gemeen spel zekerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:34 schreef CarOnline het volgende:
De dames zijn naar bed
en ik heb vét gewonnen met kwartet
Echt niet, hoewel ik wel moest delenquote:
Oh dat vind ik best mooi eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor Caroo, van eigen bodem....
Heb je die film zelf of komt ie op de buis?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:03 schreef CarOnline het volgende:
Geen idee!
Ik ga zo de tobbe in
En daarna languit op de bank, kijken hoever ik met Pan's Labyrinth kom![]()
Zat voeger in de top 100: een maand :gratis streamsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:20 schreef Juud79 het volgende:
Hoihoi allemaal, weer back home, na een dagje bezoekjes her en der....
Eens even bijlezen...
Een maand gratis streams voor jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Keurige twintigste plaats
Ja, daar hebben we wat aan Ruudquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een maand gratis streams voor jou![]()
Hoi Juud.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:20 schreef Juud79 het volgende:
Hoihoi allemaal, weer back home, na een dagje bezoekjes her en der....
Eens even bijlezen...
Alleen de marathon nog, jammer dat het afgelopen is. Hoe laat begint dat wandelfestijn morgen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze hebben in Beijing ook een Evoluon.
Ja, jammer. Heb er nog nooit zo intens van kunnen genieten als dit jaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen de marathon nog, jammer dat het afgelopen is. Hoe laat begint dat wandelfestijn morgen?
Idem, nou ja, over twee jaar de winterspelen, gewoon nog een paar nachtjes slapen en we zijn erquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, jammer. Heb er nog nooit zo intens van kunnen genieten als dit jaar![]()
Om 01:30u onze tijd
Je wacht maar even!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wilt u even aan de kant gaan, daar ligt nog wat.
[ afbeelding ]
Hoi Juudquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:49 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, wrom is t hier zo stil, waar is iedereen?
Morgenmiddag toch pasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi Juud, ik was net afscheid aan het nemen om over een paar uur de laatste sporten van de OS nog mee te kunnen maken.
In de chat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:49 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, wrom is t hier zo stil, waar is iedereen?
De eindceremonie om een uur of twee ja. Sport over anderhalf uur. Zes uur verschil.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgenmiddag toch pas
En nu?quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Een man een man een woord een woord..![]()
Of is het eens eens een Kneus®, altjid een Kneus®?
Retorische vraag, het kind heeft echt geen leven zonder Fok!
Leg nou eens een keer luid en duidelijk uit waar die obsessie vandaan komt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:35 schreef Lobasca het volgende:
Een man een man een woord een woord..![]()
Of is het eens eens een Kneus®, altjid een Kneus®?
Retorische vraag, het kind heeft echt geen leven zonder Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |