abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61057374
pi_61057398
quote:
Signaal van Van Basten

Ruim een week voor het sluiten van de zomerse transfermarkt, heeft Marco van Basten een duidelijk signaal afgegeven. Buitenlandse topclubs die nu nog willen proberen Klaas Jan Huntelaar weg te halen bij Ajax, kunnen zich die moeite besparen.

Binnen Ajax hebben de directie en de technische staf één lijn getrokken, waarvan niet wordt afgeweken. ,,Als technische staf en directie hebben we al vroeg met elkaar bepaald dat Ajax niet weer een scenario wil zoals met Wesley Sneijder,'' stelde Van Basten gisteren. ,,Wesley ging vorig jaar zomer kort voor de competitiestart nog weg en met het geld dat het opleverde kon Ajax niets meer doen. Huntelaar zelf weet ook hoe we hier in staan. We willen met hem het seizoen afmaken en zijn er van overtuigd dat hij het naar zijn zin heeft en blijft.''

Het aardige aan de nieuwe situatie bij Ajax, is dat zo'n statement uit de mond van Van Basten ook werkelijk waarde heeft. In de Arena draagt hij als trainer tevens de eindverantwoordelijkheid voor het hele technische beleid. Zijn stem telt daardoor vele malen zwaarder dan die van collega's bij andere clubs.

Twee andere ontwikkelingen maken het eveneens aannemelijk dat Ajax een jaar na Sneijder niet ook Huntelaar op het laatste moment verkoopt. De huidige A-selectie is helemaal ingericht op het behalen van de landstitel. Het moet de eerste worden in vier jaar en de hunkering is groot. Alle recente investeringen (met het aantrekken Evander Sno als laatste in een reeks) zijn op slag weinig meer waard als de beste speler en het boegbeeld in dit late stadium nog weggaat.

Bovendien kan de kersverse voorzitter Uri Coronel het ook niet maken in het kader van zijn veelbesproken onderzoeksrapport. Daarin trok hij de conclusie dat bij Ajax het kapitaal weer op het veld moet staan. De 27 miljoen euro aan transfergeld voor Sneijder hebben de club per saldo niets gebracht. Over het vernietigende rapport van de commissie Coronel struikelden een heel bestuur en twee directieleden.

Overigens had zich tot gisteravond nog altijd geen enkele club gemeld voor Huntelaar. Niet formeel en niet via het informele circuit van makelaars en tussenpersonen. De 25-jarige topschutter zelf blijft alle speculaties rond zijn persoon nuchter beoordelen. Zolang er niets concreets speelt, hoeft Huntelaar zich er ook niet druk om te maken.

Een week voor de start van de competitie temperde Van Basten gisteren wat van de euforie die er rond het Ajax van hem en Huntelaar heerst. ,,Ik sta wat sceptisch tegenover de hosanna-stemming,'' zei Van Basten. ,,Uit onze voorbereiding blijkt dat we tijd nodig hebben om naar het niveau toe te groeien dat we nastreven. Als je kijkt naar PSV, dan zie je dat zij alweer redelijk in staat zijn in wedstrijden een resultaat te behalen. Bij ons is dat tot nu toe minder geweest.''

Van Basten heeft er bewust voor gekozen om geen extra oefenwedstrijd meer in te lassen voordat Ajax op 30 augustus officieel aftrapt op het veld van Willem II. ,,Ik geef er de voorkeur aan om nog een week goed te trainen en spelers ook wat rust te gunnen. Een aantal spelers heeft interlands gespeeld of komt terug van de Olympische Spelen.''
!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:12:38 #3
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61057470

Is iedereen klaar voor het bloedbad van morgen
Jawel, je keek.
pi_61057523
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 02:12 schreef jna het volgende:

Ik wel, ik zit er klaar voor.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61057621
quote:

Morgen ben ik toch niet thuis als het begint. Ben benieuwd naar WillemII uit!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_61057651
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 02:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

!
Klinkt goed
pi_61057683
quote:

[..]

!
Nou, dan moeten we ze maar op hun woord geloven.

Ik wil het nog wel eens zien wanneer Real met +25 miljoen aan komt kakken...
pi_61057716
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 02:28 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nou, dan moeten we ze maar op hun woord geloven.

Ik wil het nog wel eens zien wanneer Real met +25 miljoen aan komt kakken...
Mocht het niet gebeuren dan krijgen we hetzelfde gedoe weer in de winterstop.
pi_61057967
quote:

Dubbele cijfers, blessures en veel rode kaarten zouden mooi zijn
pi_61058588
quote:

[..]

!
Dankjewel Marco, scheelt me weer een week halve hartaanvallen

Over Sno: Te gek voor woorden dat sommige hem nu al een matige aankoop noemen. Hij is 21 jaar, en wisselt zoals elke jeugdspeler goede wedstrijden met slechte af. Ik zie het wel goedkomen met hem.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_61058590
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 02:59 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Dubbele cijfers, blessures en veel rode kaarten zouden mooi zijn
Voetbreukje voor Appelvlaai
pi_61058834
quote:
Ajax wil 'terugkoopclausule' bij Schilder

De transfer van Robbert Schilder is een week voor het begin van de competitie nog altijd niet afgerond. Ajax en NAC worden het maar niet eens over de voorwaarden waaronder de linkermiddenvelder van Amsterdam naar Breda mag vertrekken.

Grootste obstakel in de onderhandelingen is volgens BN/De Stem het feit dat Ajax een soort 'terugkoopclausule' wil bedingen. Deze clausule houdt in dat Ajax Schilder over twee jaar voor hetzelfde bedrag terug kan kopen, als NAC hem nu overneemt.

NAC gaat logischerwijs niet akkoord met deze voorwaarde, maar zal onderhand ook beseffen dat er een beetje vaart gemaakt moet worden. Er móét voor volgende week zondag een nieuwe linkermiddenvelder zijn.
Wat dachten ze, na Lindgren en Sno toch maar voorkomen dat ze straks weer meer zouden moeten betalen?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_61059194
Whehe.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61059271
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 08:07 schreef Superheld het volgende:

[..]

Wat dachten ze, na Lindgren en Sno toch maar voorkomen dat ze straks weer meer zouden moeten betalen?
Ja want voor Sno hebben ze ook zoveel neer moeten leggen
pi_61059273
Ik heb het compleet gemist, misschien was het al gepost.
quote:
Bobby Haarms wordt waarschijnlijk aanstaande maandag geopereerd aan zijn heup. Die brak hij door een val in het VU medisch centrum.

Bobby was nog herstellende van een operatie aan zijn voet, die vorige week plaatsvond. Tijdens die herstelperiode is hij gevallen en brak daarbij zijn heup, waardoor een operatie noodzakelijk is. Omdat er nog een bacterie in zijn lichaam zat kan de operatie pas na dit weekend worden gedaan.
Bobby krijgt vaak bezoek, o.a. van de Ajax-collega's. Hij ontvangt veel PR-spulletjes van Ajax omdat hij het leuk vindt die uit te delen aan mensen die hij tegenkomt.
Omdat hij alleen op de kamer ligt ontvangt hij graag kaarten en bezoek
Sterkte Bobby.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61059318
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:23 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja want voor Sno hebben ze ook zoveel neer moeten leggen
Vertrokken voor niks en 1 miljoen betaald toch?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_61059354
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]

Sterkte Bobby.
Hij ontvangt graag bezoek:

Fok-Meet!
pi_61059359
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:29 schreef Superheld het volgende:

[..]

Vertrokken voor niks en 1 miljoen betaald toch?
Vertrokken toen hij nog een jeugdspeler was en nog geen contract had ja.
Daar kan je als club niets tegen doen.
pi_61059388
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]

Sterkte Bobby.
Toffe gast. Sterkte ja.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:09:16 #20
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_61059627
Kaartje Willem II-uit binnen via internet
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:12:38 #21
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61059664
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:09 schreef Riro het volgende:
Hier twee!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61059861
wat een gekanker ik om 10 uur naar de ticketbox met me lamme kop.... paar ouwe taarten voor me 10.05 aan de beurt.... Nee sorry uitverkocht....... ik gvd %$%$ snel naar huis ff aangemeld op internet en daar was nog wel plek....... ik denk dat ze maar 10% in de ticketbox verkoop hebben gedaan ofzo en niet 50/50 zoals er te lezen viel..... Nahja heb me kaart gelukkig
pi_61059880
Half/half. In beide gevallen evenveel.
pi_61059920
Sterkte Bob!
Goeie ouwe beul
pi_61059926
Via internet is nog nieuw. Meesten zullen toch nog zoals ze gewend zijn naar de ticketbox gaan.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_61060000
Nou, als het bericht in de OP klopt en men zich er dan ook daadwerkelijk aan houdt neem ik mijn kritiek deels terug.

Voorlopig .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61060001
Hoe betaal je eigenlijk bij die webshop?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61060017
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:40 schreef Noshiba het volgende:
Hoe betaal je eigenlijk bij die webshop?
En komt om 10.00 uur opeens dat icoontje tevoorschijnvan bestel? Dus moet je de hele tijd F5'en of hoe gaat dat?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61060036
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Nou, als het bericht in de OP klopt en men zich er dan ook daadwerkelijk aan houdt neem ik mijn kritiek deels terug.

Voorlopig .
Ik ook.
pi_61060054
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:40 schreef HeatWave het volgende:

Voorlopig .
Als KJH toch weggaat, dan staat Marco echt enorm voor lul. Dan is zijn geloofwaardigheid meteen 0,0. Maar kom op Klaas, lekker ballen met Marco en Dennis, welke spits zou dat niet willen?
pi_61060077
Mooi bericht inderdaad toen ik het parool op de mat zag vallen vanochtend
pi_61060116
Kaartjesssssssssssssssss
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_61060121
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Als KJH toch weggaat, dan staat Marco echt enorm voor lul. Dan is zijn geloofwaardigheid meteen 0,0. Maar kom op Klaas, lekker ballen met Marco en Dennis, welke spits zou dat niet willen?
Uiteraard, dan staat al hetgene wat ik eerder schreef gewoon weer .
Get woke, go broke!
pi_61060250
quote:
Vito Wormgoor vertrekt per direct bij Ajax
Ajax en Vito Wormgoor (19) gaan uit elkaar. Dat bevestigden club en zaakwaarnemer Louis Laros vrijdagavond aan Ajax Life.

De precieze reden van de voortijdige scheiding is momenteel geheel onduidelijk. Ajax heeft nog geen officieel statement over het vertrek van Wormgoor naar buiten gebracht. Wel is het spelersprofiel van de 19-jarige verdediger van de clubsite verwijdert. De fysiek sterke verdediger had in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2009.
Is dit al genoemd?
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:58:16 #35
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_61060265
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:42 schreef Noshiba het volgende:

[..]

En komt om 10.00 uur opeens dat icoontje tevoorschijnvan bestel? Dus moet je de hele tijd F5'en of hoe gaat dat?
Nee dat staat er al, alleen krijg je eerst steeds het bericht dat er voor deze barcode geen kaarten meer beschikbaar zijn. En dan in ene doet ie het wel. Je betaalt met IDeal. Wel goed geregeld opzich maar als het echt druk wordt vraag ik me af hoe goed het overeind blijft.

Oja en vooraf registreren is wel handig.
pi_61060286
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:57 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Is dit al genoemd?
Ja stond al in het vorige topic.
Geruchten doen de ronde dat hij gestolen zou hebben van een teamgenoot, maar dat is maar een gerucht.
pi_61060298
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geruchten doen de ronde dat hij gestolen zou hebben van een teamgenoot, maar dat is maar een gerucht.
Ah oke, dat had ik niet gelezen.
pi_61060388
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geef mij maar Amsterdam
pi_61060499
Sno levert Feyenoord geld op
Datum: 23-08-2008 Bron: Telegraaf.nl
quote:
Feyenoord heeft meegeprofiteerd van de verkoop van Evander Sno door Celtic aan Ajax. De middenvelder werd deze week door de Amsterdammers van de Schotse topclub overgenomen voor 1.25 miljoen euro. Feyenoord ontvangt circa 300.000 euro voor Sno, omdat de Rotterdammers een clausule in het contract van de speler van Jong Oranje lieten opnemen.
Eerder verdiende de Stadionclub ook al geld aan de transfer van Glenn Loovens van Cardiff City naar Celtic.
pi_61060574
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:57 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Is dit al genoemd?
Hmmm eigenaardig....
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:20:22 #41
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61060609
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:58 schreef Riro het volgende:

[..]

Nee dat staat er al, alleen krijg je eerst steeds het bericht dat er voor deze barcode geen kaarten meer beschikbaar zijn. En dan in ene doet ie het wel. Je betaalt met IDeal. Wel goed geregeld opzich maar als het echt druk wordt vraag ik me af hoe goed het overeind blijft.

Beter overal op internet zeiken dat het een kutsysteem is, des te groter is de kans dat we met Feyenoord-uit (en FCU-uit) ook gewoon kaarten hebben via internet.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61060621
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:58 schreef Riro het volgende:

[..]

moet me scc eerst nog ontvangen, maa rben niet meer zo zeker dat ik mijn id kaart bij heb gedaan
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:36:58 #43
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_61060817
De komende week is de meest angstige week van de hele voorbereiding. Klaas Jan moet blijven!
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_61060839
quote:

[..]

!
Hij blijft dus gewoon zoals ik al verwachtte Laat het seizoen maar beginnen dan.
pi_61061087
Bericht is mooi natuurlijk maar ik zie Sneijder nog met zijn glas champagne staan..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61061373
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:00 schreef denthemen het volgende:
Bericht is mooi natuurlijk maar ik zie Sneijder nog met zijn glas champagne staan..
*flashback*

Mag t toch niet hopen
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_61061680
Goed bericht
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_61061706
quote:
exact, ook toen was het hosanna, maar op het moment dat Real met die miljoenen kwam, kon men gewoon geen nee zeggen tegen dat bedrag.
Omdat Huntelaar nog altijd niet zijn contract verlengd heeft, denk ik niet dat men zomaar eventjes "nee" zegt tegen 25 miljoen+
pi_61061849
2 supporters van ado neergestoken aan de herengracht
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61061897
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:43 schreef Noshiba het volgende:
Zo zo, doe je goed.
pi_61061917
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:43 schreef Noshiba het volgende:
Dat is toch al drie weken geleden gebeurd?
pi_61061919
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:46 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Zo zo, doe je goed.
pi_61061920
quote:

[..]

Zo zo, doe je goed.
ben er trots op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61061923
quote:

[..]

Zo zo, doe je goed.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61061930
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat is toch al drie weken geleden gebeurd?

Dat waren er volgens mij 3 zelfs, overigens dat het ado-supporter's is niet zeker
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61061976
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:47 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Dat waren er volgens mij 3 zelfs, overigens dat het ado-supporter's is niet zeker
Dat in de nacht van zaterdag 2 augustus 2008 op zondag 3 augustus 2008 een steekpartij heeft plaatsgevonden op de Herengracht te Amsterdam en dat de 2 slachtoffers behoorden tot de harde kern van ADO Den Haag en dat uit onderzoek ter plaatse is gebleken dat de daders gezocht moeten worden onder Ajaxsupporters;

Bron
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:52:08 #57
82589 S-Two
barba macacu
pi_61061994
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:34 schreef Prosac het volgende:

[..]

exact, ook toen was het hosanna, maar op het moment dat Real met die miljoenen kwam, kon men gewoon geen nee zeggen tegen dat bedrag.
Omdat Huntelaar nog altijd niet zijn contract verlengd heeft, denk ik niet dat men zomaar eventjes "nee" zegt tegen 25 miljoen+
Ik moet het ook nog zien, maar ik heb goede hoop. Als ze Huntelaar laten gaan maken Van Basten en Coronel zich totaal belachelijk, dus ik denk dat Klaas wel blijft .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_61062040
Het wordt gezellig vandaag met onze vriendjes uit Eindhoven, Rotterdam, Den Haag en Utrecht over de vloer.
pi_61062055
Sneijder, van Geel (en ten Cate) maakten zich vorig seizoen (ondanks dat iedereen toen ook zei dat ze zich dan belachelijk maakten) ook geen moment zorgen om het feit dat ze zich belachelijk maakten met de verkoop. 25 miljoen, kassa!
In de winterstop kijken we wel weer waar geshopt kan worden.
pi_61062071
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Het wordt gezellig vandaag met onze vriendjes uit Eindhoven, Rotterdam, Den Haag en Utrecht over de vloer.
Ik heb begrepen dat er nog meer groepen (groepjes) onderweg zijn. Eagles, Zwolle etc
pi_61062078
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat in de nacht van zaterdag 2 augustus 2008 op zondag 3 augustus 2008 een steekpartij heeft plaatsgevonden op de Herengracht te Amsterdam en dat de 2 slachtoffers behoorden tot de harde kern van ADO Den Haag en dat uit onderzoek ter plaatse is gebleken dat de daders gezocht moeten worden onder Ajaxsupporters;

Bron
Word ik even slecht geinformeerd
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:57:09 #62
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61062091
quote:

[..]

Zo zo, doe je goed.
ik moest heel erg lachen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:06:51 #63
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_61062257
quote:

[..]

Zo zo, doe je goed.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_61062275
quote:

[..]

Zo zo, doe je goed.
Hahaha :d
pi_61062389
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Eindhoven in dat rijtje
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_61062506
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:13 schreef MaxC het volgende:

[..]

Eindhoven in dat rijtje
Zeg dan niks.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:20:17 #67
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61062547
Ik denk dat het allemaal wel los gaat lopen vandaag in Amsterdam.

(Ja, deze zin kun je op twee manieren opvatten dus ik heb altijd gelijk, ha!)
Gourmetten of steengrillen?
pi_61062818
quote:

[..]

Zo zo, doe je goed.
Striving to be more than average.
pi_61062856
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:20 schreef Silenus het volgende:
Mogen rotterdammers/lampjes tegenwoordig zonder lijn in Amsterdam rondlopen?
pi_61063385
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:33 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Mogen rotterdammers/lampjes tegenwoordig zonder lijn in Amsterdam rondlopen?
Schijnbaar wel. Het zou verboden moeten worden.
pi_61063419
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:55 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Schijnbaar wel. Het zou verboden moeten worden.
gewoon lekker gaan rellen, ben je er de komende 5 jaar vanaf
pi_61063636
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:09 schreef Riro het volgende:
Ik via de ticketbox

I-net een beetje simpel dan?
pi_61063672
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:20 schreef Silenus het volgende:

(Ja, deze zin kun je op twee manieren opvatten dus ik heb altijd gelijk, ha!)

Wtf heeft Cardiff te maken met die noodverordening, wat een gezeik weer zeg
pi_61063746
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:56 schreef Prosac het volgende:

[..]

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:21:22 #75
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_61063854
quote:

[..]

Zo zo, doe je goed.
*proest*

-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_61063864
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:13 schreef MaxC het volgende:

[..]

Eindhoven in dat rijtje
pi_61064056
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Als KJH toch weggaat, dan staat Marco echt enorm voor lul. Dan is zijn geloofwaardigheid meteen 0,0.
Ja en nee. Ieder gezond nadenkend mens weet dat de woorden in de voetballerij niet evenveel waard zijn - maar het is wel belangrijk dat een trainer zich zo sterk uitspreekt. Als Van Basten had lopen roepen dat Huntelaar voor een prijs te koop is of dat ze bereid zijn om te onderhandelen, had iedereen op zijn achterste poten gestaan.

Zoals ik al eerder heb gezegd, Ajax is niet in de machtspositie in deze en dus uiteindelijk afhankelijk van wat Real doet met het grote geld. Als die 35 miljoen voor Robinho doorgesluisd wordt naar Ajax voor Huntelaar, tja - dan wordt het echt lastig om dat tegen te houden.

Het is in ieder geval een goed teken wat de intenties zijn van Ajax en Van Basten, maar om daar in deze voetbalwereld gelijk zulke conclusies te trekken dat Van Basten totaal niet meer geloofwaardig is, vind ik te ver gaan.

Overigens zou ik ook niet inzien waarom Huntelaar zou vertrekken. Gegarandeerd 34 competitiewedstrijden, 90 minuten voetbal met veel assists en kansen. Scoor er weer in een seizoen 25 of meer en je komt bij Real toch net weer met een andere status binnen. Niet te vergeten wat hij in elk opzicht kan leren van Van Basten en Bergkamp.
pi_61064097
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 13:56 schreef Prosac het volgende:

[..]

Strak plan.
pi_61064124
Is robinho al weg dan?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:47:50 #80
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61064286
zo goed als
#FreeHat
pi_61064436
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens zou ik ook niet inzien waarom Huntelaar zou vertrekken. Gegarandeerd 34 competitiewedstrijden, 90 minuten voetbal met veel assists en kansen. Scoor er weer in een seizoen 25 of meer en je komt bij Real toch net weer met een andere status binnen. Niet te vergeten wat hij in elk opzicht kan leren van Van Basten en Bergkamp.
Hij is al 25, als hij nu de kans krijgt dat zal hij de stap echt wel willen maken. Als hij blijft en bijvoorbeeld zijn kruisbanden afscheurt dan zou geen enkele topclub hem de volgende zomer halen. Dan zal hij die clubs eerst weer een seizoen moeten overtuigen dat hij ook na zijn blessure op niveau kan komen, als dat al lukt dan is hij tegen die tijd is hij ook alweer 2 jaar ouder en willen clubs wellicht liever een jongere spits.

Als hij die stap niet maakt wanneer hij de mogelijkheid krijgt, dan slaat hij zichzelf later misschien voor de kop als er geen 2e kans komt. Hij zal misschien niet direct een basisplaats krijgen, maar hij kan uiteraard wel enorm veel leren van bijvoorbeeld een Raul en v. Nistelrooy.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:56:33 #82
166976 DuvelDuvel
pi_61064465
quote:
Dit keer is het toch anders denk ik. Van Basten geeft aan dat ze hebben geleerd van die transfer en dat het dit seizoen niet meer zo zal gaan.
#FreeHat
pi_61064492
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 14:56 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Dit keer is het toch anders denk ik. Van Basten geeft aan dat ze hebben geleerd van die transfer en dat het dit seizoen niet meer zo zal gaan.
Als de speler echt wil, dan gaat hij gewoon weg hoor. Reken er maar op dat Sneijder er intern ook aardig wat druk op heeft gezet, anders had Ajax hem ook niet alsnog laten gaan.
pi_61064553
Tja wie is van Basten om 25 miljoen transfergeld te blokkeren. van Basten zou hem nog zo graag willen behouden maar hij is echt niet de enige die over die beslissing gaat. Alleen heb je nu het voordeel dat zowel van Basten als Blind en Coronel allemaal het sportieve belang voorop plaatsen in plaats van geld. Alleen is de vraag of de raad van commissarissen invloed heeft op grote transfers maar ik betwijfel het.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:03:49 #85
166976 DuvelDuvel
pi_61064607
Maar Van Basten zal dat toch niet toe laten. En daarnaast denk ik dat Huntelaar minder graag weg wil als Sneijder. Het ligt er vooral al wat andere clubs doen. Stel dat Real echt concreet is dan zal het moeilijk worden. Blijven de clubs een beetje weg dan is het een stuk makkelijker natuurlijk.Huntelaar heeft al een paar keer aangegeven dat hij ook nog een jaar onder Van Basten/Bergkamp wil trainen en kampioen worden. Het is in ieder geval een goed signaal van Van Basten en hopelijk zijn het geen loze woorden.
#FreeHat
pi_61064711
quote:

[..]

Zo zo, doe je goed.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61064717
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Maar Van Basten zal dat toch niet toe laten. En daarnaast denk ik dat Huntelaar minder graag weg wil als Sneijder. Het ligt er vooral al wat andere clubs doen. Stel dat Real echt concreet is dan zal het moeilijk worden. Blijven de clubs een beetje weg dan is het een stuk makkelijker natuurlijk.Huntelaar heeft al een paar keer aangegeven dat hij ook nog een jaar onder Van Basten/Bergkamp wil trainen en kampioen worden. Het is in ieder geval een goed signaal van Van Basten en hopelijk zijn het geen loze woorden.
Ik denk dat die juist voor meer weggaat dan Snijeder omdat ManU ook nog een spits nodig heeft en Bernatov maar liefst 42 miljoen euro kost, dus Ajax kan nu zonder blikken of blozen maar liefst 35 miljoen euro vragen voor KJH.
pi_61064781
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:08 schreef leonnekes het volgende:

[..]

Ik denk dat die juist voor meer weggaat dan Snijeder omdat ManU ook nog een spits nodig heeft en Bernatov maar liefst 42 miljoen euro kost, dus Ajax kan nu zonder blikken of blozen maar liefst 35 miljoen euro vragen voor KJH.
Ik denk dat een club liever 42 miljoen betaalt voor Berbatov dan meer dan 30 voor Huntelaar, er zit natuurlijk wel een klasseverschil tussen beide spits. Huntelaar is helaas niet zo compleet als Berbatov, ook heeft Berbatov zich al bewezen in een grote en sterke competitie.
pi_61064800
Voor die 35 miljoen zullen ze ook wel Berbatov kunnen halen van wie het zeker is dat hij goed presteert in de premier league. En 35 miljoen voor Huntelaar zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren, van Geel de uber verkoper is weg
pi_61064851
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:11 schreef Wooldoor het volgende:
Voor die 35 miljoen zullen ze ook wel Berbatov kunnen halen van wie het zeker is dat hij goed presteert in de premier league. En 35 miljoen voor Huntelaar zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren, van Geel de uber verkoper is weg
probleem is juist dat Berbatov 42 miljoen euro is en niet voor minder weg mag!
pi_61064863
quote:

[..]

Er is geen club die 35 miljoen voor Huntelaar gaat betalen.
Berbatov is wel een stukje verder dan Huntelaar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61064919
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dan mag Klaas mooi bij Ajax blijven.
pi_61064960
50 miljoen + Robinho dan kan er over nagedacht worden
pi_61064964
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan mag Klaas mooi bij Ajax blijven.
Tenzij Klaas intern druk op de ketel zet als een club concreet wordt en een bedrag boven de 20 miljoen biedt waardoor er na onderhandelingen een aardig bedrag uit kan komen.

Ik hoop overigens dat hij blijft, zijn sluwheid kan ik altijd wel van genieten.
pi_61064970
Huntelaar blijft gewoon.
AFC AJAX
pi_61064971
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Als het openingsbod al 25 zou bedragen, waarom niet? Ajax hoeft hem niet kwijt deze zomer, Huntelaar hoeft niet per definitie weg.

Kan best zijn dat Ajax op 40 gaat zitten, en dat ze tussen de 30 en 35 een deal krijgen, als Real perse een nieuwe spits erbij wil.
pi_61064992
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:19 schreef Blawh het volgende:

[..]

Tenzij Klaas intern druk op de ketel zet als een club concreet wordt en een bedrag boven de 20 miljoen biedt waardoor er na onderhandelingen een aardig bedrag uit kan komen.
Dan ken jij Van Basten nog niet die zei vandaag in de media dat hij dat bepaalt of niet.
pi_61065031
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:13 schreef leonnekes het volgende:

[..]

probleem is juist dat Berbatov 42 miljoen euro is en niet voor minder weg mag!
Ja die prijzen worden altijd als minimum in de media genoemd, maar er wordt bijna nooit de volle pond voor betaald, meestal zit de uiteindelijke verkoop een paar miljoen eronder.
pi_61065196
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als het openingsbod al 25 zou bedragen, waarom niet? Ajax hoeft hem niet kwijt deze zomer, Huntelaar hoeft niet per definitie weg.

Kan best zijn dat Ajax op 40 gaat zitten, en dat ze tussen de 30 en 35 een deal krijgen, als Real perse een nieuwe spits erbij wil.
Ajax kan niet zonder. Als ze de CL halen levert dat sowieso geld op en prestige. Liever 15 miljoen verlies draaien op klaas dan zoveel prestige kwijt raken.
pi_61065229
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Omdat ik gewoon niet denk dat clubs dat voor Huntelaar gaan neerleggen.
Er is al discussie binnen Madrid of Huntelaar puur voetballend gezien wel mee kan komen.

Maar goed, je weet het nooit. Zeker met die gekken in madrid niet.
pi_61065293
Voorlopig was er vrijdagavond nog geen club die zich officieel heeft gemeld bij Ajax voor Huntelaar, laat staan dat er een bod is gedaan.
pi_61065359
quote:

[..]

Ik denk dan ook niet dan Man.Utd 42 miljoen gaat betalen voor Berbatov. Net zo min als Real 35 zal betalen voor Huntelaar.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61066070
Ik hoorde dat Vito Wormgoor per direct is ontslagen bi Ajax wegens stelen van medespelers?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:33:27 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61066254
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:22 schreef Mindstate het volgende:
Ik hoorde dat Vito Wormgoor per direct is ontslagen bi Ajax wegens stelen van medespelers?
Dat zou echt zo fucking triest zijn he? Dan mag ik hopen dat ie echt nooit meer ergens speelt. Ook al issie gen topper bij Ajax ofzo, hij zal toch echt niet arm zijn voor zijn leeftijd....
Get woke, go broke!
pi_61066292
Inderdaad, dat hij is ontslagen is in ieder geval zo, de redenen werden niet gegeven. Maar nu gaat dat rond, evenals cokegebruik
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:37:50 #106
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_61066325
Heel stom als het zo zou zijn, hij begon net bij de selectie af en toe mee te doen. Kans dus op nieuw contract = hoger salaris...
><(({°>
pi_61066716
Vraag tussendoor: Is nou dit jaar de play offs nog of is het helemaal weg?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61066729
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:35 schreef Mindstate het volgende:
Inderdaad, dat hij is ontslagen is in ieder geval zo, de redenen werden niet gegeven. Maar nu gaat dat rond, evenals cokegebruik
Mutu, kom er maar in!
pi_61066748
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:58 schreef denthemen het volgende:
Alleen om Intertoto nog volgens mij. De VCL PleeOffs zijn iig weg.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:01:14 #110
225595 Momme
A Certain Romance
pi_61066760
Ik snap trouwens niet dat Ajax nooit serieus naar de mogelijkheid heeft gekeken om Eric Botteghin van FC Zwolle te halen. Hij heeft naar eigen zeggen een gelimiteerde afkoopsom van minder dan een miljoen in zijn contract staan en zou in potentie toch kunnen uitgroeien tot een prima verdediger. Nu lijkt het er helaas op dat Feyenoord er met hem vandoor gaat..
pi_61066810
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:01 schreef Momme het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Ajax nooit serieus naar de mogelijkheid heeft gekeken om Eric Botteghin van FC Zwolle te halen. Hij heeft naar eigen zeggen een gelimiteerde afkoopsom van minder dan een miljoen in zijn contract staan en zou in potentie toch kunnen uitgroeien tot een prima verdediger. Nu lijkt het er helaas op dat Feyenoord er met hem vandoor gaat..
In potentie is leuk maar Ajax heeft al 2 verdedigers met veel potentie namelijk Van der Wiel en Alderweireld die ook geweldig speelde. Daarachter komt weer Daly Blind dus aan talenten geen gebrek maar Ajax heeft behoefte aan een ervaren verdediger. Het liefst ook eentje met leiding capaciteiten.
pi_61066913
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:01 schreef Momme het volgende:
Dat heb ik meer bij Pieters, die nou bij PSV zit. Maar dat komt ook omdat ik Botteghin slechter ken. Alles perfect kan bijna nooit.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:15:11 #113
225595 Momme
A Certain Romance
pi_61067011
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:04 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

In potentie is leuk maar Ajax heeft al 2 verdedigers met veel potentie namelijk Van der Wiel en Alderweireld die ook geweldig speelde. Daarachter komt weer Daly Blind dus aan talenten geen gebrek maar Ajax heeft behoefte aan een ervaren verdediger. Het liefst ook eentje met leiding capaciteiten.
Daar zit wel iets in, al vind ik hem wel al iets verder in zijn ontwikkeling dan Alderweireld. Toch werd er een paar maanden geleden nog gekeken naar een aantal jonge talentvolle verdedigers (eveneens uit Brazilië) en ik begrijp daarom niet waarom hij nooit serieus in beeld lijkt te zijn geweest. Zo'n ervaren en leidinggevende verdediger die bovendien Nederlands spreekt was natuurlijk ideaal geweest, maar i.m.o. zijn er daarvan niet veel die haalbaar zijn. Dan vind ik iemand als hem toch zeker het overwegen/proberen waard. Daarnaast krijg je hem waarschijnlijk altijd nog wel voor een groot deel van de prijs verkocht wanneer hij toch niet de topper blijkt te worden waarop je gehoopt had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Momme op 23-08-2008 17:21:49 ]
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:16:23 #114
225595 Momme
A Certain Romance
pi_61067035
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef Momme het volgende:

[..]

Daar zit wel iets in, al vind ik hem wel al iets verder in zijn ontwikkeling dan Alderweireld. Toch werd er een paar maanden geleden nog gekeken naar een aantal jonge talentvolle verdedigers (eveneens uit Brazilië) en ik begrijp daarom niet waarom hij nooit serieus in beeld lijkt te zijn geweest. Zo'n ervaren en leidinggevende verdediger die bovendien Nederlands sprak was natuurlijk ideaal geweest, maar i.m.o. zijn er daar niet veel van die haalbaar zijn. Dan vind ik iemand als hem toch zeker het overwegen/proberen waard. Daarnaast krijg je hem waarschijnlijk altijd nog wel voor een groot deel van de prijs verkocht wanneer hij toch niet de topper blijkt te worden waarop je gehoopt had.
Pieters is inderdaad eenzelfde soort voorbeeld ja, al zal die waarschijnlijk wel iets meer hebben gekost.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:18:45 #115
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_61067073
quote:
Meen je niet. Zielig figuur.

Hij dus.

Had eerlijk gezegd een andere voorstelling bij de naam.
pi_61067091
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:15 schreef Momme het volgende:

[..]

Daar zit wel iets in, al vind ik hem wel al iets verder in zijn ontwikkeling dan Alderweireld. Toch werd er een paar maanden geleden nog gekeken naar een aantal jonge talentvolle verdedigers (eveneens uit Brazilië) en ik begrijp daarom niet waarom hij nooit serieus in beeld lijkt te zijn geweest. Zo'n ervaren en leidinggevende verdediger die bovendien Nederlands sprak was natuurlijk ideaal geweest, maar i.m.o. zijn er daar niet veel van die haalbaar zijn. Dan vind ik iemand als hem toch zeker het overwegen/proberen waard. Daarnaast krijg je hem waarschijnlijk altijd nog wel voor een groot deel van de prijs verkocht wanneer hij toch niet de topper blijkt te worden waarop je gehoopt had.
Ik denk dat het deels aan de ongeloofelijk kritischeid van de supporters van de afgelopen jaren ligt. Sommige mensen op de tribune's en achter de tele 2's zijn nooit tevreden. Die spelers krijgen dan bijna geen kans meer, of het moeten super spelers zijn. Botteghin zou meteen al het stempel "Die van FC Zwolle" krijgen door de "mindere" supporters.

Een deel van de fans/supporters van Ajax is blijven hangen in het "We zijn de beste club ter wereld" gevoel. Daar is het allemaal op terug te leiden denk ik. Dat ze niet snel een speler van een kleine club kopen, door een deel van de tribune.

Maar, heb bijna niet geslapen en net een jointje op, dus ik filosofeer maar wat
pi_61067160
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:58 schreef denthemen het volgende:
Alleen de nummers vijf tot en met acht gaan via play-offs strijden om een UEFA Cup-ticket.
pi_61067306
Lee Towers zingt nu "mijn feyenoord" in de Arena
pi_61067899
Bij de JCS zie ik dat de zogenaamde 0 vakken er niet zijn in de ArenA.

Is dit tijdelijk alleen voor deze wedstrijd ?
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:16:33 #120
166976 DuvelDuvel
pi_61068100
Hoelang zal het duren voor het "helemaal niets in Amsterdam door de Arena"klinkt
#FreeHat
pi_61068145
Nou als Feyenoord deze vorm vasthoudt tot 21 september maak ik me niet teveel zorgen
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:19:32 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61068157
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoelang zal het duren voor het "helemaal niets in Amsterdam door de Arena"klinkt
Is al lang geweest.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:23:54 #123
166976 DuvelDuvel
pi_61068244
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Is al lang geweest.
Haha echt Ik heb het geluid niet zo hard staan krijg er dus weinig van mee. Die gasten moeten zich toch eigenlijk kapot schamen om zo iets te zingen.
#FreeHat
pi_61068327
Moest wel lachen toen hans kraaij junior in het begin zei dat het veld slecht was en het gras veel te hoog. Mooi om blessures op te wekken
pi_61068383
Morgen nog ff naar die galmbak, mijn neefje mag op dat supporters toernooi meedoen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:40:57 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61068571
Je zult maar het seizoen ingaan met Mols-Biseswar of Lazovic-Amrabat....

Mensen, als één van deze twee clubs boven ons gaat eindigen kunnen we er net zo goed mee ophouden.
pi_61068716
Ik hoop wel dat ze de stoeltjes wassen na de wedstrijd.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:56:16 #128
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61068983
Is het zo'n schijtwedstrijd? Ik hoorde btw ergens in het 1e kwartier ook nog "Wie niet springt is een Jood" . Ga je met je eigen clubje bezighouden ofzo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:01:37 #129
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_61069123
ff over Wormgoor, daar worden vast nog wel mededelingen over gedaan, om nou meteen te reppen over diefstal of coke, vindt ik ver gaan.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:08:45 #130
166976 DuvelDuvel
pi_61069299
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:01 schreef kevin33 het volgende:
ff over Wormgoor, daar worden vast nog wel mededelingen over gedaan, om nou meteen te reppen over diefstal of coke, vindt ik ver gaan.
Het gerucht gaat dat hij het met beide dochters van Van Basten heeft gedaan.
#FreeHat
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:11:43 #131
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61069386
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:08 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

I've got more game than Monopoly.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:14:52 #132
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_61069492
quote:

[..]

Geen relatie met van Geel?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_61069620
quote:

[..]

pi_61069707
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Is al lang geweest.
Ik wist niet of ik nu moet lachen of huilen op dat moment.
pi_61069798
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:01 schreef kevin33 het volgende:
Denk niet dat ze er nog iets over gaan zeggen, tenzij er te wild gespeculeerd gaat worden. Maar anders denk ik dat Ajax zich aan de afspraak houdt om geen verdere mededelingen te doen over het vertrek van Vito.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:01:11 #136
166976 DuvelDuvel
pi_61070721
Haha die amrabat waar is Johan Cruijff??
#FreeHat
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:05:22 #137
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61070824
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:40 schreef Silenus het volgende:
Je zult maar het seizoen ingaan met Mols-Biseswar of Lazovic-Amrabat....

Mensen, als één van deze twee clubs boven ons gaat eindigen kunnen we er net zo goed mee ophouden.
Dan had ajax de afgelopen 2 seizoenen naar jouw mening er ook al mee moeten ophouden?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:12:16 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61071002
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:05 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dan had ajax de afgelopen 2 seizoenen naar jouw mening er ook al mee moeten ophouden?
In principe wel ja, maar nu helemaal. PSV zonder Gomes, Feyenoord blijft Feyenoord, alles minder dan een kampioenschap is schandalig.
pi_61071107
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

In principe wel ja, maar nu helemaal. PSV zonder Gomes, Feyenoord blijft Feyenoord, alles minder dan een kampioenschap is schandalig.
Die Isaksson gaat in ieder geval geen twintig punten pakken dit seizoen voor PSV.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:17:20 #140
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61072769
quote:

[..]

Tegelijk? Man, zo iemand moet je een nieuw contract aanbieden.
pi_61073276
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Denk wel dat jullie torenhoog favoriet zijn dit seizoen, meer dan vorig seizoen.

Ondanks dat de verdediging wellicht de zwakke schakel is, is diezelfde verdediging t.o.v. andere clubs niet meteen dramatisch. Daar tegenover staat een aanval waar je 'u' tegen zegt. Snel scoren (en veel scoren) kan nogal een verwoestende uitwerking hebben in psychologische zin.
pi_61073348
Het signaal van Marco doet me goed. Héél goed
pi_61073615
Ajax TV: Wereldreizigers Suarez en Silva terug uit Japan

Suarez weet met handen en voetwerk toch nog in het Nederlans te communiceren

De redding van Klaas Jan trouwens
pi_61074503
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:

Als we niet meer mogen wisselen en de keeper raakt geblesseerd dan mag Huntelaar op goal
pi_61074569
quote:
Broer van abdelaoui
pi_61074855
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Broer van abdelaoui
Ik snap echt niet waarom je dat zou doen maargoed
pi_61074914
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:45 schreef Jasza het volgende:

[..]

Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61074964
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:45 schreef Jasza het volgende:
Als het waar is dat die aan de coke zit, is zijn kleine contractje wrs niet voldoende.
pi_61075248
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Als het waar is dat die aan de coke zit, is zijn kleine contractje wrs niet voldoende.
Hehe hij heeft er wel de kop voor ja
pi_61075459
Ik las op FOK!sport dat Wormgoor een ploeggenoot had bestolen, nadat hij een rode kaart kreeg bij Jong Ajax en dus eerder in de kleedkamer was dan de rest.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:20:12 #151
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_61075608
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:13 schreef RayMania het volgende:
Ik las op FOK!sport dat Wormgoor een ploeggenoot had bestolen, nadat hij een rode kaart kreeg bij Jong Ajax en dus eerder in de kleedkamer was dan de rest.
In dat geval: Wat een teringlijer.
><(({°>
pi_61076060
Mocht Wormgoor inderdaad een teamgenoot bestolen hebben is dat zeer triest.
Na de wedstrijd van vanavond gezien te hebben sluit ik Feyenoord sowieso uit voor het kampioenschap (hoewel ze wel veel geblesseerden hadden) en PSV vond ik ook niet echt indrukwekkend eigenlijk..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_61076169
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:38 schreef Black-Death het volgende:
Na de wedstrijd van vanavond gezien te hebben sluit ik Feyenoord sowieso uit voor het kampioenschap (hoewel ze wel veel geblesseerden hadden) en PSV vond ik ook niet echt indrukwekkend eigenlijk..
.

Feyenoord miste 6 basisspelers, waarvan 5 belangrijke spelers. Je kun niet veel zeggen over één wedstrijdje met een half jeugdelftal.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:48:58 #154
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61076351
quote:

Suarez spreekt nog slechter Nederlands dan voor de arbitragezaak.
(rondom de arbitragezaak kon hij ineens helemaal geen Nederlands meer spreken)
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:51:20 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61076408
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:41 schreef Sloggi het volgende:

[..]

.

Feyenoord miste 6 basisspelers, waarvan 5 belangrijke spelers. Je kun niet veel zeggen over één wedstrijdje met een half jeugdelftal.
Precies, hier kan je helemaal niets uit afleiden, f'noord kon echt helemaal niets en PSV hoefde totaal niet aan de bak om simpel te winnen.

Laten we nou eerst zelf maar eens een wedstrijd winnen voor we nu alweer PSV uitvlakken he? .
Get woke, go broke!
pi_61076573
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies, hier kan je helemaal niets uit afleiden, f'noord kon echt helemaal niets en PSV hoefde totaal niet aan de bak om simpel te winnen.

Laten we nou eerst zelf maar eens een wedstrijd winnen voor we nu alweer PSV uitvlakken he? .
Klopt al heeft Feyenoord zich nauwelijks verbeterd dus ik verwacht ze dit seizoen net in de top5.
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:02:32 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61076652
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 23:59 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Klopt al heeft Feyenoord zich nauwelijks verbeterd dus ik verwacht ze dit seizoen net in de top5.
We zullen zien, het zal zeker geen 1ste kandidaat voor de titel zijn nee, teveel oudere spelers die het volgens mij allemaal niet meer gaan bijbenen, Mols was echt overal te laat vandaag.

Maar PSV is en bijft altijd degelijk, nooit frivool, nooit leuk om te zien, maar zoals altijd ook vandaag weer precies gedoseerd om de winst te pakken.
Get woke, go broke!
pi_61076725
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

We zullen zien, het zal zeker geen 1ste kandidaat voor de titel zijn nee, teveel oudere spelers die het volgens mij allemaal niet meer gaan bijbenen, Mols was echt overal te laat vandaag.

Maar PSV is en bijft altijd degelijk, nooit frivool, nooit leuk om te zien, maar zoals altijd ook vandaag weer precies gedoseerd om de winst te pakken.
Denken jullie toch net meer spektakel te kunnen maken of wellicht dat PSV weer de titel pakt doordat zij minder pieken en dalen hebben? Naar mijn mening zal de titel tussen Ajax en PSV gaan dit jaar, met Ajax vooralsnog als favoriet (naar mijn mening dan).
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:08:42 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61076773
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:06 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Denken jullie toch net meer spektakel te kunnen maken of wellicht dat PSV weer de titel pakt doordat zij minder pieken en dalen hebben? Naar mijn mening zal de titel tussen Ajax en PSV gaan dit jaar, met Ajax vooralsnog als favoriet (naar mijn mening dan).
Ik weet het nog niet, Ajax heeft echt nog geen seconde kunnen overtuigen, en PSV doet wat het al jaren doet qua spel. Gomes is weg, maar we roepen al 10 jaar dat die en die bij PSV weg is dus nu zullen ze wel instorten. Feit is dat ze altijd weer met een degelijk team op de proppen komen.

Ajax zal dus echt los moeten komen en het moet gaan lopen, en eigenlijk vanaf dag 1...
Get woke, go broke!
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:14:05 #160
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61076872
Bij PSV was het Gomes die de gaten opvulde die de zwakkere defensie liet vallen, Gomes gaat weg en PSV haalt een goede keeper (geen Gomes, maar goed genoeg) en investeert toch behoorlijk in de defensie, ik denk dus niet dat ze er wat dat betreft zwakker op zijn geworden.
pi_61077180
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:14 schreef Prosac het volgende:
en PSV haalt een goede keeper

Een 1e klas grabbelaar zul je bedoelen.
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:35:49 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61077240
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

mwah, dat heb ik eerder gehoord .

We zullen het zien, f'noord is nog lang niet volledig, PSV hoefde nauwelijks vandaag dus dat zegt ook niets en Ajax heeft nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Ik kan er niets van zeggen..
Get woke, go broke!
  zondag 24 augustus 2008 @ 00:50:44 #163
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61077489
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

dat zei men van Gomes ook de eerste maanden
pi_61077695
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:50 schreef Prosac het volgende:

[..]

dat zei men van Gomes ook de eerste maanden
Gomes was ook een stuk jonger. Isaksson daarentegen staat bekend om zijn onzekere acties en heeft bovendien bijna alleen maar vrede moeten nemen met een plek op de bank de afgelopen twee seizoenen.

Maar goed zolang hij dit doet in het shirt van die boeren vind ik het best.
  zondag 24 augustus 2008 @ 01:11:26 #165
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61077791
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Gomes was ook een stuk jonger. Isaksson daarentegen staat bekend om zijn onzekere acties en heeft bovendien bijna alleen maar vrede moeten nemen met een plek op de bank de afgelopen twee seizoenen.

Maar goed zolang hij dit doet in het shirt van die boeren vind ik het best.
Tja.. ik denk dat het wel weer goed komt. PSV wordt altijd afgeschreven bij vertrek van een belangrijke speler (van Bommel, Cocu, Alex bv) en elke keer staan ze "gewoon" weer bovenaan aan het eind van het seizoen.
  zondag 24 augustus 2008 @ 01:18:28 #166
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61077882
vittorio wezel

Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 24 augustus 2008 @ 01:19:43 #167
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61077903
als ajax nu geen kampioen wordt is het echt schandalig. tenzij er komende weken nog spelrs worden verkoct aan de zijde van ajax of spelers worden gekocht aan de zijde van az, feyenoord of psv
pi_61077918
Ajax heeft een sublieme aanval dit seizoen, met een mindere verdediging.
PSV is solide net als altijd.
Feyenoord heeft een goede selectie, maar kan heel wisselvallig spelen, en heeft een minder brede selectie.

PSV gaat het dit seizoen niet redden door het gemis van Gomes.
Feyenoord gaat leuk meedraaien, maar valt na de winterstop door de mand door blessures.
Ajax gaat veel scoren, en ondanks de mindere verdediging weinig tegendoelpunten door de vorm van de Steek.

Oftewel, Ajax gaat dit seizoen weer eens echt heersen.
pi_61078059
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 01:19 schreef Fortitudo het volgende:
als ajax nu geen kampioen wordt is het echt schandalig.
Ja joh?
  zondag 24 augustus 2008 @ 01:43:20 #170
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61078213
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja joh?
vind je niet dan?

[ Bericht 7% gewijzigd door Fortitudo op 24-08-2008 02:10:51 ]
  zondag 24 augustus 2008 @ 02:29:03 #171
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61078696
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:18 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Meen je niet. Zielig figuur.

[ afbeelding ]

Hij dus.

Had eerlijk gezegd een andere voorstelling bij de naam.
Ja hè. En dan lopen bij Zwollywood Anton Jongsma en Marcel de Bruijn rond, die met zulke Hollandse namen weer dikke Antillianen blijken te zijn, echt de wereld op z'n kop.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kriegel op 24-08-2008 02:34:29 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 24 augustus 2008 @ 02:53:42 #172
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61078976
Wormgoor , heel apart dat ze in dat wereldje nog moeten gaan jatten....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_61078989
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 02:53 schreef Sethje het volgende:
Edit:
quote:
Ajax: vertrek na diefstal
Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Ajax heeft in overleg met de speler het contract van Vito Wormgoor (19) ontbonden. De speler van Jong Ajax, die in de voorbereiding door Marco van Basten bij het eerste werd gehaald en meespeelde in de oefenwedstrijd tegen Excelsior ’31, bekende in de kleedkamer geld te hebben gestolen van Edgar Manucharyan. Bij Ajax wenst niemand commentaar op het voorval te geven.

[ Bericht 42% gewijzigd door F1Bas op 24-08-2008 03:51:54 ]
pi_61079022
Wormgoor schijnt ook al een tijdje in een bende te zitten
pi_61079023
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 02:29 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Ja hè. En dan lopen bij Zwollywood Anton Jongsma en Marcel de Bruijn rond, die met zulke Hollandse namen weer dikke Antillianen blijken te zijn, echt de wereld op z'n kop.
Beetje offtopic, ik was vandaag met mijn cluppie in Amsterdam, bij Voorland, ze hadden alleen een blanke keeper, de rest waren allemaal Urby's
pi_61079907
Hahaha, wat een pannenkoek die Wormgoor.
pi_61080170
idd verkiest ie eerst Ajax boven Vitesse
En dan nu dit , die zal wel niet meer aan de bak komen
  zondag 24 augustus 2008 @ 09:12:38 #178
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_61080171
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 02:55 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Edit:
[..]
Ik kan het nog steeds niet geloven De tering zeg.
Geef mij maar Amsterdam
pi_61080195
quote:

[..]

Edit:
[..]
!
  zondag 24 augustus 2008 @ 10:03:53 #180
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_61080513
Ook gewoon van de arme Armeen
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_61080650
En die gast gaat nu naar Feyenoord?
pi_61080694
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 10:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En die gast gaat nu naar Feyenoord?
Denk het niet. Er valt niets te jatten daar, er is ja helemaal geen geld.
pi_61080799
Is Wormgoor geen familie van die pannenkoek die geld terug wilde van Ajax en het nu maar via deze weg probeerde??
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_61080817
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 10:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Denk het niet. Er valt niets te jatten daar, er is ja helemaal geen geld.
pi_61081182
Maduro wil alleen aan Spaanse club verhuurd worden
Geschreven op zondag, 24 augustus om 10:01

In de komende dagen lijkt duidelijk te worden waar Hedwiges Maduro zijn carrière voort zal zetten. De middenvelder van Valencia heeft in een onderhoud met trainer Unai Emery officieel te horen gekregen dat hij niet in zijn plannen voorkomt, zo meldt de Spaanse sportkrant Marca. Dat is ook de reden waarom Maduro niet is geselecteerd voor de return van de Spaanse Super Cup tegen Real Madrid. Maduro, één van de aankopen van Emery's voorganger Ronald Koeman, zet volgens Marca vraagtekens achter het besluit van de coach. De Nederlander heeft namelijk amper getraind onder Emery, maar desondanks is er geen plaats voor hem. Emery geeft voor de posities centraal op het middenveld de voorkeur aan David Albelda, Rubén Baraja, Edu en Manuel Fernandes. Koeman zag het op zijn beurt niet zitten in Albelda en Fernandes.
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:10:53 #186
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_61081260
Tering, heb je kans om in het eerste van Ajax te komen zet je alles op het spel voor een horloge ofzo. Wat een dweil.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_61081282
Mooi dat die Wormgoor opgetyft is dan .
pi_61081325
quote:
Ach wij hadden een keeper die inbreker was, zit nu bij W2 overigens

De sportman zei het zelf ook niet te begrijpen. "Voor het geld hoef ik het niet doen. Ik denk misschien de spanning."
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:21:40 #189
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61081426
quote:

[..]

Edit:
[..]

de tering, je hele voetbalcarriere op het spel zetten voor een paar stuivers
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:35:30 #190
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_61081620
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 10:03 schreef Mr-Sander het volgende:
Ook gewoon van de arme Armeen
Ja Beetje Edgar bestelen !

Edgar
><(({°>
pi_61081807
Waarschijnlijk werd dit voorval opgemerkt toen de betreffende dader probeerde na diezelfde training een softijsje te kopen in de Ajax kantine met Armeense dram.
pi_61081931
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:50 schreef xFriendx het volgende:
Waarschijnlijk werd dit voorval opgemerkt toen de betreffende dader probeerde na diezelfde training een softijsje te kopen in de Ajax kantine met Armeense dram.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61082205
quote:

Wormgoor prutser. Krijg je de kans van je leven bij het eerste van Ajax, ook al speel je daarna weer bij het tweede, doe je zoiets.
pi_61082345
quote:

Huntelaar en Suarez lopen altijd te kloten op de training, volgens mij. Denk dat dat wel vrienden zijn.
pi_61082564
quote:
Whehehe

Wormgoor
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61082793
Door: XXX | zo, 24/08/2008 - 12:44. Aankopen Arsenal Johan Djourou transfers Gerucht: Johan Djourou van Arsenal naar Ajax

Volgens Sportweek gaat het gerucht dat Arsenal-verdediger Johan Djourou vertrekt naar Ajax. De 21-jarige Zwitser zou in de ArenA een meerjarig contract kunnen tekenen. Djourou brak bij Arsenal nooit echt door. In vier seizoenen (waarvan een half seizoen bij Birmingham City) kwam de talentvolle verdediger tot 43 officiële wedstrijden.
pi_61082833
Wat een kamperhoofd heeft die gozer ook. Die oorbellen zeggen genoeg.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61082834
Wormgoor Wat een poepchinees.
pi_61082856
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:55 schreef so-long het volgende:
Door: XXX | zo, 24/08/2008 - 12:44. Aankopen Arsenal Johan Djourou transfers Gerucht: Johan Djourou van Arsenal naar Ajax

Volgens Sportweek gaat het gerucht dat Arsenal-verdediger Johan Djourou vertrekt naar Ajax. De 21-jarige Zwitser zou in de ArenA een meerjarig contract kunnen tekenen. Djourou brak bij Arsenal nooit echt door. In vier seizoenen (waarvan een half seizoen bij Birmingham City) kwam de talentvolle verdediger tot 43 officiële wedstrijden.
Loos gerucht.
Hij gaat waarschijnlijk naar Stade Rennes.
pi_61082872
Die Wormgoor durft wel zeg, in Rijssen. Wat een kneus.
That's all folks!
pi_61082911
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Loos gerucht.
Hij gaat waarschijnlijk naar Stade Rennes.
Waar zie je dat?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61082943
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:01 schreef denthemen het volgende:

[..]

Waar zie je dat?
http://www.football365.fr(...)Arsenal-espere.shtml
pi_61083051
Arsenal heeft hem zelf ook nodig lijkt me
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:16:07 #204
51286 w00h00
Digital man!
pi_61083215
Laat het seizoen maar beginnen!

Zondag middag, verveel me de tering.
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:21:19 #205
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_61083332
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:16 schreef w00h00 het volgende:
Laat het seizoen maar beginnen!

Zondag middag, verveel me de tering.
idem!
I've got more game than Monopoly.
pi_61083333
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:05 schreef patrickt37 het volgende:
Maduro wil alleen aan Spaanse club verhuurd worden
Geschreven op zondag, 24 augustus om 10:01

In de komende dagen lijkt duidelijk te worden waar Hedwiges Maduro zijn carrière voort zal zetten. De middenvelder van Valencia heeft in een onderhoud met trainer Unai Emery officieel te horen gekregen dat hij niet in zijn plannen voorkomt, zo meldt de Spaanse sportkrant Marca. Dat is ook de reden waarom Maduro niet is geselecteerd voor de return van de Spaanse Super Cup tegen Real Madrid. Maduro, één van de aankopen van Emery's voorganger Ronald Koeman, zet volgens Marca vraagtekens achter het besluit van de coach. De Nederlander heeft namelijk amper getraind onder Emery, maar desondanks is er geen plaats voor hem. Emery geeft voor de posities centraal op het middenveld de voorkeur aan David Albelda, Rubén Baraja, Edu en Manuel Fernandes. Koeman zag het op zijn beurt niet zitten in Albelda en Fernandes.
Einde carriere
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:23:47 #207
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_61083392
Je zou zeggen dat ze bij Ajax wel goed verdienen. Heeft Wormgoor soms schulden dat ie zo iets doms uithaalt??
pi_61083815
Net of hij van die paar kruimels zijn schulden kan betalen
pi_61083878
Manucharyan had vast ze geld bij zich van het casino eerder die dag haha.
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:46:20 #210
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_61083881
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:43 schreef Chadi het volgende:
Net of hij van die paar kruimels zijn schulden kan betalen
Mensen met schulden doen rare dingen..... Maar goed, blijft de vraag staan waarom hij in vredesnaam zoiets doet.
pi_61083924
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:46 schreef peaceman het volgende:

[..]

Mensen met schulden doen rare dingen..... Maar goed, blijft de vraag staan waarom hij in vredesnaam zoiets doet.
Als je stukken uit je wenkbrauw gaat scheren dan spoor je gewoon niet.
pi_61084231
Ach ja het is en blijft een suf kut.
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:38:37 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61085109
quote:
Vernoemd naar Vito Corleone.
pi_61085190
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vernoemd naar Vito Corleone.
of Vittorio Wezel uit de Donald Duck
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:43:28 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61085198
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:42 schreef kalinho het volgende:

[..]

of Vittorio Wezel uit de Donald Duck
Sorry, die lees ik niet meer, mijn ouders hebben het abonnement opgezegd.
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:01:11 #216
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_61085536
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sorry, die lees ik niet meer, mijn ouders hebben het abonnement opgezegd.
><(({°>
pi_61085769
Hoe denken jullie dat de basis opstelling er volgende week zaterdag uitziet als je naar de blessures kijkt?

Hoop in ieder geval dat Vermealen en Vertongen mee doen.
pi_61085790
Wormgoor

Dwaas.
pi_61086083
Wormgoor, die antwoorden ook
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=62491

Eerste klas kamper die gast!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:42:01 #220
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_61086493
quote:
Beste film: The Green Mile met Tom Hanks vind ik een goede film. Ik hou van films over het gevangenisleven. Prison Break vind ik daarom ook te gek, maar dat is een serie.
Ga zo door vriend
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_61086582
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Ga zo door vriend
pi_61086630
quote:

[..]

Ga zo door vriend
whaha dat dacht ik ook al toen ik het las
AFC AJAX
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:49:50 #223
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61086695
wormgoor
pi_61086701
quote:

[..]

Ga zo door vriend
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:51:24 #225
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61086746
DIt ga je niet menen .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:55:26 #226
52871 Blight
Supersized.
pi_61086870
Sneu.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_61086997
Beetje jammer van 'm...
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_61088248
hoogtepunt: contract bij ajax
dieptepunt: 2 weken later ontslag

waarschinlijk wil dovo hem niet eens meer, weten ze gelijk wat er gebeurd is met alle verdwenen spullen uit de kleedkamer...
pi_61088327
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 02:29 schreef Kriegel het volgende:

[..]

De Bruijn is geen Antilliaan hoor.

Maar goed, Wormgoor kan nu lekker hopen op een nieuwe kans ergens in België ofzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_61088387
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:49 schreef Fortitudo het volgende:
wormgoor
Ik weet niet wat voor dag het is in kaasjesland maar hiero is het al Zondag, dus voor jou gezien de dag NA Zaterdag en Zaterdag is de dag VOOR Vrijdag. Vrijdag of Zaterdag zou Klaas Jan gepresenteerd worden, maar waarzegster uit de gele stad waar blijft de presentatie?
pi_61088428
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:59 schreef DomMAXx het volgende:
hoogtepunt: contract bij ajax
dieptepunt: 2 weken later ontslag

waarschinlijk wil dovo hem niet eens meer, weten ze gelijk wat er gebeurd is met alle verdwenen spullen uit de kleedkamer...
Hij kan niet eens naar DOVO, kan alleen maar naar een profclub toe. Overigens zat hij al sinds de zomer van 2006 bij Ajax, dus niet pas twee weken.
www.thuisuiteten.nl
pi_61088571
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor dag het is in kaasjesland maar hiero is het al Zondag, dus voor jou gezien de dag NA Zaterdag en Zaterdag is de dag VOOR Vrijdag. Vrijdag of Zaterdag zou Klaas Jan gepresenteerd worden, maar waarzegster uit de gele stad waar blijft de presentatie?
zaterdag komt toch naar vrijdag?
pi_61088612
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:16 schreef Stevie_G het volgende:

[..]

zaterdag komt toch naar vrijdag?
Niet echt maar wel er na!
pi_61088646
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:18 schreef Chadi het volgende:

[..]

Niet echt maar wel er na!
ja dat bedoel ik
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:32:47 #235
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61088926
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

De Bruijn is geen Antilliaan hoor.
Nee? Nou ja, in ieder geval niet 100% kaas, dat lijkt me duidelijk.

Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_61089241
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:32 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Nee? Nou ja, in ieder geval niet 100% kaas, dat lijkt me duidelijk.

[ afbeelding ]
Geboren in Saudi-Arabië.
www.thuisuiteten.nl
pi_61089444
Goede zaak dat die knuppel in ieder geval foetsie is, voor je het weet steelt ie ook de landstitel.
pi_61089544
Ik wacht ook nog met smart op tekst en uitleg van Fortitudo omtrent het vertrek van Huntelaar gisteren/eergisteren.
pi_61090237
Oi dames, ik ben ook weer terug van vakantie. Iemand een kleine samenvatting van de afgelopen 2 weken. Het enige wat ik hoorde is dat Sno gehaald is?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61090399
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:39 schreef _Mike_ het volgende:
Oi dames, ik ben ook weer terug van vakantie. Iemand een kleine samenvatting van de afgelopen 2 weken. Het enige wat ik hoorde is dat Sno gehaald is?
Dat is het ook.

Morgen trouwens de arbitrage zaak van Perez.
pi_61090485
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:39 schreef _Mike_ het volgende:

- Tijdens Amsterdam Tournament speelde Suarez fantastisch maar ondanks een zeer goede eerste helft (2-0) eindigde de wedstrijd toch nog in mineur (2-3).
- Tegen Inter werd een B-elftal opgesteld dat met 1-0 verloor.
- Donald raakte geblesseerd in die wedstrijd en is het hele seizoen uitgeschakeld.
- Oefenduel tegen Murcia verloren met 2-1, zeer slechte wedstrijd.
- Sno gehaald.
- Vermaelen en Vertonghen eindigde 4e op de OS met het Belgisch elftal.
- Wormgoor z'n contract ontbonden omdat geld had gestolen van Manucharyan.
pi_61090554
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:51 schreef toma het volgende:

[..]

- Tijdens Amsterdam Tournament speelde Suarez fantastisch maar ondanks een zeer goede eerste helft (2-0) eindigde de wedstrijd toch nog in mineur (2-3).
- Donald raakte geblesseerd in die wedstrijd en is het hele seizoen uitgeschakeld.
- Sno gehaald.
+ iemand wil een rechtzaak tegen ajax aanspannen omdat tegen inter het B elftal werd opgesteld en die kerel is bedreigd
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61090580
+ Colin verkocht aan Gijon
+ Gabri heeft een dochtertje gekregen
pi_61090589
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
+ Colin verkocht aan Gijon
Wie?
  zondag 24 augustus 2008 @ 19:04:25 #245
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_61090764
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij kan niet eens naar DOVO, kan alleen maar naar een profclub toe. Overigens zat hij al sinds de zomer van 2006 bij Ajax, dus niet pas twee weken.
Hoezo kan ie alleen naar een profclub?
pi_61090851
SNO IN ORANJE OHOHOHOHOH
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61090869
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:51 schreef toma het volgende:

[..]

- Sno gehaald.
Duidelijk thanks.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61091152
@ Messenga. Heeft te maken met het feit dat de overschrijvingsperiode voor amateurs al een tijdje gesloten is, volgens mij.
pi_61091348
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:19 schreef kevin6188 het volgende:
@ Messenga. Heeft te maken met het feit dat de overschrijvingsperiode voor amateurs al een tijdje gesloten is, volgens mij.
Het amateur voetbal heeft toch niets te maken met transferperiodes
pi_61091374
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:19 schreef kevin6188 het volgende:
Daar kan vanaf worden geweken indien daar een goede reden voor wordt aangevoerd.
  zondag 24 augustus 2008 @ 19:34:05 #251
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61091529
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is het ook.

Morgen trouwens de arbitrage zaak van Perez.
Ik ben benieuwd wat daar uit komt .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61091656
@ Chadi, Toma. Kan ff niet quoten hier dus maar even zo. Overschrijven kan tot eind mei of juni, daarna inderdaad alleen maar met goede reden. Maar Methodmich zal het verlossende woord wel spreken, gok ik.
pi_61091797
Hoe heeft Oleguer het eigenlijk gedaan in de oefenwedstrijden?
pi_61091825
Morgen Jong Ajax
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61091836
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:27 schreef Chadi het volgende:
Daar kan vanaf worden geweken indien daar een goede reden voor wordt aangevoerd.
Daar zal het ontslag wegens diefstal van medespelers wrs niet onder vallen
  zondag 24 augustus 2008 @ 19:48:39 #256
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_61091927
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:44 schreef denthemen het volgende:
Morgen Jong Ajax
Ga je ook heen?
pi_61092147
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:48 schreef Riro het volgende:

[..]

Ga je ook heen?
Jup, als je 2 mensen op 016 ziet zitten ben ik dat met een maat van me

Neem je even een foto ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:01:04 #258
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_61092328
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:55 schreef denthemen het volgende:

[..]

Jup, als je 2 mensen op 016 ziet zitten ben ik dat met een maat van me

Neem je even een foto ?
Zal eens kijken of ik je kan ontdekken
pi_61092783
haha

Sporting gion-Ac milan 1-0

Hij houdt daar de boel wel dicht!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:18:01 #260
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61092843
Colin, held!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_61092874
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:16 schreef Noshiba het volgende:
haha

Sporting gion-Ac milan 1-0

Hij houdt daar de boel wel dicht!
Sheva is al gelijk onder de indruk van Colin!
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:23:32 #262
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_61093008
Met viermaal Colin achterin pak je de titel wel!
pi_61093168
Damn, die Colin gaan we hard missen die ouwe klasbak!
pi_61093178
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Daar zal het ontslag wegens diefstal van medespelers wrs niet onder vallen
Van Prof naar Amateurs gelden btw ook andere regels. Ik weet het niet precies hoe het zit maar volgens mij zijn er andere regels dan van amateur naar amateur.
pi_61093179
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:23 schreef Ruiseart het volgende:
Met viermaal Colin achterin pak je de titel wel!
Wij zijn niet bang want Jurgen is er bij!
pi_61094794
Hopelijk heeft Ajax een percentage bij doorverkoop bedongen bij die Spanjolen.
  zondag 24 augustus 2008 @ 21:41:53 #267
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61095142
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 21:29 schreef JOHAN410 het volgende:
Hopelijk heeft Ajax een percentage bij doorverkoop bedongen bij die Spanjolen.
terugkoopclausule.
pi_61095426
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:27 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja en dit is geen goede/geldige reden.
pi_61095685
quote:
Groningen vreest vertrek Nijland
Geschreven op zondag, 24 augustus om 21:51

FC Groningen houdt rekening met een vertrek van Stefan Nijland. De club meldt op de officiële website dat zij dit weekend een officieel en serieus bod op de jonge aanvaller heeft ontvangen. Welke club zich heeft gemeld wil Groningen niet kenbaar maken.

De Noorderlingen melden wel dat de onderhandelingen gaande zijn en dat zij verwachten dat Nijland vertrekt. De verwachting is dat maandag of dinsdag meer duidelijk zal worden over een eventuele transfer van de jeugdinternational. De 20-jarige Nijland heeft in Euroborg nog een doorlopende verbintenis tot 2012.

Nijland brak het afgelopen seizoen door in de selectie van FC Groningen en speelde 23 competitiewedstrijden, waarin hij vier keer scoorde. In de winterstop meldde Ajax zich voor de aanvaller, maar Nijland gaf de Amsterdammers toentertijd nul op het rekest.

Het lijkt onwaarschijnlijk dat Ajax zich opnieuw heeft gemeld voor Nijland, daar coach Marco van Basten na de komst van Evander Sno aangaf dat zijn selectie voor het aankomende seizoen rond is. De mysterieuze berichtgeving van FC Groningen laat echter voldoende ruimte voor speculaties.
Zal Ajax zich toch opnieuw hebben gemeld?
pi_61095769
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 22:01 schreef toma het volgende:

[..]

Zal wel Feyenoord of PSV zijn.
pi_61095822
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 22:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Huntelaar --> Real
Nijland --> Ajax

.
pi_61095856
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 22:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Huntelaar --> Real
Nijland --> Ajax

.
Ik denk dat je Berg bedoelt.
pi_61095880
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 22:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk dat je Berg bedoelt.
Er staat toch echt Nijland op de officiele site van de FC.
  zondag 24 augustus 2008 @ 22:12:12 #274
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61096022
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 22:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Huntelaar --> Real
Nijland --> Real

.
pi_61096049
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 22:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Feyenoord is hem nog dankbaar voor de 3 gemiste kansen het afgelopen seizoen(of was het het seizoen daarvoor?).
pi_61096525
ik gok op feyenoord met hun talentenpool, gefinancierd door zo'n rijke havenslaaf.
pi_61096601
Is bekend hoelaat die zaak van Perez morgen is?
pi_61096661
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 22:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik gok op feyenoord met hun talentenpool, gefinancierd door zo'n rijke havenslaaf.
Feyenoord is zeker op een haar naar rond
  zondag 24 augustus 2008 @ 23:57:03 #279
166976 DuvelDuvel
pi_61099375
Nijland dus naar PSV. Berbatov doet niet mee bij Tottenham zal dus binnenkort wel rondkomen met Manchester.
#FreeHat
pi_61099398
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 23:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nijland dus naar PSV. Berbatov doet niet mee bij Tottenham zal dus binnenkort wel rondkomen met Manchester.
Die was gewoon uit de selectie gelaten omdat hij niet gefocust was.
Net zoals Arshavin bij Zenit.

En wie weet is het inderdaad een kwestie van tijd maar het hoeft niet.
pi_61099554
Mocht Huntelaar alsnog vertrekken (wat ik niet verwacht) dan moeten ze weer gaan voor die Rus (Palychenko of hoe heet die vent) en niet voor Berg.
pi_61099620
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:03 schreef BB-boy het volgende:
Mocht Huntelaar alsnog vertrekken (wat ik niet verwacht) dan moeten ze weer gaan voor die Rus (Palychenko of hoe heet die vent) en niet voor Berg.
Die wil niet naar Ajax. En mocht Huntelaar nog weggaan, dan moet je geen paniekaankoop doen maar gewoon Cvitanich of Suarez in de spits zetten. Die scoren er ook vast wel genoeg.
pi_61099683
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:05 schreef Radegast het volgende:

[..]

Die wil niet naar Ajax. En mocht Huntelaar nog weggaan, dan moet je geen paniekaankoop doen maar gewoon Cvitanich of Suarez in de spits zetten. Die scoren er ook vast wel genoeg.
Mag toch hopen dat ze al iemand op het oog hebben of zouden ze echt zo dom zijn?
pi_61099741
Vier miljoen is wel veel voor Nijland.
pi_61099766
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:07 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat ze al iemand op het oog hebben of zouden ze echt zo dom zijn?
Waarom zou Cvitanich niet de opvolger kunnen worden?
pi_61099771
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:07 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ajax heeft de opvolger al in huis --> Cvitanich.
pi_61099819
Die vond ik eigenlijk niet zo sterk in de voorbereiding
  maandag 25 augustus 2008 @ 00:14:13 #288
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61099856
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 22:01 schreef toma het volgende:

[..]

Als Ajax zich gemeld zou hebben, was er een statement gemaakt op de site dat er niet gesproken zal worden over een transfer, nadat Ajax met een belachelijk laag openingsbod was gekomen.
pi_61099875
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom zou Cvitanich niet de opvolger kunnen worden?
Dat zou kunnen maar denk niet op korte termijn, die moet vooral veel wennen het eerste jaar. Als hij de directe vervanger van Huntelaar wordt krijgt hij veel druk op z'n schouders.
pi_61099890
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:12 schreef BB-boy het volgende:
Die vond ik eigenlijk niet zo sterk in de voorbereiding
Bij welke wedstrijden?
pi_61099919
Volgens Sportweek gaat het gerucht dat Arsenal-verdediger Johan Djourou vertrekt naar Ajax.

De 21-jarige Zwitser zou in de ArenA een meerjarig contract kunnen tekenen. Djourou brak bij Arsenal nooit echt door. In vier seizoenen (waarvan een half seizoen bij Birmingham City) kwam de talentvolle verdediger tot 43 officiële wedstrijden.

http://www.ajaxfans.net/v2/nieuws.php?id=165

Een echte verdediger zou echt super zijn, dan heb je wat back up voor centraal rechts en rechtsback.
pi_61099942
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:16 schreef versteegrob het volgende:
Volgens Sportweek gaat het gerucht dat Arsenal-verdediger Johan Djourou vertrekt naar Ajax.

De 21-jarige Zwitser zou in de ArenA een meerjarig contract kunnen tekenen. Djourou brak bij Arsenal nooit echt door. In vier seizoenen (waarvan een half seizoen bij Birmingham City) kwam de talentvolle verdediger tot 43 officiële wedstrijden.

http://www.ajaxfans.net/v2/nieuws.php?id=165

Een echte verdediger zou echt super zijn, dan heb je wat back up voor centraal rechts en rechtsback.
Ga nou eens weg met die nep geruchten.
pi_61099950
Dario moet tijd krijgen. Ik heb wel het gevoel dat hij wel kan uitgroeien tot een toppertje. En geen nieuwe Rosales ofzo. Hij kan vrij goed koppen, heeft ook veel inzicht, is goed in de passing. Nu nog maar hopen dat hij ook een man kan passeren.

Als Huntelaar vertrekt, heb ik bij Ajax liever een spits die kan voetballen én kan scoren. Maarja waar vind je zo een spits. Het scoutings-systeem van Ajax loopt ook voor geen meter.
Multis Periculis Supersum
pi_61099966
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:14 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar denk niet op korte termijn, die moet vooral veel wennen het eerste jaar. Als hij de directe vervanger van Huntelaar wordt krijgt hij veel druk op z'n schouders.
De andere aankoop die als spits dan gehaald wordt zeker niet ?
pi_61100044
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:15 schreef Radegast het volgende:

[..]

Bij welke wedstrijden?
Arsenal, Inter, Murcia (de enige wedstrijden die ik gezien heb). Hij maakte een gedreven indruk, maar ik vond hem veel te onstuimig.
pi_61100155
Nou voor PSV's aanval hoeven we dit seizoen ook niet meer te vrezen.
pi_61100187
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:20 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Arsenal, Inter, Murcia (de enige wedstrijden die ik gezien heb). Hij maakte een gedreven indruk, maar ik vond hem veel te onstuimig.
Tegen Arsenal speelde hij niet op 9 dacht ik, tegen Internazionale speelde hij in een kermiselftal en tegen Murcia was iedereen slecht (ik zelf schrok nogal van Sulejmani, al bleek die nog halfgeblesseerd te zijn)
pi_61100215
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

De andere aankoop die als spits dan gehaald wordt zeker niet ?
Ligt eraan, als je bijvoorbeeld een Berg haalt, hij heeft al een jaar ervaring in de eredivisie en dat is toch heel anders dan iemand uit een heel ander werelddeel. Tevens kan je met een backup gewoon meer als de ander het even moeilijk heeft.

Even los van het feit of Berg goed genoeg is.
pi_61100241
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Het lijkt elk jaar wel hetzelfde liedje in de zomer, het kampionsfeestje van Ajax wordt altijd gevierd voorafgaand aan het seizoen, en wie staat er in mei met de schaal?
pi_61100242
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
ff noteren deze, wie weet komt ie ooit nog van pas
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_61100247
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:03 schreef BB-boy het volgende:
Pavluchenko

Beer van een vent ja. Kan alleen niet zo snel een reden bedenken waarom hij naar Amsterdam zou komen.
pi_61100265
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:27 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ligt eraan, als je bijvoorbeeld een Berg haalt, hij heeft al een jaar ervaring in de eredivisie en dat is toch heel anders dan iemand uit een heel ander werelddeel.
Maar die zit ook gewoon met dezelfde erfenis van Huntelaar en die zal zich dan ook moeten bewijzen bij Ajax.
pi_61100272
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Pavluchenko

Beer van een vent ja. Kan alleen niet zo snel een reden bedenken waarom hij naar Amsterdam zou komen.
Bier, Hoeren en kermis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')