je bent verbaasd dat hij het wel 20s volhoudt en jij niet?quote:
Doe maar luxequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben twee keer 'ontmaagd':
Op m'n 17e door een man en op m'n 19e door een vrouw.
je bent later alsnog goed gekomen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:47 schreef DDBtje het volgende:
14, wat viel die 1e keer tegen...echt het gevoel van "was dat het nou?'. Maar dat ik gelukkig later wel goedegekomen.
Uhmm ja ik zag mijn vertyping op het zelfde moment...maar ook dat is later goed gekomen...maar wel veeeeeel later!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:47 schreef de_priester het volgende:
[..]
je bent later alsnog goed gekomen?
Toen je lesbisch werdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:50 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Uhmm ja ik zag mijn vertyping op het zelfde moment...maar ook dat is later goed gekomen...maar wel veeeeeel later!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:50 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Uhmm ja ik zag mijn vertyping op het zelfde moment...maar ook dat is later goed gekomen...maar wel veeeeeel later!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:40 schreef SeLang het volgende:
Toch apart dat zoveel mannen kennelijk op zo jonge leeftijd anaal gepenetreerd zijn
Sja, dat is de verhomo-ing van de samenlevingquote:
Waar gaat het heen met deze wereldquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Sja, dat is de verhomo-ing van de samenleving
Ontknapen is toch de officiële term voor een mannelijke ontmaagding?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:50 schreef Samson het volgende:
Klinkt een beetje vreemd voor jongens, ontmaagd worden, volgens mij gaat dat officieel alleen maar voor meisjes op. Jongens kunnen iemand wel ontmaagden maar zelf niet ontmaagd worden voor zover ik weet. Of je moet je van achteren laten nemen
Er zijn ook mensen die op hun 40e nog niet weten wat met een vrouw te doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:54 schreef de_priester het volgende:
[..]mensen die niet goed weten wat ze met een vrouw aanmoeten
*wist ik bij 1e vriendinnetje ook niet
Er zijn ook vrouwen van 40 die nog steeds niet weten wat met een man te doen (slikken e.d.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die op hun 40e nog niet weten wat met een vrouw te doen.
40 jarige onwetenden. Doet me denken aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen van 40 die nog steeds niet weten wat met een man te doen (slikken e.d.)
....waarmee ik overigens niet wil suggereren dat ik door een 40-jarige gepijpt zou willen wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen van 40 die nog steeds niet weten wat met een man te doen (slikken e.d.)
SeLang, je nick, verzonnen uit t chinees?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
....waarmee ik overigens niet wil suggereren dat ik door een 40-jarige gepijpt zou willen worden
Vriend van me heeft op zijn 23e een vriendin van tegen de 40 gehad. Niet alles van tegen die leeftijd is getrouwd, uitgelebbert en heeft 3 jengelende larven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
....waarmee ik overigens niet wil suggereren dat ik door een 40-jarige gepijpt zou willen worden
ontmaagden / ontknapen?? Waarom zo'n "wetenschappelijke term". Vraag dan gewoon "wanneer heb je voor het eerst geneukt".quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ontknapen is toch de officiële term voor een mannelijke ontmaagding?
Die "traan smilie" wekt bij mij vragen op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben twee keer 'ontmaagd':
Op m'n 17e door een man en op m'n 19e door een vrouw.
Nee de 'quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
Die "traan smilie" wekt bij mij vragen op.
Was dat met die vrouw een "experiment" of voel je jezelf "bi"?
hoop, dat het vrijwillig was....
mijn wereld stort ineens inquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee de '' is omdat ik twee keer ontmaagd ben en fysiologisch gezien kan dat natuurlijk niet.
En dat met de man was een experiment, dat met de vrouw niet (ben nu dan ook al 6 jaar volledig vrouw-georiënteerd).
Het is overigens ook maar net hoe je ontmaagden definieert. Lijkt me bij v-v een beetje lastig te liggen, maar ik zou ook niet willen zeggen dat een vrouw die nog nooit met een man gesekst heeft dus maagd is.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:07 schreef TheOneAndOnly het volgende:
12, met de oppas.... oh nee dat was een droom....
18...
Honger maakt rauwe bonen zoet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:27 schreef DOCG het volgende:
Ik was 17 met mijn toen vriendje van 18. Voor beiden de 1e keer na een jaar verkering. Weekendje weg om geen last te hebben van familie enzo.![]()
Helaas geen succes.... 20 seconden zou al mooi zijn geweest![]()
Gelukkig naderhand gemerkt dat het langer kan duren dan 5 seconden
Dat gebeurd toch best vaak, tenminste op die leeftijd, dat meisjes/vrouwen iets krijgen met oudere jongens/mannen. Aangezien de jongere jongens dan vaak nog te kinderachtig zijn e.d.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:58 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij wel op dat de vrouwen niet kunnen wachten tot ze een piemel in zich voelen en de mannen eindeloos hebben (moeten) (ge)wacht(en)
Of de vrouwen hebben zich natuurlijk laten ontmaagden door een oudere man. De correlatie zou dan zijn dan dit topic meerendeel bewoond wordt door pedofiele ontmaagdende mannen en vrouwen.
Zoiets.
Dus dan ben je gewoon verkrachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:33 schreef meisje4 het volgende:
18 maar tegen mijn wil....
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:33 schreef meisje4 het volgende:
18 maar tegen mijn wil....
owquote:
onder ontmaagd worden valt dus sexuele gemeenschap hebben gehad, dus een vrouw kan een man best ontmaagden hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:50 schreef Samson het volgende:
Klinkt een beetje vreemd voor jongens, ontmaagd worden, volgens mij gaat dat officieel alleen maar voor meisjes op. Jongens kunnen iemand wel ontmaagden maar zelf niet ontmaagd worden voor zover ik weet. Of je moet je van achteren laten nemen
dan zou ik eens met je vader langs de huisarts gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:18 schreef hierissieweer het volgende:
35
Tijdens mijn ontmaagding, werd mijn vriendin ook ontmaagd, en die was 23, dus t kan ook andersomquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:58 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij wel op dat de vrouwen niet kunnen wachten tot ze een piemel in zich voelen en de mannen eindeloos hebben (moeten) (ge)wacht(en)
Of de vrouwen hebben zich natuurlijk laten ontmaagden door een oudere man. De correlatie zou dan zijn dan dit topic meerendeel bewoond wordt door pedofiele ontmaagdende mannen en vrouwen.
Zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |