijd gemakkelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip LS, ziet er idd spectaculair uit. Moet ik dan toch nog Spaanse les gaan volgen?
Mooi, dat scheelt een aardige reisquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar ik zou dan gewoon op die site gaan kijken, daar staat alles perfect uitgelegd met foto's en filmpjes.
Via http://photobucket.com/ of http://www.tinypic.com/.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik zit nu dus niet meer of Silver, maar op Bagger, gaat heel goed.
Graag zou ik net als Noekje met Harry, ook eens een plaatje willen plaatsen,
wanneer die op de PC staat, hoe verstuur je dat naar een topic van Fok?
Bedankt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
Via http://photobucket.com/ of http://www.tinypic.com/.
Succes.
YW, als je vragen hebt, vuur ze af.quote:
Fotograaf? Die foto is net zo slecht als haar verrotte karakterquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW, als je vragen hebt, vuur ze af.
[ afbeelding ]
Wie is dit toch en wie is de fotograaf? Mitch en Dennis moeten hem/haar getipt hebben.
Misschien is onze alleskunner aan het werk gezet, je weet het niet hè?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:09 schreef Disana het volgende:
Fotograaf? Die foto is net zo slecht als haar verrotte karakter
Zondags gesloten schat!quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga een hapje eten bij een knus restautantje om de hoek hier. Ik hoop dat dit geen spam is.![]()
Sta ik daar met mijn kutjesgezicht voor een gesloten deur.quote:
Ja is toch ook lekker? Eet smakelijk!quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sta ik daar met mijn gezicht voor een gesloten deur.Dan maar Chinees bestellen, sambal bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |