Nee, dat kan niet. Die is Neil zn geld uit aan het geven op tokkieplaats. De marktplaats voor tokkies.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:39 schreef Toeps het volgende:
OMG ik dacht even een split second dat ik de pa van Neil zag.
Ze zit dalijk te jankenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:41 schreef conleche het volgende:
OMFG het zullen je ouders zijn! Arm kind, ik hoop dat ze kan zingen...
Hee Tink!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een drama dit programma. En wat zielig dat meisje
Hoi!quote:
Nou is het wat, is het wat.....het is dat ik vanavond geen leven hebquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ik zapp Popstars net binnen. Is het wat? Bij SBS-programma's heb ik altijd veel meer last van plaatsvervangende schaamte dan bij programma's van andere zenders.
Nee leuk, leedvermaak is het beste vermaak met tijd en wijlen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, ik trek dit niet. Dit programma is té erg.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:56 schreef Tabloid het volgende:
Dat mensen altijd zoveel zelfvertrouwen hebben voor audities.
Ja dat viel mij net ook al opquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:00 schreef Merel het volgende:
Je ziet gewoon aan HJ's gezicht wanneer hij een kandidate een lekker wijf vindt en ze sowieso wel door mag
Ergens heeft ie wel een punt, je moet al snel een streep trekken door een kandidate.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:00 schreef Merel het volgende:
Je ziet gewoon aan HJ's gezicht wanneer hij een kandidate een lekker wijf vindt en ze sowieso wel door mag
Ja gek hè, Idols is eigenlijk hetzelfde, maar kijkt toch lekkerder weg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:00 schreef Liquidootje het volgende:
Ik verlies steeds mijn aandacht bij dit programma...
Mensen hebben altijd zo'n grote bek, maar als puntje bij paaltje komt druipen ze af, soms jankend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:57 schreef Tabloid het volgende:
Henkjan als voedsel.
Ik weet ook niet wat het is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja gek hè, Idols is eigenlijk hetzelfde, maar kijkt toch lekkerder weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |