1 VS (technologisch onoverbrugbaar)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:03 schreef megastar het volgende:
Stel jou top 10 voor van de landen die volgens jou beschikken over het sterkste leger van de wereld.
begin met het sterkste en ga zo het rijtje af.
1Rusland
Dream on
2 China
3 Amerika
4 Turkije
5 Australie
dit meen je serieus?
6 Japan
7 Canada
dit meen je ook serieus?
8 frankrijk
9 Duitsland
10 nederland <- D8 ut niet
Nederland komt veel eerder in de top 10 dan een canada, australië of Japan
de VS is alles behalve technologisch onoverbrugbaar.... ze hebben een gigantisch en zeer geavanceerd legerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
1 VS (technologisch onoverbrugbaar)
2 China (groot arsenaal en heel veel mensen)
3 India (zie China)
4 Duitsland (groot leger en technologisch hoogwaardig)
5 Noord Korea (zie China + gek aan de macht)
6 Rusland
7 Groot Brittanië
8 Frankrijk
Blijkbaar heeft TS zich in de materie verdiept!
Rusland staat nog steeds op nummer 4 qua aantallen, dus ik zou even opnieuw tellen als ik jou was.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:53 schreef Rnej het volgende:
[..]
de VS is alles behalve technologisch onoverbrugbaar.... ze hebben een gigantisch en zeer geavanceerd leger
maar oa de nederlandse en britse marine zijn een flink stuk voor op die van de VS
het russische leger heeft (had) de meeste potentie, en is nog steeds het grootste ter wereld, alleen zijn ze slecht getrained en hebben ze tekorten aan zo'n beetje alles wat een leger draaiend houdt...
mocht rusland binnengevallen worden door de VS ben ik nog steeds benieuwd wie er wint....
Sorry hoor maar een paar MOAB's en weg legerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:01 schreef Rave_NL het volgende:
3 Israël
het best getrainde leger ter wereld, klein maar dodelijk effectief
Ja en een paar SAM's en je MOAB is weg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sorry hoor maar een paar MOAB's en weg leger
quote:
Je overschat het kunnen van Rusland, het leger kan qua kwaliteit niet tippen aan Westerse krijgsmachten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:53 schreef Rnej het volgende:
het russische leger heeft (had) de meeste potentie, en is nog steeds het grootste ter wereld, alleen zijn ze slecht getrained en hebben ze tekorten aan zo'n beetje alles wat een leger draaiend houdt...
Zonder Irak de VS, zonder twijfel. Niemand heeft meer ervaring, geld, technologie en hoogwaardig materiaal als de Amerikanen.quote:mocht rusland binnengevallen worden door de VS ben ik nog steeds benieuwd wie er wint....
Rusland en China boven de VS? De VS geven meer uit aan defensie dan alle andere landen bij elkaar. 64% van het gehele federale budget gaat naar defensie daar. Naast de uitgaven aan high tech technologie zijn de manschappen ook nog eens goed getraind. Rusland mag dan nu wel een inhaalslag willen maken, maar de VS zullen ze niet snel bij kunnen benen. En noem daarnaast eens een land op dat 350.000 militairen verdeeld over 700 (!) militaire basis heeft in het buitenland.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:03 schreef megastar het volgende:
Stel jou top 10 voor van de landen die volgens jou beschikken over het sterkste leger van de wereld.
begin met het sterkste en ga zo het rijtje af.
1Rusland
2 China
3 Amerika
4 Turkije
5 Australie
6 Japan
7 Canada
8 frankrijk
9 Duitsland
10 nederland <- D8 ut niet
Dat is altijd een beetje zo geweest, volgens mij, maar toch doen ze het steeds best aardig. Zeker in een klassieke strijd kunnen ze het zich ook veroorloven om land prijs te geven om ondertussen snel alles een beetje te regelen. (Zie WOII, waarin de wapens ook snel verbetering vertoonden.) In de huidige tijd zal dat minder zijn, denk ik, maar toch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:24 schreef waht het volgende:
[..]
Je overschat het kunnen van Rusland, het leger kan qua kwaliteit niet tippen aan Westerse krijgsmachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |