Details Fan, detailsquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja daar lig ik vannacht ook weer wakker van....
vin ik zó errug
Ga je met die Bolle op stap Lies ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
Vanaf mijn bank: Ook goedemiddag!
Dementor, gezellig dat je ook meegaat!
Lijkt me toch een hele klus om al die mensen een beetje georganiseerd dat stadion uit te krijgen nu!
Als ik Juuds post moet geloven, gaat hij idd mee naar de bbqquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ga je met die Bolle op stap Lies ?
nee denk ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik Juuds post moet geloven, gaat hij idd mee naar de bbq
Hoezo, is dat gevaarlijk?
Gelukkig, het blijft toch uitkijken met internet tegenwoordig. Je weet maar nooit wat voor criminelen rondlummelen op fok!quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig, het blijft toch uitkijken met internet tegenwoordig. Je weet maar nooit wat voor criminelen rondlummelen op fok!
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik naar die stembanden kijk is dit ook weer playbacken
Ik ook, heb er van genoten! Dat hebben die Chinezen goed georganiseerdquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat was ie dan en ik vond het een prachtig spektakel
Ik bedoelde natuurlijk het strootehoofd, maar daar zitten normaal gesproken je stembanden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
veelzijdig mens ben je ook he? buurvrouwen, spaans en dan ook nog rontgen ogen
Komen er toch nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
Nou, dat was het dan. Raar, ik ben zo gewend om de tv aan te zetten als ik mijn bed uit rol. Het wordt tijd voor streams.![]()
Was idd weer een geweldig spektakel. Ik vond alleen het vuurwerk tegenvallen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat was ie dan en ik vond het een prachtig spektakel
Toen was je er zeker zelf bij? Dan beleef je het toch veel heftiger.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was idd weer een geweldig spektakel. Ik vond alleen het vuurwerk tegenvallen.
Tijdens de fallas in Valencia heb ik het wel eens heftiger gezien.
Ik weetut, waardeloos. Die camera's hangen er toch niet voor de kat z'n kut.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Komen er toch niet![]()
Nog gefelicieerd voor gisteren BQ![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |