Het enigste wat leuk is aan talentenjachten zijn de audities.quote:Na het succes van So You Wannabe a Popstar, komt SBS 6 nu met een nieuwe show: Popstars. In de finale van deze nieuwe vrijdagavond-show Popstars maakt Nederland kennis met een nieuwe popgroep die ons land zal gaan veroveren. Maar de kandidaten zullen eerst nog de vakjury bestaande uit Patricia Paay en Maurice Wijnen, onder leiding van Henkjan Smits, moeten zien te overtuigen van hun uitzonderlijke talent. Het gouden duo Nance en Gerard Joling presenteert deze talentenjacht die dit najaar te zien is bij SBS 6
Na het succes van Sterren Dansen op het IJs, So You Wannabe a Popstar en natuurlijk Holland’s Got Talent komt SBS 6 dit najaar met de nieuwe amusementsshow Popstars. Gerard en Nance worden weer herenigd op de vrijdagavond en ook talentscout Henkjan Smits is weer van de partij.
De jacht naar de popsensatie van 2008 gaat van start met de voorrondes. Na zes auditiedagen blijft er een selecte groep talenten over die zich mag opmaken voor de volgende ronde. Uiteindelijk zal in de grote finale van Popstars bekend worden wie deel uit zal gaan maken van deze nieuwe popgroep die Nederland moet gaan veroveren.
Jade-syndroom (voor de ANTM kijkers)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:25 schreef Buitendam het volgende:
Ze praat over zichzelf in 3e persoon:')
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn muziekleraar vind het goed genoeg.
Ik heb geen oorbelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt liquido op deze jongen, Greys!
zo te zien wel!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Zouden zwangerschapshormonen je gaydar uitschakelen?
Hier naar A Perfect Murder. Is beterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
Heer G zapt met een topsnelheid naar Top Gear
Ik wil alleen naomi met haar prachtige blauwe kijkers en donker haar en eindeloze benen zien. Nog even stiekem en snel voordat iemand uit de douch komt!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu overschakelen naar Studio Sportzomer om lekkere hockeysletjes te aanschouwen.
Nee joh. Sauna. Gemengd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Liqui, je gilt wel een keer als Miss Liquidootje de stad uit is he?
Co en ik willen chocolademousse met je eten
Oude afleveringen van 5 jaar geledenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
Heer G zapt met een topsnelheid naar Top Gear
Drie weken geleden nog samen met Co naar een gemengde sauna geweest!quote:
Hij vond alles beter dan Popstarsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oude afleveringen van 5 jaar geleden![]()
Dan nog liever Mart in gesprek met Wimlex
Tjew!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:29 schreef Liquidootje het volgende:
Ok dit is dan de laatste. Deze heks.
Trouwens 2uur popstars
Vast wel op de popstars website. Maar hoe is die moeder in het echt dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan ik dat stuk met dat donkere kindje en die blanke moeder ergens terug zien online?
Die moeder is een kennis van mij
Wel aardig hoor en ze heeft het beste voor met die kids, maja sommige mensen zijn nou eenmaal wat excentriek en met een beetje mal kinippen en plakken van de crew komt dat een beetje apart over op TVquote:Op zondag 24 augustus 2008 09:46 schreef rene90 het volgende:
Vast wel op de popstars website. Maar hoe is die moeder in het echt dan?
Juryvrouw: "maar hij is altijd safe sex"quote:Vanavond, gaan we naar de kroeg, vanavond gooi ik hem over de boeg, vanavond pak ik een lekkere meid, die ik dan in haar billen knijp. We dansen en we maken lol, we zingen alle zalen vol, we zoenen alle meiden hier en wie weet nog veel meer plezier. SAFE SEX DOE EEN JASJE AAN, SAFE SEX ANDERS LAAT HAAR STAAN, SAFE SEX DOE NOU NIET ZO DOM, SAFE SEX ALTIJD EEN JASJE OM
Uhhh.... die Amerikaanse denk ik toch, heeft flink wat stemvolume en ik denk dat als zij een "normaal' (nu deed ze wat musical-achtigs) nummer zou zingen dat erg mooi zou zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie vonden jullie het beste van show 1
Ik vond dat jonge meisje die doorgingquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Uhhh.... die Amerikaanse denk ik toch, heeft flink wat stemvolume en ik denk dat als zij een "normaal' (nu deed ze wat musical-achtigs) nummer zou zingen dat erg mooi zou zijn.
Dan heb jij toch redelijk slechte oren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:56 schreef bondgirl007 het volgende:
Er zat er geen enkele bij die goed kon zingen. Echt weinig talent dit jaar
Nee hoor, ik heb vind mensen gewoon niet snel goed.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan heb jij toch redelijk slechte oren.
Ze is door ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ben er ik ben er! Hoorde net wel een irritant breezersletje op de achtergrond. Was ze nu door of niet?
Idd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:03 schreef amaranta het volgende:
wraps, klinkt wel alsof het over mexicaans eten gaat
Maar wat was er nou met dat hamstertje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:03 schreef Daniane het volgende:
tokkiemoeder. (uiterlyk)
wel lieve tekst.
Ja dat gedeelte kon ik niet verstaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wat was er nou met dat hamstertje?
Haar vader had een hamstertje gekregen van een andere vrouw en daar had haar moeder heel erg onder geleden???
halfzusje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wat was er nou met dat hamstertje?
Haar vader had een hamstertje gekregen van een andere vrouw en daar had haar moeder heel erg onder geleden???
Ken Lee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
kennen jullie ken lee?
Moet je anders zoeken op youtube, en dan de versie met ondertiteling.
Soort zoekt soort he!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:11 schreef Silenus het volgende:
Die vriendin van Roef ook, wat een figuur.
OMFGquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:12 schreef amaranta het volgende:
http://www.svb.nl/Images/jongensnamen2007_tcm47-186450.pdf
De naam roef is 11 keer gegeven in 2007
Ik ook! Ik vond het al zo'n drama, lief en ik hebben dan ook afgesproken dat we het geen punt vinden als een van ons een hamster krijgt van iemand anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Zei ze 'halfzusje'? Ik verstond echt 'hamstertje'.
Hou op! Ik krijg bijna een maagzweer van het lachen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook! Ik vond het al zo'n drama, lief en ik hebben dan ook afgesproken dat we het geen punt vinden als een van ons een hamster krijgt van iemand anders.!
!
Sorry! Ik zou je wel een hamster willen geven om het goed te maken, maar ben bang dat je man anders boos wordt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hou op! Ik krijg bijna een maagzweer van het lachen.
Ik denk dat hij heel erg boos wordt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry! Ik zou je wel een hamster willen geven om het goed te maken, maar ben bang dat je man anders boos wordt..
We denken van hem af te zijn, maar elke talentenjacht zie je hem toch weer terugquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben opgegeven door m'n moeder en ik hoop dat ik de goede uitvoering doe.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:26 schreef maok het volgende:
Zo'n trotse moeder (die blonde) die straks weer niet snapt dat haar dochter niet door is
Denk het ook ja. Kneus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:38 schreef Silenus het volgende:
Het zal je docent Frans maar zijn, die wordt maandag keihard in elkaar gebeukt door brugklas 1B.
Nee, dat kan niet. Die is Neil zn geld uit aan het geven op tokkieplaats. De marktplaats voor tokkies.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:39 schreef Toeps het volgende:
OMG ik dacht even een split second dat ik de pa van Neil zag.
Ze zit dalijk te jankenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:41 schreef conleche het volgende:
OMFG het zullen je ouders zijn! Arm kind, ik hoop dat ze kan zingen...
Hee Tink!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een drama dit programma. En wat zielig dat meisje
Hoi!quote:
Nou is het wat, is het wat.....het is dat ik vanavond geen leven hebquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ik zapp Popstars net binnen. Is het wat? Bij SBS-programma's heb ik altijd veel meer last van plaatsvervangende schaamte dan bij programma's van andere zenders.
Nee leuk, leedvermaak is het beste vermaak met tijd en wijlen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, ik trek dit niet. Dit programma is té erg.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:56 schreef Tabloid het volgende:
Dat mensen altijd zoveel zelfvertrouwen hebben voor audities.
Ja dat viel mij net ook al opquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:00 schreef Merel het volgende:
Je ziet gewoon aan HJ's gezicht wanneer hij een kandidate een lekker wijf vindt en ze sowieso wel door mag
Ergens heeft ie wel een punt, je moet al snel een streep trekken door een kandidate.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:00 schreef Merel het volgende:
Je ziet gewoon aan HJ's gezicht wanneer hij een kandidate een lekker wijf vindt en ze sowieso wel door mag
Ja gek hè, Idols is eigenlijk hetzelfde, maar kijkt toch lekkerder weg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:00 schreef Liquidootje het volgende:
Ik verlies steeds mijn aandacht bij dit programma...
Mensen hebben altijd zo'n grote bek, maar als puntje bij paaltje komt druipen ze af, soms jankend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:57 schreef Tabloid het volgende:
Henkjan als voedsel.
Ik weet ook niet wat het is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja gek hè, Idols is eigenlijk hetzelfde, maar kijkt toch lekkerder weg!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:03 schreef amaranta het volgende:
Weten die ouders van die jongen dat hij homo is?
Sugadudes?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:04 schreef Liquidootje het volgende:
Die jongen ken ik ergens van...
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:03 schreef amaranta het volgende:
Weten die ouders van die jongen dat hij homo is?
Ik zie hier een potentieel gat in de markt.quote:
Ah ja dat was het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:05 schreef livelink het volgende:
Zat ook in Idols, volgens mij. Die jongen die zo'n ontzettende homo was bij de theatershow.
Ik ook.quote:
Ik heb gewoon een uur gemist, echt. Had me even gePM't.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef Liquidootje het volgende:
2 uur popstars is te lang... sorry
Campinggrap.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef maok het volgende:
Wat is dat met de douche nou weer van grap van sbs6?
Is goed. In het vervolg zal ik iedereen een pm sturen. Geen generieke maar een persoonlijk gericht berichtje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een uur gemist, echt. Had me even gePM't.
Lief van je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Is goed. In het vervolg zal ik iedereen een pm sturen. Geen generieke maar een persoonlijk gericht berichtje.
zwangerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:09 schreef conleche het volgende:
Hoe komt Nance ineens aan een rue d'amour?
Kickje naar het bazen topic.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:14 schreef Toeps het volgende:
Wie past ff de TT aan, met Surinaamse en Marokkaanse homo's
Zag je in het voorstukje voor de reklame, 2 meiden in een douche met kleding aan en de douche ging ineens aan ofzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:12 schreef amaranta het volgende:
Welke douche?
20:30 - Begin showquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef Liquidootje het volgende:
2 uur popstars is te lang... sorry
Je houdt het nog bij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
20:30 - Begin show
20:40 - 1e Reclame
20.50 - Tweede deel show
21:10 - 2e Reclame
21:20 - Derde deel show
21:40 - 3e Reclame
21:50 - Vierde deel show
22:10 - 4e Reclame
22:17 - Vijfde deel show
2 uur zei je?
Inderdaad, en 13 mocht wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:22 schreef MissJ het volgende:
Ik begrijp iets niet.
Dat jongetje net was te jong, de ander was te oud...
Stel GVD dan een leeftijdsgrens in! Vanaf 15 t/m 35 jaar ofzo.
Pffff SBS6
Nee die hoeft al lang niet meer naar school natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef maok het volgende:
[..]
Nee die hoeft al lang niet meer naar school natuurlijk
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef maok het volgende:
[..]
Nee die hoeft al lang niet meer naar school natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |