Details Fan, detailsquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja daar lig ik vannacht ook weer wakker van....
vin ik zó errug
Ga je met die Bolle op stap Lies ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
Vanaf mijn bank: Ook goedemiddag!
Dementor, gezellig dat je ook meegaat!
Lijkt me toch een hele klus om al die mensen een beetje georganiseerd dat stadion uit te krijgen nu!
Als ik Juuds post moet geloven, gaat hij idd mee naar de bbqquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ga je met die Bolle op stap Lies ?
nee denk ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik Juuds post moet geloven, gaat hij idd mee naar de bbq
Hoezo, is dat gevaarlijk?
Gelukkig, het blijft toch uitkijken met internet tegenwoordig. Je weet maar nooit wat voor criminelen rondlummelen op fok!quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig, het blijft toch uitkijken met internet tegenwoordig. Je weet maar nooit wat voor criminelen rondlummelen op fok!
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik naar die stembanden kijk is dit ook weer playbacken
Ik ook, heb er van genoten! Dat hebben die Chinezen goed georganiseerdquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat was ie dan en ik vond het een prachtig spektakel
Ik bedoelde natuurlijk het strootehoofd, maar daar zitten normaal gesproken je stembanden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
veelzijdig mens ben je ook he? buurvrouwen, spaans en dan ook nog rontgen ogen
Komen er toch nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
Nou, dat was het dan. Raar, ik ben zo gewend om de tv aan te zetten als ik mijn bed uit rol. Het wordt tijd voor streams.![]()
Was idd weer een geweldig spektakel. Ik vond alleen het vuurwerk tegenvallen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat was ie dan en ik vond het een prachtig spektakel
Toen was je er zeker zelf bij? Dan beleef je het toch veel heftiger.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was idd weer een geweldig spektakel. Ik vond alleen het vuurwerk tegenvallen.
Tijdens de fallas in Valencia heb ik het wel eens heftiger gezien.
Ik weetut, waardeloos. Die camera's hangen er toch niet voor de kat z'n kut.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Komen er toch niet![]()
Nog gefelicieerd voor gisteren BQ![]()
Dat is idd wel zo. Toen stond ik er op een paar honder meter vanaf. Dan sta je te trillrn op je benen van de ontsteking alleen al.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toen was je er zeker zelf bij? Dan beleef je het toch veel heftiger.
Doei Ruudemans.quote:
Mortieren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo. Toen stond ik er op een paar honder meter vanaf. Dan sta je te trillrn op je benen van de ontsteking alleen al.
Dat zijn geen vuurpijltjes uit flessen. Maar ongelovelijke kokers, vans soms wel een meter in diameter, waar ze het vanuitschieten. Ik vond de onsteking dan ook altijd leuker dan het vuurwerk zelf.
Je hoorde vanmiddag de ontsteking ook en het donderende geluid erbij.
Ik zie heur/hem heul niet. Wanneer is deze pic genomen, het ziet er zo triestig uit allemaal?quote:
[Fotoreportage] Mystery land 2008quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie heur/hem heul niet. Wanneer is deze pic genomen, het ziet er zo triestig uit allemaal?
Bron.quote:Bel me maar...je hebt mijn nummer!
gisteren, 21:37, 162 x bekeken
Ben net thuis uit de stad...even wezen shoppen, want mijn zomerkleding kan ik voorlopig wel opbergen denk ik.
Vanmorgen regende het nog in Amsterdam en ik vroeg me gelijk af waarom de engelen zo huilen in deze maand augustus.
Na de kalverstraat en Magna Plaza,waar ik niet kon slagen ben ik naar de PC Hooftstraat gereden.
Ik ben absoluut niet koopziek maar voor en na de zomer koop ik wel nieuwe kleding voor mijn garderobe.
In de PC aangekomen ben ik eerst Uggs gaan passen...ik wist niet of ik ze kopen moest...vind het aan de ene kant zo 2007 maar aan de andere kant zitten ze waanzinnig.
Daarna mezelf in een spijkerbroek gehezen...eerst een skinny jeans en daarna een jeans met wijde pijp.
' Welk model is nou nieuw? ' vroeg ik de verkoopster die ongeinteresseerd naar me staarde.
Ze haalde haar schouders op en kon er met moeite uitbrengen:'owww...alletwee kan.'
Laat maar dacht ik ...ik wacht wel...ik ga geen 230 euro uitgeven voor een jeans waarvan ik niet weet of het model van vorig jaar is.
Na een aantal winkels te hebben gehad kon ik gewoon niets vinden waarvan ik dacht...waauw!
De lol is er een beetje af en ik loop langs de etalages die vol hangen met borden sales.
Sales...jaaah, tuurlijk...waarom heb ik nooit geluk dat ik een hele garderobe kan aanschaffen in de sales.
Ik koop altijd of te dure dingen of een vette miskoop.
Mijn mobiel gaat en ik zoek 'm in mijn veel te volle tas..'hey mop...kun je slagen?-hoor ik mijn vriendin aan de andere kant van de lijn.
'Nee,' zeg ik en ik betrap mezelf erop dat ik uit frustratie op mijn lip bijt.
Je had mee moeten gaan, met jou is het ook veel gezelliger,' lach ik.
Na even kletsen hangen we op, met de afspraak dat we volgende week samen gaan shoppen.
Als ik naar mijn auto loop tikt er iemand op mijn schouder.
'Ilona...toch?'...vraagt een meisje met lang blond haar en vriendelijke blauwe ogen.
'Ik knik wat geschrokken...en zeg: 'ja, klopt.'
'Ik werk voor John de Mol....maar wij hebben elkaar nooit in het echt ontmoet,' zegt ze.
Voor ik iets kan zeggen reikt ze mij haar hand en stelt zichzelf voor.
Gelijk vraagt ze hoe het met me gaat.
'Ja, weet je' zegt ze ...toch wel jammer dat je je boek niet mag uitgeven.'
Ik ben allert en weet dat ik op mijn woorden moet letten.
Daarom vertel ik haar alleen dat ik er alles aan gedaan heb en er nu ook klaar mee ben.
Plotseling kan ik het toch niet laten om te zeggen dat JdM een narcistisch persoon is en met de ideeen van anderen pronkt.
Wat ik nooit had verwacht,is dat ze hierom smakelijk moet lachen en met een knikje mijn woorden beaamt.
Toen het cruciaal moment kwam dat ze gevaarlijke vragen ging stellen, had ik een prima smoes dat de parkeermeter bij mijn auto afliep....want anders had ik er nu waarschijnlijk nog steeds gestaan.
In principe heb ik "het boek" allang uit mijn hoofd gezet, maar omdat er nog steeds erg veel mensen om vragen...blijft het me toch bezig houden...hoe raar dat ook klinkt.
Tien minuten later zat ik weer in mijn auto en moest ik toch nog even denken aan de Mol.
Ik vergeet nooit dat hij ons via de redactie had gevraagd om nieuwe ideeën te verzinnen....zogenaamd voor "De Gouden Kooi."
Natuurlijk John, wij als aspirant miljonairs hadden toch zat ideeën - ideeën die je nu zelfs kan gebruiken voor je nieuwe programma "CBML".
Maar je had het me ook gewoon zelf mogen vragen...en me kunnen bellen...hadden we misschien nog een dealtje kunnen maken...jij een idee en ik mijn boek.
P.S. Dus John, mocht je nog een dealtje willen maken, omdat er nog steeds mensen nieuwsgierig zijn naar mijn boek... bel me maar...je hebt mijn nummer!!
Anders plan je toch een keer een paar dagen Valencia? Dat is werkelijk een wereldfeest met de fallas en als afsluiting het vuurwerk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doei Ruudemans.![]()
Dat lijkt me geweldig LS, om dat live mee te maken. Zou ik het redden tot 2028?![]()
Ah, thanx. EPS, ik vind het zo pauperig allemaal of ligt dat aan mij?quote:
Bedankt voor de tip LS, ziet er idd spectaculair uit. Moet ik dan toch nog Spaanse les gaan volgen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Anders plan je toch een keer een paar dagen Valencia? Dat is werkelijk een wereldfeest met de fallas en als afsluiting het vuurwerk.
Maar dan raad ik wel aan om ook te kijken hoe ze het opbouwen. Werkelijk niet normaal met al die buizen dynamiet en kabels voor de ontsteking.
Het is het gewoon net niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, thanx. EPS, ik vind het zo pauperig allemaal of ligt dat aan mij?![]()
Ben er even weg van, tot straks.
Dus datte. Ik zie dat Brian undercover draaide, goh.quote:
Nah, daar kan je je ook wel aardig redden met Engels, maar het is altijd gemakkelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip LS, ziet er idd spectaculair uit. Moet ik dan toch nog Spaanse les gaan volgen?
Mooi, dat scheelt een aardige reisquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar ik zou dan gewoon op die site gaan kijken, daar staat alles perfect uitgelegd met foto's en filmpjes.
Via http://photobucket.com/ of http://www.tinypic.com/.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik zit nu dus niet meer of Silver, maar op Bagger, gaat heel goed.
Graag zou ik net als Noekje met Harry, ook eens een plaatje willen plaatsen,
wanneer die op de PC staat, hoe verstuur je dat naar een topic van Fok?
Bedankt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
Via http://photobucket.com/ of http://www.tinypic.com/.
Succes.
YW, als je vragen hebt, vuur ze af.quote:
Fotograaf? Die foto is net zo slecht als haar verrotte karakterquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW, als je vragen hebt, vuur ze af.
[ afbeelding ]
Wie is dit toch en wie is de fotograaf? Mitch en Dennis moeten hem/haar getipt hebben.
Misschien is onze alleskunner aan het werk gezet, je weet het niet hè?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:09 schreef Disana het volgende:
Fotograaf? Die foto is net zo slecht als haar verrotte karakter
Zondags gesloten schat!quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga een hapje eten bij een knus restautantje om de hoek hier. Ik hoop dat dit geen spam is.![]()
Sta ik daar met mijn kutjesgezicht voor een gesloten deur.quote:
Ja is toch ook lekker? Eet smakelijk!quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sta ik daar met mijn gezicht voor een gesloten deur.Dan maar Chinees bestellen, sambal bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |