quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:29 schreef Suko het volgende:
[ afbeelding ]
Op de Grossglockner moesten de sneeuwkettingen worden opgelegd.
Bron Amazing...
ok dat kan dus?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:44 schreef Scaurus het volgende:
Is niet uitzonderlijk. Enkele jaren geleden was ik in mei in Oostenrijk. Maandag was het vijfentwintig graden, twee dagen later sneeuwde het.
fris? Het is gewoon koud.. nou, zal wel door de milieutax komen.. en ik wacht alweer met smart dat het knmi deze maand als 1 van de warmste in de geschiedenis zal gaan bestempelen. Ze zullen wel ergens een meetstationnetje hebben afgestoft om ons te confronteren met onvervalste data..quote:Op zondag 24 augustus 2008 09:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het hier ook fris voor de tijd van het jaar.
Er zijn nu al bomen aan het verkleuren en blaadjes aan het verliezen. Misschien gaat de herfst net als vorig jaar weer vroeg in.
Hier zie je dus dat een Nederlander niet begrijpt wat "bergen" zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dit is toch niet normaal joh?????
Het is gewoon winter manquote:Op zondag 24 augustus 2008 09:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het hier ook fris voor de tijd van het jaar.
Er zijn nu al bomen aan het verkleuren en blaadjes aan het verliezen. Misschien gaat de herfst net als vorig jaar weer vroeg in.
Daarom hebben ze het nu maar 'climate change' genoemd, dan kan je elk weer er in kwijt. Regen of droogte, kou of warmte, bewolkt of zonneschijn, het is altijd 'climate change'.quote:
als global warming zou bestaan dan zou je geen sneeuw zien in de zomerquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:42 schreef IHVK het volgende:
Mensen die niks begrijpen van Global Warming.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |