Ik had jou meer volwassen geschat..........quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:02 schreef noekje het volgende:
lijkt me een uitermate geschikte dag om LS cat Aids toe te wensen.
Ga je nu toch ook fijn proosten op mijn dood.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik had jou meer volwassen geschat..........
Ik heb al genoeg mensen om mee heen dood zien gaan................quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga je nu toch ook fijn proosten op mijn dood.
En LS ook, met z'n neefje.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg mensen om mee heen dood zien gaan................
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:03 schreef noekje het volgende:
Gert mag wel proosten op mijn dood. Sterker nog, die mag zelfs de glazen vernielen.
Oh, erg hè? Ik voel me ook een wrak. Helicoptertje spelen 's middags met een 6 jarige en 's nachts rare dansjes doen, dat moet ik niet meer doen. Het is genant, niet hip en het wordt mijn dood.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:07 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een fanfarekorps in mijn harses en dan verwacht men hier dat ik ga proosten op een dooie Noek, mooi niet.![]()
Middag all.
Het was heel gezellig maar, veel en laat........en de teringbende hier, vooral de vloer.quote:
En Riri is best leuk dus dat kan geen kwaad.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was heel gezellig maar, veel en laat........en de teringbende hier, vooral de vloer.
Eerst maar eens even dweilen, joepie.
Ik ben aan het zeiken nu, voel me een riri.
Oh dan heb je aan Gert een goeiequote:Op zondag 24 augustus 2008 13:03 schreef noekje het volgende:
Gert mag wel proosten op mijn dood. Sterker nog, die mag zelfs de glazen vernielen.
Voor al uw feesten en partijen. GERT!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dan heb je aan Gert een goeie![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Voor al uw feesten en partijen. GERT!!
BSOL keek meestal actief naar de streams, heeft duizenden caps gemaakt.......quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:40 schreef Marrije het volgende:
Waar is BSOL eigenlijk? Iemand enig idee?
Jammerquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
BSOL keek meestal actief naar de streams, heeft duizenden caps gemaakt.......
kwam niet uiteindelijk niet meer........heeft zonder streams denk ik niet zoveel te zoeken,
keek mede voor zijn werkzaamheden bij M.I.T naar de reallifes.....
Wanneer ik naar oude polls kijk, tientallen mensen zie ik hier niet meer.
Mèt mol garantie voor uw beste glasserviesquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Voor al uw feesten en partijen. GERT!!
und?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:52 schreef noekje het volgende:
Ik ga even buikdansen op Shakira. Zo spannend, zal het klotsen oder nicht.
Ik ga het nu meemaken!
Neh!quote:
Hier klotst het niet maar schudt het wel.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Neh!![]()
Alhoewel ik wel iets in mijn hersenen voelde maar ja, dat heeft dan met buikdansen weer geen reet te maken.
Ik ga je zooo missen!quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hier klotst het niet maar schudt het wel.
Morgen maar weer op dieet![]()
Oh ik ga eens wat doen. Ik schiet echt niet op.
De komende 3 weken laat ik msn uit en kom ik niet op FOK.
Ik verdoe mn tijd gewoon met jullie![]()
Misschien dat dan wel de lampen worden opgehangen, de fotolijsten aan de muur, de dozen uitgepakt, de was gestreken en mn schilderij geschilderd! Ahh dat ga ik doen
Eh, nee, was ik niet van plan eigenlijk. Die hele OS kan me gestolen wordenquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sluiting OS, ik neem toch aan dat jullie even kijken?
Het begin is al vast weer spectaculair.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sluiting OS, ik neem toch aan dat jullie even kijken?
Het is wederom prachtig! Wat een land, wat een mensen en wat een cultuurquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eh, nee, was ik niet van plan eigenlijk. Die hele OS kan me gestolen worden
Ik jou ookquote:
ja het is één groot feest, dat China.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is wederom prachtig! Wat een land, wat een mensen en wat een cultuur
Tot vanavond.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik jou ook![]()
Ik kom alleen dan vrijdags wel even. Want dat is Groundhog Day.
En van Groundhog Day blijf je af. Daar heb je respect voor.
Daag
Fuck zeg, wat een kútnummer om op te buikdansen.quote:
Yep, heel gezellig en allemaal leuke kadootjes gekregen, o.a. een kaartje voor een concert van Stevie Wonder op 14 septemer, tof hè?quote:
ja daar lig ik vannacht ook weer wakker van....quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slordig dat die burgemeester van London de knoop van z'n colbert niet dicht heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |