quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:07 schreef TheOneAndOnly het volgende:
12, met de oppas.... oh nee dat was een droom....
18...
Honger maakt rauwe bonen zoet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:27 schreef DOCG het volgende:
Ik was 17 met mijn toen vriendje van 18. Voor beiden de 1e keer na een jaar verkering. Weekendje weg om geen last te hebben van familie enzo.![]()
Helaas geen succes.... 20 seconden zou al mooi zijn geweest![]()
Gelukkig naderhand gemerkt dat het langer kan duren dan 5 seconden
Dat gebeurd toch best vaak, tenminste op die leeftijd, dat meisjes/vrouwen iets krijgen met oudere jongens/mannen. Aangezien de jongere jongens dan vaak nog te kinderachtig zijn e.d.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:58 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij wel op dat de vrouwen niet kunnen wachten tot ze een piemel in zich voelen en de mannen eindeloos hebben (moeten) (ge)wacht(en)
Of de vrouwen hebben zich natuurlijk laten ontmaagden door een oudere man. De correlatie zou dan zijn dan dit topic meerendeel bewoond wordt door pedofiele ontmaagdende mannen en vrouwen.
Zoiets.
Dus dan ben je gewoon verkrachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:33 schreef meisje4 het volgende:
18 maar tegen mijn wil....
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:33 schreef meisje4 het volgende:
18 maar tegen mijn wil....
owquote:
onder ontmaagd worden valt dus sexuele gemeenschap hebben gehad, dus een vrouw kan een man best ontmaagden hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:50 schreef Samson het volgende:
Klinkt een beetje vreemd voor jongens, ontmaagd worden, volgens mij gaat dat officieel alleen maar voor meisjes op. Jongens kunnen iemand wel ontmaagden maar zelf niet ontmaagd worden voor zover ik weet. Of je moet je van achteren laten nemen
dan zou ik eens met je vader langs de huisarts gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:18 schreef hierissieweer het volgende:
35
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |